בעבר שווק התה הקר כמשקה קל, צעיר ונועז. בקמפיין החדש מוסיפה ויסוצקי את הערכים המזוהים כל כך עם מותג התה המוביל במדינה: אייס T הינו תה קר, מרענן המגיע מהטבע עם יתרונות בריאותיים.
רוני וינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי: "בשנתיים האחרונות, קטגוריית התה הכפילה את עצמה. הציבור מעדיף לשתות משקאות תה קרים על פני משקאות מוגזים הנתפסים לא בריאים".
על הקמפיין החדש:
בסרטון מודגשים יתרונות התה כמוצר טבעי באמצעות המחשת קטיף התה בשדות תה ירוקים ופסטורליים במזרח הרחוק, בהם קוטפים עמלים בקפידה על הקטיף העדין, תוך שימת דגש על הרצינות התהומית שמושקעת בפעולה זאת.
במעבר חד עוברת המצלמה, מהשדה לעולם הצעירים המתאפיינת באווירת כיף, השתחררות, "מגניבות", "קלילות" וכד'.
הסרט יוצר חיבור בין עולם המשקאות הקלים לעולם התה האיכותי "וחוגג" את הניגוד בין שניהם. החיבור ביניהם מבטא את הצד הקולי של התה. השילוב בין העולמות יוצר משקה קל ועכשווי אבל עם איכות, עומק ומשמעות לתה שאין לאף מוצר מתחרה אחר.
קרדיטים לקמפיין:
מנהל אסטרטגיה: ניסים מויאל, מנהל קריאייטיב: יאיר וייס, מנהלת לקוחות: פנינה פישר, סופרוויזרית: עינת הלפמן, תקציבאית: חגית שגיא, קופירייטר: אלון חדד, ארטדיירקטור: שרון סולימן, פלנר: יוני להב, במאי: אביב מערבי, מפיקת משרד: פנינה שגב, חברת הפקה ישראלית: שושי ואודי.