|   15:07:40
דלג
  משה נסטלבאום  
משפטן מאחורי הכותרות
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

מאחורי הכותרות

עושים צחוק מהחוק

טור אישי שבועי איך לדעתו של עו"ד אחז בן-ארי, מבכירי הפרקליטים במערכת הביטחון, צריך לנהוג בהדס שטייף איך נראה השבוע הראשון של רוני אלשיך ללא מדים מיהו הפוליטיקאי שמבטיח, אבל לא מבטיח לקיים? ולמי התכוון בני גנץ, כשאמר שראש הממשלה מוקף ליצנים
01/02/2019  |   משה נסטלבאום   |   יומני בלוגרים   |   תגובות
גלנט. יציאות [צילום: מרק ישראל סלם]


ליצן החצר

אני לא יודע למי התכוון הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, כשאמר בטקס הצגת מפלגתו החדשה, שאת ראש הממשלה מקיפים ליצנים, אבל יש לי תחושה שהשר יואב גלנט, עומד בכל הקריטריונים.

לגלנט, שהפך לכפילה של מירי רגב, יש כנראה בעיה. הוא מדבר הרבה יותר מהר ממה שהוא חושב, שאם לא כך, כמה מההתבטאויות שלו היו נחסכות מאיתנו.

גלנט, שמלא מעצמו, נאלץ רק לפני מספר חודשים לשלם מכספו האישי סך של 8,337 שקלים, עבור עלויות הדפסה של מפת העיר העתיקה בירושלים שנשאה את תמונתו. השופט חנן מלצר, יושב-ראש ועדת הבחירות, הטיל ספק אם מדובר בתעמולת בחירות אסורה, אבל החליט לחייב את השר גלנט בהוצאה לפנים משורת הדין, על-מנת להביא את הפרשה לסיומה.

אם כל זה לא מספיק, הייתה לגלנט - שמנסה לקושש קולות לקראת הפריימריז בליכוד - יציאה נוספת בסוף השבוע. בראיון לגלי צה"ל, אמר גלנט את המשפט: "לא בטוח שהנאום של גנץ משקף את עמדתו של גנץ". לקרוא ולא להאמין, הברקת השנה! איך יודע גלנט מהן עמדותיו של גנץ? ואם דבריו של גנץ לא משקפים את עמדותיו כפי שטוען גלנט, אז אילו עמדות הם משקפים?

שלטון הצחוק
עו"ד אחז בן-ארי [צילום: אריאל חרמוני]

עו"ד אחז בן-ארי מוכר כיועץ משפטי מוערך וכאיש ישר דרך. הוא אלוף משנה במילואים, בעל רקורד מרשים של עשייה וניסיון משפטי רב. הוא שימש בין השאר יועץ משפטי של כמה משרדי ממשלה, וכיהן תקופה ארוכה כיועץ המשפטי של מערכת הביטחון. הוא מוכר כמי שרק החוק לנגד עיניו וכמי שלא עושה הנחות לאיש. בן-ארי שירת גם בפרקליטות הצבאית. במסגרת תפקידו הושאל מצה"ל על-ידי ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין, כדי לשמש כיועץ המשפטי של משרד ראש הממשלה.

ההקדמה הזאת נועדה משום שדבריו של בן-ארי, שלא נוהג להתבטא בפומבי, נופלים תמיד על אוזן קשבת, וכדאי מאוד להאזין לדבריו.

עו"ד אחז בן-ארי עוקב בשבועות האחרונים אחרי מה שמתרחש בגלי צה"ל, בפרשה שבה נקשרו שמותיהם של הדס שטייף, ומפקד התחנה שמעון אלקבץ. גם הוא שמע על ההחלטה המסתמנת שלפיה מערכת הביטחון לא תגן על הדס שטייף, בתביעה האזרחית שהוגשה נגדה ע"י עו"ד אפי נוה .

בן-ארי סבור שהיועצים המשפטיים של מערכת הביטחון חייבים לבחון את התנהלותה של שטייף בפרשה ברצינות וביסודיות. לדעתו, בהסתמך על-פי מה שפורסם, מדובר בהתנהגות שהיא בעייתית לעיתונאי, ויש לבחון האם שטייף יכולה להמשיך להיות מועסקת בגוף ציבורי כמו גלי צה"ל. בן-ארי, שמכיר היטב את עמיתיו לשעבר במערכת המשפטית של משרד הביטחון, מעריך שהעניין נבדק בימים אלה ברצינות.

לדעתו של עו"ד אחז בן-ארי, החסינות שקיבלה הדס שטייף, אינה יכולה לבוא במקום בחינה של התנהגותה במישור האתי.

שטייף עברה על חוק האזנות סתר, כאשר על-פי הנחייתה לכאורה, נפרץ הטלפון האישי של עו"ד אפי נוה, וחומרים ממנו הגיעו לאוזניהם של מי שלא היו מורשים להאזין להם גם בערוצי שידור נוספים.

בשבוע שעבר כתבתי כאן, שהמדינה אינה צריכה להגן על שטייף, ובוודאי שלא לשלם את הפיצויים שיוטלו עליה אם תפסיד בתביעה שהגיש נגדה עו"ד נוה. במערכת הביטחון ובפרקליטות הזדרזו לקיים התייעצות, וכבר החליטו לא להגן על שטייף, ולא לשאת בעלות הפיצויים שאם יוטלו עליה היא תיאלץ לשלם מכיסה הפרטי.

אם שטייף ומפקדהּ אלקבץ נחשפו לכאורה לחומרים מתוך הטלפון האישי של נוה, תוך ביצוע עבירה חמורה של האזנת סתר, היועצים המשפטיים של מערכת הביטחון שקולם עדיין לא נשמע חייבים להשמיע קול ללא היסוס, ולהבהיר אילו צעדים בכוונתם לנקוט נגד שטייף ואלקבץ.

מה שברור הוא שחוקי המשחק השתנו. מערכת הביטחון, ובעיקר התחנה הצבאית, אינם יכולים להרשות לעצמם במצב שנוצר להמשיך ולהעסיק את שטייף ואלקבץ עוד זמן רב. העובדה שאנחנו בעיצומה של מערכת בחירות, אינה צריכה להביא לכך שמי שמעורבים בפרשה כה חמורה ימשיכו בתפקידם כאילו לא אירע דבר.

בניגוד לכל הספינים והפרסומים, מתברר שלהדס שטייף אין הסכם הגנה חתום שעל פיו היא לא תועמד לדין פלילי. מדובר רק בהבנות שהושגו בין הפרקליטות הצבאית לפרקליטות המדינה. ההבנות שאינן מעוגנות ככל הנראה בכתב, אינן כוללות את שמעון אלקבץ, שאם הוא נחשף לכאורה לחלק מהחומרים בניגוד לחוק, הרי שמדובר במעשה שהוא פלילי, שלא יאפשר לו להמשיך בתפקידו, למרות מתק השפתיים והחנפנות שבהם הוא מתמחה.

מכיוון שמדובר בעניין רגיש הנוגע להתנהלותם של עיתונאים, פרקליט המדינה חייב לפרסם לאלתר את הנימוקים המשפטיים שהביאו אותו להחלטה יוצאת הדופן, שיש בה לשמש תקדים למקרים דומים, שיתכן שיהיו בעתיד.

לא ברור מדוע הזדרז פרקליט המדינה שי ניצן להעניק לשטייף את החסינות, שהרי ברור שהיא הייתה נעצרת מיד, כפי שמתבקש ממעשה פלילי כה חמור, המכשיר הנייד של נוה ותוצריו היו מגיעים לידי המשטרה, גם מבלי שהיה צורך להעניק הגנה, למי שהייתה מעורבת בעבר בעבירה של סיוע להאזנת סתר, ועניינה נדון בבית משפט.

הפרקליטות הצבאית כמו גם המערכת המשפטית של משרד הביטחון, חייבים להשמיע את קולם גם בכל הקשור למפקד גלי צה"ל. עיתונאי מקצועי שעיניו בראשו, שאינו מתנהל כחובב, היה מבין מיד שמדובר בהתנהלות פלילית, שלא רק אסור שיהיה שותף לה לכאורה, אלא עליו לעשות הכל שלא להיחשף לתוצרי טלפון שפרטיו נחשפו בהאזנת סתר.

אם מר אלקבץ, הוא האיש שפעל או תיווך כדי להשיג להדס שטייף את ההבנות, לפיהן היא לא תועמד לדין על העבירה הפלילית שביצעה לכאורה, הרי שהוא חייב לפנות מיד את מקומו לעיתונאי בעל שיקול דעת, שהיה מרחיק ממשרדו כל עיתונאי שמעורב בעיתונות פלילית, מדווח מיד למשטרה על המעשה, ולא פועל כדי להגיע להסדרים שיגנו על מבצע העבירה.

במקום זאת בחר מר אלקבץ לכאורה. לנהל משא-ומתן להגיע להסכמות, או לדאוג לחסינות לעובדת הקשורה ישירות לעיתונאות עבריינית, ששיתפה בהתנהלותה לא רק את מנהליה הישירים, אלא גם גורמים מחוץ לתחנת השידור הצבאית, תוך שהיא עושה שימוש בחומרים אסורים שלא דין, פועלת תוך הפרת אמונים בהעברת החומר לגורמים מחוץ לצבא, מסבכת עמיתים בגלי צה"ל, ומביאה אותם להיות שותפים לכאורה לעבירה, לאחר שנחשפו לתוצרי הטלפון הנייד של נוה, שלא כדין ושלא כחוק.

אם לא די בכך, מי שנכנס לאתר גלי צה"ל באינטרנט במהלך השבוע, יכול היה לצפות בהדס שטייף, מתפארת במעשיה ומספרת על הישגיה העיתונאים, כל מי שהיה נושא בתואר מפקד גלי צה"ל, שמתהדר בתואר עיתונאי, היה יודע מה קורה בעמוד האינטרנט של התחנה הצבאית שהוא אחראי לניהולה, ורק טבעי שהיה מורה להסיר מיד את דברי ההבל של שטייף שנועדו להאדיר את שמה.

ראוי שאת ההבנות שהושגו על-ידי פרקליט המדינה, יבחן מחדש וביסודיות ד"ר אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה. מעניין לראות אם גם הוא יצטרף לדעה שיש להעניק בקלות כזאת חסינות למי שעבר לכאורה, עבירה פלילית חמורה, שהעונש עליה הוא חמש שנות מאסר בפועל.

חוקר מצוין מפכ"ל גרוע
רוני אלשיך [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

רוני אלשיך, היה חוקר מצוין בשב"כ, ומפכ"ל גרוע של המשטרה. שנים לאחר שעזב את השב"כ, יש מי שזוכרים שאלשיך הוא מהיר מחשבה, שהדהים לא אחת את עמיתיו בשירות בהישגיו בתחום החקירות. במשטרה טוענים שאת אותן שיטות שלמד בשב"כ ניסה אלשיך להפעיל גם במקום העבודה החדש ולכן נכשל.

זה היה השבוע של אלשיך. חמוש בז'קט וענוב עניבה, הוא הגיע לכינוס של "המכון למחקרי ביטחון לאומי", כדי לסגור חשבון עם ראש הממשלה נתניהו. אלשיך מאוכזב, אבל בעיקר כועס שלא ניתנה לו הארכה נוספת כמפכ"ל. במקום לצאת לטיול הגדול של חייו לחו"ל כפי שהוא הבטיח לעשות, הוא בחר להתעכב בארץ, כנראה כדי לא להחמיץ את ההזדמנות לשגר עוד כמה חצים לכיוונו של ראש הממשלה.

זה הפך נלעג ואפילו פאתטי לשמוע את אלשיך מדבר כנציגו של החוק. אם אכן היה כזה, הוא לא היה מתראיין באירועים פומביים, ובוודאי שלא משמיע דברים, או רומז רמזים על סמך מידע שהגיע אליו מחדרי החקירות במסגרת תפקיד שהוא סיים.

לאלשיך, יש מנטרה קבועה: לא המשטרה היא זו שמדליפה אלא עורכי הדין. אלשיך חושב שחזרה על המנטרה תהפוך אמירה סתמית לעובדה, ותגלגל מהמשטרה את האחריות להדלפות מכוונות שלהן היא שותפה כמעט בכל חקירה שיש בה עניין לציבור.

רוצים דוגמה? ראש הממשלה נחקר בביתו ביום שישי על-ידי חוקרי יחידת להב 433. בערב משודרים פרטי החקירה ותשובותיו של ראש הממשלה לשאלות החוקרים בכל ערוצי הטלוויזיה. בין הדברים שמובאים לידיעת הציבור גם פרטים שאינם מחמיאים לראש הממשלה, או כאלה שנועדו להביך אותו. אלשיך היה רוצה שנאמין לו שאת הפרטים האלה הדליפו לתקשורת לא אחרים מאשר פרקליטיו של ראש הממשלה כדי להביך את הלקוח שהם מייצגים...

לא צריך להיות מבין גדול בתקשורת, כדי להבין שמקור ההדלפה הוא משטרת ישראל. אלשיך ודובריו לא הכחישו כי נפגשו עם ארבעה עיתונאים לפחות ובהם: אמנון אברמוביץ' מערוץ 12, ברוך קרא ורביב דרוקר מערוץ 13 ואילנה דיין מהתוכנית "עובדה".

בנוסף לכך פגש אלשיך, בעודו לובש מדים, את כתב המשטרה של ערוץ 13 דורון הרמן, ככל הנראה כדי לתדרך אותו לקראת הכנת שלוש כתבות שהכין הרמן בפרשת ההטרדה המינית, שבה נקשר שמו של ניצב רוני ריטמן.

מעניין שלאחר שרשרת הפגישות הוצג אלשיך בתקשורת כאחד מעמודי התווך של החוק, והוא הפך ללא פחות משומר סף. את התואר המכובד רכש אלשיך גם לאחר שערך תדרוכים עם עיתונאים, לקראת פרסום המלצות המשטרה בתיק 4000 ביום שבו סיים את תפקידו כמפכ"ל.

זה לא סוד שאלשיך מבקש להתנקם בנתניהו. זה היה לגיטימי, לו מי שהיה עושה זאת, לא היה המפכ"ל לשעבר שרק פשט את מדיו. אלשיך עושה שימוש במידע שהגיע אליו מתוקף תפקידו מחדרי החקירות, ומגלגל עיניים כאילו הוא עושה זאת לטובת החקירה. אם בדרך הזאת היה נוהג איש עסקים ולא מפכ"ל לשעבר, ספק גדול אם היו נמצאים מעסיקים שהיו מוכנים להעסיק אותו בעתיד, על סמך נאמנות שהוא גילה למקום העבודה הקודם.

מפכ"ל שפושט את מדיו ומתייצב בבגדים אזרחיים כמגן החוק, כשלכולם ברור שהוא מונחה רק על-ידי כוונה לבוא חשבון עם ראש הממשלה, ותאוות נקמה מעבירה אותו על דעתו אינו ראוי ליחס רציני.

הבטחות ומציאות
[צילום: קובי גדעון/לע"מ]

גם אתם שמעתם יותר מפעם אחת את המשפט "אל תאמינו לפוליטיקאים". מי שהרימו את הכפפה ובדקו מה שוות ההבטחות של השרים וחברי הכנסת, הם תחקירני "המרכז להעצמת האזרח".

בדף הפייסבוק "שקוף - מאה ימים של שקיפות", שאפשר למצוא בפייסבוק ובאינטרנט, ניתן לגלות מה הבטיחו הפוליטיקאים ומה שווה מילה שלהם. מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח, עינת פישר לאלו, מסבירה בדף הפייסבוק של "שקוף", שתחקירנים של המרכז להעצמת האזרח עוברים על כל המאגרים הרלוונטיים, מאתרים הבטחות של שרים, ובודקים מי הבטיח ומי לא הבטיח לקיים.

קחו למשל את שר התקשורת איוב קרא. הוא הבטיח להוזיל את חבילת הבסיס בהוט וב-yes לכ-50 שקלים – ולא קיים. השר קרא, הבטיח לפתוח סניף דואר בקניון של באר יעקב, ולהנפיק בול לציון 110 שנים לקיומו של הישוב - ולא קיים. השר קרא הבטיח גם לקדם הקמת תחנת רדיו חינוכי בקריית החינוך העל-יסודי "עתיד" בדלית אל כרמל - ולא קיים. הוא גם הבטיח להפסיק את שידורי אלג'זירה בישראל - וגם את זה הוא לא קיים. השר קרא הוא שר שופע הבטחות. בכפר יונה הוא הבטיח להקים סניף דואר נוסף - וגם במקרה הזה הוא לא קיים את הבטחתו. איוב קרא קיים רק הבטחה אחת. לא לסגור את ערוץ 20, למרות החריגה של הערוץ בלוח השידורים.

אבל השר איוב קרא לא לבד. למרות שהוא שיאן ההבטחות שאין להן בסיס. גם שר האוצר משה כחלון, לא קיים את כל הבטחותיו. כחלון, הבטיח לתקן את חוק הפונדקאות, ולהעניק זכויות הוריות לקהילה הלהט"בית - ולא קיים. הוא הבטיח גם להעביר חוק למיסוי דירה שלישית - ולא קיים. כחלון הבטיח לבצע הפחתת מיסים מיד אחרי פסח 2018, ולא קיים גם את ההבטחה הזאת.

השר אריה דרעי הבטיח להגדיל את ההנחות בארנונה לניצולי שואה – ולא קיים. דרעי הבטיח גם שבשנת 2017 ייפתח בביתר עילית סניף של משרד הפנים - וגם במקרה הזה לא קיים את הבטחתו.

שר התחבורה ישראל כ"ץ, הבטיח שהרכבת בקו תל אביב ירושלים תחל לפעול במרס 2018 (פסח תשע"ח) – ולא קיים. כ"ץ גם הבטיח שמחורף 2017 גם נוסעים בטיסות פנים יוכלו לקנות בדיוטי פרי - וגם ההבטחה הזאת לא קוימה. לעומת זאת עמד השר כ"ץ בהבטחותיו לשיפור התחבורה הציבורית לסטודנטים, ולהפסקת המונופול של "אגד" בירושלים. כ"ץ קיים רק חלקית את הבטחתו שהרפורמה בתעריפי התחבורה תורחב לנסיעות בין-עירוניות בכל הארץ החל מחודש פברואר 2018.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הבטיח להעלות את שעות הסיעוד ל-28 שעות בשבוע, ולממש את הבטחתו כבר בנובמבר 2018, אבל לא קיים את ההבטחה. ליצמן גם הציע להגדיל את תקציב טיפות החלב בשנת 2018 ולבצע רה ארגון בתחום - אבל לא עמד גם בהבטחה הזאת. ליצמן הבטיח גם שרפורמת סימון המוצרים תיושם ממרס 2018, אבל שוב לא עמד בהבטחה.

ליצמן קיים לעומת זאת את הבטחותיו להעלות את מכסת שעות הסיעוד ל-28 בשבוע שהייתה אמורה להתממש בנובמבר 2018. הוא קיים גם את ההבטחה להגדיל את תקציב קופות החולים בשנת 2018 וביצע רה ארגון בתחום זה. ליצמן המשיך להבטיח. הוא קבע שבית החולים הציבורי אסותא אשדוד ישרת את כל מבוטחי קופת חולים ועמד בהבטחתו.

לעומת השר, מנכ"ל משרדו משה בר סימן טוב, הבטיח להגדיל את התקציבים המופנים לפסיכיאטריה ולהקצות מענקים לתחום זה. סימן טוב הבטיח גם לאשר עד ספטמבר 2017 הקמת קריה רפואית חדשה בקריית אתא אך קיים רק חלקית את הבטחתו.

השרה מירי רגב, הבטיחה לנו שהאירוויזיון יתקיים רק בירושלים, ועכשיו ברור שהוא יתקיים בתל אביב. רגב הבטיחה גם לקיים שבוע NBA במסגרת חגיגות השבעים בהשתתפות כוכבי ה- NBA, אבל לא קיימה את הבטחתה. לעומת זאת קיימה השרה רגב את החלטה אחרת להוזיל את הכרטיסים ליורובקסט, ולפקח על מחירי המזנונים.

מי שהבטיח וקיים הוא שר התיירות יריב לוין, שהבטיח שלא כמו עמיתיו שהבטיחו, אבל לא הבטיחו לקיים, ועשה הכל כדי לעמוד בכל מה שהבטיח.

היוזמה החשובה של "המרכז להעצמת האזרח", היא לא רק בכך שמדובר בתחקיר מקצועי, אלא גם בכך שמדובר במידע חשוב לציבור. המידע מלמד לא רק על אופיים של חברי הכנסת ודרך התנהלותם, אלא בעיקר על יחסם לבוחרים שנתנו בהם אמון. עכשיו יכולים הבוחרים לגלות איך האיש שלו הם נתנו את קולם מוליך אותם שולל.

הכותב הוא משפטן ששימש מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון ויושב-ראש אגודת העיתונאים. הוא ממייסדי "יושרה לישראל", וחבר הנהלת התנועה. האמור בטור זה אינו משקף את עמדת "יושרה לישראל".
תאריך:  01/02/2019   |   עודכן:  08/02/2019
משה נסטלבאום
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עושים צחוק מהחוק
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פיני-מושב עמיקם
1/02/19 09:45
2
א.ל. רמת-גן
1/02/19 14:02
 
שלמה המגיב
1/02/19 18:06
3
רשעות
1/02/19 23:09
 
אוחנה
2/02/19 00:38
4
למורת רוחו
7/02/19 21:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלום אדוני. מדברים ממכון הסקרים אשליות. מוכן להשתתף?
30/01/2019  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
בלב מעוז המגורים נוטף השומן של הסלבס התל אביבים ממוקמת ברוב פאר והדר מסעדת "התרנגול הכחול" (רחוב ניסים אלוני 10). הדברים אמורים במסעדה מושקעת ומעוצבת ניטב, שהתאימה עצמה לקהל סועדים, השוחר את טעמה המובחר של הקולינריה האיטלקית.
30/01/2019  |  ראובן לייב  |   יומני בלוגרים
ראש האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ: "הירידה של ישראל בשני מקומות במדד השחיתות היא שיקוף נאמן ומכאיב של תרבות פוליטית מושחתת בחסות הנחקר, ראש הממשלה בנימין נתניהו. לשמחתנו, ישראל נמצאת עדיין במיקום טוב יחסית בעולם, וזאת הודות למשטרה, לפרקליטות, לבתי המשפט בישראל, ולכלל מוסדות שלטון החוק שאותם מנסה נתניהו לרסק. הדוח הוא איתות לכולנו להתעשת ולהיאבק על דמותה של ישראל כמדינת שלטון חוק."
ספרם של טרופר ושוחט אכן מעורר השראה. הספר מביא 14 סיפורים מעוררי השראה מתחומי החיים השונים. חיילים שנפצעו, נתינה ללא גבול לזולת, עשייתה של בדואית, סיפורו של איש חינוך הלום קרב ועוד.
21/01/2019  |  עפר דרורי  |   יומני בלוגרים
עם הפשיטות הליליות, קשה היה לחיות הצטיידנו בתחמושת, ריססנו בחומרי הדברה, נחנקנו, ולהם כלום לא קרה ושום ישועה לא הופיעה... כל אחד יכול היה לדעת, שהבית נגוע בפשפשים רעים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אם ביבי נתניהו ייכנס להיסטוריה זה יהיה על שהוא הצליח לא רק להקים ולקיים ממשל גרוטסקי, נלעג, מטורלל ומעורר חלחלה, אלא להשליט ממשל מעוות זה באמצעות הדמויות הנלעגות שבו והמדינית העקומ...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
דן מרגלית
דן מרגלית
במרכז האמנויות בתל אביב, באולם ענק שהיה מלא עד אפס מקום, התקבצו יהורם גאון וחברי הגבעטרון להנעים משירי נעמי שמר, שהלכה לעולמה לפני 20 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il