|   15:07:40
דלג
  אליהו קאופמן  
רב אורתודוכסי, סופר ועיתונאי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

ראש פורה ולענה

זוהי המפלגה הדתית, ובמיוחד החרדית, הראשונה ש"רבניה" ועסקניה ערקו שוב ושוב למפלגות חילוניות אנטי דתיות ואשר מאות מבכיריה נשפטו שוב ושוב על גזל והטרדות מיניות
17/02/2019  |   אליהו קאופמן   |   מאמרים   |   בחירות 2019 (א)   |   תגובות
דרעי. בעזרת בצל ירוק הוא כביכול ביכה את מותו של הגאון [צילום: יהודה חיים/פלאש 90]

כבר באמצע שנות התשעים של המאה העשרים הספיק הרב אלעזר מנחם מן שך להספיד את עצמו לעולם הבא. הרב שך קונן כי עקב הקמת ש"ס על ידו הוא לא יזכה לעולם הבא. היה זה פחות מעשור לאחר שהקים את ש"ס וגם פחות מעשור לפני מותו. התפלשותה של ש"ס בממשלת השמאל של יצחק רבין, לצד מר"צ האנטי דתית, הייתה הסיבה העיקרית לדבריו של הרב שך. כיום - 35 שנה לאחר הקמת ש"ס, המצב ברור יותר ודבריו הכנים של הרב שך חדים יותר.

הפכו אסור למותר ומותר לאסור

"יהדות התורה", על "אגודת ישראל" ו"דגל התורה" הכרוכות בה, רחוקה מלהוות עבורי את ה"צור תמים פעלו", אבל לדרגת הפגיעה וההכאה בתורה ובדרכי האבות מצד ש"ס היא עדיין, ברוך ה', לא הגיעה. גם רבות מהנפילות של "יהדות התורה" החלו בעצם לאחר שש"ס ואנשיה התירו את האסור והפכוהו למותר. אבל מה שבלט יותר מכול, בהפקת הכרסום וההכאה ביהדות מצד ש"ס, היה ביוצרה "רבנים", עסקנים ושאר מרעין בישין שלימים הפכו פניהם ולא רק שבעטו בתורה אלא הפכו לראש פורה ולענה בהחטאת ישראל ובסיוע לאלה שלחמו נגד הדת. והכול עם כיפה ועם לבוש "חרדי"!

מקרה פרישתו של הח"כ לשעבר מ"אגודת ישראל" ח"כ אליעזר מזרחי, למפלגה חילונית כהליכוד היה חד-פעמי. ראשי "יהדות התורה", על עסקניהם הקלוקלים ו"רבניהם" המחטיאים, לעולם לא עברו ממש את הקווים והצטרפו בגלוי למפלגות חילוניות, ואף אנטי דתיות. אבל אצל ש"ס - זו שקמה לא לשם "החזרת עטרה ליושנה" אלא כדי להכות בחסידים מצד הליטאים, הכלנתריזם והיריקה בדת ישראל התרחשה בשרשרת על-ידי שלשלת "רבנים" ועסקנים שנמנו עלייה. והנה לפניכם כמה דוגמאות מעניינות על הנזק הכפירתי שהביאו לדת היהודית ולעולם התורה והיהדות.

זכייה - עדינה בר שלום

ונתחיל בגב זכייה (עדינה) בר שלום, ביתו של הגר"ע יוסף. זה החל כבר בימים שאביה היה בחיים וזה נמשך והחמיר במיוחד לאחר מותו. "כוכבה" של הגב' בר שלום החל לדרוך בראשית שנות האלפיים. הלגיטימציה לאקדמיה ביהדות החרדית החלה אז על-ידי אדם בשם גבי בוטבול, נציגה של ש"ס בוועד המנהל של "רשות השידור" הישראלית". גב' בר שלום דאגה, בזכות היותה ה"בת של", להדיר את רגליו ולנשל את בוטבול מיוזמת החטאת העולם החרדי באקדמיה הפסולה, נגדה נלחמו כל גדולי ישראל מימי ההסכלה הברלינאית ועד הקמת ש"ס, ולנהל את ההחטאה הזו בעצמה.

הכל החל אצל גב' בר שלום בנימוק "פרנסה" אך עד מהרה למדו החרדים במכללה שלה לא רק "חוכמה בגויים תאמין" אלא גם "תורה בגויים תאמין". מקצוע הפסיכולוגיה היה ראש וראשון להחטאה על כל סממניו האנטי יהודיים. במכללה שהקימה - ובאלה שסייעה לשלטון החילוני להקים, עברו חרדים וחרדיות "שטיפת מוח" למזג בין האסור החולני לכביכול למותר הדתי. שם למדו לזלזל ברבנים ובקדושי עליון ומנגד להעריץ כופרים ופוקרים. גורמי שמאל רפורמים ואנטי דתיים עמדו מאחריה והנחו אותה יותר ויותר כיצד יש לתלוש את היראה והתורה מה"סטודנטים החרדים" ולשלבם בהתבוללות החילונית.

עליזה לביא, פמניסטית קיצונית בתחפושת דתית וחברה במפלגה האנטי דתית "יש עתיד", הייתה המנחה של בר שלום. ובר שלום דאגה להכפיש את ההשקפה התורתית, להוציא שם רע אפילו על בעלה ועל ימי הנעורים שלה בבית אביה. לא במקרה בחרה בר שלום את חתנה - דואק שמו, מקרב "רבנים ליבראלים" המאשרים חיי תועבה ודורשים זאת לחיוב בבריטניה. לאחר מות אביה - הגר"ע יוסף, עברה בר שלום את הקווים ופעלה להקמת "רשימת נשים" בעיר אלעד תוך תמיכתה בגב' מיכל צ'רנוביצ'י, פעילת שמאל מפלגת העבודה בתחפושת חרדית. לימים התנתקה סופית הגב' מש"ס, ואף דיברה בכלל נגד קיומה. בר שלום הקימה מפלגה "כללית" ללא רוח דתית ובין אלה שישבה איתם לקבל מקום פוליטי בפרלמנט הישראלי היה הסמל של האנטי דתיות בימינו: יאיר לפיד.

חיים אמסלם

ונמשיך ברב חיים אמסלם. האיש ששימש שתי קדנציות ח"כ של ש"ס הפך, עוד בימי כהונתו בקדנציה השנייה, ללוחם מספר אחד נגד עולם התורה של הכוללים ובעד גיוס תלמידי הישיבות. לימים הוא הפך איש התקשורת מספר אחד נגד היהדות והתורה - בלבוש "ליבראלי", כדי לנגח את מה שהורישו לנו גדולי ישראל, כחיבור לתורה וליהדות בלבד. כל ערוץ תקשורת אנטי דתי רכש לשעה או יותר את חיים אמסלם כדי לנגח את עולם התורה ואת האורתודוקסיה היהודית. בקיצור, חרב אנטי דת להשכיר.

רחמים מלול

ונעבור לראש עיריית רחובות - רחמים מלול. מלול הוצא, לטענתו, מרשימת ש"ס לפרלמנט לאחר שכיהן קודם לכן כח"כ, משום היותו מקורבו של אריה דרעי שהודח על-ידי הגר"ע יוסף. מלול לא נשאר בש"ס כדי להילחם על צדקתו וגם לא פנה למפלגה דתית או חרדית. הוא נחת בליכוד החילוני ודרכו הפך לראש עיריית רחובות. רחובות הייתה פעם מושבה חרדית ולימים הייתה העיר עם הריכוז החרדי השלישי בגודלו במדינה, אחרי ירושלים ובני ברק. אבל מלול המשיך בדרך ראשי העיר החילוניים שלפניו ורק פיתח את הגדלת העיר לעוד יותר ועוד יותר חילונית כשהשכונות החרדיות הופכות רק למוצג היסטורי שאיננו גדל.

דוד טל המנוח

יחד עם מלול הרי שגם ח"כ המנוח, דוד טל, פרש מש"ס. גם הלה לא פנה למסגרת דתית או חרדית אלא הפך לח"כ ברשימתו השמאלית של ח"כ עמיר פרץ, "עם אחד". לימים נדד טל לרשימה חילונית אחרת ושמאלית אחרת - בראשות אהוד אולמרט וציפי לבני האנטי דתיים, לרשימת קדימה. המשך פעילותו הפרלמנטארית, מפרישתו מש"ס, לא הייתה עוד קשורה ביהדות או בדת. הוא הפך לח"כ פרו חילוני רגיל.

ואייך אפשר לשכוח מח"כ יגאל גואטה. הח"כ הדתי הראשון שהעלה על נס חיובי את היחס שצריך לתת לאנשי התועבה, ובמיוחד אם הם מקרב בני משפחתו. ולאחר שהועף בשל כך מהפרלמנט על-ידי חכם שלום כהן, הוא הודיע כי ימצא לעצמו אכסניה פוליטית במפלגת העבודה.

אלי ישי

ואל נפסח על יו"ר ש"ס לשעבר, אלי ישי. האיש שהחל כמרים הטלפונים של הרב נסים זאב מש"ס ירושלים ונשלה על-ידי אריה דרעי והפך למזכ"ל ש"ס. אך מכלי שימוש של דרעי הוא הפך עד מהרה לכלי השימוש של גב' יהודית יוסף (כלתו של הגר"ע יוסף) וזו הפעילה אותו גם כנגד דרעי עצמו. לימים, מששב דרעי לש"ס והגר"ע יוסף נפטר, הפך אלי ישי לדמות עצמאית ועמד בשנת 2015 בראש רשימת "יחד" כשמאחוריו הכהניסטים מרזל, בן ארי, גופשטיין ובן גביר. כל קשר בין מורשת הגר"ע יוסף להחזרת ה"עטרה ליושנה" כעניין תורתי בלבד, לבין הרשימה הלאומנית והקיצונית של ישי היה מקרי בהחלט.

עוד בימי היותו יו"ר ש"ס הרי שאת משרדיו בממשלה ניהלו אנשי הליכוד וחילוניים אחרים. למרות המוטו העדתי והתורתי של ש"ס הרי שהוא עצמו יחצן מסרים של מיזוג חילוניים ואשכנזים וטשטוש מורשת הקמת ש"ס. זהו איש רדוד המתנסח בכבדות וחסר ברק כלשהו. האיש מזמן יצא ממשבצת היהדות החרדית ונמצא בקשר עם גורמים פוליטיים דתיים רק משום עמדותיו הלאומניות. זהו האיש שהפך מעבד לעבד ואח"כ לעוד עבד. הוא היה העבד של נסים זאב והפך לעבד של דרעי ואח"כ נחטף להיות העבד של יהודית יוסף ואילו הגר"ע יוסף חשב שהוא בכלל העבד שלו. זהו איש שהוא כל כולו עילבון ליהדות חרדית ותורתית של יהדות המזרח וספרד.

אריה דרעי

וכמובן לא נשכח את אריה דרעי - היו"ר ה"אגדי" של ש"ס, לפני ואחרי הסורגים. זהו בעצם האדריכל שהוביל לכול ה"פורים שפיל", שבו ש"ס הפכה לבדיחה אנטי דתית במלבוש "חרדי" ולמחללת שם שמים ברבים, ואולי בעיקר עקב מעלליו ההתחלתיים של האיש שהרב שך אמר עליו את מה שאמר וגם אמר על עצמו ועל עולמו הבא. זהו האיש - אריה דרעי, שקירר את האמבט עבור הפיכת החרדים הספרדים, ואח"כ החרדים האשכנזים, לקלי דעת ולקלי דת. את רעיונותיו החברתיים לביטול הייחודיות החרדית, הוא שאב מגורמי שמאל אנטי דתיים ובראשם אורי אבנרי וחיים רמון. הוא תכנן כל העת לפרק את ש"ס כמפלגה חרדית ולמזגה עם חילוניים מימין ומשמאל אבל רק כניסתו לכלא והדחתו על-ידי הגר"ע יוסף מנעו ממנו לבצע את התוכנית הזו.

אבל תחילת הסטייה האנטי דתית של דרעי כבר החלה בשותפות שלו עם מר"צ האנטי דתית בממשלת השמאל ואח"כ עם החבירה שלו לרשימת בחירות משותפת להסתדרות העובדים הכללית עם אותם שמאלני מר"צ האנטי דתיים! הוא האיש ששמע את מה שהגר"ע יוסף חפץ בו אך שוב ושוב הוא ביצע, כיו"ר ש"ס, את ההפך. גם לאחר חזרתו לש"ס, בעקבות איומיו על הגר"ע יוסף שיחבור למפלגה חילונית, הוא המשיך בדרך החתחתים שלו. הוא ידע לתעתע בבוחרי ש"ס ולא לשמוע לרב שלום כהן, שהחליף את הגר"ע יוסף. הוא לא התבייש להצטלם בקירוב גופות עם השרה מירי רגב מהליכוד, והוא בעצם האיש שכבר בסוף שנות התשעים של המאה העשרים דחף להקמת ה"מכללות החרדיות" ולגיוס החרדים לצבא.

רק עליו אפשר לכתוב כרכים של ספרים אבל די אם גם נזכיר כי הוא האיש שהביא לביטול ההקשבה וההליכה אחר גדולי ישראל והעביר את המחלה הזו גם לחוגי "יהדות התורה". באחרונה הוא הופיע בכנס של העיתון הדתי לאומי - "שבע", ובניסיונו ללקוט אחר ייאוש קולות הוא גם טען כי אין היום שום הבדל בין דתי-לאומי לחרדי. הוא האיש שבפיקודו נהרסו ונפרצו כל הסכרים שהתקיימו בין יהדות לחילוניות, בין ימין לשמאל ובין שקר לאמת. במפלגה נורמאלית, למשל כמו מפלגת העבודה, הוא היה עף מזמן, לאחר שבשנת 2013 הוא לא הוסיף אפילו מנדט אחד לש"ס, ואילו בשנת 2015 הוא איבד למפלגה עוד ארבעה מנדטים ועכשיו, ערב הבחירות הנוכחיות, הוא וש"ס בספק בעניין המעבר את אחוז החסימה. אבל פריירים לא מתים אלא שהם בש"ס פשוט מתחלפים. והוא גם האיש שלעג למותו של הגר"ע יוסף ובעזרת בצל ירוק הוא כביכול ביכה את מותו של הגאון.

והעבר מפלגת זדון מהארץ

את המפלגה הזו - שקמה שלא לשמה ויונקת מהשקר, יש להעביר מהפוליטיקה בבחירות הקרובות. ועוד לא הזכרנו את מאות "רבניה" ועסקניה שלא רק ערקו למפלגות חילוניות אנטי דתיות אלא שגם נתפסו בגניבות ובהטרדות מיניות...

תאריך:  17/02/2019   |   עודכן:  17/02/2019
הרב אליהו קאופמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2019 (א)
המשפטנית פרופ׳ יפעת ביטון הודיעה על הצטרפותה למפלגת גשר בראשות ח"כ אורלי לוי אבקסיס. ״אני מצטרפת היום למנהיגה שדרכה היא דרכי, ביתה הוא ביתי ויחד נבנה גשר של תקווה לאזרחי ואזרחיות מדינת ישראל", אמרה (שבת, 16.2.19) בהודעת ההצטרפות.
16/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע (שבת, 16.2.19) כי הוא יוצא לחופשה ללא תשלום מארגון העובדים הגדול שבראשו הוא עומד כבר שנתיים ומצטרף לרשימת חוסן לישראל-תל"ם בראשות הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ.
16/02/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
פרסום ראשון: תנועת ש"ס הגישה (יום ו', 15.2.19) עתירה דחופה לוועדת הבחירות המרכזית נגד מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי. זאת לנוכח הכוונה להפעיל בליל שבת נסיעה חד-פעמית ממטה המפלגה בראשון לציון למקומות בילוי בעיר, ונסיעתו אמורה להימשך כמעט שלוש שעות(!).
15/02/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
עד מתי יירצחו יהודים בישראל? האם הימין אינו מסוגל להתאחד? האם השמאל מוכן להתחייב שלא ילך עם אויבי המדינה? מי האידיוטים שמאחורי הרכבת הקלה ותחנת נבון? וגם תשובה לשאלתו של השופט דבור
15/02/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
הושג הסכם איחוד בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי. רפי פרץ יעמוד בראש הרשימה, המקומות יחולקו לסירוגין. ככל שתקבל הסיעה תיק אחד בממשלה, תהיה רוטציה ואם יוצעו למפלגה שני שרים - יוכל בצלאל סמוטריץ' לבחור את התיק שירצה. אם יוצעו למפלגה שלושה שרים, תהיה רוטציה בתפקיד השר השלישי.
14/02/2019  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2019 (א)  /  מי ומי  
צמרת מרצ החדשה-ישנה: גילאון, רוזין ופריג'  /  עידן יוסף
דרעי מבקש תרומות לבית ש"ס  /  איציק וולף
יו"ר הבית היהודי: להפעיל עונש מוות למחבלים  /  איציק וולף
מצג שווא  /  ציפי לידר
מארבעה יוצא אחד  /  אברהם בנמלך
גנץ - משיב לאמסלם  /  עו"ד אברהם פכטר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il