|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

קובי מרימי - המועמד שלנו לאירוויזיון

הכוכב המאפיין את קובי מרימי הוא הכוכב נפטון שגורם לאדם להיראות רגיש במיוחד. זהו כוכב שנותן לאנשים החווים אותו בצורה דומיננטית את היכולת להרגיש את הסביבה ולהשתנות ביחס אליה
17/02/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מרימי. ביישן [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

קובי מרימי יליד מזל מאזניים - נולד בתאריך 8.10.1991, מספר המזל שלו 2 ושנת המזל שלו 2.

מספר המזל של קובי מרימי הינו 2, המעיד על כך שקובי הינו אדם בעל רגישות גבוהה מאוד, עם מצבי רוח משתנים שרגיל להיות לבד וצריך ללמוד לחיות בשותפות עם הסובבים אותו. יש לו נתינה גבוהה ותמיד ישמח לעזור, אך לעיתים יקשה עליו להביע את רגשותיו בקול. השירה והמשחק הם כלי התקשורת שלו בינו לבין הסביבה.

שנת המזל שלו מיום הולדתו האחרון הוא 2 ועובדה זו מתרחשת בעיתוי מצוין עבורו וזאת, כיוון שבכל שנה מתחלף מספר שנת מזל וכאשר מספר שנת המזל מגיע לחפיפה עם מספר המזל 2 (אירוע המתרחש אחת לתשע שנים), הרי שזו שנה של התחלת מחזוריות חדשה בחיים ועובדה זו מעולה עבורו, כיוון שבדיוק השנה קובי מרימי פותח חיים חדשים ובהחלט טובים יותר.

הכוכב המאפיין את קובי מרימי הוא הכוכב נפטון שגורם לאדם להיראות רגיש במיוחד. זהו כוכב שנותן לאנשים החווים אותו בצורה דומיננטית את היכולת להרגיש את הסביבה ולהשתנות ביחס אליה, כמו גם להיות יצירתיים ואומנותיים ברמה גבוהה מאוד.

מרימי עצמו בראיונות רבים דיבר בהרחבה על עובדת היותו אדם חריג וביישן. עובדה זו נובעת מעצם עובדת היותו בן מזל מאזניים שזהו כוכב שידוע מאוד בהתלבטויות שלו כאשר הוא צריך לפעול ולעיתים קרובות הוא יצטרך אדם חיצוני שיפעיל וידחוף אותו. במקרה שלו, ראינו שיש לו אמא דומיננטית שעוזרת לו ובטוח שבעתיד תתפוס חלק נרחב בפיתוח הקריירה שלו, כיוון שלקובי עצמו חסרים המרפקים, על-מנת להידחף אל קידמת הבמה.

התכונה שמאוד מאפיינת את מזל מאזניים היא ההססנות הטבועה בהם ובמקרה של מרימי ישנה עוד זווית שגורמת לו כל הזמן להתלבט לפני שהוא לוקח החלטות ואין ספק שההתלבטויות האין סופיות שהיו לו פעמים רבות בעבר גרמו לו להפסיד הזדמנויות טובות שניקרו בדרכו. ההססנות מביאה לחוסר ביטחון וזהו מעגל שקשה מאוד לפרוץ אותו, אלא אם כן קורה משהו דרסטי וטוב כמו במקרה של קובי.

הזכייה הגיעה בדיוק בזמן בו קובי מרימי סוגר מעגל של תשע שנים קודמות בהם בנה את עצמו, לקראת הרגע שהגיע ועכשיו, אם ידע למצות את הפוטנציאל שנפתח לפניו, עם כישרונו הנדיר, תהייה לו הזדמנות למנף את הקריירה שלו לעוד תשע שנים שיבססו את מעמדו. כמו-כן, יש לו אפשרות להתפרסם גם בחו"ל, אלא שהפעם הכל יהיה תלוי אך ורק בו ובמוכנות שלו לעבודה קשה. בנקודת זמן זו נראה לפי המפה, שקובי מרימי אכן מוכן לעבודה קשה מאוד וללקיחת אחריות הנובעת מעצם היותו מייצג את המדינה.

יש לו סיכויים טובים להתבלט באירוויזיון במידה ויבחרו לו שיר שמצד אחד יראה את היכולות הווקליות האופראיות שלו, לצד רכות ועדנה המאפיינים כל כך את אישיותו. למעשה, אם יתנו לקובי עצמו לבחור את השיר שידבר אליו, הרי שהאינטואיציה המעולה בה ניחן, תנחה אותו לבחור את השיר הנכון ויש לו ולנו סיכויים טובים - ועל כך, נברך אותו להצלחה מלאה.

תקופה מצויינת
טיפ לילידי מזל השבוע - בחודש הקרוב היכולות האינטואיטיביות שלכם יהיו גבוהות במיוחד, בגלל העובדה נמצא במזל שלכם לצד כוכב התקשורת המסמל רוחניות ומוכר בשמו נפטון
▪ ▪ ▪


טלה

זוהי תקופה מצוינת עבורכם לחזק את המעמד האישי שלכם בנושאי קריירה דרך מערכות יחסים וחברים שיכולים לעזור לכם בנושא המקצועי וכל זאת במידה ואתם מעוניינים לעשות שינוי משמעותי בעבודה או להחליף תחום, זה בהחלט הזמן הנכון לכם. גלו סבלנות כלפי אלה שלא מנהלים את החיים כמוכם. השבוע ובמשך כל החודש תהייה לכם התעסקות אינטנסיבית בנושאי כספים.

שור

המקום במפה האסטרולוגית המקשר ביניכם לבין קידום המעמד החברתי שלכם, מושפע על-ידי הכוכבים שאחראים על יחסי אנוש ולכן זה הזמן לבדוק עם האנשים בסביבתכם הקרובה, כיצד הם יכולים להשפיע ולעזור לכם בנושאים אלה. ייתכן שתקבלו עזרה שלא תוכלו לסרב לה גם אם כרגע אינכם יכולים לנצל את כולה זה הזמן לפעול באופן פיזי במקומות הדרושים. לטובתכם.

תאומים

אתם נמצאים בתקופה רגישה שבה אתם מתלבטים ביניכם לבין עצמכם מה לעשות וכיצד להמשיך עם העיסוק שלכם מבלי לפגוע בעצמכם ולהמשיך ולהתקדם בחיים במקום שתרגישו שאתם מממשים את עצכמם. מומלץ לכם לנסוע למקום כלשהו על-מנת לנפוש, לעשות חושבים עם עצמכם ואז להחליט. אל תמהרו להחליט, כיוון שיש סיכויים שאח"כ אולי תצטערו ותרצו לשנות ויהיה מאוחר מדי.

סרטן

יש לכם כרגע בעיה ביחסים בין אישיים כיון שקשה לכם למצוא את עצמכם במסגרות השונות בתקופה האחרונה והרצון שלכם לחופש כל פעם קורם עור וגידים בצורה אחרת. כוכב השפע נמצא אצלכם בבית העבודה, כך שנראה שזה הזמן הנכון עבורכם להפעיל קשרים במידה ותרצו לעשות שינויים בתחום זה. בכל מקרה עדיף שתחכו עד לאחר יום ההולדת שלכם.

אריה

הכוכבים המקושרים עם נושאי עבודה ויחסים בין אישיים נמצאים אצלכם יחדיו בבית העבודה כך שזה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לעשות שילוב בין השניים. הפעילו אנשים קרובים שמאמינים בכם ונסו לפעול יחד איתם בשיתוף פעולה למען המטרה. ייתכן שאין לכם יותר מדי סבלנות לשמוע אחרים שדעתם מנוגדת לשלכם ואתם עלולים להגיב היזהרו! בחוסר סובלנות.

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן זהו זמן מאוד משמעותי בגלל העובדה שאתם מתלבטים מה כדאי לעשות ואיך להמשיך עם כל התוכניות העתידיות שלכם. זוהי נקודת זמן מאוד משמעותית גם בנושאי יחסים בין אישיים, כיוון שיש לכם רצון פנימי לסגור קצוות שעדיין נשארו פתוחים, אך לא בטוח שתמצאו לשם כך את האנשים שרציתם.

מאזניים

נושאי עבודה משמעותיים עבורכם בשלב זה כיוון שאתם זקוקים להרבה אנרגיה כדי ליישם את תוכניותיכם ולהוציאן לפועל. המחויבות שלכם לסביבה הקרובה גורמת לכך שאתם משקיעים זמן רב מעצמכם על-מנת לקדם תוכניות שנראות לכם חשובות למדי וייתכן שאף קשורות למשפחה הקרובה שלכם. נסו להשקיע במטרות שלכם זמן איכות אחרים מכם. ולמזער חוסר שביעות רצון.

עקרב

הכוכב מארס נמצא בבית השותפויות שלכם ונותן לכם שפע של אנרגיה ותוכניות בתקופה זו של חייכם. כוכב זה מקושר גם עם המזל שלכם ונותן לכם את הכריזמה והעוצמות הדרושות, על-מנת לפעול בצורה הטובה ביותר. שתפו בתוכניותיכם כמה שיותר אנשים קרובים במעגל הראשון של חייכם, כדי שירגישו שאתם שותפים להם בחייהם האישיים וגם הם בשלכם.

קשת

הכוכב יופיטר שהוא גם הכוכב שלכם ויושב במזל שלכם מאפשר לכם להרגיש שאתם מממשים את עצמכם ומרגישים הנאה בתוכניותיכם. ייתכן שפחדים שונים יעלו ויצופו בגלל נושאים כספיים ובגלל ביקור הכוכב המעכב בבית הכספים ואולם נראה שתוכלו להתנהל בפרופורציה הנכונה, על-מנת לממש את רצונכם להשקיע במשפחתיות האישית שלכם כדי לאחד את כולם.

גדי

חששות ופחדים שונים עולים וצפים כרגע על פני השטח כיוון שהכוכב שלכם סטורן מבקר אצלכם ומעצים את תחושת הקושי וזאת למרות שאתם מזל שרגיל להתמודד עם קשיים, הרי שנראה שכל פעם אתם מרגישים שאתם שוקעים לתהומות חדשים, אך מיד אחר כך יש לכם גם את היכולת לקחת אחריות על עצמכם, להתמודד מחדש. כמו עוף החול ואף לצמוח מתוך הקושי.

דלי

הכוכבים שמביאים איתם תקשורת טובה נמצאים בבית הכספים שלכם וגורמים לכם להבין שיש לכם מזל בתחום הכלכלי והבנה שלאחרונה הצלחתם בכמה משימות שלקחתם על עצמכם. ייתכן שמבחינה אישית בתחום המשפחתי עדיין לא תצליחו להתמודד כפי שהייתם רוצים ועובדה זו תגרום לכם להגיב בצורה אגרסיבית למדי אל אנשים קרובים.

דגים

אתם ילידי יום ההולדת הגעתם לימים אלה עם תחושה נוגה במקצת כיוון שאתם מרגישים שהקרובים אליכם אינם מבינים ללבכם, כפי שהייתם רוצים. יכולת הדיבור שלכם עכשיו במיטבה ולכן זה הזמן הנכון לשוחח על נושאים שמטרידים אתכם עם אנשים קרובים שעדיין יש לכם משקעים כלפיהם. נסו לשנות סגנון התייחסות ולקרב אליכם את היקרים לכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  17/02/2019   |   עודכן:  17/02/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קובי מרימי - המועמד שלנו לאירוויזיון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארה"ב היא מדינה מסודרת ובדרך כלל יש בה שילוט ברור המכוון את המבקר למחוז חפצו. אבל בבניין פריצקר שבאוניברסיטת קולומביה, אין שילוט כזה לכיוון משרדי Columbia Journalism Review, אותו מפרסם בית הספר הנודע לעיתונות מאז 1961. מתברר שיש לעלות תחילה למשרדי בית הספר שבקומה השביעית, ומשם יוכל האורח להיכנס למערכת השוכנת מאחורי דלת מאובטחת בקומה השמינית.
17/02/2019  |  איתמר לוין, ניו-יורק  |   כתבות
נתחיל מהסוף: בנימין נתניהו צודק. פולנים שיתפו פעולה עם הנאצים ברצח העם היהודי. הוא לא הכליל, הוא לא אמר "הפולנים" והוא לא אמר "העם הפולני". הוא אמר "פולנים" - וזה נכון. ולא מדובר בבודדים, אלא ברבבות: כאלו שסירבו להסתיר יהודים, כאלו שהסגירו יהודים, כאלו שרצחו יהודים, כאלו שמילאו תפקידים בשירות הנאצים.
15/02/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
עד מתי יירצחו יהודים בישראל? האם הימין אינו מסוגל להתאחד? האם השמאל מוכן להתחייב שלא ילך עם אויבי המדינה? מי האידיוטים שמאחורי הרכבת הקלה ותחנת נבון? וגם תשובה לשאלתו של השופט דבור
15/02/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
בסדרת 15 הכתבות עד כה, (הרשימה מפורטת בתחתית הכתבה), שפרסמתי על "תיק 4000" בהקשר של פרשת "מיזוג בזק-yes" ("העברת אמצעי שליטה"', בהמשך הכתבה תבינו למה יש חשיבות כל כך גדולה למינוח הזה), ובמיוחד ב-6 הכתבות האחרונות, שנוגעות לפרוטוקול ישיבת מועצת הכבלים והלווין (בתוספת מסמכים רבים נוספים ומשלימים), הראתי "תפירת תיק".
15/02/2019  |  אבי וייס  |   כתבות
בבוקר יום שישי, 15 בפברואר שנת 1963, המריאו משדה התעופה בחצור רביעיית מטוסי אורגאן לטיסת אימונים כדי לבצע סידרה של תרגילי צלילה התקפיים ולתרגל התקפות קרקע מהאוויר מגובה רב בתחום "אמנעה אווירית". טיסת האימונים נערכה בקרבת הכביש הראשי באר-שבע תל אביב מספר ק"מ צפונית לבאר שבע. במטוסים היו שני טייסים חדשים שזה לא מכבר סיימו קורס טייס ושני ותיקים יותר ששימשו מעין מדריכים-מפקחים על ביצוע תרגילי האימונים.
14/02/2019  |  אלי אלון  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il