|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

הכוכב מרקורי בנסיגה במזל דגים

גם בסיום תאריך הנסיגה הרשמי ייקח עוד כמה ימים ולעיתים עד כשבוע, עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל
10/03/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
בנסיגה [צילום: נאס"א]

כוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה במזל דגים ויימצא שם עד לתאריך 29.3.19. המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: דגים, בתולה, תאומים, קשת, מאזניים ואריה. שאר המזלות יחושו בכך דרך קירבה לאנשים אחרים, אך לא באופן אישי מדי.

גם בסיום תאריך הנסיגה הרשמי ייקח עוד כמה ימים ולעיתים עד כשבוע, עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.

מומלץ לא לתכנן בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים. נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

ואולם, מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות


טלה

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות השונות.

שור

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי אירועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. זה הזמן לפתור בעיות חברתיות נושנות.

תאומים

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.

סרטן

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

אריה

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.

בתולה

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

מאזניים

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.

עקרב

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

קשת

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. אל תהססו לומר את דעתכם.

גדי

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

דלי

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

דגים

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

חוסר מנוחה
טיפ לילידי מזל השבוע - כוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה במזל שלכם וייתן לכם את האפשרות להביע במילים את תוכניותיכם העתידיות ולשתף בהם גם את האחרים בחייכם
▪ ▪ ▪


טלה

אתם נהנים מהשפעת כוכב העשייה בשם מארס שמבקר בבית הכספים שלכם ונותן לכם את האנרגיה הנכונה ליצור ולקיים תוכניות שכבר מזמן חפצתם בהם והנה עכשיו דברים מתחילים לצאת לפועל. ייתכן גם שאנרגיה זו מגיעה ביחד עם חוסר מנוחה פנימי מאוד קיצוני ואתם חייבים לחשוב על עוד דרך שתעזור לכם לנטרל את התסכולים הפנימיים, שלא יחזרו אליכם כאנרגיה שתפגע בכם.

שור

מעבר כוכב אישי כמו מארס שמביא צורך לעשייה, נמצא במזל שלכם וגורם לכך שייתכן שבשלב הזה בגלל נסיגת כוכב התקשורת מרקורי, עדיין אינכם יכולים לממש את תוכניותיכם וייתכן שאתם די מרגישים מתוסכלים בשל כך. רצוי לשתף חברים קרובים בתוכניותיכם. זה בדיוק הזמן הנכון להאט ולשאול את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך מכאן והלאה ובהתאם לכך, לתכנן את עתידכם.

תאומים

נראה שהמאמצים שלכם ליצור לעצמכם קריירה חדשה וסגנון חיים חדש אכן נושא פרי ופתחתם לעצמכם דרך חדשה שמבחינתכם כרגע היא הנכונה לכם. זה גם הזמן לנסות ולהרחיב את היכולת שלכם בכל הנוגע לקשרים חברתיים דרך העבודה. עדיף שלא תרחיקו מעליכם את האנשים שכבר אינכם חושבים כמוהם, וזאת מאחר שלמעשה אינכם יודעים כיצד החיים יכולים להתפתח.

סרטן

אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד מבחינה מקצועית כיוון שיופיטר כוכב השפע נמצא עכשיו ובמשך כל השנה הקרובה בבית העבודה שלכם, עובדה שיכולה לגרום לשדרוג המצב האישי שלכם. כל הקומפלקס של המערכת המקצועית והקריירה שלכם עדיין נמצאת בתנופה ולכן, היזהרו לא להיות אימפולסיביים במקומות שבהם אתם רוצים תשובה מיידית, ואין ספק שהבשורות הטובות – בדרך.

אריה

כוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת נמצא בנסיגה במקום המקושר עם כספים המתקבלים מאחרים, ולכן נראה שנושאים אלה מועצמים אצלכם ותחומים רבים נמצאים בחוסר איזון כתוצאה מכך. תהייה לכם יכולת בשבוע הקרוב להצליח ולקבל הערכה מאנשים קרובים ואף רחוקים שיעריכו מאוד את הכישרון שלכם. זה הזמן לחשוב על יצירתיות במובנים כלכליים.

בתולה

הכוכב המקושר איתכם הוא מרקורי שאחראי על כל נושאי התקשורת תנועה וניידות שנמצא החודש בנסיגה במזל המשלים שלכם דגים. ייתכנו החודש פעמים רבות של תסכול בגלל חילוקי דעות, בשל העובדה שאתם רגישים יותר מתמיד לדעות של אחרים עליכם ולא נוח לכם עם העובדה שבכל פעם שאתם מנסים לעמוד על דעתכם, עובדה זו מקוממת עליכם את דעתם של אנשים קרובים.

מאזניים

הכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת נמצא אצלכם בנסיגה בבית העבודה והבריאות ולכן נראה שנושאים אלה עלולים להיות בעייתיים אצלכם במידה ולא תשתפו פעולה עם האחרים. נראה שאתם מאוכזבים מההתנהלות של אחרים כלפיכם ולעיתים אתם נוטים לאבד את הסבלנות הטבעית שלכם ולהיות חמי מזג כלפי אנשים שלעיתים דווקא כן רוצים בטובתכם.

עקרב

בית המשפחה שהוא המעגל הראשון של חייכם מופעל על-ידי הכוכב ונוס שמביא איתו יחסים טובים מאוד בבית ונראה שיש לכם תחושה טובה ואתם חווים אמפטיה ולכן אתם גם מקבלים מה שאתם מבקשים ודי בקלות. היזהרו מלהיות חסרי סבלנות כיוון שהיחסים האישיים שלכם עולים עכשיו מדרגה והם נמצאים על מי מנוחות, כך שאתם מרוצים מכל ההתרחשויות.

קשת

הכוכב סטורן שמביא איתו קושי ועיכוב, נמצא כבר בבית הכספים שלכם ואף ימשיך להימצא בכל השנה הקרובה בבית הכספים שלכם וגורם לכם להבין שאתם צריכים לקחת אחריות חדשה על חייכם ובהחלט ייתכן שהתחום הכלכלי הוא זה אשר עומד עכשיו על הפרק. אתם חייבים לחשוב כיצד אתם פועלים להמשך הדרך עם התובנות שיש לכם עד עכשיו על-מנת שתוכלו לבנות לעצמכם חיים חדשים.

גדי

התקופה שאתם עוברים עכשיו היא משמעותית במיוחד בגלל העובדה שאתם מושפעים משילוב כוכבים מאוד מאתגרים שגורמים לכם לשנות את חייכם ואף להבין שאתם חייבים לעשות מהפך כלשהו על-מנת לצאת מהמעגלים שאתם נמצאים בהם. תנו לאנשים אחרים לסייע לכם ובקשו עזרה בכל מקום שאתם יכולים. תלמדו לגלות שאנשים מבקשים לעזור לכם וטובתכם חשובה להם.

דלי

השמש בשמיים ביחד עם כוכבים משמעותיים נוספים, נמצאת בבית הכספים שלכם עובדה שמלמדת על כך שזה בדיוק הזמן לארגן מחדש את ההתנהלות הכלכלית שלכם ולא לסמוך על-אף אחד שיעזור לכם בכך. זוהי לגמרי צריכה להיות המטרה האישית שלכם, על-מנת שתוכלו לצאת מהסבך הכספי שהייתם שרויים בו עד לאחרונה. מומלץ לקבל עזרה מאנשים קרובים.

דגים

מזל טוב לכם ילידי יום ההולדת. אתם אכן חוגגים עכשיו ומעדיפים לעשות זאת עם המשפחה הקרובה שלכם שממלאה לכם את הצורך בתחושת יחד. מבחינה מקצועית נראה שלעיתים אתם צריכים לשפר את תדמיתכם ובמיוחד השבוע כדי ליהנות מנוכחותו של כוכב השפע בבית הקריירה שלכם. זה בדיוק הזמן לבסס לעצמכם קריירה שתהייה טובה לשנים הקרובות.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  10/03/2019   |   עודכן:  10/03/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכוכב מרקורי בנסיגה במזל דגים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה מזה עשר שנים. זה אומר, שבמשך עשר שנים רצופות הוא האדם החזק ביותר בישראל. לא מדובר במנהיג שולי של מפלגה קטנה. לבוא ולהציג אותו כקורבן - זה פשוט מגוחך.
10/03/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
על בימה מעוצבת להפליא כמעגל בעיצוב עדי נידם, עם תלבושות ססגוניות (בעיצוב לי-יה חוזה) העשירות במתן ייחודיות לכל דמות הן באיפורה והן בשפת גופה - מתחולל סיפור במלל שאינו מובן, ג׳יבריש, המצלצל כערבוב של רומנית, איטלקית, לטינית ועוד, מה שמגביר את הצחוקים וההיתול. המחזה נפתח עם שתי דמויות ליצניות היתוליות רבות קסם וחן - בביצוע סתיו מגן ועידן מי-רון החמוד. הפנטומימה שלהם, יכולת ההבעה העשירה והבעותיהם האכספרסיביות (מה שמאפיין את כל השחקנים) מסבירים הכל. ההנאה הצרופה שהקהל זוכה לה, גם אם הסיפור לכאורה וירטואלי, ולמעשה הוא מתאר בגרוטסקיות את חגיגת עשיית הפסטה כסמל לתאוות האוכל - הרי ההגזמות בהבעות ויחודיות של איפיון כל דמות הודות לתלבושתה ואיפורה ולווירטואוזיות השחקנים - אלו מעניקות לסיפור את משמעותו ואת הקצב המטורף לכאורה.
10/03/2019  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
19 יום בלבד לפני המועד לפרישתה של בריטניה מהאיחוד האירופי, טרם ברור כיצד תיראה הפרישה - אם בכלל תבוצע במועד המתוכנן. השבוע הקרוב יהיה המכריע והדרמטי ביותר בשנתיים וחצי הסוערות העוברות על בריטניה, מאז החליטה ברוב קטן ביוני 2016 לפרוש מהאיחוד.
10/03/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
למי שעוד לא הבין ממאות הפעמים שכתבתי זאת: אני איש ימין. ככזה, אני רוצה שבנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה. אני חושב שאיילת שקד הייתה שרת משפטים מעולה ומקווה שתמשיך באותו משרד (למרות שאני כועס על הפרישה שלה ושל נפתלי בנט מהבית היהודי). ואני גם יודע, והוכחתי זאת, ששי ניצן הוא שקרן חסר מעצורים.
10/03/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
האם מצב המדינה ותושביה כיום טוב יותר או גרוע יותר מאשר כאשר נכנס בנימין נתניהו לתפקידו? הנה מקבץ של נתונים, חלקם נתוני יסוד וחלקם כאלו המעניקים רושם ראשוני של המצב הכללי. ובסוף גם יש שורה תחתונה
08/03/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il