|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

מזל טוב לילידי מזל החודש - טלה

כל עיסוק שיש בו אומץ יתאים לטלה האנרגטי להוצאת המרץ הבלתי נדלה שלו וזאת בנוסף לתחביבים המכילים בתוכם דינאמיקה ותנועה
17/03/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
נמרצים [צילום: חן לאופולד/פלאש 90]

תאריך המזל: 21.4 ועד ל-21.3. סמל המזל: טלה. אלמנט: אש, יוזם. איבר בריאותי רגיש: ראש.

תכונות חיוביות של המזל: אוהבים להגיע ראשונים לכל מקום. פתוחים וחביבים באופי, פעלתנים מאוד, אוהבים פעילויות עם אלמנט של אומץ, אוהבים להיות בתנועה, בעלי יוזמה, יש להם כריזמה טבעית, סולחים בנקל, פופולריים בכל מקום, בעלי יכולת נתינה.

תכונות שליליות של המזל: פועלים בצורה אימפולסיבית מבלי לחשוב ולתכנן מראש מה לעשות, אוהבים נוחיות ולא לקחת אחריות, דואגים קודם כל לעצמם, ילדותיים בגישתם לחיים, אוהבים להתגאות בכל דבר, מתרגזים מהר, קשה להם לדחות סיפוקים וכל דבר רוצים מייד!

בכל מצב תמיד ינסו להתבלט כך שבמידה והם נמצאים הסתגלות למסגרת: עם דמות חזקה מהם והמשרה אוירה סמכותית, הרי שלא יסכימו לקבל את הנהגתו וינסו לערער על סמכותו...

תחביבים: כל עיסוק שיש בו אומץ יתאים לטלה האנרגטי להוצאת המרץ הבלתי נדלה שלו וזאת בנוסף לתחביבים המכילים בתוכם דינאמיקה ותנועה.

נאמנות: עליהם נאמר המשפט "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" והדבר מתאים לגברים ונשים כאחד.

תחזית שנתית לילידי המזל

שפע - הכוכב יופיטר שמביא איתו מזל והצלחה יבקר השנה במקום שבו תרגישו מחוברים יותר לנעשה מסביבכם וברצון שלכם לשנות תפיסת עולם ולעשות דברים מעניינים ושונים ממה שעשיתם עד כה. לימודים וחשיבה מחוץ לקופסה בדרך מאוד יצירתית וחדשנית תביא אתכם לרעיונות חדשים ומשמעותיים שיתממשו בעשייה ויעזרו לכם לשנות את עולמכם ולהגיע למקום אותו אתם רוצים עבור עצמכם. בזמן הנסיגה הקרובה בין מאי לאוגוסט הרשו לעצמכם לנסוע לחו"ל על-מנת להתאוורר ולקבל אנרגיה חדשה לקראת שנת 2020 שבה יגיע כוכב השפע אל בית הקריירה שלכם וייתן לכם הזדמנות משמעותית לבנות את עצמכם וליהנות מההשקעה הרבה שהשקעתם. תרגישו שהנה יש מי שמפרגן לכם ואכן תהייה זו שנה של התחלות חדשות וצמיחה בנושאי הקריירה.

קושי - ההתנהלות שלכם במשך כל השנה האחרונה הראתה לכם שעליכם לעשות שינוי משמעותי בכל הנוגע לתחום העבודה והקריירה בחייכם. פעלתם לפי תפיסת העולם שלכם, אך שנראה שהיא לא בהכרח תאמה לאחרים למרות שהשתדלתם לעשות את מירב המאמצים. גם השנה תאלצו להתמודד עם שינויים וקשיים שהחיים מציבים בפניכם על-מנת שתפתחו תפיסת עולם חדשה. אל תקחו יותר מדי ללב את התחושה שפחות מפרגנים לכם למרות ההשקעה המשמעותית שלכם בקריירה. הכל יביא אתכם להתחלות חדשות שמתבשלות בתוככם כעת. קשיים נוספים יגיעו לצד התחלות חדשות בין החודשים מאי ועד ספטמבר 2019. זה הזמן למרות הקשיים לפרוץ קדימה עם עשייה חדשה ואף שונה לחלוטין ממה שהורגלתם לה עד עכשיו. אתם בונים את הקריירה שלכם ואתם בתנופה קדימה. בהצלחה!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע יכולים להיות מרוצים מאוד מעצמכם כיוון שאתם מרגישים מלאי כוחות פיזיים למלא את המטרות שהצבתם לעצמכם בתחומים המתאימים לכם
▪ ▪ ▪


טלה

כוכב העשייה מארס המקושר עם המזל שלכם יבקר אצלכם בבית הכספים במשך כל החודש הקרוב ויגרום לכם לתנופה אישית שתאפשר את מימוש תוכניותיכם ולהרים פרויקטים שמזמן רציתם לעשות ובעיקר בתחום הכלכלי. תקופת יום ההולדת תמיד מאותגרת עם צורך במנוחה ושקט נפשי ולכן נסו להיות יותר עם עצמכם, למרות שייתכן שיצפו מכם גם לבילויים חברתיים.

שור

כוכב העשייה הגיע למזל שלכם וישהה שם גם במשך כל החודש הקרוב ועובדה זו מצוינת כדי לגרום לכם לקחת אחריות ולעסוק בתחומים שאתם דוחים לימים יותר דינמיים מבחינתכם . החודש יעבור עליכם בהרבה חשבונות נפש כיוון שהשמש בשמיים נמצאת בבית תת-ההכרה שלכם וגורמת לכם להיות יותר מסוגרים בתוך עצמכם ופחות תקשורתיים. אל תלחמו כנגד רגשותיכם.

תאומים

מבחינה חברתית תהיו עמוסים עם הרבה הצעות ליציאות, בילויים ולהיכרויות עם אנשים חדשים. אבל, מאחר שכוכב התקשורת מרקורי האחראי על המזל שלכם עדיין נמצא בנסיגה הרי שעכשיו זו ההזדמנות שלכם לבחון את כל ההחלטות שהחלטתם לאחרונה על-רקע מקצועי ולבדוק האם הן עדיין נכונות לכם. לימדו לעשות הפרדה בין תחושת ההנאה הרגעית לבין הצורך לבסס את עצמכם מקצועית.

סרטן

אתם חשים בתסכול בין הצורך שלכם להיות בחוג האנשים הקרובים לכם בתקופה הקרובה לבין השקעה בעבודה. גם העובדה שמצופה מכם להיות מקוריים ובכל פעם להמציא את עצמכם מחדש על-מנת לשדרג את יכולותיכם המקצועיות באופן כזה שתשאירו את הרושם המתאים על הממונים עליכם. נראה שתהיו חייבים למצוא את שביל הזהב בין עשייה למען קידום עצמכם בעבודה ובין הצורך שלכם במשפחתיות.

אריה

הימים הקרובים יתאמו לכם לנסיעה למקום מרוחק על-מנת להתאוורר מכל ההחלטות הקשות שהיה עליכם להחליט לאחרונה. נראה שקשרים עם מקומות מרוחקים יכולים לעזור לכם להרגיע את נשמתכם הסוערת. המחויבות שלכם למשפחה גורמת לכם להבין שלא הכל אפשרי ויהיו דברים שיהיה לכם קשה יותר להסתדר איתם ממה שחשבתם ולכן, נסו לעשות סדר בסביבה הקרובה על-מנת שיהיה לכם מקום ודאי לחזור אליו.

בתולה

ייתכן שבימים הקרובים לא תוכלו ליהנות מהשקט אותו תכננתם ושאתם זקוקים לו כל כך. נראה שתיאלצו להיות עסוקים בענייני משפחה ושותפויות עסקיות שיטרידו את מנוחתכם. מאחר שהכוכב שלכם מרקורי נמצא בנסיגה, במקום רגיש עבורכם, עדיף שלא תיקחו החלטות בנושאים משמעותיים, עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון אותו אתם מבקשים לעצמכם להמשך תוכניותיכם.

מאזניים

ימי השבוע יהיו מצוינים עבורכם לבדוק מה מטרותיכם ומה הצורך העמוק ביותר שלכם על-מנת שתוכלו להיות שלמים עם עצמכם. נראה שהימים יעברו עליכם בהתלבטות האם עליכם לתת יותר מעצמכם או פחות על-מנת לשמור על סביבת מגורים שקטה ונעימה. גם השותפים לכם לחיים ידרשו מכם הרבה יותר מכפי שאתם מסוגלים לתת ועובדה זו תעיק עליכם עד כדי כך, שייתכן שתיגררו למריבות מיותרות.

עקרב

השבוע עלול להביא איתו כמה ימים של עצבנות בגלל העובדה שהכוכב מארס שמביא איתו מלחמתיות נמצא בבית הזוגיות שלכם ואתם תהיו נוחים יותר להתפרץ. יכולת ההכלה שלכם תהייה מזערית וזה הזמן שלכם לבדוק מה כל כך מטריד אתכם שגורם לכם לכזה אי-שקט. יהיה לכם סיכוי להיקלע שלא באשמתכם למצב חדש בעבודה בו עליכם להוכיח את עצמכם מחדש ועובדה זו גורמת לכם לרצות לקום וללכת.

קשת

בימים הקרובים תרגישו צורך עז למלא מצברים שלאחרונה התרוקנו מעט ויהיה בכם צורך לבלות ולהרגיש טוב ככל שניתן בדרך חדשה מיוחדת וספונטנית. תקבלו את הכוחות הנדרשים לביצוע כל תוכניותיכם והכוכב מארס הנמצא כרגע במזל שור הוא בית העבודה שלכם מאיר עליכם מטובו ונותן לכם כוחות פיזיים מחודשים לביצוע תוכניות ומשימות. ייתכן שלא כולם בבית יסכימו עם דעותיכם, אך אתם תהיו איתנים בדעתכם.

גדי

ימי השבוע יעברו עליכם בהתלבטויות פנימיות חוזרות ונשנות כיצד עליכם לפעול ולנהוג עם הקרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון, השני ואף השלישי. נראה שהנטייה הטבעית שלכם לפעול בצורה פרקטית ויעילה לא עומדת הפעם לטובתכם ואתם מרגישים רגשי אשם מול האחרים על כך שבימים רגילים אתם די עסוקים בעצמכם ובקידום תוכניותיכם. זה הזמן עבורכם לחשוב כיצד אתם משדרגים את היחסים במעגל הראשון.

דלי

ימי השבוע יעברו עליכם בניסיון לבקר את הקרובים לכם בחיק המשפחה. יש בכם צורך להשלים חסכים ואתם בוחנים ובודקים אפשרויות חדשות שיאפשרו לכם לתכנן אופציות חדשות לחיים. מבחינה כספית אתם קרובים מאוד להחליט החלטות משמעותיות שיעזרו לכם לתכנן את עתידכם בצורה טובה, יעילה וחסכונית יותר. להחלטות רציניות חכו עד שכוכב התקשורת מרקורי יצא מנסיגה בבית הכספים שלכם.

דגים

ימים מעניינים ומאתגרים עוברים עליכם. כוכב התקשורת המוכר בשמו מרקורי נמצא אצלכם במזל וגורם לכם ולכל התקשורת שלכם, להיות פחות רהוטה מתמיד בגלל העובדה שאתם מנסים להגיד את כל העולה על דעתכם ולסגור חשבונות. קיימת אפשרות שלא כולם ישמחו לשמוע את דעתכם ובמיוחד לאחר שאכזבתם אותם בדרך התנהגותכם. נסו להגיע לסגירת מעגלים רק בסיום הנסיגה בסוף החודש.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  17/03/2019   |   עודכן:  17/03/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל טוב לילידי מזל החודש - טלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דומה שכדי להבין מה עומד מאחורי הברקזיט, אין צורך בכלכלנים או באנשי למדעי המדינה, אלא במומחים לבריאות נפש קולקטיבית. ההיסטוריונים כנראה יתקשו להבין מדוע מדינה כה חזקה ומנוסה, החליטה לסכן את עתידה למען ססמאות מעורפלות
15/03/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
אנחנו ברצועת הזמן של מרקורי בנסיגה. הוא ה"מומחה" בתרגילים, ועתה במזל דגים תכפילו את אופיו כג'וקר בחפיסת הקלפים. הנטייה ל"בריחה" תגרור איתה מבוכה כשהכוכב יחזור להילוך קידמי (סוף מרס). עד אז, הכל ייראה נפלא, אבל בבקשה בלי אשליות! הבטחות בתקופה הזו עלולות לא להתממש, וישאירו אתכם נבוכים מאוד.
15/03/2019  |  טובה ספרא  |   כתבות
הפרופסור רונית סצ'י פאינרו נולדה בארץ. כשהייתה בכיתה א' עברה לוונצואלה עם הוריה ואחיה הגדול למשך כשש שנים, במסגרת שליחות ההורים שניהלו שם מיזמי בנייה. כשהייתה בגיל 12 שבה המשפחה ארצה והתגוררה בחולון. בכיתות י"א-י"ב, לאחר מעבר המשפחה לרמת אביב, למדה בגימנסיה בבגרות מוגברת במקצועות המדעים, בפיסיקה, במתמטיקה, בכימיה וגם באנגלית.
15/03/2019  |  שרון מגנזי  |   כתבות
1.
15/03/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
קיבוץ עין שמר הוקם בשנת 1927 על אדמות קק"ל על-ידי חלוצי תנועת "השומר הצעיר". הוא שוכן בסמוך לפרדס חנה ומשתייך למועצה האזורית מנשה. מייסדיו היו קבוצת "עין גנים", חניכי השומר הצעיר בפולין שהתגוררו בעין גנים שליד פתח-תקווה, והמתינו לתורם לעלות על הקרקע.
14/03/2019  |    |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אנשים מתגעגעים לבית, לעצים ולפרחים, לרוח הקיבוצית לרוח העירונית, לרוח המושב, לרוח היישוב, לרוח שהוכתמה בזעם השנאה ונפלה שדודה בחבל ארץ יפה כל כך, פורח כל כך, חבל חנק המשווע לנתיבי ...
מרדכי ליפמן
מרדכי ליפמן
זה יהיה הקרב האחרון: מיומנו של מפגין ברחוב קפלן    לאוסף הסיסמאות הנובל יש כבר סיסמה נוספת, חדשה: "בחירות עכשיו"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il