|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

קנור בקמפיין חדש למרקים

- הודעה מטעם קנור
04/12/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: חלי גיא אדלר  |    |  יפה אפרתי יח"צ

קנור ומשיק כחלק מאסטרטגיית הויטליטי של החברה, סדרת מרקים לאכול בצבעים, המבוססת על ירקות בצבעים שונים, ומסייעת לצרכנים להכיר ביתרונות של תזונה צבעונית ומגוונת. בהשקת הסדרה הושקעו כ-5 מיליון שקלים.

במשך מספר שנים פועלת חברת יונילוור על פי אסטרטגיית הויטליטי, שבמרכזה עומד הרעיון של שיפור ופיתוח מוצרים בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר עבור הצרכן, כל זאת ללא פגיעה בטעם. מתוך תפיסה זו שיפרה החברה במהלך השנים האחרונות, במגוון רחב של מוצריה, את רמות הנתרן, שומנים רוויים, חומצות טרנס וסוכר. סדרת מרקי לאכול בצבעים של קנור, פותחה בהתאם לאסטרטגיה זו.

העיסוק בנושא תזונה ובריאות הולך ותופס תאוצה וריבוי המסרים שהצרכן נחשף אליהם מותירים אותו מבולבל. ידוע כי אכילת פירות וירקות חשובה, ולפיכך כדאי להרבות באכילתם. הם דלי קלוריות, משביעים והם עוזרים לנו לשמר כושר ובריאות. החל משנת 1991, ארגון הבריאות העולמי ממליץ על צריכה יומית מינימאלית של 400 גרם ירקות ופירות. המפתח להרגלי תזונה עשירה בויטמינים, מינרלים וסיבים, הוא להשתמש בעיניים באכילה ולקבל את שפע הצבעים של הירקות והפירות כקו מנחה. ככל שנאכל יותר ירקות ופירות בצבעים שונים, גוברים סיכויינו להיות בריאים יותר.

לכן, מטרת המהלך היא לתת לצרכן אמצעי פשוט ואינטואיטיבי לשיפור התזונה על ידי עידוד לאכילה צבעונית ומגוונת ובתוך כך גם להכניס מחדש צבע ועניין לארוחות.

אורנה לוי, דיאטנית ראשית יוניליוור ישראל: "צבע הוא סימן ליתרונות שמעניק הטבע. תזונה תפלה עם צבעים מוגבלים לא רק שהיא משעממת ואינה מעוררת השראה, היא אינה מספקת לגופינו את רכיבי התזונה, הויטמינים והמינרלים החיוניים לגופינו. אין אנו יודעים את כל התועלת הטמונה באכילת ירקות ופירות, אך אנו יודעים בוודאות כי הם עשירים בחומרים חשובים כמו ויטמין C. מחקרים רבים מראים את הקשר בין אכילת ירקות ופירות למצבנו הבריאותי. סדרת לאכול בצבעים היא דרך נוספת להעשרת התפריט בירקות בצבעים שונים."

הסדרה כוללת 5 מרקים בצבעים שונים והינה חלק ממהלך בינלאומי של קנור אשר יושק ב-33 מדינות. ישראל הינה מבין 5 המדינות הראשונות בהן מושק המהלך.

כל אחד ממרקי סדרת לאכול בצבעים קרוי על פי הצבע השולט בו - מרק אדום, מרק כתום, מרק לבן, מרק ירוק, ומרק צהוב. בכל מרק לפחות שלושה ירקות מאותו הצבע העשירים ברכיבים תזונתיים.

מרקי הסדרה פותחו על בסיס ירקות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטמט, ומכילים ויטמין C ממקור טבעי וסיבים תזונתיים. במבחני טעימה שערכה החברה במהלך פיתוח הסדרה, זכו המרקים לציונים מצוינים וגבוהים מהממוצע לקטגוריה.

קרין טיסונה-יבנאי, מנהלת פיתוח אסטרטגי וחברה בצוות הבינלאומי של קנור ביוניליוור: "עם השקת סדרת "לאכול בצבעים", מצטרף קנור ישראל למדינות הראשונות המשיקות מהלך בינלאומי של המותג להגברת המודעות ליתרונות האכילה בצבעים. הפרויקט אשר יושק ב-33 מדינות, יתוקשר באופן זהה בכולן - נראות המוצרים והקמפיין התקשורתי - כולם יהיו זהים בכל המדינות.

הרעיון העומד בבסיס הפרויקט הוא הצעת מגוון מוצרים הנותנים מענה לתזונה בריאה ומאוזנת, תוך שמירה על הטעמים הייחודיים של המוצרים, הנשענים כמובן, על המומחיות הקולינארית, ההיסטוריה והמורשת של מותג קנור.

השקה זו היא הראשונה מתוך מהלך כולל תחת הרעיון של "לאכול בצבעים" והוא יורחב בהמשך לעוד קטגוריות של המותג. כמותג מוביל בתחום הקולינארי, אנו גאים להיות מבין חמש המדינות הראשונות בהן מושק המהלך ושמחים להציע סדרה ייחודית הנותנת מענה לצרכן מבחינת ערכיה התזונתיים, אשר תהווה יריית פתיחה לשינוי הרגלי האכילה של ציבור הצרכנים".

יעל בן צבי, מנהלת שיווק התחום הקולינארי ביוניליוור ישראל: "סגמנט המרקים העשירים סבל בשנים האחרונות מסטגנציה והעדר חדשנות משמעותית. קנור, כמוביל הסגמנט עם נתח שוק של 66%, לקח על עצמו את המהלך של עידוד תזונה צבעונית, במטרה לעורר ולחזק את הקטגוריה, להכניס בה חדשנות ולתת לצרכנים ערך מוסף. אנו מאמינים שבזכות הקונספט הייחודי, מרקי הסדרה המציעים טעם מצוין לצד ערכים תזונתיים גבוהים, יגדל תחום המרקים העשירים וקנור, כמוביל השוק, ימשיך להתחזק ואף יגדיל את נתח השוק שלו".

פעילות מול דיאטניות:

כחלק מתמיכה במהלך, יצרה יוניליוור ערכה מיוחדת עבור ציבור הדיאטניות שמטרתה לסייע להן בעידוד לקוחותיהן לצריכת פירות וירקות כחלק מתפריט בריא. הערכה כוללת צלחת ייחודית הממחישה את השילוב הנכון של ירקות ופירות בארוחה וכן חומר עזר על חשיבות השילוב של תזונה בצבעים אל מול מטופליהם. הערכה תופץ בקרב ציבור הדיאטניות המובילות .

סדרת המרקים לאכול בצבעים כוללת:

מרק צהוב - עם תירס גזר ודלעת במשקל 90 גרם.
מרק אדום - עם פלפל אדום, עגבניות וסלק, במשקל 90 גרם.
מרק כתום - עם גזר, דלעת ובטטה, במשקל 94 גרם.
מרק ירוק - עם אפונה ברוקולי וקישואים, במשקל 76 גרם.
מרק לבן - עם פיטריות ובצל, במשקל 90 גרם.

כל המרקים מתאימים להכנת 4 מנות מרק. כל שיש לעשות הוא להוסיף את תוכן השקית לסיר עם 4 כוסות מים, להביא לרתיחה ולבשל במשך 5 דקות.

על פי אסטרטגיית הויטליטי של יוניליוור, הדוגלת בין השאר בשקיפות מלאה אל מול הצרכן, מפרט גב האריזה של כל אחד מן המרקים את אחוזי הירקות בכל אחד מהם ואת רמות הרכיבים התזונתיים. בנוסף, מתקשרת כל אריזה את המסר של אכילה בצבעים עם הבטחה שכל מתכון של מרק כולל מגוון רכיבים חיוניים ומזינים הדרושים לנו מן הטבע.

מרקי הסדרה מוצעים לצרכן במחיר של 9.50-11.50 שקלים ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

השקת הסדרה תלווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שיכלול פרסום צבעוני וייחודי בטלוויזיה, שהינו התאמה מקומית לקמפיין הבינלאומי, שיעלה במהלך השנה הקרובה בעשרות מדינות שונות. סרטוני הטלוויזיה, תחת הסיסמא "לאכול בצבעים", מציגים את הצבעוניות והעושר שבטבע, באמצעות שפע של ירקות צבעוניים.

בנוסף, יכלול הקמפיין פרסום בעיתונות, שילוט חוצות צבעוני וייחודי בכל רחבי הארץ ושלט ענק על גבי קיר בכביש איילון, אף הם בהתאם לשילוטים שילוו את הקמפיין הבינלאומי.

בנוסף תתקיים הטעמה של מוצרי הסדרה בנקודות המכירה במשך 5 שבועות.

תאריך:  04/12/2007   |   עודכן:  04/12/2007
חלי גיא אדלר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
BRAX, מותג האופנה האירופאי נוחת לראשונה בארץ. קולקציית הגברים של המותג מושקת בימים אלו בהשקעה כוללת של 600,000 שקלים ותכלול מודעות בעיתונות הארצית, פעילות קד"מ בנקודות המכירה וליווי מערך יחסי הציבור.
04/12/2007  |    |   הודעות כלליות
אורן סבג, 35, מונתה להיות מנהלת מותג של בישולים - בית ספר לאומנויות המטבח.
04/12/2007  |    |   הודעות כלליות
סופר לינק הקימה 4 חנויות נוספות בהשקעה של כארבעה מליון שקלים.
04/12/2007  |  נטע שונר  |   הודעות כלליות
הוצאת הספרים הצעירה אופיר, השיקה לאחרונה מסע פרסום מושקע בעלות של 100 אלף דולר.
04/12/2007  |  ענת ברזילי  |   הודעות כלליות
פאנקייר מרחיבה פעילות ונכנסת לתחום של ביגוד ספורט מקצועי עם קולקציית רכיבת אופניים לנשים וגברים.
04/12/2007  |  מיטל נעים  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
זלמן שובל
זלמן שובל
ראשת ממשלת איטליה ג'ורגיה מלוני החליטה לשים קץ לעשרות שנים של שלטון בלתי יציב ורעוע ולעתים מושחת שמנע מאיטליה למצות בצורה אופטימלית את הפוטנציאל שטמון בה
עתיד לא ברור [צילום: משה שי/פלאש 90]
גדי חיטמן
לישראל אין תוכנית מדינית ל"יום שאחרי" המלחמה. לפחות לא תוכנית גלויה    מצב כזה של דשדוש תמידי בבוץ של עזה (וגם של יהודה ושומרון) מבלי לנהל את הסכסוך מתוך יתרון מחליש את ישראל עוד יו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il