קבוצת INFOMOTION ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל, שטיפלו במכירת שטחי הפרסום של השבועון בשנתיים האחרונות, זכו לאחרונה במכרז ל-3 שנים נוספות.
שבועון "במחנה" מופץ בכ-60,000 עותקים בכל שבוע לחיילי צה"ל, משרתי הקבע, קציני מילואים, גמלאי צה"ל, אזרחים עובדי צה"ל וכן לקהל הרחב הרוכש את השבועון בחנויות הספרים. מאז שהחלו לטפל במכירת שטחי הפרסום בעיתון עלה שיעור הרווח באופן ניכר, ורק מכירת הפרסומות והחסויות בשנה האחרונה הביאה להכנסות של כ-2,000,000 ש"ח.
לרגל 60 שנות עצמאות למדינת ישראל, הפיק "במחנה" חוברת כרומו מהודרת וחגיגית בת 100 עמודים, אשר הניבה כ-250,000 ש"ח הכנסות מפרסומות וחסויות.
מועדון "יותר" של האגודה למען החייל הינו מועדון הטבות לחיילים וחיילות בשירות חובה אשר מקנה להם הנחות והטבות שונות בתחומי הצרכנות, תרבות ורווחה במאות רשתות ובתי עסק ברחבי הארץ.
יובל בן נון, מנכ"ל קבוצת INFOMOTION אמר כי, "אנו מודים למשרד הביטחון על הבעת האמון בקבוצה, ונמשיך לפעול להגדלת ההכנסות לשבועון. בשנתיים שחלפו חל גידול של למעלה מ-50% בהכנסות ממכירת שטחי הפרסום".
אשר אזולאי, מנהל מועדון "יותר" של האגודה למען החייל אמר כי, "אנו שמחים לקחת חלק בהצלחה של קבוצת INFOMOTION כיוון שכל ההכנסות של "יותר" ממכירת שטחי הפרסום ב"במחנה" משמשות לטובת חיילי צה"ל ולרווחתם".