|   15:07:40
דלג
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

מעצר פוליטי - מכתב לדיכטר

28/07/2006  |     |   מאמרים   |   מלחמה בשתי חזיתות   |   תגובות

מכתב זה עתיד להגיע אליך אבי דיכטר, היום שר המופקד על המשטרה, ולשעבר ראש השב"כ.

כותב אליך צפריר רונן בן עין חרוד מאוחד, הקמתי ב-1973 את קיבוץ גלגל בבקעה, זה היה צו הציוניות של כיבוש הארץ, אחרי צו עליון זה של גאולת הארץ הלכה אז תנועתי "הקיבוץ המאוחד". שרתתי ביחידה, תחת יוני נתניהו ועמירם לוין, אתך יחד שירת חברי דידי לביא מעין חרוד המבוגר ממני בארבע שנים, והכרת טוב את אחי דרור מעין חרוד. שירתו בנאמנות את המדינה, נפצענו בקרבות, חברינו נהרגו, אך תמיד האמנו בתמימות נעורים שאנו מוסרים חיינו על המדינה הצודקת, הציונית, אך עלי להודות, מעולם לא ראינו את המדינה כפי שהיא מתנהלת היום, השארת חותם קשה ובלתי מוסרי תחת שני התפקידים המרכזיים שמליאת וממלא היום.

השב"כ אמור לטפל באויבי המדינה בלבד הפך לכלי פוליטי לטיפול באופוזיציה פוליטית. ואתה בין אלו שאפשרו בניגוד לכל הערכים שעליהם חונכנו לשלטון החושך הזה להתעצם. היום אתה שר המשטרה, תחתיך במחשכים המשטרה הפכה לגוף אנטי דמוקרטי המדכא יריבים פוליטיים, מכה מכות רצח נערות, סוגר תיקים לחביבים פוליטיים, ופותח תיקים למתנגדים פוליטיים. השב"כ הפך לזרוע הארוכה של מעצרים ברוטליים, למעצרים מנהליים, ששאולים מהשלטון הבריטי, ללא אשמה, ללא משפט, ללא כתב אישום, סתם זורקים אנשים לבית סוהר לתקופות לא ידועות.

למה? הייתכן שלאבי דיכטר אין עכבות, אין הבנה, והוא משתמש במשטרה ובשב"כ לעצור את יריביו הפוליטיים. הפעם הגיעו מים עד נפש, הערבים בישראל שודדים את אדמת הארץ, בנו כ-100,000 מאחזים בלתי חוקיים, הכוונה לבתי מידות, ואתה מתחנף אליהם, לא נעשה כלפי פורעי חוק הערבים דבר, ואילו כלפי קומץ ציונים אחרונים, חלוצים אמיתיים, שישובים בשומרון וביהודה ערש המולדת, בצריפים דולפים ובתנאים קשים, כפי שהיו חלוצי ההתיישבות בשנות העשרים, כלפיהם אתה גיבור, תפקידך הוא לעשות להם דמוניזציה ודה לגיטימציה פוליטים, אתה משתמש בחוק נגד יריביך הפוליטיים במצוות אדונך. אתה מפר את החוק ושולח קלגסים לעצרם ללא משפט, ללא תגים, ללא צווים, ללא כלום.

דיכטר, קרא בספרות העולמית על משטרים אפלים באירופה: אלו הם מעצרים פוליטיים. אתה היית ראש השב"כ, השב"כ מפר את הדמוקרטיה בכך שהוא הקים מחלקה "אנטי-יהודית". מה זה מחלקה יהודית? הרי חוק השב"כ קובע שתפקידו להלחם באויבי המדינה. חלוצי יהודה ושומרון הם אויבי המדינה? האם הם פוגעים בביטחון המדינה, או מגינים עליה? הרי ברחת מעזה ומעזה יורים טילים, ברחת מלבנון וגם משם יורים טילים, הרי אם לא היו ביצהר יהודים נאמנים לארצם ולמולדתם גם מיצהר היו יורים על ביתך טילים. לשם זה לא צריך אמ"ן ומחלקת מחקר, זה כל אידיוט יודע את זה, האם אתה, ממשרתך הרמה, לא מבין את זה? לאלו שיושבים ביצהר צריך היה להעניק את פרס בטחון ישראל לאור המציאות שנוצרה בגלל שאתה בחרת לא לשים את המפתחות, לשתוק, להפקיר את בטחון ישראל לצוות חסר אחריות מונע אינטרסים זרים, מושחת, ולשמור על הפנסיה שלך.

במשך השנים האחרונות, אתה היית מופקד על השב"כ, תחתיך הארגון הזה צמח למפלצת דורסת חוק, פיתח גרורה ממאירה בעלת מאפיינים אנטישמיים עתירת תקציבים הנקראת "המחלקה היהודית", איזה מן שם זה? הרי היהודים אינם אויבי המדינה, סליחה, שכחתי, יש כמה יהודים שהם בהחלט אויבי המדינה, חבורת אוסלו וגרורותיה בשמאל הקיצוני, אלו הם אויבי המדינה האמיתיים במוצהר. הם פועלים למסירת המולדת לערבים, תקרא את ספר חוקי ישראל, כתוב שם שדינו של מי שיפעל למסירת חלקים מהמדינה דינו מיתה. אולם, השב"כ דווקא ביצע מאות פעולות התכלות ליהודים, דווקא חלוצים, דווקא דתיים, ודווקא אלו החיים בערש המולדת ההיסטורית ושומרים עליך בעצם היותם שם. אין שום הבדל בין אנשי יצהר ובין חברי קיבוץ גלגל או מושב פצאל, אלו וגם אלו שומרים עליך , אלו גם אלו הם חלוצים מתנגדים לכך שאתה תהפוך אותם ל"אויבי העם". גם אלו וגם אלו לקחו אדמות טרשים והפכו אותם לגן פורח, אלו גם אלו וגם אלו מתנגדים שאתם תעשו להם רצח אופי כפי שעשיתם לחלוצי גוש קטיף. ממתי השב"כ או המשטרה עוצר במעצר מנהלי יהודים טובים כמו אריאל גרונר, על מה? ממתי השב"כ מוציא צווים של גירוש שאחד עשר אנשים צריכים לעקור מבתיהם ביצהר,למה,מדוע,מה הם עשו? האם עשו זאת לערבים בישראל? ללא משפט, ללא אשמה?

אני יודע למה אתם עושים את זה ,אבי דיכטר; כי הם מנהיגים אמיצי לב וציוניים החושבים שאתה מבצע פשע נגד האנושות בכך שאתה שולח קלגסים לעקור את עם ישראל מארצו ההיסטורית, הם חושבים פוליטית, ולך הם מתנגדים פוליטית, ולכן אתה מרשה לעצמך לקחת את השררה בידך ולהפעילה ולגרשם מביתם. השופט ברק, לא אפשר למדינה "להעתיק מגורים" למחבלים, אך פה מול יהודים הדבקים במולדתם ההיסטורית אתה מרשה לעצמך הכל.ומערכת המשפט המושחתת תאשר הכל, כי מדובר ביהודים דתיים, עליהם החוק אינו מגן, תשאל עצמך, מי הוא כאן פורע החוק?

הכלים האלו, של מעצר מנהלי, לא נועדו לנאמני הציוניות והמדינה אלא לאויבי הציוניות והמדינה, הרי אם היו האשמות ברורות נגד אנשים אלו המשטרה הייתה כבר מגישה כתב אישום ובתי המשפט (שאמוני בהם כבר כמעט שאינו קיים) היו שופטים. אדם הוא זכאי על פי החוק עד שהורשע. את זה אתה יודע בטח. מעצר מנהלי הוא הפרת כל זכויות האזרח, מעצר מנהלי הומצא ע"י הבריטים כמעצר פוליטי, הרי מחר בבוקר ששלטון אחר יעלה, הוא יעצור אותך, אבי דיכטר, בהתאם לאותם שיטות שאתה מפעיל על יריבך הפוליטיים. ברור לכל בר דעת שאלו הם מעצרים פוליטיים נגד בעלי פלוגתא פוליטיים, ואת זה אתה מבצע, המדינה הפקידה בידך כח על מנת להגן על המדינה, לא על מנת לדכא בעלי פלוגתא פוליטיים, הרי גם אני חושב שמסירת חלקי ארץ ישראל לאויב הקם להשמידנו, היא מעשה בגידה נורא, לא רק טיפשות מדינית, בטחונית, לאומית, אלא ממש מעשה בגידה.

אז, אנא, בוא ועצור אותי במעצר מנהלי, למה לא? כי עלי להגיד לך בכנות, בכוונתי להמשיך לפרסם את דעותי על מעשיך בכל מקום תחת השמש, בארץ בחו"ל, איפה שאוכל, כי אתה מפר שלטון החוק בישראל. כי אתה סכנה לשלטון החוק בישראל.

שלטון החוק הוא שלטון החוק, הוא שלטון חוק, מדוע שוחררו חשודי רצח נתן זאדה הערבים לביתם? חשודים ברצח משוחררים לביתם ונערות בנות ארבע עשרה מחברון כמובן, איך לא, נעצרות עד תום ההליכים? על מה? על כניסה לשטח ביתם שבמקרה הוכרז שטח צבאי סגור. האינך רואה פה את הטירוף והשחיתות המשפטית פוליטית? האינך רואה שאתה הוא האחראי לכך שהחברה הישראלית מתדרדרת להליך של השמדה עצמית. אתה ומערכת המשפט הפוליטית כבר מזמן איבדתם את אמונו של רוב העם, לא מחצית העם אלא רובו. מדוע כל ארגוני השמאל הפועלים בהתמדה בכסף המוזרם להם מאויבי המדינה באירופה, שיש להם אינטרסים פוליטיים שישראל תוחלש ותעלם, לא נעצרים ונחקרים? הרי הם פועלים בהתמדה ובגלוי למסירת חלקי מולדת לאויב אשר כבר הוכח בשבועות האחרונים שפועל ולוחם בנו מתוך חורבות היישובים של המולדת הננטשת על מנת לגרשנו משאר חלקיה.

אני יודע למה אני כותב לך, דיכטר. אני בא מהמחוזות שמהם אתה בא, מסיירת מטכ"ל, מארץ ישראל העובדת, זאת שהיתה על עריסת המדינה בלידתה, הרי אם כותב מכתב זה היה חובש כיפה, שומר אמוני ישראל, היית זורק את המכתב הזה לפח, ואולי אותו היית משליך לאיזה מעצר מנהלי. אני כותב לך על מנת להתריע ולהזהירך שמעשיך הבלתי חוקיים כראש השב"כ לשעבר וכשר המשטרה היום הם מעשים הנגועים באי חוקיות חמורה שעליה אתה תהיה חייב לשלם מחיר ציבורי כבד בבוא היום כאשר הרוח תשתנה. ואני מבטיחך, הרוח תשתנה... בידך הכוח והסמכות היום להטות את הגה הספינה ולהורות מייד על הפסקת המעשים האנטישמיים והמעצרים המנהליים המבוצעים בידיך כאילו בחסות החוק, בכוחך להחזיר את השפיות למערכת. אם לא תעשה זאת עכשיו למערכת, אם לא תעשה זאת עכשיו, בבוא היום לא תוכל להסתתר מאחורי "קיבלתי פקודה" , כפי שניסו להסתתר אנשי מנגנון הרייך השלישי במשפטי נירנברג. הפנקס פתוח והיד רושמת; יבוא יום ומשפט צדק לא פוליטי ישרור פה בארץ, ואני מבטיחך נאמנה, צפה במרחבי ההיסטוריה: לא לעולם חוסן. כל אלו שהפרו את החוק, והשתמשו בו למטרות פוליטיות לא יינקו מהעמדה לדין. זוהי הדקה התשעים של שלטון החוק בישראל; המעצרים הפוליטיים הם חרב פיפיות. הפסק לשלוח את הקלגסים בעלי המבע המטומטם והאטום לעצור מעצר פוליטי את חלוצי העם המיישבים את הארץ. הם אלו ששומרים עליך, הם נשמת אפה של הציוניות, הם הממשיכים האמיתיים של דגניה, עין חרוד, חניתה ומרום גולן.

תאריך:  28/07/2006   |   עודכן:  28/07/2006
צפריר רונן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוגרים שבוע שני של מלחמה בלבנון ועדיין לא רואים את הסוף. לכאורה, המצב הסתבך מעבר למה שהיה צפוי ואין לבוא בטענות אל איש, אבל זו עצמה הבעיה; מה גרם לכך שלא נערכנו לקראת ה"הפתעות" שהכין לנו החיזבאללה?
28/07/2006  |  ניסים ישעיהו  |   מאמרים
נראה כאילו בגלל המצב אסור להזכיר את המילה צמיחה כי "זה זמן מלחמה" ועוד ועוד...
27/07/2006  |  יעל לוטן  |   מאמרים
כמו אצל רבים מבני דורי, מלחמת יום כיפור נצרבה חזק בתודעתי הפוליטית. המלחמה ההיא נתנה לנו שיעור מאלף ומכאיב בכל הקשור למגבלות הכוח הצבאי. תוצאות המלחמה ואלה שקדמו לה, העלו אותנו על מסלול אלטרנטיבי ובלתי נמנע של שיחות ומגעים דיפלומטיים, שתכליתם, הפסקת הלוחמה הצבאית וחתירה להסכם שלום ושביתת נשק. ההסכמים שנחתמו עד כה עם סוריה, ירדן ומצרים, מוכיחים את עצמם, פחות או יותר.
27/07/2006  |  אוריאל שטרית  |   מאמרים
השעה מביאה אותי כיום לכתוב. לא משום שיש בי כוח לכתוב, אלא משום שלא נשאר בי כוח לשתוק. כל ניסיונות היפוי שבעולם לא יוכלו לטשטש את העובדה שהחיזבאללה יש"ו הצליח לבצע טבח בחיילי ישראל. ברגע זה רשימת ההרוגים מגיעה כבר לשמונה, והפצועים לכמה עשרות ומי יודע אם היא נסגרה. חיילים אלה לא מתו ולא נפצעו לשוא ח"ו, אבל הם נהרגו ונפצעו בקרבות עזים שאין כדוגמתם, קרבות שהם ניהלו בגבורה עילאית שידובר עליה עשרות בשנים, מול חיות טרף שבטעות יש להן צורת אדם, אבל הנורא מכל הוא שהיה אפשרי למנוע טבח זה. על כל אזרח בישראל לדעת שקרבנם נובע מההוראות הבלתי מוסריות ביותר שניתנו אי-פעם לצבא כלשהו.
הבית השני חרב משום שאנשי אותו הדור לא למדו מלחמה וכיבוש הארצות - רמב"ם.
27/07/2006  |  ד"ר אורי מילשטיין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il