לקראת חגיגות 100 שנים לעיר תל-אביב, חברת המשקאות טמפו, יצרנית נשר מאלט, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם שנקר בית ספר גבוה להנדסה ולעיצוב.
במסגרת שיתוף הפעולה, 20 סטודנטים הלומדים בשנה ג' במסלול לעיצוב גרפי במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, יעצבו תוויות לבקבוק הזכוכית 330 מ"ל של נשר מאלט בהשראת "100 שנים לתל-אביב", תוך מתן דגש על סיפור אישי, יצירתי ומקורי המתקשר לנושא.
20 העבודות יוגשו לצוות שופטים מיוחד המורכב מצוות שיווקי של חברת טמפו ומסגל אקדמי של שנקר, כאשר העיצוב הזוכה ישווק במהדורה מוגבלת של כחצי מיליון בקבוקים ויזכה את יוצרו בכרטיס כניסה לתערוכת עיצוב בינלאומית. העבודות יוצגו בפעילות מיוחדת של נשר מאלט במסגרת חגיגות מאה לתל אביב. טמפו תשקיע כ-300 אלף שקלים בפרויקט זה ובפרויקטים נלווים במסגרת חגיגות 100 שנה לעיר תל אביב.
קרן ספיר, מנהלת תחום הבריאות בטמפו, מציינת כי חברת טמפו שמחה על שיתוף פעולה זה המקדם את העיצוב הישראלי. לדבריה, יוזמה זו במסגרת חגיגות ה-100 לתל אביב, תואמת את ערכי המותג נשר מאלט המצליח הודות לטעמו הנוסטלגי והאהוד, המזכיר את ארץ ישראל של פעם.
איציק רנרט, ראש המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, מוסר כי "המחלקה לתקשורת חזותית שמחה לקדם פרויקטים הקשורים לדרישות 'העולם האמיתי' ועם הפן המקצועי של התחום בו לומדים הסטודנטים. המפגש עם לקוח בעל אינטרסים, תפיסת עולם ורעיונות מגובשים לגבי אופי המותג, מחד ועם נועזות, מקוריות, חקרנות ורעננות של הסטודנטים - מביאים לתוצאה מרתקת התועלתית לשני הגופים: העסקי והאקדמי".
נשר מאלט מלווה את ישראל מאז שנת 1935. הטעם המתוק, האהוב והמוכר והשימוש ברכיבים טבעיים בלבד, הם שיוצרים את האהדה הרבה למשקה.
האירוע מופק על-ידי EXP אייל נאור.