פפסיקו, יוצאת במהלך שיווקי של שינוי הנראות של כל המארזים של פפסי מקס, ובהם, בקבוקים, פחיות והמארזים. בהשקת המהלך בישראל משקיעה פפסי מקס כחמישה מיליון שקלים.
מהלך השינוי והרענון תואם את מגמת החדשנות והעדכניות המאפיינים את המותג פפסי מקס ובא לתת מענה לקהל הצרכנים המגוון אשר יוכל ליהנות מעתה מעיצוב חדש וטרנדי. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסיסמא "Max it!".
המראה החדש של פפסי מקס שומר על הצבע המוביל עמו מזוהה המותג: הצבע השחור, המאופיין במראה גברי, מחוספס, טרנדי ועכשווי, ההופך את חווית השתייה למרעננת ומזמינה.
יואש בן-אליעזר, סמנכ"ל השיווק בטמפו, מציין כי השקת המראה החדש בישראל הנה חלק ממהלך בינלאומי של חברת פפסיקו העולמית, אשר נועד להדגיש את העובדה שפפסי מקס, בנוסף למאפייניו הפונקציונליים בהקשר של קלוריה אחת ומקסימום טעם, מבטא גם את עולם התוכן האמוציונלי שהמותג מייצג, הסובב סביב התרגשות, אומץ, תעוזה ואהבת החיים. עוד מציין בן-אליעזר, כי מהלך ההשקה ילווה בקמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, פעילות אינטרנט ועיתונות, כאשר ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם העוברות למיתוג החדש.
מהלך השקת המראה החדש בעולם ילווה תחת הסיסמא: "Max It", כאשר הרעיון הוא למקסם את הרגעים הטובים, התשוקות, החוויות וההנאות בחיים.
כוס אחת של פפסי מקס מכילה פחות מקלוריה אחת בלבד ומאופיינת במקסימום טעם. המותג פפסי מקס קיים מאז 1993 ונמכר בישראל החל משנת 1995. פפסי מקס פונה לקהל מגוון ומזוהה עם ערכים של יצירתיות, נמרצות וחדשנות ומחובר בארץ ובעולם לעולמות הבילוי והמוזיקה.