פפסי מקס עולה בימים אלו בקמפיין שלטי חוצות על-גבי קירות תלת המימד של נור סטאר מדיה, בהשקעה של כשני מיליון שקלים לתקופה של 21 ימים. הקמפיין הינו חלק ממהלך השקת העיצוב החדש של מארזי פפסי מקס והוא מציג על-גבי שלטי הענק את פחית פפסי מקס החדשה, המאופיינת במראה טרנדי ועכשווי.
הקמפיין תחת הסיסמא "Max it", מדגיש את המסר של מיקסום הרגעים הטובים, התשוקות, החוויות וההנאות בחיים. הקמפיין עולה על-גבי 15 קירות בפריסה ארצית, בצמתים מרכזיים לרבות שלטי פורמט רחב ברחבי תל אביב והמרכז. החשיפה היומית של הקירות עומדת על כ-1.2 מיליון כלי רכב ביממה.
יואש בן-אליעזר, סמנכ"ל השיווק בטמפו, מציין כי הבחירה במדיה בולטת וייחודית זו של שלטי תלת מימד ענקיים, מבדלת את פפסי מקס ממתחריה ותואם את ערכי המותג המייצג את המקסימום החיובי והנכון שניתן להוציא מכל דבר ואת מגמת החדשנות, היצירתיות והעדכניות המאפיינים את המותג פפסי מקס.
כוס אחת של פפסי מקס מכילה פחות מקלוריה אחת בלבד ומאופיינת במקסימום טעם. המותג פפסי מקס קיים מאז 1993 ונמכר בישראל החל משנת 1995. פפסי מקס פונה לקהל מגוון ומזוהה עם ערכים של יצירתיות, נמרצות וחדשנות ומחובר בארץ ובעולם לעולמות הבילוי והמוזיקה.