המועצה לשיווק פרי הדר פותחת במסע פרסום לפירות הדר, שנועד להגביר את צריכת ההדרים, הנמצאים כעת בשיא העונה. סיסמת הקמפיין: "משנכנס אדר - מרבין בפרי הדר".
מנכ"ל המועצה, מנה דודזון, מסר שהקמפיין ישים דגש על תרומתם של פירות ההדר לבריאות, ערכם התזונתי ושימושים שניתן לעשות בפירות ההדר במתכונים קלים להכנה.
סמנכ"ל השיווק של המועצה לשיווק פרי הדר, רוני נקר, מסר שהמועצה החליטה לבצע את הקמפיין ישירות מול כלי התקשורת והספקים, בלי להיעזר במשרד פרסום חיצוני, על מנת לחסוך בעלויות תיווך ולהקדיש את כל התקציב להגברת החשיפה ולמתן שי לרוכשי פירות הדר: כוסות פלסטיק ומתכונים.
מסע הפרסום כולל שילוט חוצות ותשדירי פרסום ברדיו, בתחנות קול ישראל ובגלי צה"ל, כמו גם שילוט בנקודות המכירה. המועצה תשקיע בקמפיין 700,000 ש"ח.
במסגרת קידום המכירות ייצרה המועצה 300,000 כוסות פלסטיק קשיחות, מעוצבות בשישה צבעים שונים באיכות גבוהה. קוני פרי ההדר שירכשו פרי בשקיות סגורות, יקבלו בתוכן את הכוסות. בנוסף לכוסות, יקבלו הרוכשים ארבעה מתכוני הדרים קלים להכנה: חזה עוף בלימון ורוזמרין, עוגת מיץ תפוזים, ריבת פומלית ותפוזים ומשקה פומלית חם.