ניופאן, עולה בקמפיין תדמיתי למותג Haier (האייר) בהשקעה של כמיליון שקלים.
הקמפיין יכלול שילוט חוצות במיקומים מרכזיים ובכלל זה קיר קפלן מול קניון עזריאלי וקיר ארלוזורוב. בנוסף, יכלול הקמפיין פרסום בעיתונות היומית ותשדירים ברדיו.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יעלה תחת הסיסמא: "Haier עולם של טכנולוגיה גבוהה אצלך בבית" ויימשך חודש ימים.
ירון צפדיה, סמנכ"ל ניופאן, מציין כי Haier, דורגה לאחרונה כיצרן מוצרי החשמל הלבנים הגדול בעולם על-ידי חברת Euromonitor הבריטית, הספקית המובילה בעולם של מחקרי שוק בנושא תעשיות, מדינות וצרכנים. לדברי צפדיה, המותג Haier נהנה מחיזוק משמעותי וכולל את כל קשת מוצרי החשמל לבית. מטרת קמפיין זה, המשלב בין אמצעי המדיה השונים, הינה להמשיך ולחזק את המותג Haier במודעות הצרכן הישראלי, הוסיף צפדיה.
חברת Haier הינה יצרנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בעולם. לקונצרן עשרות מפעלים, מרכזי פיתוח ועיצוב ומוצריו נמכרים ביותר מ-160 מדינות. האייר הינו מותג המקררים ומכונות הכביסה הנמכר ביותר בעולם.
קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר. המייצגת הרשמית של מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA ,Haier ,BOSE JBL, דלונגי, קיצ'נאייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, DELL, אינדסיט, טפאל, מולינקס, רוונטה, קרופס, גרונדיג, קנון, פנטקס ועוד. החברה המעסיקה כ-500 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-900 מיליון שקלים.