|
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
רשת מישל מרסייה יוצאת בקמפיין חדש להשקת סדרת מברשות השיער "פרופסיונל" להתרת קשרים בשיער. הקמפיין, בהיקף של חמישה מיליון שקלים, יעלה השבוע בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי.
הקמפיין, בהשתתפות מלכת היופי לשעבר, הדוגמנית מירית גרינברג יעלה תחת הסלוגן "פתאום כולן אוהבות להסתרק". הקמפיין מציג ילדות שמחביאות את מברשות השיער שלהן כדי שלא יסרקו אותן במברשת רגילה ומכאיבה. מברשות "פרופסיונל" החדשות מבטיחות סירוק נעים ללא כאב ופתיחת קשרים במהירות.
ערן גיא, סמנכ"ל שיווק רשת מישל מרסייה: "הקמפיין מעביר מסר כי חווית הסירוק יכולה להיות נעימה לילדות הצעירות וגם לאימהות. ממחקרים ובדיקות שעשינו גילינו שקיימת דרישה למוצר שיפתור את בעיית הקשרים המוכרת בכל בית. המטרה היא להפוך את טקס הסירוק בבוקר ובערב לחוויה נעימה ולאפשר לבעלי שיער ארוך לפתוח את היום עם חיוך".
מנהל קריאטיב: ערן ברקן; מפיק: מני זרחיה; מנהל לקוח: גדי חייט; תקציבאית: אמיליה קורצר; משרד הפקות: ראבל.
אודות מישל מרסייה
מעצב השיער מישל מרסייה החל את פעילותו לפני כ-20 שנה. מרסייה מוכר כמומחה בין אישה לשיערה. כיום כוללת רשת מישל מרסייה חמישה סניפים ובית ספר לעיצוב שיער. הרשת מתמחה בעיצוב שיער ובפתרונות 'מראה כולל', ומוגדרת כאחת השחקניות הבולטות בשוק המוצרים והשירותים לשיער הכוללת סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער, וזאת באמצעות מובילות וחדשנות שיווקית וטכנולוגית.
מנכ"ל רשת מישל מרסייה - כפיר אברהם. אתר הבית:
www.michelmercier.co.il.