קבוצת שטראוס יוצאת בימים אלה במהלך אינטרנטי יוצא דופן באמצעות חברת האינטראקטיב טוויסטד, שמטרתו לחשוף ולשתף בצורה מלאה את קהל הגולשים במהפכה שעבר המותג "אחלה".
במסגרת הקמפיין צולם סרט ייחודי ומקיף שיאפשר הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של תעשיית החומוס בישראל. הסרט מתעד את התהליך האסטרטגי שעבר המותג אחלה, החל מהמחקר, דרך ההחלטה על שינוי, וכלה בעבודה על המוצרים, תוך כדי הצצה נדירה למפעלי החברה ולמהלכי ההשקה של סדרת המוצרים החדשה.
הסרט יופץ בפריסה רחבה בו-זמנית במספר פלטפורמות שונות ביניהן: facebook ,Youtube ,ynet ועלות הקמפיין הכוללת נאמדת בכ-100 אלף דולרים. לאתר הקמפיין וצפייה בסרט:
www.strauss-group.com/achlahebrew.
לדברי אלון מוליאן, מנכ"ל ובעלי חברת האינטראקטיב טוויסטד: "מחקרים רבים מראים שנשים בכלל ואימהות בפרט מחפשות מידע ברשת האינטרנט באופן תמידי, בכדי להשלים את התמונה המוצגת בפניהן בקמפיין הטלוויזיוני. בעוד קמפיין הטלוויזיה בונה את המותג ומכריז על המהלך, קמפיין האינטרנט פורט ומסביר בצורה חשופה לחלוטין ואותנטית את השינוי שעבר חומוס אחלה".
לדברי מיכל איתן, מנהלת שיווק מזון טרי בחטיבת הבריאות בשטראוס: אחלה של שטראוס מובילה בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה. כבר לפני שנתיים הכריזה שטראוס על מהלך אסטרטגי נרחב תחת ההבטחה המותגית להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה. ב-2009 שודרגו כל מוצרי אחלה באמצעות החלפת השמן לשמן קנולה והפחתה של כמות השומן במוצרים. בשלב הבא השקו מוצרי חומוס וטחינה הכוללים טחינה משומשום מלא.
זיהינו כי קהל היעד המרכזי של עולם החומוס והסלטים לצריכה בבית הינו ילדים ואימהות. למעלה מ-70% מכל גביע חומוס הנצרך בבית - נצרך על-ידי הילדים. אימהות בוחרות חומוס וסלטים על-פי פרמטרים של הטעם המועדף על-ידי ילדים ואיכות ובריאות המוצרים. לכן אנחנו משיקים מוצרים שטעימים ובריאים יותר למשפחה.
אלון מוליאן, מנכ"ל ובעלי חברת האינטראקטיב טוויסטד הוסיף: "אנו נמצאים בעידן בו הצרכן מעוניין לדעת יותר ולחקור לעומק, הוא משתמש באינטרנט כדי ללקט מידע. לכן בחרנו לפרוס בפניו את כל שלבי התהליך שעבר המותג ולצאת בקמפיין שקוף ואותנטי את המהפכה שעבר המוצר".