|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

קמפיין אינטרנטי חדש לחומוס אחלה

- הודעה מטעם שטראוס
13/07/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יניב ליבוביץ  |    |  דני לוי תקשורת

קבוצת שטראוס יוצאת בימים אלה במהלך אינטרנטי יוצא דופן באמצעות חברת האינטראקטיב טוויסטד, שמטרתו לחשוף ולשתף בצורה מלאה את קהל הגולשים במהפכה שעבר המותג "אחלה".

במסגרת הקמפיין צולם סרט ייחודי ומקיף שיאפשר הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של תעשיית החומוס בישראל. הסרט מתעד את התהליך האסטרטגי שעבר המותג אחלה, החל מהמחקר, דרך ההחלטה על שינוי, וכלה בעבודה על המוצרים, תוך כדי הצצה נדירה למפעלי החברה ולמהלכי ההשקה של סדרת המוצרים החדשה.

הסרט יופץ בפריסה רחבה בו-זמנית במספר פלטפורמות שונות ביניהן: facebook ,Youtube ,ynet ועלות הקמפיין הכוללת נאמדת בכ-100 אלף דולרים. לאתר הקמפיין וצפייה בסרט: www.strauss-group.com/achlahebrew.

לדברי אלון מוליאן, מנכ"ל ובעלי חברת האינטראקטיב טוויסטד: "מחקרים רבים מראים שנשים בכלל ואימהות בפרט מחפשות מידע ברשת האינטרנט באופן תמידי, בכדי להשלים את התמונה המוצגת בפניהן בקמפיין הטלוויזיוני. בעוד קמפיין הטלוויזיה בונה את המותג ומכריז על המהלך, קמפיין האינטרנט פורט ומסביר בצורה חשופה לחלוטין ואותנטית את השינוי שעבר חומוס אחלה".

לדברי מיכל איתן, מנהלת שיווק מזון טרי בחטיבת הבריאות בשטראוס: אחלה של שטראוס מובילה בימים אלה מהלך אסטרטגי תחת ההבטחה להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה. כבר לפני שנתיים הכריזה שטראוס על מהלך אסטרטגי נרחב תחת ההבטחה המותגית להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה. ב-2009 שודרגו כל מוצרי אחלה באמצעות החלפת השמן לשמן קנולה והפחתה של כמות השומן במוצרים. בשלב הבא השקו מוצרי חומוס וטחינה הכוללים טחינה משומשום מלא.

זיהינו כי קהל היעד המרכזי של עולם החומוס והסלטים לצריכה בבית הינו ילדים ואימהות. למעלה מ-70% מכל גביע חומוס הנצרך בבית - נצרך על-ידי הילדים. אימהות בוחרות חומוס וסלטים על-פי פרמטרים של הטעם המועדף על-ידי ילדים ואיכות ובריאות המוצרים. לכן אנחנו משיקים מוצרים שטעימים ובריאים יותר למשפחה.

אלון מוליאן, מנכ"ל ובעלי חברת האינטראקטיב טוויסטד הוסיף: "אנו נמצאים בעידן בו הצרכן מעוניין לדעת יותר ולחקור לעומק, הוא משתמש באינטרנט כדי ללקט מידע. לכן בחרנו לפרוס בפניו את כל שלבי התהליך שעבר המותג ולצאת בקמפיין שקוף ואותנטי את המהפכה שעבר המוצר".

תאריך:  13/07/2010   |   עודכן:  13/07/2010
יניב ליבוביץ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קניון הזהב בראשון לציון מזמין את כל המשפחה לקיץ של פסטיבלים, מופעים ופעילויות חינם:
13/07/2010  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
חופשת הקיץ היא בחודשים יולי-אוגוסט, אלא שבכל הנוגע לחופשות, קיימים פערי מחיר עצומים בין אלו שיוצאים ביולי לאלו שיוצאים לחופשה באוגוסט.
13/07/2010  |  גלית פריד  |   הודעות כלליות
מוטי אלנקוה, 32, מונה לתפקיד מנהל מרכז התמחות בנושאי טכנולוגיות למידה של מטריקס. במסגרת תפקידו יוביל אלנקוה את הפתרונות ללמידה מתוקשבת ופיתוח הדרכה של חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס.
מי עדן, החברה המובילה את תחום המים המינרליים הטבעיים בישראל מביאה את השמפניה של הטבע לתל אביב.
רשת רהיטי דורון, המייצרת ומשווקת רהיטי ילדים ונוער, יוצאת לקראת החזרה לבית הספר במהלך אסטרטגי רחב במסגרתו, תעדכן את הלוגו, השפה התקשורתית ואת תצוגת הרהיטים בסניפיה. ומפיקה קטלוג חדש לשנת 2010/2011. הרשת תשקיע ארבעה מיליון שקלים בשיווק ופרסום רחב היקף.
13/07/2010  |  אטלי פורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il