מדיה מיינד, חברה-בת ישראלית של חברת DG (נאסד"ק: DGIT), המובילה בתחום מערכות לניהול והפצת פרסומות, הודיעה כי תעניק חסות גם השנה לגולשת הרוח לי קורזיץ, נציגת ישראל למשחקים האולימפיים 2012, המדורגת בין הספורטאים המובילים בעולם בענף, ואלופת העולם בגלישת רוח בשנתיים האחרונות.
מדיה-מיינד הכריזה על המשך הענקת החסות בנוכחות קורזיץ במסגרת אירוע הרמת כוסית חגיגי לציון חג השבועות בסגנון התוכנית 'מאסטר שף', כלל תפריט של 200 מנות חלביות ייחודיות שהוכנו על-ידי העובדים - כל אחד מהתמחותו. האירוע נערך גם בהשתתפות עובדי פיר39, חברה ישראלית נוספת שנרכשה לאחרונה על-ידי DG, ופעילותה הוטמעה בחברת מדיה-מיינד.
חברת מדיה מיינד החלה להעניק חסות לקורזיץ כבר ב-2011, מתוך רצון לתמוך בגולשת הצעירה במאבקה להמשיך לעסוק בספורט מאתגר זה גם לאחר שעברה תאונה קשה. גל טריפון, מייסד ומנכ"ל מדיה מיינד, אמר: "אנו גאים להעניק תמיכה ללי קורזיץ זו השנה השניה ברציפות. האופן בו לי, מהגולשים המובילים בעולם, מתגברת על קשיים ואתגרים מקצועיים ואישיים, הוא מעורר השראה. מדיה-מיינד מחוייבת לקידום פעילויות המעצימות את יכולות ההתמדה והגשמת השאיפות של דור העתיד בישראל. אנחנו מאחלים ללי הצלחה רבה במשחקים האולימפיים."
כתוצאה משיתוף הפעולה בהמשך לחסות, השתתפה קורזיץ בפעילויות קהילתיות שיוזמת מדיה-מיינד, והעבירה לאחרונה הרצאה בנושא התגברות על אתגרים בפנימיית הנוער בסיכון 'עלומים', בה מתנדבים מזה שנים עובדי מדיה-מיינד.
"מדיה-מיינד הייתה החברה הראשונה להעניק לי חסות מתוך מחוייבותה לקידום ספורט וחינוך בישראל," אמרה לי קורזיץ, "וזה מה שמאפשר לי להתרכז בספורט במקום לדאוג למימון היום יומי. מעבר למימון עצמו, אני מקבלת הרבה כוח מהחום והתמיכה של האנשים בחברה, ומרגישה מאוד מוכנה גם פיסית וגם נפשית לשיוטים בוויימאות' באולימפיאדה. אשתדל להביא מדליה חזרה!"
מעבר לחסות מדיה-מיינד, מקבלת קורזיץ סיוע כספי ורפואי מהוועד האולימפי של מדינת ישראל.
אודות מדיה-מיינד וחברת DG
מדיה-מיינד היא חטיבת הפרסום המקוון של חברת DG, והיא מאפשרת למפרסמים להינות מניהול מיטבי של קמפיינים פרסומיים, תוך מקסום פרסום מונע תוכן. חברתDG מחברת מעל ל-11 אלף מפרסמים וסוכנויות פרסום עם קהל היעד שלהם באמצעות רשת נרחבת של יותר מ-6,000 תחנות טלוויזיה ויותר מ-11,500 אתרים ב-75 מדינות.