|
אלכס הרמן מונה לסמנכ"ל שיווק ומכירות של מלון ענבל ירושלים [יח"צ]
|
|
|
|
|
מלון ענבל ירושלים ממשיך בסבב המינויים, במטרה לטפח עתודה ניהולית, צעירה ואיכותית למלון.
מנכ"ל מלון ענבל ירושלים ברונו דה סקוויטר הודיע השבוע על מינויו של מר אלכס הרמן לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות החדש של המלון.
הרמן, מנהל שיווק ופיתוח עסקי המתמחה בעבודה עם מגוון רחב של חברות מתחום טכנולוגיית המידע המתפתח, וכן מתחומי התקשורת החברתית והשיווק המכוונן, יהיה מעורב ישירות בפיתוח מערך מכירות נרחב ואסטרטגיות שיווק חדשניות עבור המלון עטור הפרסים.
"מינויו של מר הרמן מהווה התפתחות מרגשת עבור המלון שלנו. התמצאותו המעמיקה בזירות טכנולוגיית המידע, התקשורת החברתית והשיווק המכוונן ימלאו תפקיד משמעותי בתהליך מיצוי מאמצינו בהתמודדות עם הצרכים ודפוסי ההזמנות המשתנים תדירות של מאגר לקוחותינו", אומר דה סקוויטר.
הרמן מברך על האתגר. "נמשיך להדק את קשרינו ושיתוף הפעולה עם לקוחותינו ושותפינו העסקיים בארץ ובעולם וכן נשקיע בשידרוג אתר המלון ושילוב טכנולוגיות חדשות נוספות העומדות לשירותנו. במהלך חמש השנים האחרונות, הופעתן של טכנולוגיות חדשות כגון סמארטפונים, טאבלטים, שירותים מכווננים וכדו', חוללו שינוי דרמטי בתעשיית התיירות," אומר הרמן. "קיימת חשיבות עצומה בשמירה על סטנדרט השירות הגבוה שלנו עבור אלפי לקוחותינו הוותיקים אשר פוקדים את מלון ענבל על בסיס קבוע, כמו גם במתן היצע רחב של שירותים מותאמים אישית ללקוחות פוטנציאליים מסוגים שונים".
מלון ענבל ירושלים, מהמלונות המובילים בעיר, ממוקם בסמוך לגן הפעמון אל מול נופיה המרהיבים של העיר העתיקה והרי יהודה. המלון, המדורג 5 כוכבים דה לוקס, מציע לאורחיו שפע של שירותים ברמה בינלאומית ויחס אישי. בשל מיקומו המרכזי, בסמוך לכל אתרי התרבות וההיסטוריה כמו גם העיר העתיקה, ורמת השרות הגבוהה שמוענקת ללקוחות, מהווה מלון ענבל אבן שואבת לקהלי תיירים יוקרתיים מחו"ל ומרכז לכנסים בינלאומיים חשובים. המלון מספק שירותי אינטרנט חופשי וחניה חינם לאורחיו.
לפני מספר חודשים הוכתר מלון ענבל על-ידי עיתון התיירות היוקרתי – Conde Nast traveler, כמלון הרביעי בטיבו בכל המזרח התיכון, ולפני כחודשיים קיבל מלון ענבל תעודת כבוד נוספת, כאשר נבחר על-ידי קבוצתPreferred Hotel Group הידועה והיוקרתית, כמלון הישראלי היחידי המצטרף ל-850 בתי המלון שלהם ב-70 מדינות ברחבי העולם.