מועדון לקוחות You, המונה כ-1,250,000 לקוחות, שמתוכם כ-165,000 הינם מחזיקי כרטיס אשראי, יוצא במהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו הוא מעמיק את ההטבות ללקוחותיו בעלות השקעה של כ-12 מיליון ש"ח.
במסגרת השקת המהלך יוצא המועדון, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, בקמפיין פרסומי רחב היקף בעלות של כ-1.500,000 ש"ח, הכולל 3 סרטוני פרסומת בטלוויזיה, עיתונות ארצית ונקודות המכירה.
מטרת הקמפיין הינה להדגיש את יתרונותיו של כרטיס אשראי You ככרטיס האשראי הראשון והיחידי בישראל, אשר מייצר למחזיקים בו הטבות משמעויות בעולמות הצריכה העיקריים בכל בית אב במדינת ישראל - מזון, דלק ו
סלולר, המהווים את ההוצאות הגדולות ביותר בכל סל צריכה משפחתי.
כרטיס האשראי You במתכונתו החדשה, מעניק למחזיקיו הטבות משמעותיות בעת התדלוק בתחנות הדלק של דור אלון, מעניק החזרים על הקניות לחג ואף מוזיל את הוצאות הסלולר עד ל-0 ש"ח, לרוכשים ברשתות מגה בסכום של 1,500 ש"ח ומעלה המנויים ברשת YouPhone.
דרור מורן, מנכ"ל מועדון You: "מועדון הלקוחות YOU הפך בשנה האחרונה לכוח צרכני חזק ומשמעותי, בזכות היותו מועדון הלקוחות היחידי בישראל המאגד בתוכו חברות רבות ממגוון עולמות הצריכה מהמשמעותיים ביותר, המהווים את ההוצאה המרכזית בסל הצריכה המשפחתי - מזון, דלק וסלולר. מדי חודש מצטרפים לשורות המועדון כעשרות אלפי לקוחות,– עובדה המעידה יותר מהכול על אטרקטיביות הטבות המועדון והערך המוסף הממשי שהן מעניקות ללקוחותיו. על-מנת לצרף למועדון לקוחות חדשים, ועל-מנת לחזק את הנאמנות בקרב לקוחות קיימים, אנו מעמיקים את ההטבות שאנו מעניקים לחברי המועדון בכלל ולמחזיקי כרטיס האשראי בפרט".
רותי שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ: "הקמפיין מציג את היתרון התחרותי של מועדון You, המתבטא בהטבות ובהנחות שהוא מציע לצרכן הישראלי. במיוחד בתקופת החגים שבה ההוצאות המשפחתיות הן גבוהות מהרגיל, כרטיס האשראי You הוא היחידי שמעניק מעטפת כוללת לחסכון בהוצאות אלה".
משרד פרסום: SMG – שטרית מדיה גרופ, קופי: שי יוריש, ארט: קובי אדרי, סמנכ"ל לקוחות בכירה: לימור לזרוביץ, סופרוויזורית: איה גל שטרית, חברת הפקה: אוג הפקות, פוסט: פוסט אופיס.