אחרי יותר מחודשים! שהוצגה במקום מלא האהבה "סלונה בר ארט" -רח תרצה 17 יפו
תערוכת צילומי הסטיילס ומצגי הוידאו ארט MA ZOO AHAVA ננעלת באירוע חגיגי! יום רביעי ה-10.10.2012 בשעה 20:30
על עמדת הדי'.גי' Y.SARDAL ינגן מוזיקה בהשראת התערוכה ועל הפסנתר תנגן שירים באווירת התערוכה היוצרת MORAN MAGAL
אוצרים: אתי ופרדי פביאן
מפיקה: אורית קימל
בשיתוף BPM
תבואו באהבה...
על MA ZOO AHAVA
בין כימייה לחיבור, בין תשוקה למגע, בין ליטוף לכאב, בין ניצוץ לאפל, בין רך לקשה, בין עמוק לנמוך, בין מעל ולמטה. בין בשר לחלב, בין מתוק למר, בין סמיך לדליל, בין רטוב ליבש כל כך! בין גהות לשפל, בין געש להס פן יעיר... בין רוח פרצים לחנוק מפנים.
מה אנחנו עושים בשביל האהבה הזו?
עד כמה רחוק אנחנו מוכנים ללכת כדי למצוא ת'מישהו לרוץ איתו...
מה אנחנו מוכנים לעשות כדי לזכות בחסדיה של אהבה?
עד כמה עיוורים אנחנו וכמה אנחנו באמת באים בעניים פקוחות לרווחה לאהבה?
עד כמה אנחנו מוכנים לכאוב אותה? כמה זמן זה עומד לנו?
כמה זמן זה מחזיק ? כמה עוד נוכל לה?
ומה בשם האהבה?
בחיפוש תשובה עם ציצית וכיפה למה זו בעצם אהבה?!?
בהשראתה ובאהבה גדולה יצרתי את תערוכה זו
MA ZOO AHAVA?!?
ולמה המילה גן חיות עושה קצת סדר בתוך הג'ונגל פיתוח הזה שנקרא אהבה.
האם תאוות הבשרים מניעה אותנו, הריח החייתי שמעורר בנו את היצר הפראי ולא תמיד באמת מבדיל בין האדם לבהמה.
האם התנוחות המיסיונריות שעם חלוף השנים קיבלו כיפוף וקימור ובאבולוציה המינית נצמדנו על 2, דילגנו גם על 3... וחזרנו לסורנו על 4...
או אלה הן הפנטזיות הנסתרות שהושמו מאחורי סוגר ליבנו כמו היו הן חיה כלואה בתשוקה לדרור?
האם אנחנו חופרים מחילות בתוך ליבנו או קן בורגני בצמרות עצים?
האם באמת מים שקטים חודרים עמוק או מחכים להתפרצות אורגזמות כמוסות?
האם בשם האהבה אנחנו נותנים או מקבלים? האם אנחנו נהנים או נענים?
או בעצם מה שמניע אותנו הוא הרצון לא להיות לבד באהבה הזו, ואיפה כאן האהבה שלי, איפה בדיוק אהבה שלך?
MA ZOO AHAVA?!?
תערוכת 2 סדרות צילומים ווידאו ארט מתוך טרילוגיה, מציגה את האהבה בעידן המודרני, בעידן הטכנולוגי, זה בעדנו זה נגדנו כל המדיות האלה? בין רשתות חברתיות כחולות לאפליקציות אולטרה סגולות בין אורבאניות פראית לטבע חייתי מאחורי מסכות, פוזיציות סמליות, מהודו ועד כוס... הקמאה סוטרה מתהפכת בקבר נטול בושה, בגרסת דור 5 מציצנית ואהבה שאוהבת חשיפה, חזרה לימי הדקדנס הברלינאי ועד למושבה הציונית שמרנית שלא אחת כולאת את אהבת - פנים רבות לה - בפינת חיי מת!
עמית רון 2012