רשת מועדוני הכושר הבינלאומית הולמס פלייס, משנה אסטרטגיית פרסום ל 2013 ותתמקד מעתה באיכות החיים של המתאמנים ברשת. בחברה הגיעו למסקנה כי ה״שגרירים״ הכי טובים של הרשת הם המתאמנים עצמם ששומרים על אורח חיים בריא ומהנה. הרעיון הוא להראות את אותם מתאמנים ברגעים הכי מהנים שלהם.
בשלב הראשון, תצא החברה עם קמפיין המשלב אינסטגרם, דיגיטל ושילוט חוצות בהיקף של 1 מיליון ש״ח באמצעות משרד הפרסום twisted. את הפרסום כולו ימשיך ללוות מסר העל one life live it well
הקמפיין החדש, תפוס את הרגע – רגעים של איכות חיים על-פי מנויי הולמס פלייס, יציג צילומים של מנויי הולמס פלייס ברחבי הארץ . מגוון התמונות ייתעדו מנויים אמיתיים מכל המועדונים ברגעי איכות חיים. רגע של שקט בסאונה, התרווחות בג'קוזי, קפה אחרי האימון, יציאה מהסטודיו אחרי ספינינג או מתיחה בפילאטיס. התמונות אינטימיות ומעבירות את החוויה AS IS. בכל מועדון מוצגים הרגעים של המנויים החברים בו והחוויות שהם עוברים, כך שניתן יהיה לקבל הצצה אל כל מועדון ולחוש את האופי המיוחד שלו . 21 הפרסומים השונים מציגים 21 מועדונים עם ייחודיות וגיוון בין אחד לשני. הקמפיין יעלה בשילוט חוצות ברחבי הארץ, בהתאם למיקומי המועדונים, ובקמפיין דיגיטל רחב היקף. הקמפיין יזמין את מי שעדיין אין לו מנוי "לתפוס את הרגע" וליהנות ממנוי ללא התחייבות לאחד ממועדוני הולמס פלייס. לראשונה, המנויים שיצלמו את עצמם גם יופיעו בקמפיין החוצות.
במקביל, עלתה לאוויר אפליקציה ייחודית המאפשרת למנויי הולמס פלייס לשתף תמונות של רגעים מיוחדים, תחת הכותרת "Holmes Place moments"
אלעד הספרי, סמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס מספר על המהלך:
המסר הכי טוב לציבור הרחב הוא מסר אותנטי, אמיתי. אני מסתובב במועדונים שלנו ומסתכל על המנויים, אנשים שעשו הפסקה לרגע מהמרוץ הזה של החיים. הם מצאו זמן לעצמם, אפילו אם זה שעה אחת ביום, צברו כח, צברו מנוחה, והפכו את החיים שלהם לטובים יותר. יש ברגע הזה, של מישהו שיושב בג'קוזי עם הראש למעלה, או החיוך של מישהי שנמצאת בעיצומו של שיעור זומבה, משהו מכונן, השראתי, שגורם גם לי לרצות לחיות כך. אם ישראל בחרה שינוי כללי אנו יכולים לבחור לעצמנו שינוי אישי של איכות חיים טובה יותר וחיים בריאים יותר"
לינק לאפליקציה
[קישור] קרדיטים:
הולמס פלייס
סמנכ"ל שיווק – אלעד הספרי
מנהלת פרסום – דפנה צרור
מנהל תחום דיגיטל – דרור אורפז
מנהלת פרויקטים- יעל מוהליבר בריף.
טוויסטד:
סמנכ"ל קריאייטיב – אייל גן-מור
מנהל קריאייטיב – יגאל לוי
קופי – אלעד גייזלר
מנהלת לקוחות – שרון פילוסוף
תקציבאית – חפצי שלייכמן