|
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
אסטרטגיית חווית לקוח מניבה תשואה
|
תיק מניות המבוסס על החברות המובילות באסטרטגיית חווית לקוח, על-פי אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הניב תשואה בגובה 43%
מטריקס ופורסטר יחשפו את כל ההיבטים של אסטרטגיית חווית לקוח אפקטיבית בסמינר The Customer eXperience Journey - Ready, set ...grow! ב-3 ליוני, במרכז 'נא לגעת' ביפו, בהובלת ג'ונתן בראון, אנליסט עולמי בכיר של פורסטר בתחום חווית לקוח. במחקר שערך Jon Picoult, המנהל את חברתWatermark Consulting , הוא השתמש באינדקס חווית לקוח של חברת המחקר פורסטר ריסרץ'(CXi) , הכולל נתונים על אסטרטגיית חווית הלקוח, הנהוגה בשורה ארוכה של חברות וארגונים ברחבי העולם. במחקרו בנה פיקולט שני תיקי השקעות היפותטיים, כאשר הראשון מכיל את 10 המניות של החברות המדורגות במקומות הגבוהים ביותר באינדקס של פורסטר, והשני מכיל את 10 המניות של החברות המדורגות במקומות הנמוכים ביותר באידקס חווית לקוח. המשקיע ההיפוטתי החזיק בתיקים במשך שנה, ובתום השנה מכר אותם והשתמש ברווחים, או בהפסדים, על-מנת לבנות 2 תיקי מניות חדש, בהתאם לאותם כללים: מניות החברות המובילות במדד חווית לקוח לעומת החברות בתחתית האינדקס. כך במשך 6 שנים ברציפות מאז שהאינדקס של פורסטר קיים. כעבור 6 שנים מדווח פיקולט כי תיק המניות המורכב ממניות החברות המובילות באינדקס חווית לקוח הניב תשואה בשיעור של 43%, פי 3 מן התשואה שהניב מדד S&P 500, המסתכם בשיעור של 14.5%. רק לשם השוואה וחידוד, ההשקעה בתיק המניות המבוסס על מניות החברות בתחתית אינדקס חווית לקוח של פורסטר, הובילה להפסד בשיעור של 33.9%. גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס: "חווית לקוח נתפסת היום כאחד המנועים החשובים ביותר לצמיחה והצלחה של ארגונים, לשימור לקוחות, גיוס לקוחות חדשים והגדלת נתח השוק. האתגר הניצב בפני מרבית הארגונים הוא המימוש של אסטרטגיית חווית לקוח בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, ולאורך זמן. ההבנה כי לא מספיק להתמקד בגימיקים פרסומיים וב'אריזה' וכי נדרשת בניה של אסטרטגית חווית לקוח והטמעה רציפה כבר רווחת בציבור, אולם מרבית האירגונים אינם יודעים היכן להתחיל וכיצד לממש אסטרטגיית חווית לקוח כחלק מן העשייה היום-יומית שלהם, כיצד לחברה לאנשים, לתהליכים ולטכנולוגיות ואיך לייצר ערך עסקי. במטריקס, העוסקת רבות בעשיה בתחום חווית לקוח, אנו רואים כיצד הטכנולוגיה מהווה היום את אחד הקטליזטורים הגדולים ליצירת שינוי בעולם הלקוחות. מטריקס מסייעת לארגונים לבנות אסטרטגיה ולממשה ברמת הקריאטיב והתוכן ובאמצעות פתרונות טכנולוגים בכל הערוצים הקיימים". "לאור ביקוש גובר בקרב לקוחותינו לפתרונות מעמיקים חברנו לפורסטר ויחד אנו מביאים לארץ את ג'ונתן בראון, אנלסיט בכיר בתחום חווית לקוח, בשאיפה להינות מחשיפה לכלים, מתודולוגיות ודוגמאות פורצות דרך בתחום חווית לקוח אפקטיבית, של מגוון ארגונים מרחבי העולם" הוסיפה רון. אודות סמינר מקצועי: חווית לקוח הסמינר המקצועי Customers eXperience journey - Ready, set ...grow!, שתערוך חברת מטריקס ב-3.6 במרכז "נא לגעת" ביפו, יעסוק בהצגת פתרונות ליצירת חווית לקוח אפקטיבית בארגונים. ג'ונתן בראון, אנליסט בכיר בחברת המחקר פורסטר, המתמחה בתחום חויית הלקוח, יעביר שתי הרצאות על יישום אסטרטגית חווית לקוח בארגונים ועל דרכי מדידה ו- ROI של השקעות בתחום, וכן יענה על שאלות במהלך הסמינר. בנוסף, מקצועני מטריקס, יציגו זוויות שונות של יצירת חווית לקוח רציפה בכל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון, וידגימו כיצד הטכנולוגיות והמתודולוגיות החדשות יכולות לאפשר ולתמוך במימוש חווית לקוח אפקטיבית.
|
תאריך:
|
22/05/2013
|
|
|
עודכן:
|
22/05/2013
|
|
יניב כהן
|
אסטרטגיית חווית לקוח מניבה תשואה
|
|
חברת קורנינג (NYSE: GLW) חשפה בתערוכת CTIA בלאס וגאס, את פלטפורמת ONE ( Optical Network Evolution)– המהווה פתרון ייחודי לתקשורת בתוך מבנים המבוסס על סיבים אופטיים. פלטפורמה זו נועדה לענות על הביקוש מצד ארגונים, בתי מלון, מרכזי כנסים ואצטדיונים לרשת תקשורת אלחוטית מהירה ועתירת קיבולת, עם רוחב פס בלתי מוגבל.
|
|
|
נציגי הרשות לפיתוח Brabant (BOM), הממומנת על-ידי הממשלה ההולנדית, יגיעו בשבוע הבא לישראל לבחינת אפשרויות שיתוף פעולה והשקעה בחברות טכנולוגיה ישראליות. "אנו רוצים לעודד ולהשקיע בשיתוף הפעולה בין תעשיות הטכנולוגיה ומדעי החיים בישראל ובין אלה שבהולנד", אומר יאן פלה (Jan Pelle), מנהל BOM, שיעמוד בראש המשלחת ההולנדית לישראל. "באמצעות BOM Capital, קרן ההון סיכון שלנו, שלרשותה 120 מיליון אירו, אנו מוכנים להשקיע בחברות שיתחילו פעילות באזור בראבנט ויעמדו בקריטריוני ההשקעה שלנו. נציגי BOM כבר ביקרו בעבר בישראל לבחינה מקרוב של התעשיה הטכנולוגית המתקדמת במדינה ויש בהחלט התאמה רבה בינה לבין אשכולי ההייטק והביומד ההולנדיים. אנו בהחלט תומכים בהתהוות של שת"פ כזה", אומר פלה. לדבריו, בימים אלה מתגבש הסכם שיתוף פעולה בין BOM Capital ובין חברת ון ליר קסניה (בה שותפים חברת ההשקעות הציבורית קסניה, הרשות לפיתוח ירושלים וקרן דוקור-ון ליר, חברת ההשקעות בישראל של קבוצת ון ליר ההולנדית).
|
|
|
חברת סמארט אסייס תציג לראשונה במסגרת שבוע "ביומד 2013" שייערך ביוני בתל אביב, כלי לניהול סיכונים בהשקעה בשלבי ה-Seed, בחברות ביומד צעירות. סמארט אסייס היא חברת שירותי R&D, פיתוח תבחינים (Assays) למחקר, גילוי תרופות ופיתוח ושחרור מוצרים. תערוכת "ביומד ישראל 2013" הבינלאומית נחשבת לשניה בגודלה מחוץ לארה"ב בתחומי הביומד ויוצגו בה טכנולוגיות, מוצרים חדשים והפיתוחים האחרונים בתחום, מהארץ ומהעולם.
|
|
|
FibeAir® IP-20A ו- FibeAir® IP-20C HP יאפשרו להוזיל משמעותית את עלויות ההקמה והתפעול של רשתות 4G/LTE
|
|
|
בימים אלו אני ערים לשינויים בלתי פוסקים בהתכנסות כלי התקשורת לניו מדיה ולהתרחבות ופופולריות של תחנות הרדיו האינטרנטיות שצמחו על הקרקע האינטרנטית הפורייה.
|
|
|
|
|
|
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
|
|
|
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
|
|
|
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|