hub:raum TLV ותוכנית Fit4Europe של Deutsche Telekom, צירפו אליהן באופן רשמי את חברת Screemo. הסטארט-אפ התל אביבי, בוגר האקסלרטור של
מיקרוסופט, הוא הראשון שייכנס לתוכנית המציעה ליזמים ישראלים מסלול תמיכה בכניסה לשוק האירופאי, בדרך לסיפור ההצלחה המסחרי.
hub:raum היא יוזמה המחברת את Deutsche Telekom עם הקהילה הגלובלית והחדשנית של חברות הזנק צעירות. hub:raum TLV שנחנכה השנה, ותוכנית Fit4Europe שהיא מציעה לחברות ישראליות צעירות, מסייעת לסטארטאפים בשלבי הסיד, לבצע את הפיילוטים/מכירות הראשונות לשוק הגרמני והאירופאי, בין אם ישירות ל-Deutsche Telekom ובין לרשת השותפים העניפה שיש לחברת הענק ברחבי אירופה. חברות במסגרת התוכנית מקבלות, בין היתר, עם ההצטרפות מענק בגובה של 15-20 אלף אירו, ליווי שוטף של מומחי hub:raum ושטחי משרד בברלין. Deutsche Telekom מקבלת אופציה להשקעה בחברה של עד 300 אלף אירו.
המוצר של SCREEMO מכוון לאירועי ספורט, מוזיקה וכנסים, ומאפשר למשתמשים לבצע אינטראקציות אישיות בזמן אמת, בין מסכים דיגיטליים, ערוצי מדיה חברתית והסמארטפונים שלהם. במסגרת ההצטרפות לתוכנית, תערוך החברה הישראלית, ביחד עם Deutsche Telekom ושותפותיה, מספר ניסויים של הפתרון שלה בגרמניה.
תוכנית Fit4Europe, הכוללת, כאמור, גם תמיכה פיננסית, נועדה לסייע בפתיחת דלתות וליווי לחברות ישראליות צעירות, בפעילותן הראשונית, הן בתוך Deutsche Telekom, והן אצל חברות שותפות. "התוכנית שלנו נותנת לחברות הישראליות רוח גבית חזקה ביותר כדי להביא ביחד את המוצרים והפיתוחים הישראלים לשוק האירופאי", אומר אקסל מננקינג, מנהל הפעילות הבינלאומית של hub:raum. "בשנים האחרונות צמחה בזירה הישראלית תרבות עשירה של מגוון חברות הזנק, עם פורטפוליו עשיר בפתרונות טכנולוגיים חדשניים היכולים להצליח גם באירופה", אומר מננקינג. "במקביל לכניסתה של Screemo לתוכנית, אנו בוחנים עוד מספר חברות ישראליות המתאימות למודל הפעילות שלנו".
hub:raum TLV כבר חתמה על הסכמי שיתופי פעולה עם האקסלרטורים Startupbootcamp, TheJunction, TheTime, Microsoft Venture Accelerator, ועם Siftech הירושלמית.
אודות hub:raum TLV hub:raum היא יוזמה המחברת את Deutsche Telekom עם הקהילה הגלובלית והחדשנית של חברות הזנק צעירות. hub:raum מחברת בין יזמים וחברות צעירות עם רשתות מומחים, עסקים והשקעות הקשורים ל-Deutsche Telekom, כדי להניע עסקים חדשים. hub:raum TLV שנחנכה ב-2013, ותוכנית Fit4Europe שהיא מציעה לחברות ישראליות צעירות, מסייעת לסטארטאפים בשלבי הסיד, לבצע את הפיילוטים/מכירות הראשונות לשוק הגרמני והאירופאי, בין אם ישירות ל-Deutsche Telekom ובין לרשת השותפים העניפה שיש לחברת הענק ברחבי אירופה. Deutsche Telekom היא מחברות הטלקום המובילות בעולם, עם 133 מיליון משתמשי מובייל, 32 מיליון קווים נייחים ומעל 17 מיליון קווי פס רחב. הקבוצה פעילה בלמעלה מ-50 מדינות.
מידע על התוכנית:
www.hubraum.com/programs/fit4europe-tel-aviv טופס בקשת הצטרפות:
www.hubraum.com/apply