בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
PQ Media: גידול בחשיפה למדיה דיגיטלית
|
חברת המחקר PQ Media: הצרכן הממוצע נחשף לשילוט דיגיטלי במשך כ-14 דקות במהלך השבוע. על-פי ההערכות, עד 2017 יגיע זמן החשיפה השבועי לממוצע של 20 דקות ומספר המסכים יקפוץ משמעותית. YCD Atmosphere: גם בישראל יש מגמה של החלפת שלטים מסורתיים, עם רווחיות נמוכה, בשלטים דיגיטליים דינמיים
|
יעקב לייב, מנכ"ל YCD Atmosphere [יח"צ]
|
|
|
|
|
סקר גלובלי חדש של חברת המחקר PQ Media, מגלה כי כל אחד מאיתנו נחשף למסרים המגיעים משילוט דיגיטלי במשך 14 דקות בממוצע במהלך השבוע - קפיצה של 75% משמונה דקות שבועיות - תוך 7 שנים. על-פי ההערכות, עד 2017 יגיע זמן החשיפה השבועי לממוצע של 20 דקות. בין הגורמים לעליה מזהה המחקר את העלייה בזמן אותו מבלים אנשים מחוץ לבתיהם, את העובדה ששלטים דיגיטליים רבים מקיימים קשר כלשהו עם הצרכן על-ידי הפעלתו - ובעיקר בחיבור לסמארטפון, יותר זמן שאנו מבלים בנסיעה לעבודה ובחזרה והעלייה המשמעותית בזמני פתיחת חנויות. על-פי הסקר, עיצוב נכון יותר, תכנים ממוקדים ואינטראקטיביות תורמים אף הם לחשיפה הממושכת. "התוצאה", אומרים החוקרים, "הוספה של עשרות אלפי שטים דיגטליים חדשים בין השנים 2007-2013". לדברי החוקרים, שילוט דיגיטלי הוא אחד מתחומי הפרסום הגדלים בקצב המהיר ביותר והוא אף ימשיך במגמה הזו, כאשר התחום שצומח מהר יותר הוא תחום המובייל. "החשיפה למדיום השילוט הדיגיטלי כמו גם ההכנסות מהענף ימשיכו לצמוח בו בזמן שתחומי פרסום אחרים מאותגרים ביכולות שלהם להגיע לציבור". "די ברור מהסקר, ואנו רואים את המגמה גם בישראל, שיותר ויותר שלטים מסורתיים, עם רווחיות נמוכה, יוחלפו בשנים הקרובות בשלטים דיגיטליים דינמיים", אומר יעקב לייב, מנכ"ל YCD Atmosphere, המתמחה בפתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. "מחירי מסכים שירדו, יכולות מדידה חכמות שנותנים למשווקים מדדי הצלחה בזמן אמת, תכנים ממוקדים וחיבור ממשי לעולם המובייל והמדיה החברתית דוחפים יותר ויותר עסקים כיום להטמיע את המדיום הזה באיסטרטגיה הפרסומית הכוללת שלהם". אודות YCD Atmosphere YCD Atmosphere מספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים (מוזיקה ווידאו) לחברות, בתי עסק מתחומי ההסעדה, אופנה, חיי לילה ולייף סטייל, קמעונאים, גופים מוסדיים וארגונים בישראל. הפתרונות של YCD מסייעים למשוך לקוחות, לחזק את המותג ולעודד מכירות - תוך יצירת חווית לקוח שונה וייחודית לכל עסק. ההיצע של YCD משלב אסטרטגיה, שירותים מקצועיים של 24/7, פריסה ארצית וטכנולוגיה ייחודית. לחברה יש למעלה מ-4000 לקוחות, הכוללים תמהיל של בתי עסק כמו גם מותגים מהגדולים והמוכרים ביותר בישראל. בראש החברה עומד יעקב לייב. אתר: www.ycd-a.co.il
|
תאריך:
|
12/03/2014
|
|
|
עודכן:
|
12/03/2014
|
|
שי מירון
|
PQ Media: גידול בחשיפה למדיה דיגיטלית
|
|
Phibro Animal Health Corporation ("פיברו" או "החברה") הודיעה היום שהגישה בגלוי הצהרת רישום על גבי טופס S-1 לרשות האמריקנית לניירות ערך ("הרשות") בנוגע להנפקה ראשונה לציבור של המניות הרגילות שלה. מספר המניות שיונפקו ותחום המחירים של ההנפקה לא נקבעו עדיין. המניות הרגילות צפויות להירשם בבורסת נסדאק בסימול PAHC. משפחת בנדהיים לא מוכרת מניות כלשהן בהנפקה ותישאר בעלת השליטה בחברה אחרי ההנפקה. המחזיקה במניות המיעוט בחברה, Mayflower Limited Partnership, המנוהלת על-ידי 3i Investments plc, תמכור מניות בהנפקה, ומניות חדשות שיונפקו, יימכרו גם על-ידי החברה, שמתכוונת להשתמש בהכנסות נטו מההנפקה כדי לפרוע חלק מהחובות שלה, לשלם תשלומים והוצאות קשורים ולמטרות כלליות של החברה.
|
|
|
קרן קטאר לחינוך, מדע ופיתוח קהילתי וסרנר המזרח התיכון, ספקית של פתרונות מערכות מידע רפואיות, סיפקו בהצלחה מערכת תיקים רפואיים אלקטרוניים אמבולטוריים. מרכז הטיפול הרפואי הראשוני של קרן קטאר הוא הארגון הרפואי הראשון בקטאר שהתקין בהצלחה את Cerner Millennium.
|
|
|
חברת התוכנה SAP ערכה מפגש לקוחות לפתרון הענן לניהול משאבי אנוש Successfactors, בהשתתפות מנהלים מארגונים מובילים במשק.
|
|
|
Amazon Web Services (AWS) – חטיבת שירותי הענן של אמזון, השיקה את AWS Activate – חבילת משאבים עבור חברות סטארט-אפ, אשר תוכננה להקל על סטארט-אפים להתחיל לפעול ולגדול במהירות על AWS. מדובר בתוכנית בינלאומית, עם חברים מרחבי כל העולם.
|
|
|
חברת קלטורה, ספקית פלטפורמת הוידאו המקוונת הפתוחה הראשונה בעולם, בחרה בפתרונות F5 על-מנת להבטיח זמינות אפליקטיבית ולהגן על היישומים שלה. בפרויקט המוערך במאות אלפי שקלים, הטמיעה חברת טרסטנט את Application Delivery Firewall" "BIG-IP שישרת מאות מיליוני צופי קצה ברחבי העולם. פתרון הData Center Firewall הייחודי של חברת F5 מאפשר טיפול בקצבי תעבורה אדירים, תוך כדי הצגת יכולת הגנה בפני התקפות DDoS ברמת החומרה והגנה על שרתי האפליקציה בתצורת Reverse Proxy. הפתרון אף מצטיין ביכולתו לטפל במיליוני חיבורים בו-זמניים, ומאות אלפי חיבורים חדשים בשנייה.
|
|
|
|