כנס משווקים, לקוחות ולקוחות פוטנציאליים שערכה Epson ישראל בגדה המערבית, יניב על-פי הערכת החברה עסקות רכישה של מדפסות מקצועיות ומדפסות פורמט רחב של החברה (Large Format) בקרוב למיליון דולר.
הפקת הכנס באה בהמשך למהלך התרחבות אזורית של אפסון, שזיהתה פוטנציאל בגדה המערבית. החברה מינתה מפיץ-שותף עסקי (B.I.S. Bidawi Information System), לכל מוצרי Epson - כולל גם קו המדפסות המקצועיות של החברה. הכנס נערך באולם הכנסים במנזר דיר חיג'לה, בשיתוף חברת ד.ח מדיה קומפני ו- B.I.S והשתתפו בו כ-200 לקוחות מהגדה, בהם יצרני שלטים, חנויות צילום ופוטו ובתי דפוס מהגדה המערבית ומזרח ירושלים.
מטרתו של הכנס הייתה להציג בפעם הראשונה במצב עבודה מלא את קו המוצרים החדש הכולל מדפסות שילוט, מדפסות שרטוט ואדריכלות, מדפסת פוטו, מדפסות לנקודות מכירה (POS) ועוד.
"אפסון מחזיקה כיום למעלה מ-78 אחוז מנתח השוק בתחום הגרפיקה והדפוס", אומר דניאל בן מויאל, מנהל שיווק מוצרי הדפסה בפורמט רחב ב-Epson, "המוטו שלנו ברור: אנחנו כאן עם מוצרים שוברי שוק, המפגינים עלות/תועלת מרשימה, מהירים ביותר, שנולדו מתוך ראיית והבנת הצרכים של משתמשי הקצה". לדברי בן מויאל, לפני כשנה התקבלה בחברה הגלובלית החלטה להרחיב את קו המוצרים שלה והיא נכנסה לתחומים חדשים דוגמת תחום השילוט, האדריכלות, הסובלימציה וההדפסה על טקסטיל.
בין קוי המוצרים שהוצגו היו מדפסות למגוון סוגי מדיה ושימושים, דוגמת הדפסת סקיצות ותוכניות אדריכליות, מפות, מצגות ותרשימי תלת-מימד, דרך פתרונות להדפסת פוסטרים ושילוטי פנים ועד למדפסות להדפסת פריטי קידום מכירות מותאמים אישית וגאדג'טים, דגליםֿ ובגדים.
אודות Epson ישראל
Epsonישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מ-Epson אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. ל-Epson ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי ל-Epson, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר.
אתר הבית:
www.epson.co.il.