עודד אלרן שפירא בר-אור מבקש (7.9.14) מבית המשפט להורות ללאומי קארד להשיב ללקוחותיה את הנקודות שצברו ואשר נמחקו על ידה לטענתו באופן גורף ושרירותי. הדברים נאמרו בבקשה לתביעה ייצוגית בסך 70 מיליון שקל נגד החברה.
בתביעה נאמר, כי בשלהי שנת 2011 הודיעה החברה ללקוחותיה, כי תוכנית צבירת הנקודות שהפעילה תופסק בינואר 2012 וכי הלקוחות יוכלו לממש את הנקודות שנצברו לזכותם עד סוף 2012. לטענתו של התובע, בכך ירדו לטמיון זכויות בשווי של לפחות 70 מיליון שקל שנצברו במשך שנים ארוכות, וזאת תוך הפרת הנחיית המפקח על הבנקים, הפרת החוזה עם לקוחותיה וקיפוח זכויותיהם, בניגוד לתקנון תוכנית צבירת הנקודות, הפרת חובת האמון הבנקאית וחובות מכוח חוק הנאמנות, ותוך הטעיית צרכנים.
לטענת התובע, לאומי קארד לא הייתה רשאית או מוסמכת לנהוג כפי שנהגה ולמחוק את יתרת הנקודות שצברו לקוחותיה תוך נטילת טובת ההנאה הגלומה בהן, ועל כן עליה להשיב לאותם הלקוחות את הנקודות ולחלופין את ערכן הכלכלי. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד צבי מצקין וטרם הוגש כתב הגנה.