הסכם הסובסידיה בין
חברת דן לממשלה אינו מגדיר במדויק על מי חלה החובה לדאוג לסככות, לשירותים, ולמתקנים הדרושים להפעלת תחבורה ציבורית ברמה נאותה. גם שר התחבורה לא קבע תנאים למתן רישיון למתקן תחבורתי. כך קבע בזמנו
מבקר המדינה [דוח 61ב' (2011)]. בדיקה של אגף המפקח הכללי לענייני ביקורת המדינה מגלה כי עד היום, בחלוף יותר משלוש שנים, לא תוכן הליקוי האמור.
בחברת דן אומרים כי הבעלות והאחריות לסככות ולמתקנים תחבורתיים הן של הרשויות המקומיות. עם זאת, דן עדיין מנהלת ומקדמת הגעה להסכמות מול הרשויות המקומיות הרלוונטיות לתחום פעילותה, לשם הסדרת תחומי האחריות בינה לבין אותן רשויות, לפנים משורת הדין ולעיתים על חשבונה מתוך דאגה ראשונה לציבור הנוסעים.
בדן מציינים, כי בהסכמים להפעלת התחבורה הציבורית בין הממשלה לבין דן, קבעה הממשלה דרישות מפורטות בכל הקשור לתפעול קווי השירות, בנקודות ההשקה לפעילות המתקנים התחבורתיים וביניהם: הצבת תמרורים ומפות בתחנות, וכן כללים והנחיות בכל הקשור למידע לציבור הנוסעים. לדבריה, גם בנקודות השקה אלה היא נתקלת בהתנגדות מצד הרשויות המקומיות. כך למשל, עיריית תל אביב שהתקשרה בהסכם עם זכיין פרטי לתפעול ולפרסום בתחנות האוטובוסים מונעת מדן להתקין על תחנות האוטובוסים שלטים ומידע כמתחייב בדין, בנימוק שהדבר עומד בסתירה להסכם עם הזכיין. נושא זה נבדק בימים אלה.
ב
משרד התחבורה מודים כי לא חלה התקדמות בתיקון הליקוי.
יצוין כי עד סוף דצמבר 2014 אמורה דן להסדיר את נושא השילוט האחיד בתחנות האוטובוס במרחב השיפוט שלה.