החברה הסינגפורית SMART TRIKE, המייצרת תלת-אופן לפעוטות, טוענת (1.10.14), כי חברת גרופר קניות חברתיות, המפעילה את פלטפורמת הפרסום "גרופון", מפרסמת מוצרים אשר הועתקו בחלקם או במלואם מהמוצרים המקוריים והייחודיים שלה.
לדברי התובעת, היא מקפידה לתכנן ולעצב בעצמה את מוצריה על-פי עיצוב בלעדי המוגן על-ידי מדגמים רשומים, וכי תלתי-האופן שלה מתייחדים בהיותם מודולאריים.
בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז באמצעות עו"ד רוברטו חייט, נטען, כי המוצר המפר המתפרסם ב"גרופון" זהה למוצר המקורי של התובעת ולמדגמים, בין היתר באפיון המודולארי המשלב שלושה שלבים בתלת-אופן אחד ומאפשר שימוש רצוף מגיל עשרה חודשים ועד גיל שלוש. בנוסף לכך קיים דמיון בידית הדחיפה להורים הקובעת את כיוון הנסיעה, במעקה הבטיחות הקשוח ורצועות הבטיחות, ובצורת המושב הכוללת משענת גב לתמיכת הראש.
לדברי התובעת, כל המאפיינים במוצר המפר נועדו ליצור זיהוי אסוציאטיבי למוצר המקורי שלה, וכי במעשיה מבצעת הנתבעת גניבת עין, מתעשרת ולא במשפט על חשבונה, מתערבת התערבות בלתי הוגנת בעסקיה ומטעה את ציבור הצרכנים. החברה הסינגפורית תובעת 100,000 שקל וצו קבוע שיורה לנתבעת להפסיק את שיווק המוצרים המפרים. טרם הוגש כתב הגנה.