חברת סטורסטייל תובעת 5.2 מיליון שקל מחברת פלאפון, בעקבות הסכם בין השתיים לקידום מכירות עבור פלאפון בטלמרקטינג או ב"מדלת לדלת".
בתביעה, שהוגשה (3.11.14) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר, כי ההסכם נחתם באוקטובר 2012. פלאפון התחייבה לספק לתובעת מלאי מכשירים עדכניים וחדשניים, והצהירה שמכירת ציוד הקצה נמצאת במיקוד העסקי שלה. בנוסף התחייבה פלאפון להשתתף בצורה משמעותית בעלויות ההקמה והתפעול הראשוני של מערך התפעול של התובעת.
בתביעה נאמר, כי פלאפון לא סיפקה מלאי מכשירים עדכניים וחדשים, ומכירת ציוד הקצה כלל לא נמצאת במיקוד העסקי שלה. נציגי המכירות נאלצו לסגור עסקות ללא מכשירים רלוונטיים, ופלאפון לא סיפקה אפילו כרטיסי סים. עוד נטען, כי זמני ההמתנה של נציגי השטח לביצוע ההפעלה הגיעו עד שעה וחצי, לא הועמד מוקד תפעול מהיר ופלאפון לא העניקה תמיכה וליווי מקצועי לעובדיה.
עוד טוענת התובעת, כי פלאפון חזרה בה מהתחייבויותיה בנוגע להגדלת היקף ההשקעה והסיוע לה, והיא אף ביצעה קיזוז כספי רטרואקטיבי בניגוד לדין. בתביעה, שהוגשה באמצעות עוה"ד שגיא כהן ורועי גאליס, נטען, כי מחדלי פלאפון והתנהלותה הובילו את התובעת להפסדים עצומים. טרם הוגש כתב הגנה.