חברות עינב החץ, תוראב וארגיל שירותי תובלה ירכשו את חברת עבודות העפר והתשתית מרדכי בנימין, ואילו חברת חולות לבנים תרכוש את המחצבה שבבעלות האחים אורי ומשה בנימין, בעליה היוצאים של החברה. כך קבע (יום ד', 7.1.15) שופט בית המשפט המחוזי בנצרת,
עאטף עיילבוני, בתום התמחרות שנערכה באולמו.
הקבוצה הרוכשת תשלם 45 מיליון שקל תמורת מניות מרדכי בנימין - 10 מיליון שקל במזומן ואת היתרה בחמישה תשלומים. היא גם התחייבה להעסיק 75% מהעובדים שהעסיקה מרדכי בנימין לפני כניסתה להקפאת הליכים, וחברת נתיבי ישראל הסכימה שהיא תיכנס מיידית בנעליה של מרדכי בנימין בביצוע פרויקט הרחבת כביש 1 (ירושלים-ת"א).
חולות לבנים הגישה הצעה מורכבת לרכישת המחצבה, הכוללת הן את האפשרות שהזיכיון להפעלתה יוארך והן את האפשרות שלא. ההצעה הכוללת המירבית של חולות לבנים היא 52 מיליון שקל, כאשר בכל מקרה היא תשלם לפחות 10 מיליון שקל שייוותרו בקופת הקפאת ההליכים.
מרדכי בנימין היא מחברות התשתית והעפר הגדולות בישראל, ופרויקט כביש 1 לבדו מסתכם ב-200 מיליון שקל - אך העבודה בו הופסקה עם כניסתה להקפאת הליכים בסוף נובמבר שעבר. עיילבוני מינה לנאמניה את עוה"ד רמי קוגן ואלונה בומגרטן, והורה להם לקבל הצעות הן לרכישת החברה והמחצבה יחדיו והן לרכישתן בנפרד, בתקווה שפיצול ימקסם את התמורה.
עיילבוני דחה את בקשתן של חברת אוליניק ועמרם אברהם להשתתף בהתמחרות, למרות שהצעתן הייתה הגבוהה ביותר, וזאת משום שהגישו אותה באיחור ורק בבוקרו של יום הדיון. עיילבוני קבע, שיש להעדיף את סופיות ההליך וכי יש צורך להכריע במהירות תוך הימנעות מסבב מחודש של הצעות, לנוכח מצבה של החברה בכלל והצורך לחדש את העבודה בכביש 1 בפרט.