|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

אלי אוחנה פרש מרשימת הבית היהודי

בעקבות הביקורת הציבורית הפנימית בתוך המפלגה על שיריונו של כדורגלן העבר במקום השמיני ברשימה לכנסת הודיע הבוקר אוחנה על פרישתו "לא צפיתי את הסערה הציבורית, בשלב זה בחיי איני בנוי לכך"
29/01/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
אלי אוחנה ובנט. יו"ר הבית היהודי ספג מכה [צילום: דוברות הבית היהודי]

אלי אוחנה שוריין ברשימת הבית היהודי
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי נפגש עם כדורגלן העבר וסיכם עמו על שיבוצו בעשיריה הראשונה ברשימה לכנסת * אוחנה: כל חיי הייתי ליכודניק ואיני מאמין עוד בדרך הנסיגות
לרשימה המלאה

כדורגלן העבר אלי אוחנה הודיע כי הוא פורש מרשימת הבית היהודי לכנסת. זאת, לאחר שסיכם עם יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, על שיריונו במקום השמיני ברשימה ולאחר מחאה משמעותית מצד גורמים רבים במפלגה על שיבוצו.

המחאה נגד שיבוצו של אוחנה ברשימת הבית היהודי התמקדה בחוסר התאמתו הערכי למפלגה. כך, טענו רבים במפלגה - בהם רבנים ואישי ציבור - כי אוחנה עשה את הונו ואת שמו מחילול שבת במשחקי כדורגל.

"פניתי אתמול בלילה ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בבקשה שלא להצטרף לרשימת הבית היהודי לכנסת. לא צפיתי את הסערה הציבורית שהתעוררה בעקבות הצטרפותי לחיים הפוליטיים, ואיני מרגיש שבשלב זה בחיי אני בנוי לכך", הודיע (יום ה', 29.1.15) אוחנה.

אוחנה, שהודיע בתחילת השבוע על עזיבת הליכוד שאליו השתייך במשך שנים רבות ועל מעבר לבית היהודי, הוסיף כי שמח מאוד כשנפתלי בנט פנה אליו. "הצטרפתי למפלגה מתוך רצון גדול לתרום ולעזור לחלשים בחברה, אך ראיתי מאז יום אחרי יום מתקפות חוזרות ונשנות כלפיו וכלפי, מתקפות שפגעו בי ובמשפחתי למרות כוונותי הטובות - ואין לי שום רצון שהשר בנט ובטח לא משפחתי יפגעו בגללי", אמר.

עוד הוסיף כי במהלך הלילה שקל שוב את ההחלטה, על-פי בקשתו של השר בנט, אך כעת היא סופית. "אני מודה לו מכל הלב על האמון שניתן בי. אמשיך לתרום הן לחברה והן לעולם הספורט מכל מקום שאהיה. אני אוהב את עבודתי כמאמן וכפרשן ואחזור לשם בשמחה".

ח"כ כלפה חזר בו מפרישתו

בעקבות פרישת אוחנה מרשימת הבית היהודי לכנסת הודיע ח"כ זבולון כלפה כי הוא חוזר בו מפרישתו מן הרשימה. כלפה, החבר במפלגת תקומה ששובצה ברשימת הבית היהודי, הודיע על פרישתו לאחר שנודע כי בנט שריין את אוחנה במקום השמיני.

"אני שמח שבסופו של דבר ניצח ההיגיון הבריא", אמר הבוקר וסיפר כי יו"ר תקומה, השר אורי אריאל, התקשר אליו הבוקר לעדכן אותו בהתפתחויות וביקש ממנו לחזור בו מפרישתו. "הודעתי לו שכך אעשה. נשלב ידיים ונפעל יחד כדי שהבית היהודי יהיה בית גדול וחזק", אמר.

תאריך:  29/01/2015   |   עודכן:  29/01/2015
איציק וולף
+יוסי יונה עתר נגד סרטון החמאס של בנט
22:27 29/01/15  |  עידן יוסף
פרופ' יוסי יונה ומפלגת העבודה פנו ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, בבקשה למתן צו מניעה כנגד השר נפתלי בנט - יו"ר מפלגת הבית היהודי ולהורות "על מניעת הפצתו של הסרט "סרטון חמאס" מכל אמצעי המדיה השונים, אמצעי התקשורת, אתרי אינטרנט ובכל מדיה ציבורית אחרת. כמו-כן מתבקש צו המורה לאמצעי המדיה להסיר את הסרטון מכל אמצעי המדיה". ג'ובראן החליט לצרף למשיבים את היועץ המשפטי לממשלה וביקש את תגובת המשיבים עד יום שני הקרוב.
+מאיר כהן: נחשפו כוונות הליכוד האמיתיות
22:22 29/01/15  |  
ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) הגיב לדבריה של ח"כ מירי רגב (הליכוד) ברדיו ללא הפסקה על תוכנית הליכוד לשנות את החוק לצמצום הממשלה ולהרחיב את שולחן הממשלה: "הדברים חושפים את הפרצוף והכוונות האמיתיות של הליכוד. למכור את הציבור ולקנות בזה פוליטיקה של שמור לי ואשמור לך מקום לידי בשולחן הממשלה".
+אכרם חסון מקדימה הצטרף לרשימת כולנו
22:19 29/01/15  |  
מפלגת כולנו הגישה את רשימת מועמדיה לכנסת. במקום צגה מלקו הוצב אלי אלאלוף. במקום ה-12 והלא-ריאלי הוצב ד"ר אכרם חסון, נשיא מכללת הכרמל, שהיה ח"כ מטעם קדימה.
+חילוניים ומזרחיים - הצביעו בנט
21:29 29/01/15  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
אני שואל את כל אותם אנשים חילוניים, מסורתיים, במיוחד בני העדות הספרדיות, המתכוונים להצביע עבור בנט ומפלגתו: האם באמת בנט מייצג אתכם? האם יהדותכם זקוקה לחותמת של הבית היהודי?
(נפתלי בנט. מייצג יהדות? [צילום: פלאש 90])
+זבולון כלפה לא ישובץ בבית היהודי
21:01 29/01/15  |  עידן יוסף
בשל מגבלה משפטית, לא ישובץ חבר הכנסת זבולון כלפה ברשימת הבית היהודי לכנסת הבאה. חוות דעת של יועמ"ש האיחוד הלאומי קובעת כי מששלח כלפה מכתב התפטרות - נכנס באופן אוטומטי המועמד הבא אחריו ברשימה. במקום ה-18 ברשימה המשותפת יוצב מס' 4 באיחוד הלאומי - נחי אייל.
+נסים זאב נפלט מרשימת ש"ס לכנסת
20:58 29/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
למרות שהיה ח"כ מצטיין לא שובץ מייסד ש"ס ברשימה  ▪  שטבון, ישי ומרזל ירוצו יחד  ▪  כלפה לא יוכל להיכנס לכנסת הבאה
(זאב. דרעי חשש שיחבור לישי? [צילום: פלאש 90])
+ישי ירוץ עם מרזל; שטבון במקום 2
20:28 29/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+למה מקבלת ידידת יאיר נתניהו כסף מהליכוד?
18:38 29/01/15  |  לילך ויסמן   |   לרשימה המלאה
משכורתה של ליאת גורטסמן, ידידתו של הבן הבכור במשפחה, יאיר נתניהו, הועלתה ביותר מ-100% בשבועות האחרונים
(יאיר נתניהו [צילום: פלאש 90])
+ראש עיריית ערד מצטרפת למפלגת כחלון
16:12 29/01/15  |     |   לרשימה המלאה
טלי פלוסקוב: הנושאים שמפלגת כולנו חרתה על דגלה עונים לאתגרים עימם אנו מתמודדים בפריפריה ובהם טיפלתי בעיריית ערד
(טלי פלוסקוב ומשה כחלון)
+המתמודד
14:42 29/01/15  |  יורי מור   |   לרשימה המלאה
היה לו רעיון לזכות בקול הרוסי ולהבטיח חבילה של הטבות: להגדיל את המשכנתא, למצוא לכל אחד מהם עבודה במקצוע, לפנסיונרים לסדר שיכון בהוסטלים; להיבחר ולהסביר שלא ניתן לקיים את ההבטחות בגלל אילוצי התקציב והמצב הביטחוני. אך היועצים אמרו שה"רוסים" התרגלו לתעלול הישן והפעם אי-אפשר לקנות אותם בקלות
(הקול הרוסי עדיין מכריע? [צילום: פלאש 90])
+נתניהו שריין את בני בגין למקום ה-11 בליכוד
14:23 29/01/15  |  עופר וולפסון
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע (יום ה', 29.1.15) כי הוא משריין את השר לשעבר בני בגין בן ה-72 במקום ה-11 ברשימת הליכוד לכנסת. נתניהו אמר במזכירות הליכוד: "שמעתי את הביקורת שלכם אתמול ואני מבקש שתתרכזו: אני מציע למקום ה-11 את בני בגין". ההצעה התקבלה בתמיכה כמעט מלאה, למעט מתנגד אחד.

בגין כיהן כשר ללא תיק בכנסת ה-18, ובבחירות המקדימות בליכוד לקראת הכנסת ה-19 הוא נבחר במקום לא ריאלי, לאחר שסירב אז לקבל שיריון. הערכות הפרשנים אז היו כי יחד עם חברי כנסת אחרים מדורו, כדוגמת השר דן מרידור, פעילותו התאפיינה בנושאים שלא נגעו לדור החדש של מתפקדי הליכוד. הוא ומרידור, יחד עם מי שהפך מאז לנשיא המדינה, ראובן ריבלין, נתפסו כמי שמתנגדים נחרצות לכל סוג של חקירה הפוגעת באושיות הדמוקרטיה, כגון פגיעה בזכויות אדם, הגבלות על בני מיעוטים וכו'.

נתניהו התכוון תחילה לשריין את ד"ר ענת ברקו למקום ה-11 ברשימה ואת לימור דרש-סמימיאן למקום ה-23.

לאור צירופו של בגין, ברקו נדחקה למקום ה-23 ברשימה. ברקו היא סגן-אלוף (במיל'), קרימינולוגית שחקרה את תופעת המחבלים המתאבדים ומרצה במרכז הבינתחומי בהרצליה.

שר הביטחון, משה יעלון, בירך על שובו של בני בגין: "שובו של בני בגין לרשימתנו לכנסת הוא בשורה גדולה לתנועת הליכוד. השר לשעבר בגין מייצג בעיניי ערכים של יושר, דמוקרטיה, וצעידה בדרך על-פי מצפן ומצפון ולא בהתאם לשבשבת הרוחות וסיסמאות ריקות מתוכן. בני בגין אינו גימיק שיווקי, הוא איש של אמת, של דרך ארץ, של פוליטיקה הגונה וערכית, בשר מבשרו של המחנה הלאומי. ניסיונו הרב של בני בגין יתרום רבות לליכוד ולמדינת ישראל, ואני מברך על חזרתו לעשייה הפוליטית ולליכוד".
(שיריון לדור הישן [צילום: פלאש 90])
+דני דיין פורש מ"הבית היהודי"
13:31 29/01/15  |  עופר וולפסון
יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, פרסם (יום ה', 29.1.15) בחשבון הטוויטר שלו הודעה לפיה ביקש מיו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, להסירו לחלוטין מרשימת המפלגה לכנסת. בפוסט בפייסבוק כתב דיין: "זה עתה דחיתי את הצעתו של יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, לקדם אותי למקום ה-17 ברשימת המועמדים, אף שהמקום יכול להיות ריאלי. באותה הזדמנות ביקשתי ממנו להסיר את שמי כלל מהרשימה".
+חיזבאללה ובחירת מועמדים לכנסת
11:39 29/01/15  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
ירי מעבר לגבול על כוחותינו כפי שמשתקף במדיה הישראלית  ▪  גישה פחדנית, עלובה ונכנעת  ▪  מה מידת שכלם של מועמדים שמקומם מובטח?
(בוז'י הרצוג. המנהיג שהשתטה [צילום: פלאש 90])
+התנשאות נוזלת מהאוזניים
11:08 29/01/15  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
אין לו לציבור לבוא בטענות אלא לעצמו בלבד כאשר מפלגות בוחרות בסלבריטאים על-מנת לייצגן בכנסת ובמסדרונות השלטון
(אלי אוחנה ונפתלי בנט [צילום: דוברות הבית היהודי])
+משהו חדש נגמר
08:51 29/01/15  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
האם עדן הראל ואלי אוחנה ייכנסו לבית המחוקקים לפני דני דיין עתיר הזכויות והפעילות או לפני רונן שובל שמאחוריו רשימת הישגים מרשימה של איש צעיר ומוכשר הנלחם נגד השמאל השקרי עבור כולנו?
(עדן הראל. יחצ"נות ושטחיות בבית היהודי [צילום: יח"צ])
+בואי שרה'לה, הולכים להצביע
08:19 29/01/15  |  אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה
מאמר בהארץ, "זה הזמן לדבר על הגברת" (נתניהו), שסוקר את המשפחה על התביעות המשפטיות נגדה ועל התנהגות חריגה, ברמז, על חשבון הציבור, משמש את התקשורת כשלא שרה היא המטרה, אלא נתניהו, והיא מהווה לתקשורת האינטרסנטית טריגר או מטרת אימונים, כדי לטווח אותו  ▪  זוהי התנהלות שוביניסטית, נצלנית, חד-צדדית ולא הוגנת  ▪  אפקט הבומרנג עלול לפעול גם במקרה זה
(שרה נתניהו ורה"מ. למי מכוון המאמר? [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אלי אוחנה פרש מרשימת הבית היהודי
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהוד פרלסמן
29/01/15 09:43
2
רחובות
29/01/15 09:48
3
רשרש
29/01/15 10:15
4
פרשנדתא
29/01/15 10:34
5
דרור5
29/01/15 10:47
6
פרש?
29/01/15 14:28
7
כל הכבוד לו
29/01/15 19:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
לאחרונה הייתה מתקפת תקשורתית נגד נתניהו - לא הוגנת, לא מאוזנת, שכולה תיאור שלילי. נתניהו היה ראש ממשלה שתי קדנציות, האם באמת לא עשה שום דבר חיובי, אף החלטה, אף מהלך. נו באמת...
29/01/2015  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
אני קורא על עלילות ציפי לבני ומתפלא כיצד אף אחד, גם לא התקשורת, לא מעלים על דעתם החפה מכל משוא פנים פוליטי כידוע, לשאול את הגברת ציפי לבני: איפה הכסף? אני מחפש מישהו שיסביר לי מה קרה עם חובות הענק של קדימה אותם צברה לבני כאשר היא ניהלה את המפלגה הזו ועמדה בראשה. נדמה לי שמדובר בסכום "קטן". "רק" 34 מיליון שקל.
28/01/2015  |  מרדכי ליפמן  |   מאמרים
מי יגלה עפר מעיניך ח"כ דוד שטרן ז"ל ששנים - שנים לאחר פטירתך לבית עולמך - קורא אני ידיעה חדשותית המוכתרת בכותרת: "העליון הורה על ספירה מחודשת של הקולות של חוטובלי ודיכטר" וחוכך ידיי, בסיפוק עצום. ייתכן, כי לו הייתה ההלכה המשפטית הנוהגת, אותם שנים, לפיה ניתן לפנות, בעניינים של בחירות, ללא מגבלות משפטיות שהוטלו, בעבר - אותם שנים - הרי אפשר הדבר ששורה של פוליטיקאים, בלתי הגונים, לא היו נבחרים לכנסת ישראל ולא היו מכהנים במשרות בכירות, דוגמת חברי כנסת מן השורה הראשונה ודוגמת שרים, בממשלת ישראל.
28/01/2015  |  חיים שטנגר  |   מאמרים
התופעה של סלבס שרצים לכנסת מגונה, ומאוסה. אבל לפני שנטפלים לאוחנה בשל מזרחיותו, למה שלא נתמקד בעשירייה של סלבס מכל מין וגוון שכבר מהתלת בנו בכנסת או כאילו שמתיימרים להיות בכנסת, מהבראנג'ה.
28/01/2015  |  מרק בריל  |   מכתבים/הערות
מדובר באביר צנום וארוך בשם קלינט איסטווד שהיה מרבית חייו מזוהם, הרג ללא הבחנה פושעים חסרי זהויות ומנועי זכויות אדם בדם קר מאוד רצוף עופרת יצוקה. הרג גם רוצחים חולי נפש מעוכים, נזקקי אבחנה סוציאלית וסטטיסטים אינדיאנים מיואשים חסרי פרצוף למכביר בלי לחשוב פעמים, כמי שלא מסוגל לחשוב אפילו פעם. כן, הוא האקדוחן המעשן שהמערב המתרונן והמתרומם – מחפש לכל אורך דרך הויה-דולורוזה והבושות המחפירות של אבירי התרבות האירופאית אל צלב הפסגה.
28/01/2015  |  אורי שרגיל  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
ד"ר יפעת ביטון-שאשא ברשימת כחלון  /  מחלקה ראשונה
העליון: תחודש ספירת הקולות בליכוד  /  איתמר לוין
נדחתה עתירה לצו מניעה נגד השר אריאל  /  איציק וולף
שוק שחקני הרכש הפוליטיים  /  הרב אליהו קאופמן
גשר אחד יותר מדי  /  מנחם רהט
הבית היהודי לכדורגל  /  הרב שלמה אבינר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il