|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
אדלסון. מלחמה נגד מוזס וידיעות אחרונות [צילום: AP] נתניהו. מותקף בפרסומים כוזבים [צילום: AP] מוזס. מפרסם שקרים ותעמולה מגמתית [צילום: בוצ'צ'ו]

חשיפה ב-News1 / המלחמה מתעצמת בתקופת הבחירות

אדלסון החליט להגביר תפוצת ישראל היום <br>ולשבור התעמולה המגמתית נגד נתניהו

המיליארדר אדלסון החליט להשקיע עשרות מיליוני דולרים נוספים כדי להביס את התקשורת הפועלת נגד נתניהו התפוצה היומית של עיתון ישראל היום תוגדל בתקופת הבחירות ב-200-100 אלף עותקים גליון יום שישי יחולק בחינם המטרה העיקרית של אדלסון: לשבור את עיתון ידיעות אחרונות בניהולו של מוזס
08/02/2015  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
שוקן. שיקולים זרים? [צילום: פלאש 90]

אלי עזור. משת"ף של מוזס [צילום: יח"צ]

חשיפה ב-News1: איל ההון שלדון אדלסון מתכנן לבצע, בימים אלה, את אחד המהלכים הגדולים והחשובים, לגישתו, לדמוקרטיה בישראל. מהלכים אלה עלולים לפגוע כלכלית בכמה מכלי התקשורת בישראל ואולי אף להביא לחיסולו של אחד העיתונים, ולסייע לגוש הימין להדוף את המתקפה מצד מפלגות השמאל והמרכז בישראל.

נודע, כי אדלסון החליט להגדיל את השקעותיו והשפעתו בתקשורת בישראל, וללכת עם הציבור הגדול נגד כלי התקשורת והעמותות שגויסו להפיץ כזבים ותעמולה מגמתית וארסית נגד בנימין נתניהו. אדלסון נערך להזרמה מסיבית של כספים, אפילו סכום של 100 מיליון דולר - אם יידרש לכך, כדי להשיג את מטרותו העיקרית: הקמת ממשלה חזקה על-ידי הליכוד בראשות נתניהו.

ממידע שהובא לידי הח"מ עולה, כי אדלסון מתכנן לבצע את המהלכים שלהלן:


  • לחלק בחינם גם את גליון יום שישי בתפוצה ענקית בהיקף של מאות אלפי גליונות (כיום מופץ העיתון בימי שישי בכמות קטנה יחסית לגליונות יום חול, וכן למנויים);

  • להזמין את הציבור לקבל את העיתון בחינם, במשך תקופה מוגבלת (בתקופת הבחירות), עד הבית;

  • לרכוש אתר חדשות גדול ומשמעותי. המטרה: להאבק גם בזירה האינטרנטית מול ynet.

המהלכים שלעיל אמורים להתבצע בתוך זמן קצר. מטרתו של אדלסון היא להכריע את הבחירות לכנסת, עם יתרון משמעותי ביותר לטובת הליכוד בכלל ונתניהו בפרט.

ל-News1 נודע, כי אדלסון מפרש את המתקפה על נתניהו, בעיקר מצד ידיעות אחרונותמוזס, העומד בראשו), כמלחמה מסחרית בו ובעסקיו. לטענת אדלסון ואנשיו, מוזס מנסה להרוס את נתניהו - הנחשב לידידו האישי של אדלסון, ולסלקו מהשלטון, וזאת במסגרת מאבקו של מוזס לגרום לחיסולו וסגירתו של עיתון ישראל היום.

בגלל התעמולה המגמתית

החלטתו של אדלסון התקבלה בעקבות ההתפתחויות בתקשורת, ובעיקרן: נוכח התעמולה הארסית, הכוזבת והמגמתית שמפיצים כמה כלי תקשורת, ובראשם קבוצת ידיעות אחרונות וערוץ 10, נגד נתניהו ורעייתו. אפילו מעריב, בבעלות אלי עזור, משתף פעולה עם מוזס כדי לפגוע בתדמיתו של נתניהו.

גם עיתון הארץ (בראשו עומד עמוס שוקן) פרסם באחרונה כזבים, ביודעין, נגד נתניהו, במטרה להביא לחילופי השלטון. קבוצת שוקן הפכה ניצית גם היא נגד אדלסון עצמו ונגד ישראל היום, במיוחד בסמוך לאחר הפסקת הדפסת עיתון ישראל היום בדפוס קבוצת הארץ. בקבוצת אדלסון רואים בזאת שיקול זר ובלתי ענייני.

נודע, כי בכוונת אדלסון להגביר את המאבק, באמצעות עיתון ישראל היום וכלים נוספים, נגד העמותות המגויסות לטובת השמאל בישראל. חלקן מקבלות, כידוע, סיוע כספי ניכר מגורמים זרים הפועלים לסילוקו של נתניהו מהשלטון בישראל. המדובר במיוחד בעמותות הפועלות בתיאום עם גופי השמאל גם נגד מדינת ישראל. אדלסון רואה בפעילותן של אותן עמותות וכלי התקשורת סכנה גדולה לבטחונה ולמעמדה של ישראל. לכן, כאמור, הוא החליט לפעול בכל עוצמתו כדי להדוף את המתקפה והתעמולה המגמתית נגד הליכוד ונתניהו.

תגובת ישראל היום

"אחרי שישראל היום התבסס כעיתון המוביל בישראל באמצע השבוע, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בשמונה סקרים רצופים של TGI, אנחנו ממשיכים בתנופה לממש יעד נוסף: להפוך לעיתון הנקרא ביותר גם בסופי-השבוע. מדובר ביישום תוכנית ארוכת טווח, שכדי לממשה נרכש למעלה משנה בית דפוס. עתה, משהוא מתפקד במלואו – אנחנו יכולים להיענות לדרישה העצומה מצד הציבור, ולספק עותקים נוספים לכל דורש. ניפגש בסקר TGI הבא".

תאריך:  08/02/2015   |   עודכן:  08/02/2015
יואב יצחק
+תלונה: התקשורת מדירה בשבת מתמודדים דתיים
00:45 09/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בפנייה למאסדרי גופי השידור נטען כי תוכניות אקטואליה המשודרות בשבת מדירות את שומרי השבת המתמודדים לכנסת מלהופיע בהן וגורמות לאפליה ביכולת החשיפה על-רקע דתי
(אולפן שישי. דתי לא יכול להשתתף כמרואיין, ככתב או כפרשן)
+סקר שמיניסטים: הליכוד קיבל רק 9% תמיכה
23:57 08/02/15  |  
סקר שנערך בקרב מאות תלמידי כיתות י"ב, שנערך במסגרת כינוס שערך המרכז להעצמת האזרח בשיתוף משרד החינוך מעלה: 36% מתכוונים להצביע למחנה הציוני, 12% לבית היהודי, 11% לכולנו בראשות משה כחלון, 10.3% למרצ, 9% ליש עתיד ו-9% בלבד לליכוד. 99% מבעלי זכות הבחירה אמרו שבכוונתם לממש את זכות הבחירה בבחירות הקרובות.
+פרשן CNN פול בגאלה ייעץ למחנה הציוני
23:50 08/02/15  |  
ערוץ 2: פול בגאלה, יועץ אמריקני שייעץ בעבר לביל קלינטון ומשמש כפרשן ברשת סי-אן-אן ישמש יועץ לקמפיין מפלגת המחנה הציוני.
+יהודה גליק דורש אבטחה בתור מועמד לכנסת
23:45 08/02/15  |  
הערוץ הראשון: יהודה גליק ששרד התנקשות וכיום מועמד ברשימת הליכוד לכנסת, דורש ממשטרת ישראל ומוועדת הבחירות המרכזית אבטחה צמודה, בשל האיומים של מוסלמים על חייו.
+נתניהו על אופציית ממשלת אחדות: כיום פעורה תהום בינינו
23:34 08/02/15  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב כי הבית היהודי יישבו בממשלת ליכוד רחבה שיקים. במסר המופנה בעיקר כלפי מתלבטים בין הליכוד לבית היהודי שחוששים מכך שאחרי הבחירות תוקם ממשלת אחדות, כתב נתניהו: "לא ארכיב ממשלה עם מפלגות השמאל מפני שתהום אידיאולוגית פעורה כיום בין הליכוד לבין בוז׳י וציפי" פרשן ערוץ הכנסת ירון אברהם צייץ לנתניהו בטוויטר: "אחרי הבחירות תוכל להתמקד במילה 'כיום' ולשכוח את האמירה הזאת".
+אתר ישראל היום הסיר ידיעה בעניין V15
23:29 08/02/15  |  
אתר ישראל היום הסיר ידיעה שכותרתה "מבקר המדינה יבדוק את "פרשת העמותות 2'". זאת לאחר שמבקר המדינה הודיע הערב כי בשלב הזה אין מקום להתערבותו בפרשה. בתשובתו לפניית יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כתב יוסף שפירא כי בעתירה שהוגשה אין די ראיות המצדיקות את התערבות המבקר בשלב הזה.
+לבני: לא לממשלת דרך נתניהו-בנט
23:24 08/02/15  |  
ח"כ ציפי לבני אומרת כי לא תהיה שותפה לממשלה שדרכה תהיה דרך נתניהו-בנט. בראיון לגיא זוהר ברדיו ללא הפסקה אמרה: "לא אהיה שותפה לדרך שהיא איננה דרכנו, ואני אינני שותפה לדרכו של נתניהו או לדרכם המשותפת של נתניהו, בנט וליברמן".
+בנט נגד פויר: התנצל או שתחטוף תביעת דיבה מהסרטים
23:12 08/02/15  |  
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הודיע לעיתונאי דרור פויר (גלובס) כי אם לא יוציא הודעת תיקון והתנצלות בתוך 24 שעות, יחטוף תביעת דיבה מהסרטים, כלשונו. הוא הגיב לדברי פויר שכתב: "בנט קרא לכל הערבים גנבי רכבים. ממש ככה". השר בנט אמר בתגובה: "לא היה ולא נברא. הכל מתועד ומוסרט. שקר מוחלט. אין לי בעיה לקבל ביקורת, חריפה ככל שתהיה. זו מהות הדמוקרטיה. ביקורת-כן. שקרים - לא. נגמרו הימים שאתם תשקרו ותטנפו על כל מי שימני בעמדותיו".
+גלאון: טעיתי כשהחרמתי מוצרים מהגולן
23:07 08/02/15  |  
יושב-ראש מרצ זהבה גלאון אומרת כי אין למי להחזיר את רמת הגולן. בראיון לחנוך דאום (ערוץ 10) הודתה: "זו הייתה טעות שלי להחרים מוצרים מהרמה".
+דרעי עוקץ ברמז את מירי רגב: מתביישת בשם משפחתה
22:59 08/02/15  |  
יושב-ראש ש"ס אריה דרעי עוקץ במרומז את חברת הכנסת מירי רגב, מבלי לנקוב בשמה. בסרטון תעמולה של ש"ס אמר דרעי כי היא נמנית על ה"שקופים" שהחברה גרמה להם להתבייש בשמות המשפחה שלהם ולהפוך את ה"סיבוני" ל"רגב". יצוין כי סיבוני הוא שם משפחתה של מירי לפני הנישואים והשם רגב ניתן לה לאחר שנישאה לבן משפחת רגב. לאחרונה החל אריה דרעי להשתמש בשמו המלא "אריה מכלוף דרעי". בנייר המכתבים שלו רשום אומנם "אריה דרעי", אך הוא חותם: א' מ' דרעי.
+פלוסקוב תעמוד בראש המטה הרוסי של כולנו
22:08 08/02/15  |  
מפלגת כולנו השיקה את המטה הרוסי של המפלגה, בראשותו תעמוד טלי פלוסקוב, מספר 6 ברשימה. במסיבת עיתונאים שקיים, אמר היושב-ראש משה כחלון: "העלייה הרוסית היא מעמד ביניים קלאסי".
+לבני והרצוג: להנגיש את תשדירי הבחירות
21:19 08/02/15  |  
חברי הכנסת יצחק הרצוג וציפי לבני (המחנה הציוני) פנו ליו״ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג׳ובראן, בבקשה להנגיש את תשדירי הבחירות לאוכלוסיית לקויי השמיעה.
+דרעי מעוניין בממשלה בלי בנט ולפיד
21:01 08/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ערוץ 2: יו"ר ש"ס יוזם מהלך להקמת ממשלת אחדות עם המחנה הציוני והחרדים בלי הבית היהודי  ▪  בנט: "חושש שאם נהיה קטנים נתניהו ישאיר אותנו בחוץ"  ▪  הליכוד: "הבית היהודי תשב בממשלת נתניהו"
(דרעי משוחח היום עם זהבה גלאון בכינוס בת"א [צילום: פלאש 90])
+ביידן מכחיש דברי הרצוג: לא פגשתי אותו
20:42 08/02/15  |  
בלשכת סגן נשיא ארה"ב מכחישים את דבריו של יושב-ראש המחנה הציוני יצחק הרצוג, לפיהם נפגש עם סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בשולי ועידת מינכן. "לא הייתה שום פגישה - רשמית או לא רשמית", הבהירו בלשכת ביידן.
+עלה ירוק תערער על פסילת ארבעה קצינים
20:39 08/02/15  |  
רשימת עלה ירוק הגישה ערעור לבית המשפט העליון, בעקבות החלטת ועידת הבחירות המרכזית לפסול ארבעה קצינים מרשימת המפלגה לכנסת משום שלא התפטרו בזמן משירות קבע. לטענתה, פקודות הצבא אינן מאפשרות התרת חוזה במועד.
+סקר: שוויון במפלגות הגדולות, המרכז והחרדיות
20:26 08/02/15  |  
סקר חדשות 10 (רפי סמית) צופה שוויון בין המפלגות הגדולות, בין מפלגות המרכז ובין המפלגות החרדיות: הליכוד, המחנה הציוני 23, הבית היהודי 14, הרשימה המשותפת 13, כולנו, יש עתיד 10, יהדות התורה, ש"ס 6, יחד, מרצ, ישראל ביתנו 5.
+בן-דהן: אחרי הבחירות נקדם את חוק חברה קדישא
20:14 08/02/15  |  עידן יוסף
סגן השר לשירותי דת, אלי בן-דהן (הבית היהודי) אומר כי אם יחזור למשרד לשירותי דת אחרי הבחירות יפעל לחקיקה של חוק קבורה שמסדיר את היחסים בין החברה קדישא לאזרח. הוא אמר את הדברים בכינוס מועצות דתיות בנתניה.
+רונן שובל בעד ברית זוגיות להומואים
18:01 08/02/15  |  
רונן שובל (הבית היהודי) אומר כי מפלגתו תומכת בברית הזוגיות לזוגות חד-מיניים. בשיחה עם תלמידי תיכון, אמר שובל: "אנחנו תומכים בברית הזוגיות ובאפשרות לתת את כל הזכויות הכלכליות, האזרחיות וכל ההטבות שזוגות סטרייטים נהנים מהן במסגרת ברית הזוגיות". עוד אמר: "בחיים הפרטיים אנחנו מאמינים שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. לגבי החיים הציבוריים אנחנו מאמינים בנוסחה של ברית הזוגיות". שובל טען עוד כי הסרטון שבו הוצגו מועמדי המפלגה כמתנגדים לכל שינוי בסטטוס-קוו הוצא מהקשרו.
+עמיר בניון הקדיש שיר לנפתלי בנט
17:39 08/02/15  |  
הזמר עמיר בניון חיבר שיר חדש למען הבית היהודי. לדבריו, לא יכול היה שלא להתרשם לטובה מנפתלי בנט, האיש מדבר את מה שהוא חושב, ללא פחד. "גם אם להרבה אנשים זה נשמע הזוי. אני מאוד מעריך פוליטיקאים ששוכחים לפעמים את הפוליטיקה - ומדברים אמת".
+הרב מאזוז ליחד: נהגו ביושר ובדרך ארץ
17:33 08/02/15  |  
הרב מאיר מאזוז, ממנהיגיה הרוחניים של מפלגת יחד, קרא לראשי המפלגה לבל יטלו שוחד או ימנו מקורבים לתפקידי מפתח. בפגישה עם ראשי המפלגה, ובהם אלי ישי ויוני שטבון, קבע הרב מאזוז כי עליהם לנהוג ביושר ובדרך ארץ, לא לקבל כספים מאיש ולהימנע ממינוי אנשים רק בגלל שהם מקורבים. הוא שיבח את חבר הכנסת שטבון שוויתר על מעמד ותפקיד כי עמד על עקרונותיו.
+"התיק לבט"פ - לשקד, נדרוש גם משפטים"
17:31 08/02/15  |  
יושב-ראש הבית היהודי, נפתלי בנט, אומר כי מפלגתו תדרוש את תיק המשפטים ואת התיק לבטחון הפנים שיימסר לידי איילת שקד. עשרות תלמידים ערבים, שבאו לאוניברסיטת תל אביב לצפות בעימות פוליטי בין ראשי המפלגות, עזבו את האולם בעת נאומו של בנט. בפתח דבריו, אמר בנט כי תושבים יהודים בנגב אינם בטוחים, מחשש שרכבו ייגנב. עשרות תלמידים ערבים יצאו מהאולם במחאה על הדברים, וטענו כי אלה דברי גזענות והסתה. מנגד, רבים מבני הנוער שנשארו הריעו לנואם. בתגובה אמר בנט: "למדתם היום שיעור בחופש הביטוי. שום דבר לא ישתיק אותי". בכינוס השתתפו כאלף תלמידי כיתות י"ב, שיצביעו בבחירות בפעם הראשונה. יושב-ראש הרשימה המשותפת איימן עודה אמר כי בנט ממשיך להסית נגד אזרחי ישראל הערבים ומציע אופק פוליטי שכולו שנאה ופילוג.
+הרצוג: ביקשתי עימות, קיבלתי סרטון מלגלג
17:27 08/02/15  |  
יושב-ראש המחנה הציוני, יצחק הרצוג, אומר כי ביקש לקיים עימות עם ראש הממשלה נתניהו, אך קיבל במקום זה סרטון מלגלג של נתניהו אוכל פופקורן. בעניין נאומו של ראש הממשלה בקונגרס, אמר הרצוג כי נתניהו נכנס לעימות ישיר עם נשיא ארצות הברית.
+לפיד ליועמ"ש: לפתוח בחקירה במעון רה"מ
17:24 08/02/15  |  
יושב-ראש יש עתיד, יאיר לפיד, קורא ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירת הטענות לשחיתות במעון ראש הממשלה נתניהו. לדברי לפיד, טענתו של נתניהו, כאילו לו מותר להיות מושחת כי הוא מתעסק בדברים החשובים, היא טענה חמורה. בסוגיית הגרעין האירני, אמר כי על ראש הממשלה לבטל את נסיעתו לקונגרס, משום שבמקום לעזור למנוע את הגרעין האירני היא גורמת נזק לאינטרסים הישראליים. עם זה, לפיד מתח ביקורת על התנהלותו של יצחק הרצוג, ואמר כי אין תוקפים ראש ממשלה מכהן בחוץ לארץ, באוזני התקשורת הזרה.
+עתירה: לעצור תעמולה לנתניהו בישראל היום
16:58 08/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הוגשה בקשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית למתן צו מניעה נגד העיתון ישראל היום, בנימין נתניהו, עמוס רגב ושלדון אדלסון
(עו"ד בן-מאיר נגד ישראל היום [צילום: מן הטלוויזיה])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אדלסון החליט להגביר תפוצת ישראל היום ולשבור התעמולה המגמתית נגד נתניהו
תגובות  [ 29 ] מוצגות   [ 29 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
וצרח וצרח
8/02/15 13:40
2
!!!
8/02/15 13:52
3
מאוכזב מי. יצחק
8/02/15 14:15
4
ויסקינד
8/02/15 14:20
 
יוסף60
8/02/15 16:00
 
ויסקינד
9/02/15 09:20
5
יוסף60
8/02/15 14:43
6
יוד יוד
8/02/15 15:53
7
פישלזון
8/02/15 15:58
8
מאה מליון דולר?.
8/02/15 16:01
9
שוחר-שלום
8/02/15 16:39
10
גבעתי - הרצליה
8/02/15 16:48
11
רוזנטל נגד נתניהו
8/02/15 16:48
12
מ.אלקרייאף
8/02/15 16:55
13
א.ל. רמת-גן
8/02/15 17:06
14
שולם
8/02/15 17:33
15
צדוק
8/02/15 17:56
16
ברק אובמה
8/02/15 18:17
17
היהודים, לא?
8/02/15 19:34
18
שבץ חלובה
8/02/15 19:40
19
שקריי השמאל
8/02/15 19:41
20
תקשורת הוגנת
8/02/15 19:57
21
urixo
8/02/15 20:34
22
יישר כוח לאדלסון
8/02/15 20:56
23
לשלדון?
8/02/15 22:12
24
די לשתיקה
9/02/15 00:49
25
מגמתי מאד
9/02/15 05:25
 
כדאי
9/02/15 08:03
26
alice
9/02/15 14:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
אם כל ההבטחות של טרום הבחירות והצהרות המפלגות וכוכבי המפלגות, כמו פרופ' טרכטנברג, כחלון ולפיד, יתגשמו - יהיה פה מזרח תיכון חדש, כלכלי ופוליטי. רבותיי, תתעוררו - לכו להצביע, להתריע, להריע; אולי תצליחו להשפיע
08/02/2015  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
נער הייתי גם זקנתי ולא זכורה לי מערכת בחירות כל-כך מכוערת. בגילי המופלג, 45 שנה אחרי גיל 18, הצבעתי כבר בבחירות לפרלמנט הרבה יותר מ-10 פעמים. אגב, זה לא חוכמה, הרי ימיהן של ממשלות אצלנו הם קצרים כידוע. מישהו עוד זוכר (בלי לבדוק בויקיפדיה) מתי כיהנה פה ממשלה את מלוא ארבע השנים הקצובות לה בחוק? לא משנה.
08/02/2015  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
הרצוג משחק בנדמה לי גם בהצעתו לקיים בישראל עימות בין המועמדים לראשות ממשלה - לדעתו - "כמו באמריקה...". יעני, אמריקה, מודל-העל של הרצוג למה שנחוץ ולמה בהחלט לא נחוץ. עצם הרעיון שהרצוג שמעולם לא מילא תפקיד של שר בכיר בממשלה כלשהי, ובוודאי לא היה ראש ממשלה, יציב עצמו מול נתניהו כשווה מול שווה, הוא בדיחה רעה. כל מה שיכול הרצוג להציג בעימות כזה הוא דעות אישיות שלו, נתונים מפוברקים של יועצים וסיסמאות המכוונות להשפיע על דעת הקהל, גם כשאין בהן שום ממש. הצגה שכל כולה לנסות ולהציב אותו במעמד שווה-ערך לזה של נתניהו ערב הבחירות, משום שכך הוא מקדם את תדמיתו המנהיגותית באופן מלאכותי. מה שקשה להבין, הוא מדוע שנתניהו יסכים לשרת אותו בכך. ואת הצעתו המגוחכת הוא מציע כאשר בראש המפלגה עימה הוא מתיצב לקבלת אמון הציבור אין ראש אחד אלא הידרה דו-ראשית...; אז מי באמת יתיצב לעימות מול ראש הממשלה הטוען לכתר, הטוענת לכתר או מנגנון הרוטציה?!
08/02/2015  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
גבירותי ורבותי,
08/02/2015  |  יוסף אליעז  |   מאמרים

08/02/2015  |  צילה שיר-אל  |   כתבות
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מלחמת העיתונים  /  מי ומי  
ליברמן: אדרוש ואקבל את תיק הביטחון  /  עידן יוסף
קמפיין בטחוניסטים להפלת שלטון נתניהו  /  עידן יוסף
נאסרה חלוקת גיליונות שארלי הבדו  /  איציק וולף
מה במערכת הבחירות הנוכחית  /  יורם דורי
המוזסים, הדרוקרים, הדיסקינים והסכינים  /  אסתר שניאורסון גרי
אובמה מתערב בבחירות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il