|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
מפגן כוח [צילום: AP] מגוון מפלגות [צילום: AP]

רבבות בעצרת הימין בכיכר

נתניהו: נכונן ממשלה יהודית יציבה

מפגן כוח של מפלגות הימין בכיכר רבין בנט לכחלון: בשביל להוריד את יוקר המחיה, אדון כחלון, לא צריך לחלק את ירושלים ישי: בלעדינו לא תהיה ממשלת ימין
15/03/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
תומך ססגוני של נתניהו [צילום: AP]

ישי והאגרוף [צילום: פלאש 90]

בנט והגיטרה [צילום: פלאש 90]

בכיכר רבין בתל אביב מתקיימת (יום א', 15.3.15) עצרת מפלגות הימין. אל העצרת נאספו כמה עשרות אלפי בני אדם, והכיכר ממשיכה להתמלא. נמצאים בה תומכי ליכוד לצד תומכי הבית היהודי, יחד וישראל ביתנו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בעצרת: "הון עתק מוזרם מחו"ל לארגון וי-15 (הקהל קר "בוז") עבור שלטון שמאל בתמיכת המפלגה הערבית. והמסר הוא אחד: רק לא ביבי (הקהל בתגובה: "ביבי, ביבי"). כל אחד מכם חייל במערכה הזו. להם יש v-15, לנו יש צו שמונה. להם יש v-15, לנו יש את העם. יש לי אמונה גדולה בכוחו של עם ישראל, ומתוך האמונה הזו נלך מבית לבית, מרחוב לרחוב, נכונן ממשלה יהודית יציבה".

בפתח נאומו, הודה נתניהו לראשי מפלגות הימין אלי ישי ונפתלי בנט על תמיכתם בו. "אל תיגררו לפרובוקציות הערב", המשיך נתניהו. "אנחנו דוגלים באחדות. אין לנו חלק בדברי הבוז המתנשאים שהושמעו פה לפני שבוע. אמרו עלינו מנשקי מזוזות. מה בדיוק הבעיה לנשק מזוזות? ממתי זה חטא? כן אנחנו שומרים על המורשת. דואגים לעתידנו. לירושלים. לא כמו ציפי ובוז'י (קריאות בוז בקהל)".

יושב-ראש הבית היהודי נפתלי בנט הוציא גיטרה וניגן את ירושלים של זהב. הקהל הצטרף לשירה. בנט: "הבחירות הן לא על יוקר הגבינה. גם. בשביל להוריד את יוקר המחיה, אדון כחלון, לא צריך לחלק את ירושלים".

עוד הוסיף: "הוריי העולים חינכו אותי לא לומר מילה רעה על ארץ ישראל. אבל התקשורת מראה את הרע. רע לכם או טוב?" קהל: "טוב".

יושב-ראש יחד, אלי ישי, אמר כי העצרת הגדולה היא התשובה לנסיונות השמאל הישראלי לחלק את העם ואת הארץ. לדבריו, ללא 'יחד' חזקה לא תהיה ממשלת ימין וארץ ישראל תחולק. הקהל הריע לישי, שפנה לראש הממשלה ואמר לו כי הסתיימו הימים בהן פנה לבריתות לא לו. הוא קרא לנתניהו ואמר לו להביט על הקהל הרב ולראות איך בעזרת השם נצחון הימין בטוח. הוא הוסיף כי מפלגתו תהיה כיפת ברזל נגד חנין זועבי וחבריה.

ישי התחייב כי כל מנדט יילך למען התורה, למען החלשים ולשמירה על ארץ ישראל השלמה. בהתייחסו לנאום יאיר גרבוז, אמר ישי: "אנחנו גאים לנשק מזוזות ואת ספר התורה שלנו. הרמב"ם אומר שהמזוזה היא ביטוי לאהבת בורא עולם כלפינו. אנחנו נהיה המזוזה של הממשלה. נפעל לאהבת התורה העם והארץ". את דבריו תם בציטוט הפסוק "שמע ישראל" מהמזוזה.

מארגני האירוע מסרו כי הכיכר והרחובות הסובבים אותה התמלאו בנחילים של רבבות אנשים, כמאה אלף לטענתם, שהגיעו בהמוניהם ועוד רבבות רבים עושים את דרכם במאות אוטובוסים נוספים מכל רחבי הארץ. לדבריהם, מספיק לחוות את מידת הצפיפות שקיימת עוד לפני תחילת הנאומים כדי להבין כי מדובר באירוע מסדר גודל שלא ראתה כמותו הכיכר מזה עשורים.

בשל העצרת נסגרו צירי תנועה מרכזיים בתל אביב ובהם: אבן גבירול בין שאול המלך לפנקס; פרישמן מכיכר מסריק עד אבן גבירול; שדרות דוד המלך מוויצמן ועד אבן גבירול; רחוב גורדון משלמה המלך עד מלכי ישראל; שדרות בן-גוריון ורחוב הדסה משלמה המלך עד אבן גבירול ורחוב בלוך מארלוזורוב עד אבן גבירול.

[צילום: פלאש 90]
תאריך:  15/03/2015   |   עודכן:  16/03/2015
עידן יוסף
+"ציפי ובוז'י? היו שרי רווחה ובריאות"
09:34 16/03/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה מביע זלזול ביריביו משמאל וטוען כי מילאו בממשלות ישראל תפקידים זוטרים  ▪  זאת, על-אף שלבני הייתה שרת חוץ ושבממשלת נתניהו הייתה שרת המשפטים  ▪  ממעיט בביקורת שהטיחו בו כחלון וליברמן: אנשים מדברים כך בתקופת הבחירות
(נתניהו בבליץ ראיונות של הרגע האחרון [צילום: פלאש 90])
+המשחק מכור מראש
09:18 16/03/15  |  ישראל רוזנבלט   |   לרשימה המלאה
התקשורת הישראלית כיום לא מנסה, במקרים רבים, להסתיר את פרצופה החד-צדדי, ולא רק במערכת הבחירות הנוכחית  ▪  עיתונים ואתרי חדשות דיגיטליים דואגים להבליט מה שנוח להם ולגנוז מה שמקלקל להם את האג'נדה - בבחינת המשחק מכור מראש
(הכיוון הפוליטי של הדיווח החדשותי ברור וידוע מראש [צילום: AP])
+הרצוג - פינג ולבני - פונג
09:17 16/03/15  |  עו"ד חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
יצחק הרצוג וציפי לבני אינם מעמידים לבחירה אג'נדה אישית שלהם, אלא הם מציעים לקהל הבוחרים, אג'נדה של מחנה - המחנה הציוני, וזהו הבסיס והמקור לחולשתם
יצחק הרצוג, ציפי לבני. במי בעצם בוחרים? [צילום: פלאש 90]
+צעדים בוני אמון - שו הדא?
09:04 16/03/15  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה
הכרזתו של בוז'י הרצוג, שלכשיתמנה לרה"מ - צעדו הראשון יהיה לעשות "צעדים בוני אמון", מעוררת חלחלה. פירוש הדבר: נסיגת ישראל מכל שטחי יהודה ושומרון ששוחררו ב-1967; ויתור על ירושלים המזרחית והעתיקה והתרת הכרזת ירושלים, אל קודס, כבירת המדינה הפלשתינית, והתוצאה: טילים שיקודמו לגבול רעננה וכפר סבא בדומה למה שקרה בנטישת גוש-קטיף
יצחק הרצוג. מזעזע את אמות הסיפים [צילום: פלאש 90]
+נבואה ודאית
08:55 16/03/15  |  אריה גל   |   לרשימה המלאה

+המאור היחיד בבחירות חשוכות
08:53 16/03/15  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
אף שאיננו נמנים עם אנשי הימין - נחזיק למשה כחלון אצבעות. בפניה המצולקות של הפוליטיקה הישראלית הוא אלומת-אור יחידה
משה כחלון. מופת חברתי [צילום: פלאש 90]
+מתגוששים בגושים
07:11 16/03/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
השוואת הנתונים בסקרים האחרונים להרכבה של הכנסת ה-19 מלמד, שרוב התזוזות בין המפלגות הן בתוך גושי הימין והשמאל-מרכז  ▪  כחלון כנראה מקבל קולות הן מהליכוד וישראל ביתנו והן מיש עתיד, אך סביר להניח שבסופו של יום הוא ילך עם נתניהו
(5% מכריעים [צילום: פלאש 90])
+יובל דיסקין: אכנס לפוליטיקה
00:38 16/03/15  |  
ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין הודיע כי ייכנס לפוליטיקה. בארוע מדברים בזאפה הבהיר דיסקין, ממבקריו של ראש הממשלה נתניהו כי כניסתו למערכת הפוליטית תהיה לקראת מערכת הבחירות הבאה.
+שידור עצרת הימין נקטע בערוץ 20
23:53 15/03/15  |  
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית סלים ג'ובראן הורה לערוץ 20 להפסיק את השידור הישיר של עצרת הימין מחשש לתעמולת בחירות. מועצת הכבלים והלווין תערוך מחר בירור לערוץ, וייבדק האם שידור עצרת פוליטית מהווה הפרה של תנאי הרישיון שלו, כערוץ מורשת ייעודי. תגובת ערוץ 20: "אנחנו פועלים על פי הוראות הוועדה. מרגע שניתנה הוראה הוחלט להעביר את השידור בהשהיה, ולמנוע שידור שעשוי היה להיחשב כתעמולת בחירות".
+שטבון: נאמנים לכל הארץ ולא רק לגושים
23:22 15/03/15  |  
ח"כ יוני שטבון (יחד) אמר בעצרת הימין: "מה רוצה אותו מחנה ציוני? הוא רוצה לשבור את החלום הציוני. הוא רוצה לחלק את הארץ". הוא דיבר על חזון רשימתו ואמר: "אנחנו נאמנים לארץ כולה. לא לשטח סי או לגוש כזה או אחר, לא בגלל טילים על נתב"ג או גבול 5 דקות מכפר סבא. לא בגלל איום החמאס או מחבלי אבו מאזן. אנחנו נאמנים לארץ, נקודה". הוא התחייב לסייע לנתניהו להחיל את הריבונות הישראלית על כל שטחי הארץ ולסייע לו לשמור ולחזק את זהותה היהודית של מדינת ישראל.
+שקד: רק ממשלת ימין תהא נאמנה למורשת
23:15 15/03/15  |  
חברת הכנסת איילת שקד אמרה בעצרת הימין: "באנו להביע אהדתנו וגאוותנו במדינת ישראל. בשמאל מציגים את מה שקורה כאן כגהינם עלי אדמות. אנו שומעים מהם היום צלילים מוכרים, הבטחות. שמענו את ההבטחות האלה ב-92' וב-99'. הבטיחו שלום וקיבלנו רקטות, קיבלנו את הפיגועים הדיפלומטיים, המרמרה ודוח גולדסטון. ממשלה שאינה ממשלת ימין תרוץ אחוזת אמוק להסכמים. רק ממשלת ימין תהיה נאמנה למורשת של 3,000 שנה".
+בגין: כחלון עושה קולות לימין
23:13 15/03/15  |  
בני בגין מועמד ברשימת הליכוד אמר בעצרת הימין: "בוז'י ולבני יפעלו להפקרת שומרון ויהודה גם ללא הסכם, כמו שהיה בעזה. אז יצטערו אנשי ימין אדישים שלא הלכו לקלפי, אז ההפגנות לא יועילו. כעת, יש כאלה שמציגים עצמם כדובריו של אבי, מנחם בגין, עלי אדמות. אבל אני הכרתי את מנחם בגין יותר מכל אדם חי. כחלון עושה קולות לימין, אך אם יתאפשר לו יצטרף לממשלת שמאל. היזהרו מחיקויים!".
+אורי אריאל: אובמה והפלשתינים מתערבים בבחירות
23:12 15/03/15  |  
השר אורי אריאל אמר בעצרת הימין: "נמשיך לבנות בארץ ישראל - בירושלים והשומרון. בשמאל מבקשים להראות שהמדינה שלנו חלשה ורעה, ואנו אומרים טובה הארץ מאוד-מאוד. הפלשתינים, אובמה ומדינות זרות מתערבים בדמוקרטיה הישראלית, אבל אנחנו ננצח. נבנה ביהודה ובירושלים, בגליל, בנגב ביהודה ובשומרון - ואנחנו לא מתנצלים על כך".
+ישראל כ"ץ: בוז לגרבוז
23:10 15/03/15  |  
השר ישראל כ"ץ בעצרת הימין: "אני קורא מכאן בוז לגרבוז! בוז לגרבוז וחבריו על דברי ההבל האלה ועל עומק השנאה. ביום שלישי הקרוב בואו וניתן להם תשובה ניצחת בקלפי!". עוד הוסיף כ"ץ: "את בוז'י וציפי לא באמת מעניין יוקר הדיור בת״א ומחיר מוצרי המזון - הם צובעים את הכל בשחור כדי להחליף את השלטון. בשבוע שעבר היו כאן בכיכר אלפי אנשים שהובאו מכל רחבי הארץ באוטובוסים, שמומנו בידי ארגונים וממשלות זרות, שמטרתם להפיל את רה״מ בנימין נתניהו, ואת המחנה הלאומי מהשלטון. הם רוצים להציב בראש המדינה את בוז׳י ואת ציפי".
+ליברמן לא הגיע לעצרת הימין
23:09 15/03/15  |  
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לא הגיע לעצרת הימין. שרון גל מועמד ברשימה, אמר: "לפני שבוע במקום הזה היו הרבה דגלים אדומים. היום יש כאן הרבה דגלי כחול-לבן. אנחנו אומרים בקול ברור - אנו ישראלים גאים, אוהבים את ישראל אוהבים את צה"ל. לצערי, היום אנשי החמאס עומדים בלי פחד מול לחיילינו, אנו נחזיר להם את הפחד ונשמור על ארץ ישראל".
+מכה לליצמן: הפלג הירושלמי בעד ישי
22:35 15/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בבחירות הקודמות תמכו אנשי הפלג הירושלמי ביהדות התורה אולם הפעם צפויים להעביר את תמיכתם לרשימת יחד  ▪  הרב שמואל אוירבך רמז לכך בנאומו כשציין שהוא בעד איחוד יראי השם ושאין זו העת לשחק במספרים
(הרב אוירבך. "עת צרה")
+כחלון: צעירים לא ירדו מהארץ בגלל האירנים
20:17 15/03/15  |  
יו"ר כולנו, משה כחלון: "עוד לא ראיתי צעיר וצעירה אחת שעזבו את הארץ בגלל האיום האירני או בגלל דעאש, אבל פגשתי בחו"ל הרבה צעירים שעזבו את המדינה כי איבדו את התקווה. אני אומר לצעירים הללו ומתחייב שאפשר לפתור את בעיית הדיור ואת בעיית יוקר המחייה. אנחנו נפתור אותן".
+דיווח: נתניהו סגר תיקים עם יהדות התורה
20:15 15/03/15  |  
דיווח בחדשות10: נתניהו הציע תיקים ליהדות התורה. תפקיד סגן שר הבריאות יגיע ליעקב ליצמן וכיו"ר ועדת הכספים ישמש משה גפני.
+הרצוג בכותל: "אשמור על ירושלים"
20:13 15/03/15  |  
יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג ביקר לפנות ערב בכותל המערבי. הרצוג קרא את פרק צ"א בספר תהלים, נשא תפילה קצרה והטמין פתק בין אבני הכותל. הרצוג הגיע לכותל לאחר שביקר בקבר סבו הרב הראשי הראשון לישראל יצחק אייזק הלוי הרצוג וסבתו הרבנית שרה הרצוג. בצאתו מהכותל אמר: "משפחתי נטועה וקשורה בעבותות לירושלים מזה דורות ואני מאלה האומרים יום-יום לירושלים עירך ברחמים תשוב. אני אדע לשמור על חוזקה ועצמתה של ירושלים ועל תושביה במעשים, ולא רק במילים, יותר מכל מנהיג אחר"
+בכירים במחנה הציוני: לבני פוגעת בנו
20:06 15/03/15  |  
בכירים במחנה הציוני מאשימים את ציפי לבני בכך שהיא עלולה להוריד שניים שלושה מנדטים מהרשימה בשל התעקשותה לרוטציה, דבר שלדעתם מבריח מצביעים (חדשות10).
+אלקין: נגד מדינה פלשתינית? מוטב שתצביעו בנט
19:28 15/03/15  |  
ח"כ זאב אלקין (הליכוד) מפתיע ואומר כי רק הבית היהודי יוכל להבטיח במאת האחוזים שלא תהיה מדינה פלשתינית. בראיון לרדיו גלי ישראל אמר: "איך צריך להרגיש בוחר שהוא נגד מדינה פלשתינית. כשהוא מצביע לליכוד - הוא מצביע למפלגה שהרוב שם גם נגד מדינה פלשתינית, אבל אולי לא כולם, או להצביע לבית היהודי ששם מאה אחוז נגד מדינה פלשתינית. אם הוא רוצה להרגיש צודק לגמרי אז יכול להיות שנכון עבורו להצביע לבית היהודי, הוא ירגיש שלם עם עצמו במאה אחוז", דברי אלקין.
+שפיר: לפתוח בחקירה נגד הבית היהודי
17:48 15/03/15  |  
חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) פנתה ליועץ המשפטי לממשלה ולוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לפתוח בדחיפות בחקירה נגד הבית היהודי. שפיר מאשימה את השרים נפתלי בנט ואורי אריאל כי שיחה שקיימה צמרת המפלגה בשבוע שעבר עם ראשי גרעינים תורניים, ישיבות ומכינות תחת הכותרת "היערכות ליום העצמאות״ הייתה למעשה מסווה כדי לגייס את המשאבים של מוסדות החינוך התורניים לטובת ניצחון הימין בבחירות, אחרת עלול התקציב למוסדות אלה להיפסק.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: נכונן ממשלה יהודית יציבה
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יש לפחות 200,000
15/03/15 21:07
2
קישקושים במיץ
15/03/15 21:18
 
12134
15/03/15 21:26
 
צודק
15/03/15 21:41
3
.
15/03/15 21:55
 
אוהבים את נתניהו
16/03/15 07:49
 
.
16/03/15 18:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
בכירי מפלגת יש עתיד יצאו (יום א', 15.3.15) לסיור בדרום הארץ בשיירת כלי רכב. יו"ר המפלגה, ח"כ יאיר לפיד, האשים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואת ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, כי שניהם מתכוונים להחזיר את הממשלות המנופחות.
15/03/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
הפער בין שאיפות ההשתלבות של ערביי ישראל לבין העויינות לציונות מצד מנהיגיהם מעורר את השאלה באיזו מידה הרשימה המשותפת מייצגת נאמנה את רצון בוחריה.
15/03/2015  |  רבקה שפק ליסק  |   מאמרים
מאז סוף שנות ה-90 יצאה שמה של ישראל למרחוק כאחת המדינות המתקדמות בעולם בכל הקשור למצבה ולמעמדה של קהילת הלהט"ב. בשנים האחרונות השתנתה התמונה באופן דרמטי: ערב הבחירות לכנסת ה-20, ישראל הולכת ומאבדת את מעמדה כאחת המדינות המיטיבות ביותר עם האוכלוסייה הגאה בהשוואה לרוב המדינות הדמוקרטיות. הדוח שלפניכם מבקש להצביע על הסיבות העיקריות להידרדרות זו, והוא מורכב משלושה חלקים: השוואה בינלאומית, סקירת חקיקה בכנסת ה-19 וניתוח פוליטי. אלה עיקרי הממצאים שלו:
קרובי משפחתי, חברי ומשתתפי 5 ה"פרלמנטים" אותם אני מנהל, שאלו אותי שוב ושוב, עבור מי בדעתי להצביע בבחירות וקבלתי זאת כקומפלימנט, וזאת משום שאני מביע דעות די נחרצות בנושאים רבים וקשה לזהות את מגוון דעותי כתואמים עם מפלגה מסוימת. בראשית דברי אומר שמערכת בחירות זו הייתה לדעתי מטופשת וחסרת אחריות מצד כל המפלגות המשתתפות למעט מר"צ (שתתמיד במצע הבולשביקי בן 100 השנה) והחרדים (שהמצע שלהם נכתב לפני יותר מ-2000 שנה והם עדיין חיים שם...).
15/03/2015  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
לפני מספר שנים היה משה כחלון מראשי המורדים בליכוד נגד פינוי גוש-קטיף, בינתיים המציאות הוכיחה שצדק. הוא לא הסכים עמה, במפלגה שהקים הוא קורא לפינוי התנחלויות.
15/03/2015  |  יגאל כנען  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il