קפה גרג יוצאת בימים אלה במיתוג חדש של הרשת ובמקום שמה העברי "קפה גרג" תאנגלת את שמה ותהפוך ל-greg cafe. הרשת נמצאת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג ו
ניר אדרי, ובעליה מסבירים שהסיבה למהלך היא רצון להיענות ל"שפה תקשורתית עדכנית" ולבדל את הרשת מיתר בתי הקפה.
במסגרת המיתוג החדש, אשר עוצב על-ידי סטודיו מיכל סודאי, יוחלף גם סמל הרשת ב-103 סניפיה לצבעי שחור-לבן. מהלך זה לוויתור על השפה העברית מבקש למצב את קפה גרג כרשת דינמית, צעירה, עדכנית, רעננה וחדשנית עם בשורה חדשה.
עיקרי המיתוג החדש יוטמעו בנראות הסניפים - תמונות, טפטים, אותיות, ריהוט חדש והפקת כל האלמנטים לפי המיתוג החדש: החל בכוסות וכלה בקיסמים ובמגבונים, כמו גם עיצוב התפריט, מארזי המשלוחים, מפיות, שקיות נשיאה, מדי הצוות והשילוט.
תפריט הרשת יוצע בפורמט של תפריט חד-פעמי המעוצב כעיתון יומי, הנפתח לגודל חצי גיליון, וכולל תמונות. לצד זאת,
לסועדים יוצע גם iPad-eMenu, תפריט דיגיטלי המוצג באמצעות האייפד הקיים כניסוי במקצת הסניפים. תפריט זה יאפשר הגדלת תמונות המנות והגדלתן, שינוי שפת התפריט, קטלוג התפריט על-פי טעמים והעדפות (למשל, רק מנות חריפות או צמחוניות או חלביות). לכל מנה מוצגים אייקונים שונים המעידים על אופי המנה (פלפל מסמל מנה חריפה, כוכב - מנה מומלצת וכדומה). בעת קריאת תיאור המנה, ניתן לבחור באחד המרכיבים או במונח לא מובן ומיד מופיע הסבר נרחב לגבי המונח - מעין מילון מונחים גסטרונומי.
את הסנונית הראשונה למהלך המיתוג החדש ניתן לראות כבר בימים אלו, בשלושה סניפים חדשים שפותחת הרשת: במתחם גינדי שבגבעת שמואל, בקניון עזריאלי רמלה ובכיכר המעיין בנצרת.
במהלך שנת 2015 תפתח רשת קפה גרג עוד כ-10 סניפים חדשים בקונספט המיתוג החדש במיקומים אסטרטגיים. זוהי הרשת שצומחת ומתפתחת יותר מכל הרשתות הקיימות.
כמו-כן, יושק תפריט קינוחים חדש ולהיצע ארוחות הבוקר נוספו ארוחת פנקייקים, סקנדינבית וספרדית, ארוחת פנקייקים ועוד לצד ארוחות הבוקר הקיימות של הרשת. בנוסף, קפה גרג תחזק את מועדון הלקוחות שלה, באמצעות אפליקציה שתייתר את הצורך בנשיאת כרטיס מועדון.