המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין הורתה (יום ב', 11.5.15) לחברת הוט להרחיב את פרק הזמן הניתן להצטרפות למבצע "טריפל weekend" על-מנת לאפשר לכלל הציבור להצטרף למבצע. הוט הציעה ללקוחותיה מבצע מכירות מיוחד באמצעות האינטרנט, רק בשישי-שבת.
הצעת המבצע אך ורק בשישי-שבת, קובעת המועצה, יש בה אף כדי להפלות לכאורה בין לקוחות העושים שימוש בשירותי אינטרנט בשישי-שבת ובין כאלה שלא עושים שימוש בהם.
יושב-ראש המועצה, יפעת בן חי-שגב, מצאה כי בעשותה כן, פועלת הוט לכאורה בניגוד להוראות רישיונה ומפרה לכאורה את ההוראות המחייבות אותה באספקת שידורים ושירותי שידור בתנאים שווים.
כמו-כן, הבהירה המועצה, כי על החברה להציע את המבצע במחיר זהה גם ללקוחות שאינם מנויים לאינטרנט, באופן שיוכלו ליהנות מההצעה, הכוללת גם שירותי אינטרנט.
לדבריה, הוט אומנם רשאית להציע ללקוחותיה הנחות ומבצעים בכל עת, אך זאת מבלי לפגוע בהוראות רישיונה הנוגעות באספקת שידורים ושירותי שידור בתנאים שווים ובלתי מפלים.
בן חי-שגב הוסיפה כי אין מדובר במקרה ראשוני או חד-פעמי במסגרתו הפרה הוט את תנאי הרישיון שלה בהקשר זה, וכי במחלקת פניות הציבור של המועצה הצטברו תלונות הנוגעות להטעיה לכאורה במבצעי מכירה של החברה. בנסיבות אלה החליטה להורות להוט להרחיב את פרק הזמן הניתן לכלל הלקוחות להצטרף למבצע וביקשה כי החברה תספקו במחיר זהה גם ללקוחות שאינם מנויים לאינטרנט.