חברת דואר ישראל מדווחת (א', 6.9.15) כי ההכנסות בחצי הראשון של השנה עומדות על 920 מיליון שקלים לעומת 897 מלש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי בתקופה זו עומד על 39 מיליון ש"ח, לעומת 8 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה. זאת, ללא רישום ההוצאות, בגין פרישת העובדים, אשר נרשמות בשנה זו, אך ממומנות על-ידי המדינה, בהתאם לתוכנית ההבראה שנחתמה בשנה זו ומתפרסות על פני 4 שנים. בצירוף הוצאות אלו, שאינן תזרימיות, החברה הפסידה סך של 447 מיליון שקלים.
כמו-כן, בתקופה זו, עלות המכירות ירדה ב-4% ועומדת על 830 מיליון ש"ח, לעומת 866 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בעלות המכירות משקפת את הפעולות בהן נוקטת החברה לשיפור איתנותה הכספית של החברה, לאחר משבר כספי ארוך ממנו סבלה.
עוד עולה מנתוני הדוח כי הגידולים המשמעותיים בהכנסות החברה הם בקבלת דואר מחו"ל (7.8%) ומשירותי בנק הדואר (3.8%) בהתאם לתוכניות הצמיחה של החברה. הכנסות החברה ממשלוח דואר גדלו גם הם בשיעור של 4%, בעיקר עקב עידכון התעריפים בחודש פברואר 2015.
יו"ר דירקטוריון חברת דואר ישראל, חזי צאיג: "התוצאות העסקיות של החברה ברבעון זה משקפות את תחילת יישום תוכנית ההבראה של החברה אשר נחתמה לפני מס' חודשים. שיתוף הפעולה בין הנהלת החברה וארגון העובדים, תוך סיוע של משרדי האוצר והתקשורת וההסתדרות, מראים ניצוץ ראשוני של יציאה מהמשבר הכספי אליו נקלעה החברה בשנים האחרונות. שיפור המצב הכספי יאפשר את השינוי המיוחל בשירות ודירקטוריון החברה מפקח על תוכנית שיפור השירות."