|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

סערה בדיוני חוק המישוש

"החוק יפגע בתדמית ישראל בעולם"

היועצת המשפטית של ועדת חוקה, חוק ומשפט מתנגדת להרחבת סמכויות המשטרה ח"כ מייקל אורן חושש מפגיעה בדירוג הישראלי במדדי הדמוקרטיה השר ארדן נטש את הדיון לאחר שדבריו נקטעו
11/11/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
האם יורחבו סמכויות החיפוש? [צילום: דוברות המשטרה]

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, נטש את דיוני ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת שעסקה בחוק המישוש, המיועד להעניק לשוטרים סמכויות עיכוב גדולות יותר מאלו שקיימות בידיהם כיום. דבריו של ארדן שוסעו פעמים רבות עד שהחליט לקום ולעזוב את הדיון.

הצעת חוק סמכות חיפוש לשוטר לשם מניעת אלימות מבקשת להרחיב את סמכויות השוטר, לחפש על גופו של אדם כשמתעורר חשד לגביו. וכן ליצור עילה חדשה שתסמיך שוטר לחפש על גופו של אדם בהעדר חשד לגביו, באמצעות קביעה בחוק של מקומות שניתן יהיה לחפש על גופו של אדם שמצוי בהם או בקרבתם, באמצעות הסמכת מפקד מחוז במשטרה להכריז על מקומות שבהם ניתן יהיה להפעיל את הסמכות ללא חשד, לזמן קצוב.

היועצת המשפטית של ועדת חוקה, חוק ומשפט הביעה הסתייגות מהצעת החוק, וסברה כי ראוי להעניק למשטרה סמכות לחיפוש נשק בהתקיים חשד סביר למעשה אלימות. בנוסף, ניתן לדבריה לתת סמכות לחיפוש ללא חשד באזור שהוכרז שיש לגביו חשש ממשי שעלולה להתבצע בו פעילות חבלנית עוינת. חיפוש שיבוצע בנוהל שיקבע המפכ"ל. עוד מציעה היועצת המשפטית, כי ההכרזה תוגבל, והארכתה תהיה בסמכות המפכ"ל. וכי סמכות זו תקבע בהוראת שעה לשנה.

השר ארדן טען בדיון כי משטרת ישראל נאלצת להתמודד עם אתגרים מורכבים, ועם פחות סמכויות מכל משטרה אחרת בעולם המערבי. "גל הטרור הנוכחי, מאופיין בסכינים בנוסף לאוכלוסיות בעלי פוטנציאל שימוש בסכינים לרבות בחברה הרגילה, בה השימוש בסכינים הולך וגובר", אמר. עוד טען כי היועצים המשפטיים של הממשלה לדורותיהם סמכו את ידם על הצעת החוק שמאזנת לדבריו בין זכות הציבור לביטחון אישי לזכות צנעת הפרט. "שוטר שיעשה בסמכות שימוש לרעה, מח"ש תדע להעמידו לדין. סטטיסטית, יש ירידה משמעותית בסמכות לרעה של שוטרים", טען.

מנגד, טענו חברי כנסת מן האופוזיציה כי מדובר בהצעת חוק שמעניקה סמכויות יתר למשטרה ואשר תפגע בזכויות האזרח. "הצעת החוק אנטי דמוקרטית ופוגעת בזכויות יסוד, ובאה תוך ניצול ציני של המצב הביטחוני. המשטרה מנסה לדחוף הצע"הח בטענה שאין לה אמצעים", אמר ח"כ אוסמה סעדי. "לא שמעתי ששוטרים מתלוננים על חוסר בסמכות נהפוך הוא אנו רואים יד קלה על ההדק. והקלה בהוראות פתיחה באש. ירי של שוטרים לא מוצדק תוך רצח של אזרחים שהיה ניתן להשתלט עליהם בלי להרוג אותם", טען.

ח"כ סתיו שפיר אמרה כי גם חברי האופוזיציה רוצים לתת למשטרה כלים למגר את הטרור, אבל לאזרחים יש תחושה שרודפים אותם. "ראינו את זה בהפגנה נגד מתווה הגז, נגד אתיופים ונגד מארגני המחאה החברתית. נראה שיש הכוונה מלמעלה. כשמארגן הפגנה חוקית מוזמן לחקירה באזהרה ומורחק ממקום ההפגנה, מה יחשבו על המשטרה? התזמון מעלה חשד למניעים ואינטרסים פוליטיים", טענה.

מתנגד נוסף להצעה היה חבר הקואליציה, ח"כ מייקל אורן (כולנו). לדבריו, קיים חשש מפני פגיעה בתדמית המדינה בעולם החופשי. "מכוני מחקר מדרגים את הדמוקרטיה במדינות בעולם ואני חושש שהצעת החוק תשפיע על המדרג שלנו", ציין בדיון.

תאריך:  11/11/2015   |   עודכן:  11/11/2015
איציק וולף
+בטרומית: זכאות לקצבה עבור סוכרת עד גיל 18
00:09 12/11/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - הארכת תקופת זכאות לקצבה בעד ילד החולה בסוכרת נעורים), התשע"ה-2015 של חבר הכנסת יואב בן-צור וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע כי הזכאות לקצבה עבור ילד נכה שחולה במחלת סכרת הנעורים תהיה עד הגיעו לגיל 18.
+נתניהו על עסקת גולן טלקום: מחויב להמשך תחרות בסלולר
00:08 12/11/15  |  
ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו הגיב לעסקת גולן טלקום ואמר כי משרדו מחויב להמשך תחרות בשוק הסלולר. בהצעה לסדר היום בנושא, הביא השר יריב לוין את דברי נתניהו: "כל הפרטים שידועים כרגע למשרד התקשורת נסמכים על הודעות לציבור של חברת טלקום. אי אפשר להתייחס עדיין לעסקה כשהמסמכים שלה עוד לא הוגשו למשרד התקשורת. הציבור התרגל לשלם בשיטת הכל כלול ואין ולא תהיה דרך חזרה לתשלום משתנה שאינו שקוף".
+בטרומית: קביעת "רצח מדרגה שנייה" עם עונש מופחת
23:28 11/11/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - עבירת רצח), התשע"ה-2015, של חבר הכנסת ניסן סלומינסקי. מוצע בה לתקן את עבירת הרצח וליצור שתי עבירות, רצח מדרגה ראשונה ורצח מדרגה שנייה. עבירה הרצח מדרגה ראשונה תעסוק בגרימת מוות לאדם מתוך כוונה. עבירת הרצח מדרגה שנייה תעסוק במקרים של גרימת מוות כשמתקיימת הגנת הקינטור, שהייתה כוונה לגרום חבלה חמורה או שהייתה צפייה שאדם ימות ברמת ודאות קרובה, כשגרימת המוות הייתה תוך ביצוע עבירה או תוך בריחה או הימלטות מעונש. מוצע לעניין העונש להבחין בין רצח "מדרגה ראשונה" שאז ימשיך העונש לעמוד על מאסר עולם חובה כמו היום, לבין רצח "מדרגה שנייה" שאז יוכל בית המשפט להטיל עונש של עד מאסר עולם אך גם פחות מזה. בנוסף, מוצע לתקן את עבירת ההריגה ולצמצם את היקפה כך שלא ייכללו בה מקרים של פגיעה מכוונת בגוף שהביאה למוות, אלה ייכללו ברצח מדרגה שנייה. במקביל מוצע להעמיד את העונש הקבוע לצד עבירת ההריגה על 15 שנות מאסר במקום 20 שנות מאסר.
+גרמן: דקה של שבת שווה פחות מחיי מצוקה
22:51 11/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברת הכנסת יעל גרמן טוענת כי "גלישת" שירות התחבורה הציבורית לתוך שבת היא נושא חברתי ולא דתי ולכן על הדתיים לאפשר הפעלת אוטובוסים בשבת  ▪  ועדת הכלכלה תקיים דיון בהפרת הסטטוס-קוו שמבצע משרד התחבורה
(הנסיעות בשישי קצר ממשיכות לתוך השבת)
+חוסר רגישות, לעג לפצועים ותשלום חלקי
15:01 11/11/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך עלה משורת עדויות בוועדה לביקורת המדינה. יו"ר הוועדה: מדובר ביחס מזלזל מצד אגף השיקום, לא ייתכן שכך מתנהלים לטובי בנינו ובנותינו. נערוך כמה דיונים שיצטרך
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+כהונת ראש הממשלה לא תוגבל בחוק
14:52 11/11/15  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את הצעת החוק של ח"כ מרב מיכאלי המבקשת להגביל את כהונת ראש הממשלה לשתי תקופות כהונה רצופות. השר יריב לוין השיב בשם הממשלה: "איזה מזל היה לדוד בן גוריון שלא היו אז אנשים מספיק יצירתיים כמו ח"כ מיכאלי. מנחם בגין היה דמוקרט אמיתי, הוא האמין שהציבור יבחר את מנהיגיו, הוא לא העלה על דעתו להביא הצעה כזו, שנועדה למנוע מהעם לקבל הכרעה דמוקרטית כפי שהוא מוצא לנכון. כאשר מיקדתם את כל הבחירות בראש הממשלה, אמרתם לציבור שזו לא שאלה של מפלגות, זה של שאלה של בנימין נתניהו כן או לא, והציבור אמר כן. אז עכשיו אתם מנסים דרך חוק להרחיק אותו מהזירה הציבורית".
+בן-דהן: דרשנו וקיבלנו 600 מלש"ח לחיילים
14:22 11/11/15  |  עידן יוסף
סגן שר הביטחון אלי בן-דהן אומר כי הממשלה הקציבה 600 מיליון ש"ח שנועדו להיטיב עם חיילי צה"ל, לפי דרישת הבית היהודי וכולנו. בהסבירו את התנגדות הממשלה להצעת חוק בנושא, אמר: "יש ועדה שבוחנת כיצד להעניק את ההטבה, אם דרך הפיקדון או דרך דמי קיום. כיום דמי הקיום מעוגנים על-פי קריטריונים של הצבא, אשר על כן נושא זה אינו מתאים לחוק של הכנסת. בנוסף אני מבקש להזכיר כי לאחרונה דמי הקיום עודכנו פעמיים, ולא נדרשה לכך הצעת חוק".
+בטרומית: איסור על מתן אשרה לקורא לחרם על ישראל
14:19 11/11/15  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכניסה לישראל (תיקון - אי-מתן אשרה ורישיון ישיבה לקורא לחרם על ישראל), התשע"ה-2015, של חבר הכנסת ינון מגל וקבוצת חברי כנסת. מוצע בה לקבוע איסור על מתן אשרה וכל רישיון ישיבה לכל הקורא לחרם על מדינת ישראל כהגדרתו בחוק למניעת פגיעה במדינת ישראל באמצעות חרם, התשע"א-2011. על אף זאת מוצע להעניק לשר הפנים סמכות ליתן אשרה ורישיון ישיבה במקרים מיוחדים שייקבעו בתקנות. מגל: "לא נתכופף מול אנשים שחושבים שיסמנו אותנו ואנחנו נשתוק". ח"כ דב חנין: "קשה להסביר כמה החוק הזה מטומטם. בשביל להגן על ההתנחלויות מוכנים לשלם מחיר של העמקת הדה לגיטימציה, ושל פגיעה בתיירות".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"החוק יפגע בתדמית ישראל בעולם"
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כורה שחת בה יפול
11/11/15 16:31
2
באום
11/11/15 17:07
 
באום היקר
11/11/15 17:53
 
רותי א.
11/11/15 19:27
3
בניל
11/11/15 18:52
4
שבץ חלובה
11/11/15 19:04
5
יוסי ארגואן
12/11/15 06:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
דרמה (יום ד', 11.11.15) בוועדה לביקורת המדינה, כאשר שורת פצועי ונכי צה"ל קבלו על יחס מזלזל, חוסר התחשבות, לעג ואף תשלום-חסר מצד נציגי אגף השיקום במשרד הביטחון. יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר, הגיבה כי "מדובר בבושה ובשערורייה. האגף אמון על שיקום טובי בניה ובנותיה של מדינת ישראל, ואבן יסוד במחויבות של המדינה לנשלחים להגן על המולדת. מסיפורים מזעזעים שהגיעו אלי, האגף אינו עושה עבודתו נאמנה ובוודאי לא בצורה מיטבית, ונערוך כמה דיונים שיצטרך - כדי לפתור את כל הסיפורים הללו", אלהרר קבעה דיון-מעקב בעוד כחודש - ודרשה מאגף השיקום תשובות לכל התלונות.
11/11/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 11.11.15) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק השידור הציבורי ולמחוק את הסעיף שקבע כי "בשידורי הרשות יש להימנע מחד-צדדיות, ממשפט קדום, מהבעת דעה אישית, ממתן ציונים והדבקת תגים, מהעלמת עובדות או מהטעמתן באורח סלקטיבי שלא לפי ערכן החדשותי". לפי ההצעה הממשלתית, הסעיף יימחק רטרואקטיבית ממועד כניסת החוק לתוקף בספטמבר השנה. הצעת החוק הממשלתית אוחדה עם הצעת חוק פרטית דומה, של חברי הכנסת נחמן שי ויוסי יונה (המחנה הציוני).
11/11/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
דוח מבקר המדינה משנת 2014 מעלה כי אגף שיקום נכים במשרד הביטחון אינו מעגן בחקיקה את ההטבות שהוא מעניק וכך יכול למעשה להעניק הטבות ללא פיקוח וללא חוקים מסדירים. אם לא די בכך, בתגובת משרד הביטחון אף נכתב כי הוחלט שלא לעגן זאת בחוק בינתיים. כך, נוצר מצב בו אין דין ואין דיין בתחום ההטבות אותם מחלק האגף לשיקום של משרד הביטחון.
11/11/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
שדולת הבריאות הציבורית, שבראשה עומדים חברי הכנסת יעל גרמן ודב חנין, קיימה (יום ג', 10.11.15) את הכינוס הראשון שלה. המפגש עסק בתרומתה של מערכת הבריאות הציבורית לצמצום פערים, והשתתפו בו רופאים, חוקרים ונציגי קופות חולים וארגונים חברתיים, אשר דנו בפערים שונים הקיימים במערכת הבריאות הציבורית - בין המרכז לבין פריפריה, בין יהודים לבין ערבים, בין תושבים משכבות סוציו-אקונומיות שונות, ועוד.
11/11/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל העניקה (יום ג', 10.11.15) בכנסת את "עיטור האור" לניצולי שואה שהצטיינו בתרומתם למדינה ולעושים לרווחת הניצולים. באירוע השתתפו יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, יו"ר הקרן לרווחה לנפגעי שואה בישראל השרה לשעבר לימור לבנת וח"כ אבי דיכטר, ששימש בתפקיד זה לפני שנבחר לכנסת.
11/11/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il