|
[צילום: ליאור מזרחי, פלאש 90]
|
|
|
|
|
בקשה לאישור תביעה ייצוגית ב-10 מיליון שקל נגד גולן טלקום, בטענה להפרת ההתחייבות שנתנה ללקוחות שהצטרפו לשורותיה בדצמבר שעבר.
לדברי המבקשים (25.5.16), אילנה חבקין ויוסי דרדיגר, בדיעבד התברר, כי כדי ליהנות מתנאי המבצע של 29 שקל בחודש, היה על לקוחות גולן טלקום לבצע אקטיבציה של כרטיס הסים עד תאריך מסוים. מי שלא עשה זאת, חויב בתשלום של 99 שקל לחודש, למרות שהתנאי לא נמסר מראש ללקוחות.
עוד נטען בבקשה, כי לקוחות רבים של גולן טלקום, ובהם המבקשים, קיבלו את כרטיס הסים בדואר אחרי תאריך היעד, כאשר מועד המשלוח היה בידיה של גולן טלקום לבדה. לפיכך, נטען באמצעות עו"ד עומר פיינטוך, לא רק שהמבקשים לא הוכנסו למסלול אליו נרשמו, אלא שהם צורפו על-ידי גולן טלקום ללא ידיעתם למסלול יקר יותר. טרם הוגש כתב הגנה.