|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
גולן. כתב האישום באופק [צילום: איציק וולף] השר דרעי. האם יאמץ את ההמלצות? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

חשיפה ב-News1

המלצה: להדיח ראש מועצת תל מונד

ועדת הבדיקה המיוחדת שהקים משרד הפנים לבחינת תפקוד ראש המועצה המקומית תל מונד המליצה לשר הפנים להעביר מתפקידיהם את ראש המועצה ואת חברי המועצה ולמנות ועדה מקצועית א-פוליטית "החשב המלווה - אדם אחד המנסה לעמוד בפרץ, במקום בו נדרש סכר מקצועי ואיתן לטווח ארוך" "המלצת הוועדה בפניך היא העברת ראש המועצה המקומית תל מונד וחברי המועצה מתפקידם, ומינוי ועדה ממונה"
05/07/2016  |   איציק וולף   |   חדשות   |   תגובות
ראש המועצה הצהיר על תארים ב-NYU; לא נמצא לכך תיעוד
איציק וולף
ראש המועצה המקומית תל מונד, רוני גולן, הצהיר בפני חברת קריסטל מוצרי צריכה בע"מ כי יש בידיו תואר ראשון ותואר שני במינהל עסקים ובמשפטים מהאוניברסיטה בניו-יורק * בירור שנעשה באוניברסיטה העלה כי אין כל תיעוד הנוגע לתארים שלכאורה קיבל או לרישום שלו * אשתו לשעבר: בתקופה שבה היינו בניו-יורק הוא לא למד דבר * דבריו בכתבה משנת 1995 סותרים גם הם, לכאורה, את הטענות לתארים במשפטים מאוניברסיטת ניו-יורק
לרשימה המלאה

ראש המועצה דיווח על הוצאות פרטיות כעל הוצאות בחירות
איציק וולף
ראש המועצה המקומית תל מונד, רוני גולן, דיווח למבקר המדינה על קניות בסופרמרקטים בסכום מצטבר של כ-12,000 שקל, על קניית בר מים, על קניית מכונת אספרסו ועל הוצאות רבות אחרות שעשה לצרכיו הפרטיים כעל הוצאות שנעשו לטובת מטה הבחירות * פעילי המטה מכחישים ומאשימים את גולן כי ביצע את הרכישות מכספי סיעת התקווה שבראשה עמד וכי לא דיווח על תרומות
לרשימה המלאה

המרצה של ראש המועצה זכה במכרז הניהול
איציק וולף
ד"ר ג'קי זבולון היה מרצה של ראש המועצה המקומית תל מונד בלימודיו לתואר בבית ברל * בעת שראש המועצה למד אצל זבולון ניגש המרצה למכרז ניהול במועצה בתל מונד וזכה בו על-אף שלכאורה אינו עומד בתנאי הסף
לרשימה המלאה

עדיין ממתינים לפרקליטות
ההמלצה להדחת רוני גולן נמסרה עוד בטרם הודיעה הפרקליטות האם יוגש נגדו כתב אישום לאחר שבדה לעצמו קורות חיים ותארים אקדמיים מזויפים כשהציע עצמו בפני גוף עסקי ובפני בוחריו.

חברי המועצה בתל מונד, שברובם פעלו במשך תקופה ממושכת לשמירה על האינטרס הציבורי, יכולים להיות מאוכזבים מן ההחלטה להדיחם גם כן. אך למעשה, כפי שציין משרד הפנים, הם כבר הודחו בשל התנגדותם המוצדקת להימנע מאישור התקציב המופרך שהציג גולן בשנה החולפת. הם יכולים להיות מרוצים משום שגם לא נכנעו לגולן באישור תקציב גרוע וגם קיבלו, ככל הנראה, את מה שרצו כבר זמן רב. בקרוב מאוד רוני גולן כבר לא יהיה ראש מועצה בישראל.
▪ איציק וולף

יש להדיח את ראש המועצה המקומית תל מונד, רוני גולן, ואת חברי המועצה המקומית. כך המליצה ועדת הבדיקה המיוחדת שמינה שר הפנים, אריה דרעי. המלצות הוועדה הוגשו למשרד הפנים כבר לפני כשבוע והיום הן פורסמו לציבור. ביום שני הקרוב, 11.7.16, יתקיים במשרד הפנים בירושלים שימוע לראש המועצה המקומית תל מונד ולחברי המועצה בפני מנכ"לית משרד הפנים, אורנה הוזמן בכור.

"הוועדה סבורה כי ראש המועצה ומועצת הרשות, עם כל רצונם הטוב, אינם עשויים למלא את תפקידם כראוי", כתבו חברי הוועדה - רני פינצי, עו"ד יונת דיין ואבנר דובדבני. "לטעם הוועדה, הדרך הנכונה לשקם את המועצה המקומית תל מונד, לאפשר לה לבצע ולהשלים את מכלול הצעדים המורכבים המתבקשים ונדרשים לצורך הרגעת הרוחות הרעות הנושבות הן בין כתלי המועצה והן ברחובותיה, ולהבטיח את פיתוחה ופתרון בעיותיה הינה על-ידי הפקדת ניהול המועצה בידי ועדה מקצועית חיצונית ונטולת שאיפות פוליטיות".

עוד ציינו כי ועדה מקצועית זו תוכל לנקוט בצעדים המתבקשים הן להרגעת הרוחות ושיקום האמון בין המועצה לתושבים, והן לפעול לקידומה ופיתוחה בצד התקציבי-כספי כמו גם בצד הניהולי, תוך הטמעת נורמות התנהלות וניהול מקובלים. לדבריהם, ועדה מקצועית תתפנה גם לפיתוח מקורות הכנסה חדשים שיאפשרו רווחה מסוימת בתפקודה ואפשרויות למימון השירותים המקומיים הנדרשים על-ידי התושבים.

"הכשלים שמצאה הוועדה בתפקודה של המועצה המקומית תל מונד אינם אך ורק כשלים הנוגעים לנבחרי הציבור, אלא הינם כשלים הנוגעים גם לרובד המקצועי ולדרכי התכנון, הביצוע והבקרה ברשות המקומית", כתבו. דברי ביקורת אלה מופנים בייחוד אל ראש המועצה המקומית, רוני גולן, שהואשם על-ידי תושבי תל מונד שהופיעו בפני חברי הוועדה בחוסר יכולת תפקוד ובהזנחת התחזוקה השוטפת בתל מונד.

הוועדה ציינה כי אומנם מונה חשב מלווה לתל מונד וכי הוא אפשר התנהלות שוטפת ברמה סבירה של המועצה, "אולם הוא בבחינת אדם אחד המנסה לעמוד בפרץ, במקום בו נדרש סכר מקצועי ואיתן לטווח ארוך", כתבו בהמלצה. "לאור כל האמור לעיל, המלצת הוועדה בפניך היא העברת ראש המועצה המקומית תל מונד וחברי המועצה מתפקידם, ומינוי ועדה ממונה המורכבת מאנשי מקצוע חיצוניים האמונים ובקיאים בהלכות השלטון המקומי כמו גם במקצועות הניהול הדרושים ברשות מקומית, למילוי תפקידי המועצה וראש המועצה", לשון ההמלצה הדרמטית שהוגשה לשר הפנים.
ועדת חקירה לבחינת תפקוד המועצה וראש המועצה המקומית תל מונד / דו"ח ועדה מסכם
ועדת הבדיקה המיוחדת שמינה משרד הפנים ממליצה להדיח בכפוף לשימוע את ראש מועצת תל מונד, רוני גולן, ואת חברי המועצה ולמנות ועדה קרואה מקצועית שתנהל את המועצה במשך תקופה ממושכת עד לעריכת בחירות.

בחירות - ממש לא בקרוב

על-פי ההערכה, אם יאושרו המלצות הוועדה - שאמורות להיות מקובלות גם על בכירי משרד הפנים ובהם הממונה על המחוז רות יוסף שאמרה לחברי הוועדה כשהופיעה בפניהם שכל המלצה שלהם תהיה מקובלת עליה - יעברו כמה שנים עד שתתקיימנה בחירות חדשות בתל מונד.

"להערכת הוועדה, הכרזה על קיומן של בחירות חדשות בתל מונד, אם לתפקיד ראש המועצה, אם לתפקיד חברי המועצה ואם לתפקידי ראש המועצה וחברי המועצה כאחד, לא יביא מזור לבעיותיה של תל מונד. להערכת הוועדה השבר והשסע החברתי עמוקים כל כך, עד כי גם אם תתקיימנה בחירות תמשכנה המחלוקות בתוך הישוב תוך המשך פגיעה ברמת השירות לתושבים. לדעת הוועדה, קיום מערכת בחירות במועד ובמצב הנוכחיים, רק ילהיט הרוחות, יגביר הקיטוב ויעלה בכספים מיותרים", נכתב בדוח. עוד נכתב כי הוועדה התרשמה שיש להביא לתקופת צינון ארוכה, של העדר אינטרסים פוליטיים על-מנת לאפשר החזרת השקט ליישוב ואיחוי השסע.

"שר הפנים יחליט בקרוב"

ממשרד הפנים נמסר ל-News1 כי מליאת המועצה המקומית תל מונד לא אישרה את תקציבה השנתי לשנת 2016 ועל כן, על-פי החוק, הופסקה כהונת חברי המועצה ב-30 ביוני. "שר הפנים, אריה דרעי, יחליט בקרוב לגבי המשך כהונת ראש המועצה, בהתאם לחוק", לשון תגובת המשרד.

לין קפלן, חברת האופוזיציה בתל מונד מטעם מפלגת יש עתיד, קיבלה בשמחה רבה את המלצות הוועדה, על-אף שהן כוללות גם את הדחתה יחד עם שאר חברי המועצה שפעלו בשנים האחרונות כשומרי הסף למען האינטרס הציבורי.

"לאחר מאמץ אדיר של שלוש שנים בו עשינו חברי מועצה ותושבים את כל שניתן כדי להציל את היישוב מכהונה כושלת בכל מובן של ראש המועצה, קרה הלא יאומן לו יחלנו וציפינו. הצדק יוצא לאור. ההמלצות מונחות כעת לפתחו של השר ולאור הממצאים והעדויות החמורים שהוגשו לוועדה הענין תפקודו של ראש המועצה אנחנו מצפים מהשר לאשר את המלצות הוועדה ולהפסיק את הכהונה הכושלת של ראש המועצה", אמרה ל-News1. עוד ציינה כי היא וחבריה לומדים את הדוח וכי יציגו את עמדתם ביחס לדוח בשימוע שיערך ביום שני. "תל מונד יוצאת לדרך חדשה וההתרגשות גדולה", הוסיפה.

פנייתנו לקבלת תגובה מרוני גולן נותרה ללא מענה.

המחשב יועבר לתובעים
[צילום: AP/Christophe Ena]

בתוך כך קבע בית משפט השלום בנתניה כי על ראש מועצת תל מונד, רוני גולן, להעביר לידי תושבי המועצה ופעיליו לשעבר שהגישו נגדו תביעה מחשב, מדפסת ואמצעי הגברה שרכש בכספי מימון בחירות לשימושו האישי.

בתשובה שהגיש גולן לתביעה הודה כי רכש את המחשב בכספי הבחירות וכי המחשב עדיין ברשותו. בעקבות כך, פנו התובעים לבית המשפט בבקשה לבדיקת הנכסים, להוצאתם מרשותו של גולן ולאחסנתם ברשותם.

גולן נמנע מלהגיב על בקשת מתן הצו לבדיקת הנכס ועל כן, ב-3 ביולי החליט בית המשפט להיענות לבקשה במלואה.

תאריך:  05/07/2016   |   עודכן:  05/07/2016
איציק וולף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המלצה: להדיח ראש מועצת תל מונד
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאול א.
5/07/16 18:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרייה מלאכותית של המוח, באמצעים מדויקים ולא פולשניים, היא אחד היעדים המרכזיים בחקר המוח ובטיפול בו. זו הסיבה להתלהבות הגוברת בקהילה המדעית מההצלחות האחרונות בתחום, שאחת המרכזיות בהן היא הפעלתם של נוירונים באמצעות גלי אולטרסאונד. גישה זו עשויה להשלים ואף להחליף את טיפולי המוח הקיימים, המחייבים החדרה כירורגית של אלקטרודות דרך הגולגולת ולכן כרוכים בסיכון. היכולת להשפיע על תאי עצב באמצעות גלי אולטרסאונד ידועה כבר שנים רבות, אך בשנים האחרונות חלו התפתחויות דרמטית ביכולת זו ולאחרונה אף הודגמה יכולת ליצור תחושות מלאכותיות (פיקטיביות) אצל נבדקים על-ידי גירוי מוחי ישיר. עם זאת, מאחר שמדובר במערכות ובתופעות מורכבות מאוד, עדיין רב הנסתר על הגלוי, במיוחד בכל הקשור למנגנונים המאפשרים הפעלה ושיתוק של רשתות עצביות.
05/07/2016  |    |   חדשות
נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, דחתה (יום ג', 5.7.16) את בקשתו של רומן זדורוב לדיון נוסף על הרשעתו ברצח תאיר ראדה.
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה (יום ג', 5.7.16) פה אחד את תקנות משרד הרווחה והמוסד לביטוח לאומי, לפיהן תגדל קצבתם של כ-550 ילדים הנזקקים לטיפול רפואי האורך 3 חודשים לפחות ובשל כך נבצר מהם להגיע למסגרת חינוכית במרבית ימי השבוע. זאת על-מנת להקל על הוריהם המטפלים בהם ונאלצים להיעדר תכופות מעבודתם. כיום עומדת הקצבה על 2,561 שקלים והיא תעלה ל-4,487 שקלים. על-פי מכתב שכתב שר הרווחה לוועדה, העלות השנתית של הצעת החוק מוערכת בכ-12.7 מיליון שקלים. התקנות ייכנסו לתוקפן ב-1 בחודש שלאחר פרסומן, וישולמו תוך שלושה חודשים מתחילתו.
05/07/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
ביציות של תינוקת בת שנתיים נשאבו והוקפאו בהליך רפואי ראשון מסוגו בבריטניה במסגרת הכנה לטיפולים נגד סרטן שעליה לעבור. מדובר בהליך שכבר מתבצע אצל נשים בוגרות חולות בסרטן ואף אצל בנות נוער על-מנת לאפשר להן להרות בעתיד מביציות שלהן, אולם זו פעם ראשונה שהליך זה מבוצע אצל תינוקת. הטיפול בוצע במרפאת הפוריות באוקספורד.
05/07/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
בית המשפט המחוזי מרכז הורה (יום ג', 5.7.16) לוועדת השיחרורים בכלא מעשיהו לבחון שוב את האפשרות לשחרר את נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, לפני סיום ריצוי עונשו. הוועדה התבקשה לבחון חוות דעת חדשה של הרשות לשיקום האסיר.
05/07/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il