משרד הפרסום לם-מרגלית-שפי מבקש (19.7.16) מבית המשפט המחוזי בחיפה להכריז עליו כזוכה במכרז הפרסום והמידע של חברת יפה נוף, במקומו של משרד אשכנזי-זלצמן. יפה נוף היא חברה בבעלות עיריית חיפה העוסקת בתחבורה ובתשתיותיה.
לדברי משרד לם, הוא מספק את שירותי הפרסום והמדיה ליפה נוף מאז 2014, ובמכרז הנוכחי הגיש את ההצעה הזולה ביותר. אולם יפה נוף קיימה התכתבות חשאית עם משרד אשכנזי בעניין הכשל הנוגע לתמחור רכיבי הפרסום שאינם פעילים עוד. לכן, לא הציע משרד לם הנחה לפריטי פרסום אלו, מתוך סברה שהם כלל לא יובאו בחשבון בבדיקת ההצעות.
לטענת לם, באמצעות עוה"ד אסף גרשגורן ו
אליעזר קולס, יפה נוף נתנה לאשכנזי הנחיות לגבי תמחור רכיבים אלו, הנחיות שלא נמסרו לכל יתר המציעים, ובכך הופר עקרון השוויון. התוצאה הייתה, שמשרד אשכנזי התייחס לאותם פריטים וכך הציע את ההצעה הכוללת הזולה ביותר.
לדברי לם, נמסר לה, כי המחירים שהציע אינם תואמים את הוראות המכרז והצעתו נפסלה בגין אי-מילוי שיעור ההנחה לגבי הרכיבים שאינם קיימים. לטענת לם, תנאי המכרז נוסחו באופן כושל ומבלבל, בהצעתו לא נפל כל פסול, ובנטרול אותם פריטים - היא הזולה ביותר. טרם הוגשו תגובות יפה נוף ואשכנזי-זלצמן.