|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

בקרוב: יורחב סל התרופות ללא מרשם

אושרו תרופות והתכשירים שרוקח יוכל לספק ללא מרשם רופא ח"כ אבו מערוף: מאלצים רוקחים להיות מאבחנים הרוקחים: "מנסים להלך אימים על הוועדה"
01/08/2016  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 20
[צילום: איתמר לוין]

בתום דיון סוער, ברוב של 6 בעד, מתנגד אחד ונמנע אחד, אישרה (יום ב', 1.8.16) ועדת הבריאות של הכנסת את תקנות משרד הבריאות, וקבעה מהם התרופות והתכשירים שיוכל רוקח לספק בעצמו ללקוח, ללא מרשם רופא. מדובר בתרופות ובתכשירים הכוללים 21 חומרים פעילים בתנאים ומגבלות שונים, בהם כאלה המשמשים ל: טיפול באקנה (לדוגמה בנזאמיצין), טיפול בעצירות (לדוגמה: לקסאדין, איזילקס), טיפול בדלקות עור/עיניים (לדוגמה סינטומיצין, טרוצידין), טיפול בזיהומי עור (לדוגמה: הידרואגיסטן), טיפול בהשמנת יתר (לדוגמה: קסניקל), טיפול במיגרנה (לדוגמה: אימיטרקס, סומטריפטן), ועוד.

המרשם יינתן לאחר שהרוקח עיין במידע הרפואי הנוגע לפניית הלקוח, באופן השומר על פרטיותו. הרוקח יהיה רשאי שלא לתת למטופל את התרופה ולהפנותו לרופא. בנוסף, חובה עליו ליידע את המטופל אם מרשם של רופא יאפשר לו לקבל את התרופה במחיר זול יותר. התקנות ייכנסו לתוקפן חודש לאחר פרסומן.

במהלך הדיון הביעו ח"כ עבדאללה אבו מערוף (הרשימה המשותפת), רופא במקצועו, וסגן יושב-ראש הסתדרות הרופאים בישראל, ד"ר אלברטו אולצ'ובסקי, התנגדות נחרצת לתקנות. "אזרחים ומטופלים ייפגעו באופן בלתי מתקבל על הדעת. מאלצים רוקחים להיות מאבחנים, זה לא חלק מהעבודה שלהם ומנוגד לחוק. לפעמים פריחה שנראית פשוטה מבטאת למעשה מחלה מערכתית. אנחנו מפקירים חולים בידי מי שלא הוכשר לכך?, אמר אולצ'ובסקי. "יש חוק ברפואה, לפיו רק אחרי אבחון נותנים תרופה. זה חוסר הגינות כלפי המטופל", אמר אבו-מערוף. "יש להסיר כל אחריות מהרופא במקרים בהם רוקח מספק מרשם", הוסיף.

לעומתם, אמר מנהל אגף רוקחות במשרד הבריאות, ד"ר איל שורצברג: "בחנו בדקדקנות את רשימת התכשירים, והשווינו למדינות אחרות בעולם. הרשימה צומצמה כך שאנחנו בטוחים מעבר לכל ספק שמדובר בתכשירים שיכולים להינתן בצורה בטוחה על-ידי איש מקצוע, בעל ניסיון של 5 שנים לפחות ובעל תואר שני לפחות, שעבר את ההכשרה המתאימה". יו"ר הסתדרות הרוקחים, דודו פפו, הוסיף: "מנסים להלך אימים על הוועדה". מנהל הוועדה המקצועית בארגון הרוקחות בישראל, ד"ר רון תומר: "האזרחים לא מטומטמים. אם המטופל לא ירגיש טוב אחרי קבלת התכשיר, ברור שיחזור לרופא".

יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף: "הרוקחים הם אנשים משכילים עם שיקול דעת. תנו לנו להקל על טרטור האזרחים. זה לא מונע מכל מי שרוצה לגשת לרופא".

ח"כ מירב בן-ארי (כולנו) הדגישה כי רוב התרופות שיינתנו על-ידי רוקח הן לשימוש חיצוני בלבד, ומהרשימה הראשונית שגובשה כבר בשנת 2014 הוצאו תכשירים, בהם בין היתר קודאין.

תאריך:  01/08/2016   |   עודכן:  01/08/2016
עידן יוסף
+הכנסות יחולקו בין תפן למועצות בגבולה
11:52 02/08/16  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
השר דרעי: "הרשויות הסובבות את המועצה התעשייתית מגדל תפן, יהנו מחלוקה זו ויובילו לקידום ופיתוח כלכלי בתחומם והפערים בין הרשויות יצומצם"
(דרעי. החליט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+סופית: הורדת הגיל למתן רישיונות לכלי ירייה
11:50 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק כלי הירייה (תיקון - הגבלת גיל למתן רישיונות לכלי ירייה), התשע"ו-2016 של חברת הכנסת עליזה לביא וקבוצת חברי כנסת. כיום לא ניתן רישיון או תעודת הרשאה לכלי ירייה למי שטרם מלאו לו 21 שנים, אולם השר לביטחון פנים רשאי, באישור ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, לקבוע נסיבות בהן יינתן רישיון לכלי ירייה או תעודת הרשאה למי שמלאו לו 18 שנים וטרם מלאו לו 21 שנים. סיומו של שירות צבאי מלא יחשב נסיבה להענקת רישיון לכלי ירייה או תעודת הרשאה כאמור.
+בקריאה ראשונה: יעוגן מעמדו של מכון וינגייט
11:50 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק המכון הלאומי למצוינות בספורט (מכון וינגייט), התשע"ו-2016. מוצע לעגן את מעמדו של מכון וינגייט כמכון הלאומי למצוינות בספורט ולקבעו כתאגיד סטטוטורי. מוצע לקבוע הוראות בדבר הקמתו, מטרותיו, תפקידיו, מוסדותיו, עובדיו ובעלי תפקידים בו. בנוסף, מוצע כי התקציב השנתי של המכון ימומן מתקציב המדינה וכן מהכנסות נוספות שיהיו למכון מפעילותו לפי החוק ומתרומות.
+סופית: הפסקת פעילות באתר תאונת עבודה קטלנית
11:49 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ארגון הפיקוח על העבודה (תיקון מס' 10) (צווים להפסקת עבודה באתרי בנייה), התשע"ו-2016 של חברי הכנסת אלי אלאלוף, איל בן-ראובן וקבוצת חברי כנסת. מפקח עבודה שנודע לו על תאונת עבודה באתר בנייה שהביאה למותו של אדם או לפציעתו הקשה, יוסמך להורות בצו על סגירת האתר לשני ימי עבודה, עם אפשרות להארכה בשלושה ימים נוספים. למחזיק במקום העבודה תינתן האפשרות להשמיע טענותיו לביטול הצו בהזדמנות הראשונה שלאחר מתן הצו או לאחר הארכתו. יוכיח המחזיק כי עמד בכל הוראות הבטיחות הנדרשות - יבוטל הצו. בנוסף, אי-קיום צו הפסקת עבודה יהווה עבירה מסוג אחריות קפידה, ויגרור עונש של שנתיים מאסר או קנס בסכום של 75,300 שקלים חדשים, או שני העונשים יחד, וכן קנס בגובה 1,400 שקלים חדשים לכל יום שבו נמשכת העבירה. הוראות החוק יחולו, בשינויים המחויבים גם לגבי אתר בנייה שאינו מוסדר שארעה בו תאונה שגרמה למותו של אדם.
+סופית: עוגן מסלול הגבייה המקוצר שבחוק ההוצל"פ
11:36 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 51) (מסלול מקוצר), התשע"ו-2016, אליה הוצמדה הצעה פרטית של ח"כ מירב מיכאלי ודוד ביטן. מסלול הגבייה המקוצר שבחוק ההוצל"פ (הפועל היום מכוח הוראת שעה) יעוגן כמסלול קבע ולבטל את הוראות הדיווח שנקבעו בהוראת השעה. בנוסף, התנגדות לבקשת ביצוע שטר או לתביעה על סכום קצוב שנדחו בלא רשות להתגונן לא תגרור מעבר למסלול הרגיל. כמו כן יבוטל התנאי שההליכים הננקטים במסלול המקוצר (דהיינו הליכי העיקול) יסתמכו רק על מידע שמסר הזוכה או שהתקבל מכוח צו רשם ההוצל"פ, וכן יובהר כי זוכה רשאי לבקש נקיטת הליכים לפני המצאת אזהרה לחייב.
+הכנסת אישרה ביטול חובת לימודי ליבה
10:51 02/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי הכנסת של האופוזיציה מחו על התיקון לחוק, שיפטור 10% ממוסדות החינוך החרדי מחובת לימודי ליבה ולא יתנה בכך את תקצובם
(חסון. לא הכובע קובע [צילום: מן הטלוויזיה])
+חדש: ועדה לצדק חלוקתי ולשוויון חברתי
10:11 02/08/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכנסת ח"כ יואב קיש: הוועדה תדון בנושאים שהם בלב ליבה של החברה הישראלית: פריפריה, רווחה חינוך בריאות. הדברים נדונים בוועדות השונות בכנסת אך החלטנו לייחד ועדה לנושא כדי למקד את תשומת לב הכנסת
(ח"כ יואב קיש [צילום: דוברות הכנסת])
+אושר: תוספת קצבה לנכי צה"ל מטופלי דיאליזה
09:48 02/08/16  |  
ועדת העבודה אישרה את תקנות משרד הביטחון, לפיהן כל נכה צה"ל פגוע כליות המטופל בדיאליזה באופן קבוע, יקבל אוטומטית, מעבר לגמול החודשי לו הוא זכאי, גם סכום של 1,620 שקלים לחודש, לתקופה בה נמצא בטיפולי דיאליזה. עד כה התוספת לא ניתנה אוטומטית, אלא על פי שיקולי אגף השיקום במשרד הביטחון. לדרישת משרד הביטחון ההחזר יינתן רטרואקטיבית, לנכי צה"ל שהיו בטיפולים מ-1 בינואר 2016.
+מענק ליתומים משני הוריהם בעקבות פיגועים
09:11 02/08/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
החוק נועד לסייע ליתומים לשני הורים כתוצאה מפיגועים מלפני שנת 2001. רק מ-2001 המדינה מימנה יתומים משני ההורים  ▪  יו"ר ועדת הכספים גפני: "אי צדק משווע שחייב לבוא על תיקונו"
(נציגי היתומים בועדת הכספים [צילום: דוברות הכנסת])
+לוין על התאגיד: סך הכל ביקשנו דחייה קצרה
08:54 02/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אלהרר: כוונת המחוקק הייתה שהתאגיד יפעל אבל ראש הממשלה סופר כיפות  ▪  גילאון: מציע שביטן ידאג שכל אנשי התאגיד יהיו לפי מפתח המפלגות  ▪  יחימוביץ': זה לא מאבק על תקשורת אלא על חופש הביטוי וחופש העיתונות
(השר יריב לוין [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+חוק המלונות אושר סופית
00:59 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון מס' 107), התשע"ו-2016. שר התיירות בהתייעצות עם מנכ"ל משרדו, יוכל להכריז, בכפוף למגבלות, על ארבעה סוגי מיזמים ומתקנים כתשתית תיירות. על תשתית זו יחולו הוראות החוק החלות על תכנית לתשתית לאומית. כמו כן, ייקבע בהוראת שעה כי תוקם בכל מחוז ועדת משנה שבסמכותה תכניות לתיירות. החלטת ועדת המשנה בעניין תכניות אלו תהיה סופית, ללא אפשרות דיון נוסף במליאת הוועדה המחוזית. בנוסף, יתאפשר לוועדה מקומית עצמאית לאשר תוספת שטחי בנייה למגורים במגרשים המיועדים למלונאות, בתנאים ובמגבלות המפורטים בהצעת החוק. ח"כ דב חנין: "המאבק נגד דירות היוקרה בחופים הוא מאבק מרכזי ביותר מבחינת החשיבה הסביבתית ומבחינת התפישה למי שייכים החופים ומפני מי צריך להגן על החופים".
+בקריאה ראשונה: החמרת ענישה וסמכויות אכיפה בתחום התכנון והבנייה
00:55 02/08/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק התכנון והבנייה (תיקון מס' 109), התשע"ו-2016. מוצע בה לתקן את הוראות חוק התכנון והבנייה, התשכ"ה-1965 העוסקות בסמכויות אכיפה ועונשין ולקבוע הוראות המייעלות את הליכי הוצאת הצווים המנהליים והשיפוטיים ומקנות סמכויות אכיפה שונות לרשויות המפורטות בהצעה. עוד מוצע לעדכן את ההוראות העונשיות בחוק ולהגביר את הסנקציות שניתן להטיל על עבריינים, בדרך של החמרת הענישה בכלל והחמרת הענישה הכלכלית בפרט. בין היתר, מוצע להקנות ליחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבנייה במשרד האוצר סמכויות פיקוח ואכיפה וכן להקנות לרשות מקומית שהיא חלק מוועדה מרחבית, בהתקיים התנאים המפורטים בהצעה, סמכויות פיקוח ואכיפה בתחומה.
+בזבוז של 300 מ"ש על פטור ממכרז
23:29 01/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הפנים: איך קרה שהזמנת 2.5 מיליון תעודות זהות חכמות הוכפלה ל-5 מיליון תעודות, למרות שבפועל נעשה שימוש בפחות ממיליון, וכל התעודות שוכבות במחסנים כאבן שאין לה הופכין? ואיך המדינה מאריכה שוב ושוב מכרז תוך השקעה מיותרת של עשרות מיליונים?
([צילום: AP])
+מבקר המדינה סוגר שלוחה בקריית שמונה
23:24 01/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אחרי ארבע שנות ניסיון מעדיף המבקר ניידת שתגיע מדי פעם  ▪  חברי הכנסת יפעת שאשא-ביטון ויואל חסון: זה מסר קשה, אסור לפגוע בפריפריה
(שאשא-ביטון. מה נשתנה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בקרוב: קמפיין לתזונה ים-תיכונית
22:39 01/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מדיון שעסק בזיהום האוויר שגורמת תעשיית המזון ובקשיי הביטחון התזונתי הצפויים נוכח שינויי האקלים, נעדר משרד האוצר בטענה שהנושא אינו תקציבי  ▪  יו"ר ועדת המשנה לוועידת פריז: "מצביע על חוסר עשייה ממשלתית, הוועדה תקרא להקמת צוות בין-משרדי שירכז את הנושא"
(חיימוביץ'. ארוחות צמחוניות בצבא ובמשטרה [צילום: פלאש 90])
+אין כסף? תגבו יותר מס הכנסה
22:08 01/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הפנים: לא מקובל עלי שמרגילים את האזרחים לשלם עבור שירותים שבאחריות המדינה. תפקיד המדינה להעניק ביטחון לאזרחים
(הקצאת שוטרים לאבטחה [צילום: פלאש 90])
+האוצר: מצאנו ספקים זולים מ'שראל'
20:37 01/08/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מול טענות להפקעת-מחירים, אומר מנכ"ל משרד הבריאות: שביעות רצון מלאה בבתי החולים מהציוד, מהקצב ומהזמינות. זרימת הציוד איננה מובנת-מאליה
(משה בר סימן טוב[צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בקרוב: יורחב סל התרופות ללא מרשם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
"עיריות מפיקות הרבה אירועי תרבות חינמיים ולפעמים דרישות המשטרה עולות יותר מהאירוע. היו לי אירועים בעיריית ירושלים שהאירוע עלה חצי מיליון והאבטחה מיליון", אמר יו"ר ועדת הפנים, ח"כ דוד אמסלם, בדיון (יום ב', 1.8.16) על חוק המשטרה, תיקון מס' 9. בהצעת החוק שאושרה בוועדה מוצע לבטל את הדרישה שהקצין המוסמך להקצות שוטרים לטובת אבטחת אירועים תמורת תשלום, יהיה ראש משרד סיור, מאחר שחלו שינויים ארגוניים במשטרה, והיום כבר לא קיים תפקיד כזה, אולם הדיון נסב סביב כל סוגיית השוטרים בשכר.
01/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
הבלעדיות של חברת הציוד הרפואי והתרופות לבתי החולים בארץ, "שראל", הגיעה (יום ב', 1.8.16) שוב לוועדה לביקורת המדינה. מול טענות להפקעת-מחירים, טוענים במשרד הבריאות: זרימת הציוד איננה מובנת-מאליה. יושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר קראה לנציגי 'שראל' לשתף-פעולה עם החשבת הכללית באוצר, והדגישה כי "זהו כבר דיון שלישי של הוועדה בנושא. חשוב לי לעקוב אחרי הסוגיה הזו הנוגעת לכספי הציבור והכרחי בו הפיקוח. התהליך המשותף בין האוצר והבריאות קריטי לראיית האינטרס הציבורי, ובכוונתי להמשיך לעקוב מה ההחלטות שנתקבלו, האם הנתונים מספקים ולמתי יאחרו את הפטור ממכרז". בדיון לא נתקבלה החלטה מה לעשות עם הפטור ממכרז הפג עוד חודש.
01/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ מייקל אורן ימונה לסגן שר במשרד ראש הממשלה מטעם כולנו. מדובר בתפקיד סגן שר שמגיע לכחלון במסגרת ההסכם הקואליציוני. בעקבות המינוי יהפוך סגן השר ירון מזוז לסגן השר להגנת הסביבה.
01/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 1.8.16) את התקנות ליישום הסכם חילופי המידע עם ארה"ב בתחום המס - רק לאחר שמשרד המשפטים נענה לדרישת היו"ר, משה גפני, ודחה בשנה נוספת את יישום התקנות בנוגע לגמ"חים.
01/08/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת האתיקה של הכנסת סבורה כי התבטאותה של חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת), ממנה השתמע כאילו חיילי צה"ל אשר השתלטו על ספינת המאווי מרמרה הם "רוצחים", לא נועדה להאשים את חיילי צה"ל בכך שהם רוצחים, גם אם הציבור וחברי הכנסת התרשמו אחרת. מקצת חברי הוועדה אף סברו כי התבטאויותיה של זועבי חוסות בחופש הביטוי הפוליטי, אשר נועד להשמעת דעות שאינן בקונצנזוס.
01/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
הצהרת הון לבכירים כל שש שנים  /  עידן יוסף
כבל מעכב אישור חוק ברית המועצות  /  עידן יוסף
ועדת הכספים תאשר השינויים בתקציב המדינה  /  מירב ארד
אי-ההסכמה מאחורי חוק השבת  /  עידן יוסף
הארץ מגן על חנין זועבי  /  אלעזר לוין
הזוג המוזר  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il