בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
צפי לגידול של 7% במכירות הרשתות בחגים
|
כך על-פי בדיקת של איגוד לשכות המסחר ● בשנים 2003 - 2015 נרשמה עלייה ממוצעת של כ-8.6% במכירות המזון בחודש החגים, לעומת ירידה של 7.1% בחודש שלאחר החג
|
מתכוננים לחגים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
|
|
|
|
|
גידול של כ-7% צפוי במכירות רשתות השיווק- השונות בתחומי המזון, ההלבשה, מוצרי בני קיימא וכלי בית, בחודש החגים (תשרי) - כך עולה מבדיקה (יום ב', 26.9.16) שערך אגף הכלכלה באיגוד לשכות המסחר, לקראת ראש השנה ותקופת החגים.
מבדיקה שערך האיגוד על בסיס ניתוח שנים קודמות עולה כי בתקופה זו חלה עלייה ממוצעת של כ-7.3% בסך המכירות של רשתות השיווק בתקופת החגים, בהשוואה לחודש שקדם לה, וירידה בשיעור של 8.3% בחודש שאחרי החגים. לדברי ראובן שליסל, יו"ר ענף המזון באיגוד לשכות המסחר, "השינויים בענף המזון, ביניהם רפורמת הקורנפלקס ופתיחת המשק לתחרות, והמהלך להפחתת מכסים על מוצרים מסוימים, יביאו ככל הנראה לשינוי במחירים ולכניסת מתחרים חדשים בהמשך השנה. כתוצאה מכך, הצרכן הישראלי ייהנה ממחירים תחרותיים ומהיצע גדול יותר". בהתפלגות לתתי ענפים עולה כי בשנים 2003 - 2015 נרשמה עלייה ממוצעת של כ-8.6% במכירות המזון בחודש החגים, לעומת ירידה של 7.1% בחודש שלאחר החג. במכירות מוצרי בני קיימא (דוגמת מוצרי חשמל ורהיטים לבית) נרשמה בחודש החגים עליה ממוצעת של 5.5% בהשוואה לחודש הקודם, לעומת זאת נרשמה ירידה של כ-18.6% במכירות בחודש שלאחר תקופת החגים. במכירות ההנעלה נרשמה בחודש החגים עלייה של כ-4.5% בממוצע, לעומת ירידה של 10.5% בחודש שלאחריו. במכירות הטקסטיל וההלבשה נרשמה עלייה של כ-8.8% בממוצע בחודש החגים, לעומת ירידה של 4.3% בחודש שלאחריו. במכירות כלי הבית והמטבח נרשם הגידול הבולט ביותר של כ-76.1% בממוצע, לעומת ירידה בהיקף של כ-11.9% בממוצע, בחודש לאחר החגים. כמו-כן, כמות משרות השכיר בענפי המסחר הקמעונאי צפויה לעלות בכ-3,400 משרות בחודש החגים המשקפים גידול של 1.3% לעומת ממוצע השנתי. המשרות בתקופת החגים בענף המסחר הקמעונאי מתחלקות לענפים הבאים (אומדן): 36% בחנויות כלבו ובחנויות מזון ומשקאות, 5% בתחנות דלק, 14% בחנויות לכלי בית, 20% בחנויות ביגוד והנעלה, 7% בחנויות תרופות, קוסמטיקה ותמרוקים, 6% בחנויות חפצי תרבות ופנאי, 12% בחנויות לממכר סחורות אחרות.
|
תאריך:
|
26/09/2016
|
|
|
עודכן:
|
26/09/2016
|
|
מירב ארד
|
+בסוכות מבלים בחברת החשמל
|
11:04 26/09/16 | יפעת גדות | לרשימה המלאה |
בילוי חוויתי במרכזי המבקרים - ללא תשלום ▪ חברת החשמל פותחת את שערי מרכז המבקרים לקהל הרחב בחו"ל סוכות ▪ באתרי תחנות הכוח "אורות רבין" שליד חדרה ובחוות חפציבה (מרכז מבקרים אורות רבין [צילום: יוסי וייס])
|
|
צפי לגידול של 7% במכירות הרשתות בחגים
|
|
חברת החשמל פותחת את שערי מרכזי המבקרים לקהל הרחב באורות רבין שליד חדרה ובחפציבה, במהלך חופשת חו"ל המועד סוכות, בימים ראשון-שלישי בתאריכים 24-22 בספטמבר, בשעות 15:30-08:00, ומציעה בילויי חווייתי לכל המשפחה. הביקור כולל סיור מודרך בהנחיית מדריכים מקצועיים ומנוסים המתאימים את הסיור לצרכי המבקרים. הכניסה אינה כרוכה בתשלום, אך מותנית בהרשמה מראש בטלפון 076-86-44333 או באתר האינטרנט של החברה.
|
|
|
את השנה החדשה יפתחו חיילי צה"ל עם שני טונות דבש טהור בו יוכלו לטבול כ-14 טונות של תפוחי עץ. בנוסף, שולחנות החג יכללו קרוב ל-32 טונות ירקות ופירות (בניהם דלורית, סלק, פטריות, ירקות טריים, תמרים ושלל פירות יבשים) וגם כשבעה טונות רימונים. לקינוח הארוחה יסופקו כשמונה טונות עוגות דבש עשירות.
|
|
|
|
|
|
ברחבת הכותל המערבי נערכים לבואם של כמיליון וחצי מתפללים ומבקרים במהלך הימים הנוראים הבאים עלינו לטובה.
|
|
|
פרופסור יואל כהן, מרצה בבית הספר לתקשורת ומומחה בנושאי דת ותקשורת, בוחן במחקרו החדש את סוגיית סיקור החגים בתקשורת הישראלית. התקשורת, כחלק מהתרבות הכללית יותר, ממלאת תפקיד חשוב בתרומה לזהות הדתית של המסורתיים בקרב האוכלוסייה המהווים את הרוב, שאינם מקפידים על תרי"ג מצוות ומקיימים מצוות לפי בחירתם.
|
|
|
|