|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
טראמפ. תוקף וצועק [צילום: פטריק סמנסקי, AP] קלינטון. מקפידה לחייך [צילום: חוליו קורטז, AP]
טראמפ. תוקף וצועק [צילום: פטריק סמנסקי, AP]
העימות הראשון בין המועמדים לנשיאות

טראמפ: הפכתם את אירן למעצמה;
קלינטון: ההסכם איתה מוצלח מאוד

העימות נפתח בדיון על יצירת משרות ועבר להתקפות הדדיות על אי-פרסום הצהרת ההון של טראמפ ועל המיילים של קלינטון טראמפ: המזג שלי יותר מתאים; קלינטון: וואו! סקרים אחרונים: יתרון של 4% לקלינטון בספירת הקולות, שומרת על היתרון בתחום האלקטורים
27/09/2016  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות בארה''ב   |   תגובות
"הרבה ניסיון, אבל גרוע"
קלינטון הצביעה על נסיונה הרב במדיניות החוץ, וטראמפ השיב: "להילארי יש הרבה ניסיון, אבל ניסיון גרוע". קלינטון: "זה האיש שקרא לנשים 'חזירות' ו'כלבות'; זה האיש למועמדת בתחרות יופי 'מיס עוזרת בית' משום שהיא לטינית"

"הוא לא רוצה שתדעו"
טראמפ הבטיח לפרסם הצהרה פיננסית "כאשר רואי החשבון יסיימו להכין אותה". הוא הפנה לדוח בן 140 שפרסם, ולפיו הכנסותיו אשתקד היו קרובות ל-700 מיליון דולר. לאחר מכן אמר, שיפרסם את ההצהרה כאשר קלינטון תפרסם את תוכן רבבות האי-מיילים שמחקה – כלומר: לעולם לא. קלינטון השיבה: "אולי הוא אינו עשיר כפי שהוא טוען. אולי הוא לא רוצה שתדעו שהוא שילם אפס במיסים פדרליים, וזה אומר אפס לצבא ולבתי ספר. יש כנראה משהו מאוד חשוב שהוא מנסה להסתיר"

"מנצלים חוקים שקיימים"
קלינטון: "אני שמחה שאבא שלי לא עשה עסקים איתך. נכנסת לפשיטת רגל שש פעמים; יש הרבה אנשי עסקים שלא נכנסו אפילו פעם אחת". טראמפ השיב, שמדי פעם מנצלים חוקים שקיימים, "כי חובתי לעשות את המיטב בשבילי, בשביל משפחתי ובשביל החברות שלי. יש רבבות אנשים מאושרים אצלי"

"הייתי המומה"
קלינטון: "אין ספק שרוסיה ביצעה התקפות סייבר על גורמים שונים במדינה. בין אם מדובר ברוסיה, סין, אירן או מדינה אחרת – שיהיה ברור: יש לנו הרבה יותר יכולות ולא נשב בשקט ונאפשר לבצע מתקפות כאלה. נגן על אזרחיה של מדינה זו, והרוסים צריכים להבין זאת. לכן הייתי המומה כאשר דונלד הזמין את רוסיה לתקוף את המפלגה הדמוקרטית. זו אחת הסיבות מדוע הוא אינו מתאים להיות המפקד העליון"

העימות בין הילרי קלינטון ודונלד טראמפ נפתח (יום ב', 27.9.16) כאשר המועמד הרפובליקני תוקף את המועמדת הדמוקרטית וקוטע את דבריה, בעוד היא נותרת שלווה. המנחה לסטר הולט נאלץ להעיר מספר פעמים לטראמפ על התפרצויותיו. בעוד קלינטון נכנסה לפרטים של תוכניותיה, טראמפ הסתפק בדרך כלל במתקפה עליה ועל המצב הקיים ובססמאות כלליות. ישראל לא הוזכרה בעימות, והמזרח התיכון עלה בעיקר בהקשרים של דאעש ואירן.

טראמפ טען, שיש לו מזג מתאים יותר להיות נשיא משום שהוא יודע להצליח. קלינטון הגיבה במילה אחת: "וואו!". קלינטון הצביעה על נסיונה הרב במדיניות החוץ, וטראמפ השיב: "להילארי יש הרבה ניסיון, אבל ניסיון גרוע". קלינטון: "זה האיש שקרא לנשים 'חזירות' ו'כלבות'; זה האיש למועמדת בתחרות יופי 'מיס עוזרת בית' משום שהיא לטינית".

קלינטון התייחסה לטראמפ כאל "דונלד", בעוד טראמפ שאל אותה האם הוא יכול לקרוא לה "השרה קלינטון"; היא השיבה בחיוב, והוא חייך: "העיקר שתהיי מרוצה". בדקות הראשונות של העימות דומה היה שטראמפ מצונן מעט, הוא הרבה להנהן כאשר קלינטון דיברה ומדי פעם הביט לצדדים. אבל הוא גם היה הראשון לתקוף, כאשר הפנה שאלה ישירה לקלינטון על הסכמי הסחר וקטע את דבריה, בעוד היא נותרה שלווה, טענה שאינו מדייק ואמרה: "אתה חי בריאליטי שלך".

השאלה הראשונה של הולט עסקה ביצירת משרות חדשות. קלינטון השיבה: "רוב העבודות החדשות יבואו מעסקים קטנים. יש להעלות את שכר המינימום ולהבטיח שכר שווה לנשים; חלוקת רווחים לכל העובדים ולא רק למנהלים; חופשות לידה בתשלום. העשירים צריכים לשלם את חלקם ויש לסגור את הפרצות במיסוי החברות".

טראמפ: "העבודות שלנו עוזבות את ארצנו, למקסיקו ולמדינות אחרות. צריך להיאבק בסין ובמדינות אחרות, שמשתמשות בנו כדי לבנות את עצמן. צריך להפסיק את גניבת העבודות שלנו ואת עזיבת החברות שמובילה לפיטורים. אוריד מיסים לחברות בצורה משמעותית מ-35% ל-15%. צריך לדון מחדש בהסכמי הסחר".

"בניתי אימפריה של מיליארדים"

קלינטון הגיבה: "יש לנו נקודות השקפה שונות. דונלד התחיל עם הלוואה של 40 מיליון דולר מאביו והוא חושב שצריך לעודד את העשירים. לאבא שלי היה עסק קטן ואני חושבת שאנחנו צריכים לעשות יותר למען מעמד הביניים". טראמפ ביקש לתקן: "אבא שלי נתן לי סכום קטן ובניתי אימפריה של מיליארדים".

בדקות הבאות שב טראמפ ותקף את הסכמי הסחר, וכאמור היה הראשון שהפנה שאלה ישירה: "את עוסקת בזה כבר 30 שנה, ומדוע חשבת על זה רק עכשיו?". קלינטון: "חשבתי על זה הרבה זמן. בעלי עשה עבודה טובה בשנות ה-90 ואנחנו יכולים לחזור על זה. כאשר הייתי בסנט, דרשתי לדעת האם הסכמי סחר ייצרו משרות. אבל הסחר אינו האתגר המרכזי בכלכלה שלנו. כאשר הייתי מזכירת המדינה, העלינו את הייצוא האמריקני ב-30% ואת הייצוא לסין ב-50%".

כאשר הפנתה קלינטון את הצופים לאתר האינטרנט שלה, כדי שיוכלו לבדוק את אמינות דבריו של טראמפ, תקף אותה האחרון: "את אומרת באתר שלך אין להילחם בדאעש. את מגלה לאויב כיצד נילחם בו!". "אתה אומר דברים מטורפים", אמרה קלינטון פעם אחת.

"בנית על גבם של אנשים קטנים"

טראמפ הבטיח לפרסם הצהרה פיננסית "כאשר רואי החשבון יסיימו להכין אותה". הוא הפנה לדוח בן 140 שפרסם, ולפיו הכנסותיו אשתקד היו קרובות ל-700 מיליון דולר. לאחר מכן אמר, שיפרסם את ההצהרה כאשר קלינטון תפרסם את תוכן רבבות האי-מיילים שמחקה – כלומר: לעולם לא. קלינטון השיבה: "אולי הוא אינו עשיר כפי שהוא טוען. אולי הוא לא רוצה שתדעו שהוא שילם אפס במיסים פדרליים, וזה אומר אפס לצבא ולבתי ספר. יש כנראה משהו מאוד חשוב שהוא מנסה להסתיר".

בנושא האי-מיילים אמרה קלינטון: "עשיתי טעות כאשר השתמשתי בדוא"ל הפרטי. אני לא אתן תירוצים; זו הייתה טעות". טראמפ: "זו לא הייתה טעות; זה נעשה בכוונה. כאשר עוזרייך שומרים על זכות השתיקה - זו חרפה".

טראמפ טען, כי ארה"ב הוציאה 6 טריליון דולר במזרח התיכון, כסף שהייתה יכולה להשקיע בה-עצמה, וציין את נסיונו העסקי. קלינטון השיבה: "בנית את עסקיך על גבם של אנשים קטנים. פגשתי אנשים רבים שלא שילמת להם; בקהל יושב אדריכל שלא שילמת לו על פרויקט יפהפה". טראמפ: "אולי הוא לא עשה עבודה טובה". קלינטון: "אני שמחה שאבא שלי לא עשה עסקים איתך. נכנסת לפשיטת רגל שש פעמים; יש הרבה אנשי עסקים שלא נכנסו אפילו פעם אחת". טראמפ השיב, שמדי פעם מנצלים חוקים שקיימים, "כי חובתי לעשות את המיטב בשבילי, בשביל משפחתי ובשביל החברות שלי. יש רבבות אנשים מאושרים אצלי".

"רקורד של התנהגות גזענית"

בנושא בעיית הגזע אמרה קלינטון, כי יש לעשות מספר דברים בו זמנית: לחדש את האמון בין התושבים למשטרה, מתן מיטב האימונים והטכנולוגיה למשטרה כך שתפעיל כוח רק במקרים הנחוצים, רפורמה במשפט הפלילי ולהוציא נשק מידי מי שאינם זקוקים לו. טראמפ אמר, כי קלינטון אינה משתמשת במילים "חוק וסדר" וטען שחלק גדול מארגוני השוטרים תומכים בו.

קלינטון העירה, שטראמפ תקף אותה על כך שהתכוננה לעימות. "אני חושבת שזה דבר טוב, ואתה יודע למה עוד אני מתכוננת? להיות נשיאה", אמרה וזכתה לתשואות. טראמפ אמר, שהוא מרוצה מכך שהכריח את הנשיא ברק אובמה לחשוף את תעודת הלידה שלו, אך טען שלא התמקד בכך בשנים האחרונות. הולט רמז, שעיסוקו של טראמפ בנושא היה בעל השלכות גזעיות.

קלינטון הגיבה: "פשוט תקשיבו למה ששמעתם. הוא תקף את הנשיא השחור הראשון שלנו. דונלד החל את הקריירה שלו ב-1973 בתביעה של משרד המשפטים על אפליה גזענית. יש לו רקורד של התנהגות גזענית". טראמפ: "התייחסת לאובמה בחוסר כבוד מוחלט בעימותים ביניכם, והיום את אומרת כמה שהוא נהדר. נתבענו כמו הרבה חברות אחרות, וסיימנו אותה ללא הודאה".

מי פרץ למחשבי המפלגה הדמוקרטית?

בנושא הביטחון הלאומי, אמרה קלינטון: "אין ספק שרוסיה ביצעה התקפות סייבר על גורמים שונים במדינה. בין אם מדובר ברוסיה, סין, אירן או מדינה אחרת – שיהיה ברור: יש לנו הרבה יותר יכולות ולא נשב בשקט ונאפשר לבצע מתקפות כאלה. נגן על אזרחיה של מדינה זו, והרוסים צריכים להבין זאת. לכן הייתי המומה כאשר דונלד הזמין את רוסיה לתקוף את המפלגה הדמוקרטית. זו אחת הסיבות מדוע הוא אינו מתאים להיות המפקד העליון".

טראמפ: "200 גנרלים ואדמירלים תומכים בי. אני מסכים חלקית עם מה שקלינטון אמרה. איש אינו יודע האם רוסיה פרצה למפלגה הדמוקרטית; זו יכולה להיות סין או כל מדינה אחרת. אבל מה למדנו מהפריצה הזאת? שאנשייך ניצלו את ברני סנדרס. תחת אובמה איבדנו את השליטה על מה שהובלנו בו; דאעש מביס אותנו באינטרנט. דאעש! אנחנו לא עושים את מה שעלינו לעשות".

גם קלינטון התייחסה לדאעש ואמרה, שתוכניותיה להבסתו כוללות לוחמה און-ליין בשיתוף המגזר הפרטי, הפצצות אוויריות שיסייעו לכורדים וחיסול מנהיגיהם כפי שנטלה חלק בחיסולו של אוסמה בן-לאדן. טראמפ: "אובמה וקלינטון יצרו ואקום בצורה בה יצאו מעירק, זה היה אסון ודאעש נוצר. זה לא היה קורה אילו היו משאירים שם 10,000 חיילים או שהיינו מחזיקים בידינו את הנפט". קלינטון טענה שטראמפ תמך בפלישה לעירק, והוא הכחיש זאת; הולט אמר שהצדק עם קלינטון. לדבריה, הנשיא ג'ורג' בוש היה זה שהחליט להוציא את הצבא האמריקני מעירק ולא אובמה.

"ביבי נתניהו אינו מאושר"

בנוגע למתקפות הטרור האחרונות בארה"ב אמרה קלינטון, כי יש להגביר את מאמצי איסוף המודיעין, כולל מהמזרח התיכון, בשיתוף פעולה עם בעלות בריתה של ארה"ב ועם הקהילות המוסלמיות בארה"ב עצמה. טראמפ: "עבדנו איתם המון שנים, וקיבלנו את הבלגן הגדול ביותר בהיסטוריה. אירן עמדה ליפול, הם נחנקו מהסנקציות, ועכשיו הם הופכים למעצמה. נאטו חייבת להתמקד במאבק בטרור".

קלינטון: "כאשר נכנסתי לתפקידי כמזכירת המדינה, אירן הייתה במרחק של שבועות אחדים מפצצה גרעינית, אבל זה לא הספיק. גיבשתי קואליציה שהטילה עליה סנקציות שגררו אותה למו"מ, והשגנו הסכם מוצלח מאוד בלי לירות ירייה אחת. מי שמתרגז מציוץ בטוויטר - אסור שיהיה במרחק נגיעה מהקודים הגרעיניים".

טראמפ לא התייחס לנשק הגרעיני, טען ש"אנחנו מפסידים בכל" וחזר על דרישתו שמדינות כמו סעודיה ויפן ישתתפו במימון הגנתן בידי ארה"ב. לדבריו, ההסכם עם אירן היה הגרוע ביותר שראה בימי חייו, וארה"ב לא ניצלה אותו כדי ללחוץ על קוריאה הצפונית ולטפל בבעיות כגון תימן. "נפגשתי עם ביבי נתניהו והוא לא מאושר", העיר.

השאלה האחרונה הייתה האם שני המועמדים יקבלו את תוצאות הבחירות. קלינטון השיבה בחיוב, ואמרה שטראמפ מנסה לשכנע שההפך הוא הנכון. טראמפ השיב: "אני רוצה להפוך את אמריקה לגדולה שוב, אני לא חושב שהילארי יכולה, אבל אם היא תנצח - אתמוך בה".

מתעבים את טראמפ קצת יותר

הסקרים האחרונים שמפרסם הפטינגטון פוסט מלמדים, כי 60% מהנשאלים אומרים שיש להם דעה שלילית על דונלד טראמפ, לעומת 56% בעלי דעה כזו על הילרי קלינטון. קשה לזכור מתי לאחרונה היו שני המועמדים כל כך לא מקובלים, סמוך כל כך למועד הבחירות.

הסקרים האחרונים לפני העימות מצביעים על כך שקלינטון שומרת על יתרונה: 47.7% מול 43.7% לטראמפ במרוץ בין שניהם בלבד. כאשר מכניסים לתמונה את מועמד הליברטיאנים, גארי ג'ונסון - שבהחלט ממשיך להתמודד - התמונה שונה-משהו: היתרון של קלינטון צונח והיא מובילה ב-42% בלבד מול 40% לטראמפ. יותר ויותר נראה, כי קלינטון תהיה חייבת להביא לפרישתו של ג'ונסון, או שתסתכן בהפסד.

עם זאת, בספירה החשובה באמת - זו של האלקטורים - עדיין יש לקלינטון יתרון משמעותי. הסקר האחרון של USA Today קובע שיש לה 263 אלקטורים במידה כזו או אחרת של ודאות - שבעה בלבד פחות מן הנחוץ לניצחון - לעומת רק 191 המצויים בכיסו של טראמפ.

עד כמה העימות יכול לשנות? ניתוח אחר של הפטינגטון פוסט מעלה, כי במערכות בחירות קודמות - לא היו שינויים של ממש בין הדעות ערב העימותים לבין התוצאות בקלפי. אם כבר, אזי המועמד המוביל רק הגדיל את יתרונו. בשורות טובות לקלינטון - עם שתי הסתייגויות חשובות. האחת: היא מאבדת גובה ללא הרף, כך שלא בטוח שהמגמה הזאת תיבלם. השנייה: מערכת הבחירות הזאת כבר מזמן מצטיירת כמי שיכולה לטרוף את כל קלפי ההנחות המקובלים והניסיון המצטבר.

לחיצת יד בין המועמדים בתחילת העימות [צילום: חוליו קורטז, AP]
תאריך:  27/09/2016   |   עודכן:  27/09/2016
איתמר לוין
+חייבים לתפוס איתו טראמפ
09:11 27/09/16  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
הפירוש של גדולי ישראל הוא שהעולם קיים בזכות עיסוק התורה של עם ישראל - קרי, קיום התורה והמצוות שלנו, ואם יורדים בו הרי כל העולם סובל מפורעניות
(מי שלא יפריע ליהדות [צילום: AP])
+התמיכה של אולג'אן קולג'ג'ייה
08:51 27/09/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נהג מונית בטיראנה, בירת אלבניה, קישט את מכוניתו בתמונות של טראמפ ומשוכנע שהוא יעשה טוב לעולם ולארה"ב. בינתיים, הגימיק עושה טוב לכיסו
יצא נגד ראש הממשלה [צילום: הקטור פוסטינה, AP]
+המשך ישיר של הקמפיין
06:02 27/09/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טראמפ תוקף, קלינטון נשיאותית - כך ניתן לסכם את העימות הראשון בין המועמדים לנשיאות. בקמפיין נורמלי, היה ברור שקלינטון ניצחה - אבל הבחירות של 2016 שוברות הרבה מוסכמות
(הנשיאותית והאופוזיציונר [צילום: חוליו קורטז, AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טראמפ: הפכתם את אירן למעצמה; קלינטון: ההסכם איתה מוצלח מאוד
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אהוד פרלסמן
27/09/16 01:08
2
מ"הארץ"
27/09/16 01:46
3
רון ה .
27/09/16 06:03
 
אלטע קאקער
27/09/16 21:33
 
רון ה.
28/09/16 05:34
 
אהוד פרלסמן
28/09/16 09:43
 
רון ה.
28/09/16 14:35
4
אלכס אביב
27/09/16 09:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות בארה''ב
מאמר המערכת של הניו-יורק טיימס הוקדש (יום א', 25.9.16) לשכנוע קוראי העיתון מדוע אסור להם לתמוך במועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ. המאמר מתפרסם לקראת העימות הטלוויזיוני הראשון שיערכו הלילה טראמפ ויריבתו מן המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון.
26/09/2016  |  איציק וולף  |   מיוחדים ברשת
היא או הוא עומדים מאחורי מסך הקלפי להטיל את פתק ההצבעה שלהם שיפריד בין מועמד או מועמדת לנשיאות לבין נשיא או נשיאה. יש לו או יש לה שיקול דעת. מפקידים הרבה עד למאוד ביד ילוד אישה שייכנס לבית בו מתקבלות הכרעות חותכות גורל של מיליארדי ילודי אישה בכל ארבע קצוות הארץ. זה כך הבית הלבן. בכל מדינה ומדינה חותכים ראשי עם גורלות אבל כל הגורלות כולם מתכנסים לבית הלבן.
26/09/2016  |  יצחק מאיר  |   מאמרים
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש (יום א', 25.9.16) עם המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון. הפגישה התקיימה שעות ספורות לאחר שנפגש בניו-יורק עם מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות, דונלד טראמפ.
26/09/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש (יום א', 25.9.16) במגדל טראמפ בניו-יורק עם דונלד טראמפ, מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית. הפגישה נמשכה למעלה משעה והשתתף בה גם שגריר ישראל בארצות הברית, רון דרמר.
25/09/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מי שבכלל אינו מאמין בסקרים, יכול לחשוב שגם לו נערכו בחירות 2006 שבוע לפני מועדן, היו הגמלאים מקבלים שבעה מנדטים, ושהנסקרים בסקרים פשוט רימו. וכך גם בבחירות 2013 עם לפיד, ובבחירות 2015 עם הליכוד.
25/09/2016  |  אהוד פרלסמן  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות בארה''ב  /  מי ומי  
אובמה שלח לקלינטון מייל בשם בדוי  /  איציק וולף
טראמפ פתח ערוץ לפוטין?  /  איתמר לוין
בוש האב: אצביע עבור הילרי קלינטון  /  איציק וולף
רק טראמפ יביא שלום  /  ענבל בר-און
ישראל צריכה להקפיא התנחלויות  /  ענבל בר-און
קלינטון בדרך להפסד  /  ענבל בר-און
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il