חברת גולדמרקט דיילות וייצוג, המעניקה שירותי דיילות וקידום מכירות, תובעת 2.63 מיליון שקל מחברת פיליפ מוריס, חברת-בת של פיליפ מוריס העולמית.
התובעת אומרת (5.10.16), כי במשך 17 השנים האחרונות העניקה לנתבעת את שירותיה, אך זו מנסה להתנער מהתחייבויותיה כלפיה ולהפסיק את ההתקשרות עימה. לטענתה, בסוף 2015 היא נדרשה להתמודד במכרז של פיליפ מוריס, וזאת למרות הסכמה קודמת לפיה החוזה ביניהן יתחדש אוטומטית לשנת 2016.
לטענת התובעת, נמסר לה, כי מדובר בדרישה פורמלית, שתכליתה הסדרה חוקית ומסודרת של מערכת היחסים בינה לבין הנתבעת. אולם לאחר הגשת הצעתה למכרז, שינתה הנתבעת את תנאיו מן הקצה אל הקצה. לנוכח התנגדותה לתיקון המכרז ולהודעת הנתבעת, לפיה היא מוכנה לקבל את הצעתה רק ביחס לנתח מסוים של פעילות, ולנוכח ועמידתה על זכויותיה, קטעה הנתבעת את התקשרותה עימה.
התובעת אומרת, כי פיליפ מוריס היא מבטלת לאלתר שירותים ספציפיים אותם הזמינה ממנה מראש, שידלה עובדים שלה לעבור לעבוד בעבורה, וכן נמנעה מלשלם לה סכומים המגיעים לה בעבור שירותיה. עוד היא טוענת, באמצעות עוה"ד ספי ריבה ודני בלנקין, לאור הסתמכותה על התחייבויות הנתבעת, היא איחרה את המועד להגשת הצעות לאספקת שירותיה לחברות אחרות, ובכך ספגה נזקים משמעותיים. טרם הוגש כתב הגנה.