|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
טראמפ. "היא גרמה לאלימות" [צילום: דייוויד גולדמן, AP] קלינטון. בן-לאדן מול "המתמחה" [צילום: פטריק סמנסקי, AP]

העימות השלישי והאחרון בין המועמדים לנשיאות

קלינטון: טראמפ יהיה בובה של פוטין; <br>טראמפ: היא שילמה לנשים שיצאו נגדי

טראמפ מסרב לומר האם יקבל את תוצאות הבחירות אם יפסיד קלינטון מאשימה במפורש את פוטין בריגול נגד ארה"ב טראמפ: פוטין אמר עלי דברים טובים ואם נסתדר - מה טוב קלינטון: אתה האדם המסוכן ביותר שהתמודד על נשיאות ארה"ב טראמפ: אסור היה לתת לה להתמודד אחרי הפשעים שביצעה
20/10/2016  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   בחירות בארה''ב   |   תגובות
לא הגיבה על המיילים
טראמפ אמר, כי גנרל לשעבר צפוי לחמש שנות מאסר בשל שקר אחד ל-FBI, בעוד קלינטון שיקרה מאות פעמים - ויכולה לרוץ לנשיאות. הוא שב והעלה את פרשת המיילים, וקלינטון לא הגיבה על כך. במקום זאת אמרה, כי בכל פעם בה טראמפ נלחץ - הוא יוצא למתקפה ומעליב את כל מי שניצב מולו

"גאה בפעילות הצדקה"
וולאס עימת את קלינטון עם מיילים המלמדים שתורמיה זכו להעדפות כאשר הייתה שרת החוץ. קלינטון השיבה, שכל פעולותיה היו לטובת המדינה, וכי היא גאה בפעולות הצדקה של קרן קלינטון ברחבי העולם. טראמפ קטע את דבריה וטען שפעילותה של הקרן הייתה פלילית, ציין שהיא קיבלה תרומות מסעודיה - "מדינה שהורגת נשים" - וקרא לה להחזיר אותן

"הפרס הגיע לי"
טראמפ סירב לומר האם יקבל את תוצאות הבחירות: "אבדוק את זה בבוא הזמן". הוא שב והאשים את התקשורת בשחיתות וטען שיש אי-סדרים ברישומיהם של מיליוני אזרחים. קלינטון טענה, כי בכל פעם בה הדברים אינם מסתדרים כפי שטראמפ רוצה - הוא טוען שהדבר נגזל ממנו. היא ציינה, כי טראמפ העלה טענות דומות אפילו כאשר לא זכה בפרס האמי על "המתמחה"; טראמפ הגיב: "הפרס הגיע לי"

"יצרו את הוואקום"
קלינטון ציינה את נסיונה ואמרה, שבזמן שפעלה - טראמפ לווה כסף מאביו, הפלה בני מיעוטים, העליב את מיס תבל ואירח את חבריו העשירים. טראמפ השיב, שאם ארה"ב תנוהל כמו שניהל את עסקיו - כולם יהיו גאים בה. הוא שב וטען, שאובמה וקלינטון יצרו את הוואקום שהביא להקמת דאעש

עשרה ימים לאחר מה שהוגדר כ"עימות המכוער ביותר בהיסטוריה", התייצבו (יום ה', 20.10.16 בשעה 04:00 שעון ישראל) הילרי קלינטון ודונלד טראמפ לעימות השלישי והאחרון. השניים לא לחצו ידיים כאשר נכנסו לאולם ולא כאשר סיימו את העימות. העימות התקיים באוניברסיטת נבאדה בלאס וגאס, במתכונת של העימות הראשון: שאלות רק של המנחה, כריס וולאס מרשת פוקס ניוז.

רק במחצית השנייה של העימות עלתה שאלת ההתאמה לנשיאות. וולאס שאל מדוע כל כך הרבה נשים ממציאים סיפורים נגד טראמפ, לגישתו. טראמפ השיב, שקמפיין קלינטון הוא שהביא נשים אלו, ולא היה עליו להתנצל בפני אשתו משום שלא עשה דבר. "הנשים הללו רוצות תהילה או שהקמפיין שלה שילם להן", טען. קלינטון טענה, כי טראמפ אמר שאותן נשים אינן מושכות; "דונלד חושב שלהקטין נשים עושה אותו גדול יותר. אנחנו יודעים כעת כיצד הוא מתנהג כלפי נשים; זה דונלד".

טראמפ אמר, כי גנרל לשעבר צפוי לחמש שנות מאסר בשל שקר אחד ל-FBI, בעוד קלינטון שיקרה מאות פעמים - ויכולה לרוץ לנשיאות. הוא שב והעלה את פרשת המיילים, וקלינטון לא הגיבה על כך. במקום זאת אמרה, כי בכל פעם בה טראמפ נלחץ - הוא יוצא למתקפה ומעליב את כל מי שניצב מולו. טראמפ האשים את קלינטון בכך שהיא שגרמה לאלימות בעצרות הבחירות שלו וטען שאין מי שמכבד נשים יותר ממנו.

טראמפ לא מתחייב לקבל את התוצאות

וולאס עימת את קלינטון עם מיילים המלמדים שתורמיה זכו להעדפות כאשר הייתה שרת החוץ. קלינטון השיבה, שכל פעולותיה היו לטובת המדינה, וכי היא גאה בפעולות הצדקה של קרן קלינטון ברחבי העולם. טראמפ קטע את דבריה וטען שפעילותה של הקרן הייתה פלילית, ציין שהיא קיבלה תרומות מסעודיה - "מדינה שהורגת נשים" - וקרא לה להחזיר אותן.

קלינטון השיבה: "אני מוכנה להשוות את הפעילות שלנו עם זו של קרן טראמפ, שלקחה כספים מאנשים ומימנה פורטרטים של דונלד". היא גם הזכירה, כי טראמפ לא פרסם את הצהרות המס שלו, ואמרה שלא ניתן לאמת אף אחת מהצהרותיו; "יש לנו מהגרים בלתי חוקיים ששילמו יותר מס ממנו". טראמפ השיב, שהוא פעל כחוק וכמו שעשו רוב התורמים הכבדים של קלינטון. "את לא תשני את החוק, כי את מקבלת מהם כל כך הרבה כסף והם מממנים עוד ועוד מודעות", טען.

טראמפ סירב לומר האם יקבל את תוצאות הבחירות: "אבדוק את זה בבוא הזמן". הוא שב והאשים את התקשורת בשחיתות וטען שיש אי-סדרים ברישומיהם של מיליוני אזרחים. "הבחירות נגזלות במובן זה שאסור היה לה בכלל להתמודד, משום שהיא ביצעה כל כך הרבה פשעים", הוסיף. וולאס: "המסורת היא שהמפסיד מכיר בהפסדו". טראמפ: "אגיד לך בזמן אמת; אחזיק אותך במתח".

קלינטון: "זה דבר מבהיל". היא טענה, כי בכל פעם בה הדברים אינם מסתדרים כפי שטראמפ רוצה - הוא טוען שהדבר נגזל ממנו. היא ציינה, כי טראמפ העלה טענות דומות אפילו כאשר לא זכה בפרס האמי על "המתמחה"; טראמפ הגיב: "הפרס הגיע לי". לדבריה, טראמפ האשים גם את המפלגה הרפובליקנית בגזילת הבחירות המקדימות כאשר הפסיד בכמה מדינות.

השאלה הראשונה עסקה בדמותו של בית המשפט העליון ובפרשנות החוקה, לאור העובדה שהנשיא הבא ימנה לפחות אחד מחבריו. קלינטון אמרה, כי על ביהמ"ש להתייצב לטובת הפרט מול החברות הגדולות וייצג את כל האמריקנים. טראמפ השיב, שעל ביהמ"ש העליון להגן על התיקון לחוקה המתיר לשאת נשק משום שהוא נמצא תחת התקפה, והזכיר שכבר יש לו רשימה של 20 מועמדים לשיפוט בו.

קלינטון השיבה, שיש לבצע בדיקות רקע לפני מכירת נשק, וטענה שהדבר אינו נוגד את התיקון השני. לדבריה, לובי יצרני הנשק תומך בטראמפ והזרים מיליוני דולרים למימון מודעות נגדה. טראמפ הגיב באומרו, שהוא גאה בתמיכה זו. בנוגע להפלות אמר טראמפ, שאם ביהמ"ש העליון ישנה את פסיקתו - ההחלטה תעבור לידי כל אחת מן המדינות. קלינטון ציינה, כי מדינות רבות מטילות מגבלות על ההפלות, והצהירה שהיא תומכת בהמשך הזכות הנוכחית של כל אישה להפיל.

חילופי דברים קשים על פוטין

הנושא השני היה הגירה, וטראמפ טען שהבעיה הגדולה ביותר היא הרואין המגיע ממקסיקו והורס את הנוער. הוא שב ואמר שיש צורך בחומה בגבול זה ויגרש את ברוני הסמים שהתיישבו בארה"ב. קלינטון השיבה, שדרישתו של טראמפ לגרש מהגרים בלתי חוקיים נוגדת את עקרונותיה של ארה"ב, ויש לגרש רק את מי שעוברים על החוק; "אנחנו ארץ של מהגרים ושל חוק", הוסיפה. בתשובה לטענתו של טראמפ לפיה תמכה בבניית חומה, אמרה קלינטון, כי תמכה בכך בנקודות ספציפיות בהן היא נחוצה.

כאשר ציטט וולאס מסמכים של ויקיליקס, אמרה קלינטון, כי מדובר בריגול רוסי שאושר בידי הנשיא ולדימיר פוטין, וכי השאלה החשובה ביותר של הערב היא האם טראמפ יגנה עובדה זו. טראמפ אמר, כי קלינטון מתחמקת מכך שהיא תומכת בגבולות פתוחים שיביא לכניסת פעילים של טרור מוסלמי קיצוני. "פוטין אמר דברים טובים עלי, ואם נסתדר - זה טוב. אין לו שום כבוד כלפיה וכלפי הנשיא שלנו", אמר בהתייחסו לפוטין.

קלינטון: "הוא יעדיף בובה בתור נשיא". טראמפ: "את הבובה". בתשובה לשאלתו של וולאס אמר טראמפ, כי הוא מגנה כל התערבות חיצונית בבחירות בארה"ב, וטען שפוטין מקדים את ברק אובמה וקלינטון בכל צעד. כאשר תקפה קלינטון את מה שלדעתה הוא חוסר אחריות של טראמפ בתחום הנשק הגרעיני, אמר טראמפ: "היא שיקרה בכל כך הרבה נושאים, וזה רק עוד אחד מהם".

בנוגע לכלכלה טענה קלינטון, כי תוכניתו של טראמפ תוביל לאובדן של 3.5 מיליון מקומות עבודה, שכן "הוא יפעיל את הכלכלה שלנו על סטרואידים". טראמפ השיב, שתוכניתה של קלינטון תביא להעלאת מיסים בשיעור של עד 100% ומדובר בתוכנית שהיא אסון. הוא שב וטען, שעל בעלות בריתה של ארה"ב לשלם תמורת הגנתה וכי יש לשוב ולדון בהסכמי הסחר של ארה"ב.

טראמפ: אירן משתלטת על סוריה

וולאס שאל את קלינטון, האם אין היא חוזרת על מדיניותו הכושלת של אובמה, והיא השיבה שאובמה הצליח - לנוכח העובדה שירש את המיתון הגרוע ביותר מאז שנות ה-30. טראמפ נשאל על העובדה שאפילו כלכלנים שמרנים אומרים שתוכניתו אינה מציאותו; הוא לא השיב, אלא תקף את הסכם הסחר נאפט"א עליו חתם ביל קלינטון. קלינטון טענה, שטראמפ הוא שהוציא משרות למקסיקו ול-11 מדינות אחרות, וכי הוא בנה את המלון שלו בלאס וגאס בפלדה סינית.

טראמפ: "למה לעזאזל לא עשית את כל זה [תוכניותיך] ב-30 השנים האחרונות? כל מה שעשית - נכשל. את מדברת ולא עושה כלום. כאשר היית שרת החוץ, נעלמו 6 מיליארד דולר. איך מאבדים 6 מיליארד דולר? אם תהיה נשיאה, המדינה הזו תהיה בבלגן". קלינטון: "מה שהוא אמר על משרד החוץ אינו נכון וזה נבדק". היא ציינה את נסיונה ואמרה, שבזמן שפעלה - טראמפ לווה כסף מאביו, הפלה בני מיעוטים, העליב את מיס תבל ואירח את חבריו העשירים. טראמפ השיב, שאם ארה"ב תנוהל כמו שניהל את עסקיו - כולם יהיו גאים בה. הוא שב וטען, שאובמה וקלינטון יצרו את הוואקום שהביא להקמת דאעש.

באותו נושא אמרה קלינטון, לא תציב חיילים אמריקניים על הקרקע בעירק, אלא תמשיך במדיניות הנוכחית של פעילות כוחות מיוחדים וסיוע לבעלות בריתה בשטח. "סוריה תישאר קרקע פוריה לטרור כל עוד תימשך מלחמת האזרחים בסיוע רוסיה ואירן", המשיכה. טראמפ אמר, כי אירן צריכה לשלוח לארה"ב מכתב תודה על התנהלותה בסוריה, כשם שעליה להודות לממשל אובמה על הסכם הגרעין, המבטיח שיהיה לה נשק גרעיני. קלינטון: "אנחנו רדפנו את בן-לאדן כאשר אתה עשית את 'המתמחה: סלבריטיז'".

טראמפ התפרץ: "אנחנו לא עושים כלום ואירן משתלטת על סוריה". בנקודה זו השניים נכנסו זה לדברי זה. טראמפ: "ג'ון פודסטה [יו"ר הקמפיין] אמר עליך דברים נוראים - ובחיי, הוא צדק. ברני סנדרס אמר שיש לה שיקול דעת גרוע". קלינטון: "אתה האדם המסוכן ביותר שהתמודד על נשיאות ארה"ב בעידן המודרני". טראמפ טען, כי קלינטון תאפשר לאנשי דאעש להיכנס לארה"ב והם יהפכו לסוס טרויאני.

הנושא האחרון היה הגרעון העצום בתקציב האמריקני, כאשר לדברי וולאס - שני המועמדים מתעלמים ממנו. טראמפ השיב, כי הוא יפתור את הבעיה על-ידי יצירת משרות ודיון מחודש בהסכמי הסחר הבינלאומיים. קלינטון טענה, כי טראמפ מותח ביקורת על כל ממשל ואומר שרק הוא יכול לתקן את המצב. לדבריה, תוכניתה-שלה לא תוסיף אפילו סנט אחד לגרעון, אלא "נדרוש מהעשירים לשלם את חלקם" ותבנה מחדש את המעמד הבינוני וכך תקדם את הכלכלה.

תאריך:  20/10/2016   |   עודכן:  20/10/2016
איתמר לוין
+קלינטון נגד טראמפ: הערכת סיכויים
12:13 20/10/16  |  אהוד פרלסמן   |   לרשימה המלאה
על-פי הסקרים האחרונים, הסיכוי שלטרמאפ יש כיום רוב באוכלוסייה האמריקנית הוא בערך אלפית האחוז  ▪  כיוון שברור שסיכוייו לזכייה גבוהים יותר, יש לבחון את הפערים בין תוצאות הסקרים לתוצאות הבחירות - לשיקול העורך
(קרוב לעשרה אחוז [צילום: מארק רייסטון, AP])
+מהגברת הראשונה לנשיאה הראשונה
11:49 20/10/16  |  דביר מור   |   לרשימה המלאה
איך ניצחון כמעט וודאי של הילרי קלינטון בבחירות 2016 לנשיאות ארה"ב, ישפיע על המשך המדיניות האמריקנית, ואיך אמורה המדיניות הישראלית להגיב לכך.
(קלינטון. תעשה הסטוריה [צילום: פטריק סמנסקי, AP])
+כן, זו התקשורת
11:17 20/10/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שתי שאלות של שני עיתונאים מצוינים חיסלו את הקמפיין של טראמפ - וליתר דיוק: התשובות חסרות האחריות שנתן המועמד הרפובליקני לאנדרסון קופר ולכריס וולאס
(וולאס. לחץ שוב [צילום: ג'ון לוכר, AP])
+אכלו לי, שתו לי
11:13 20/10/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
דונלד טראמפ ממשיך לקטר על כל העולם - וכנראה כדי להבטיח את תבוסתו, הוא מסרב להתחייב שיקבל את תוצאות הבחירות  ▪  בעימות היו גם חלקים שעסקו בנושאים החשובים, אבל לא זה מה שיכריע

(הדמיון איננו רק חיצוני [צילום: דייוויד גולדמן, AP])
+עימות חסר כל תוחלת
09:22 20/10/16  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
אין במאבק הרטורי הסופי בין הילרי קלינטון לדונלד טראמפ כדי לשנות את התמונה העגומה, שבה נאלצת אמריקה לבחור בין "הרע במיעוטו" ל"רע ביותר"
(העימות האחרון [צילום: ג'ון לוכר, AP])
+סכנה גוברת לטרור פנימי
08:26 20/10/16  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חברת ייעוץ יוקרתית מזהירה: ההקצנה ברטוריקה הפוליטית, כולל מפיהם של שני המועמדים לנשיאות, מגבירה את הסכנה לפיגועים של קבוצות אמריקניות קיצוניות
טראמפ מעורר שדים [צילום: ברנן לינסלי, AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קלינטון: טראמפ יהיה בובה של פוטין; טראמפ: היא שילמה לנשים שיצאו נגדי
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דן ה
20/10/16 00:25
 
רון ה.
21/10/16 07:54
2
באום
20/10/16 11:22
 
זה נגמר,
20/10/16 13:47
 
באום
20/10/16 14:58
 
אתה זה שטועה.
20/10/16 17:10
 
באום
20/10/16 19:28
 
גזענות ואנטישמיות
21/10/16 00:08
 
באום
21/10/16 01:27
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות בארה''ב
לעיתים רחוקות הופך יועצו של פוליטיקאי לדמות בפני עצמו, כזה שצלמי פפראצי רוצים ללכוד ושאוהדים רוצים להצטלם איתו. זהו המקרה של הומה אבדין, האישה הקרובה ביותר להילרי קלינטון.
19/10/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
הילרי קלינטון מביעה בשיחות פרטיות פחות תמיכה בישראל מכפי שהיא עושה בפומבי - טוענת (יום ג', 18.10.16) רשת פוקס ניוז, התומכת בדונלד טראמפ, בהתבסס על מסמכי וויקיליקס.
18/10/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
תחקיר של העיתון USA Today חושף (יום ג', 18.10.16) את עומק הקשרים הסבוכים בין קרן קלינטון, תורמים גדולים לקרן ולמסע הבחירות של הילרי קלינטון ולוביסטים שפעלו מול משרד החוץ בשליחותם של כמה מאותם תורמים כאשר קלינטון שימשה כמזכירת המדינה (2013-2009).
18/10/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
פחות מחודש ימים לפני הבחירות לנשיאות, נקלע טראמפ לסיטואציה מורכבת ומסוכנת מאוד לעתידו הפוליטי. ניתן היה להעריך שהתפתחות כזו אפשרית, על-רקע העובדה שטראמפ הוא חריג בולט בנוף הפוליטי האמריקני ומייצג היטב את דעת הקהל הרחב, אבל לא את האליטות הפוליטיות ואת הזרם הראשי של התקשורת. בהיותו אב-טיפוס בוטה למדי של התפיסה הכופרת בקדושת "הפוליטיקלי קורט" ( להלן: פ.ק.) החולנית של ארה"ב הדמוקרטית-שמאלנית, יחכו לו "לוחמי חרות האנרכיה" בפינה וינסו להכשילו בכל דרך. טראמפ איננו זר לממסד הפוליטי בארה"ב, אבל מעולם לא היה חלק אינטגרלי ממנו. כיזם פרטי למד להתנהל ולהסתדר בקומפלקס הפוליטי האמריקני, אבל לא השתלב בו, ולא אימץ עצמו לחיקו, בניגוד, למשל, להילרי קלינטון ולחלק גדול מיריביו במרוץ המוקדם לבחירת מועמד המפלגה הרפובליקנית לנשיאות. נראה שכיום הוא משלם מחיר על נטייתו לעצמאות יתרה ומופגנת.
18/10/2016  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
ישראל היום עבר את הגבול. עד היום, העיתון של שלדון אדלסון יישר קו עם הבעלים וצידד בצורה גורפת בדונלד טראמפ. עד היום, הדבר בא לידי ביטוי בניסוח כותרות, בהדגשת ידיעות אחדות ובהצנעת אחרות, במאמרים ובתמונות. היום (יום ג', 18.10.16) העיתון עבר להטעיה מכוונת, ויש שיאמרו: לשקר בוטה.
18/10/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il