|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
השרה רגב בוועדת הכספים [צילום: דוברות הכנסת]
כספי ההימורים בספורט בוועדת הכספים:

מירי רגב: "הספורט הוא לא פרה חולבת"

הבהירה: "הטוטו והלוטו הם מממניי הספורט העיקריים, בלעדיהם לא יהיה ספורט. הייתי מעדיפה שהאוצר יכניס את היד לכיס ויממן את הספורט באופן ישיר" חיים ביבס: המדינה לא מביאה שקל לספורט, הכל מגיע מהטוטו ומהכיס של התושבים של הארנונה
30/11/2016  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
דיון סוער בוועדה [צילום: דוברות הכנסת]

דיון סוער מאוד התקיים (יום ד', 30.11.16) בוועדת הכספים, בעת שהוועדה התכנסה לדון בפרק מחוק ההסדרים שעוסק בהעברת כספים מהמועצה להימורים בספורט (הטוטו) וממפעל הפיס למדינה וכן על העלאת המיסוי על זכיות מהימורים. לאורך כל הדיון התעמתו שרת התרבות והספורט, יו"ר השלטון המקומי וראשי רשויות מקומיות עם חברי כנסת שתומכים בהצעת החוק ועם מנכ"ל האוצר. השרה, מירי רגב: "הספורט אינו פרה חולבת! אם רוצים לסגור את הטוטו והפיס שהאוצר יכניס את היד עמוק לכיס ויממן ישירות את הספורט". תוך כדי הסערה, ח"כ עזריה הוצאה ע"י מ"מ יו"ר ועדת הכספים, ח"כ מיקי זוהר מהאולם.

על-פי הצעת החוק יועברו לאוצר בשתי שנות התקציב 2017-2018 כחצי מיליארד שקלים ממפעל הפיס וכחצי מיליארד שקלים מהטוטו. עוד על-פי ההצעה, המס על פרסים וזכייה מהימורים יעלה מ-30% ל-35%, כאשר המיסוי יחל מזכייה ב-5,000 שקלים ולא כפי המצב כיום, החל מ-50,000 שקלים. עוד בהצעה, תהיה הגבלה של הגידול המערכת ההימורים בישראל למקסימום גידול של 2.7%. זאת נוכח הגידול הרב שהיקף ההימורים בישראל על-פי האוצר מסך כולל של 5.5 מיליארד שקלים (1.6 מיליארד שקלים טוטו, 3.9 מיליארד שקלים הפיס) ב-2008 לסך של קרוב ל-10 מיליארד שקלים ב-2015 (3 מיליארד שקלים טוטו, 6.9 מיליארד שקלים הפיס). לדברי אנשי האוצר כיום, סוף 2016, מחזור ההימורים בישראל עבר בהרבה את ה-10 מיליארד שקלים.

"יום גורלי לספורט הישראלי"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב: "היום הוא יום גורלי לספורט הישראלי, כיוון שהוועדה מתחילה לדון בחוק שיש בו פגיעה קשה בספורט ולא רק בשתי שנות התקציב אלא לשנים קדימה. הטוטו הוא המממן העיקרי של הספורט במדינה. מדינות אחרות הן המממנות. מדינת ישראל רוויית אתגרים ביטחוניים, חברתיים ואחרים אז אנחנו מבינים מדוע המימון לא נעשה בצורה ישירה. הלוואי שהאוצר יכניס את היד לכיס העמוק ויממן את הספורט אך כרגע עושה זאת הטוטו ופגיעה בו היא פגיעה בספורט. בלעדיו אין מגרשים, אין כדורגל, אין פרא-אולימפי ואין אולימפי. החלשים הם שייפגעו, המתקנים בדימונה, בסכנין ובקריית שמונה ולא מרכז הטניס ברמת השרון. איש לא בעד הימורים, אך התפקיד שלנו קודם כל לטפל בהימורים הבלתי חוקיים ולאכוף אותם. מיש שחושב שנשנה את טבע האדם ונגביל את ההימורים טועה. מי שירוויח מהרפורמה של האוצר המונחת לפנינו הם ההימורים הלא-חוקיים. מטפלים רק בהימורים החוקיים כי זה קל ונוח. הסכמתי לבקשת שר האוצר לבטל את ההימורים על מרוצי סוסים למרות שלא אוהבת לשנות כללים תוך כדי משחק. ביקשו את הכספים הסכמתי בתנאי שאם עירייה או רשות מקומית תרצה כסף להקמת מגרש הכסף יעבור אליה.

מ"מ יו"ר, ועדת הכספים, ח"כ מיקי זוהר: "הטוטו ומפעל הפיס מוציאים את הכספים למטרות טובות חינוך, תרבות וספורט. אין למדינה כל אינטרס להרחיב את פעילות ההימורים אלא לצמצמם. הימורים לא בהכרח דבר חיובי, אבל יש למצוא הדרך המאוזנת ביותר למנוע כמה שיותר הימורים ומצד שני לא לפרק את הספורט שנשען על כספי ההימורים. אני בא מהדרום ומכיר את המציאות בשטח. היקף ההימורים הלא-חוקיים חוצה את ה- 10 מיליארד שקלים בשנה ויש לקחת זאת בחשבון. הדרך להגבלת ההימורים היא הסברה בבתי הספר ובקהילה. אם רק ייסגרו את אלו החוקיים זה רק יחזק את ההימורים הלא-חוקיים".

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס: "אנחנו הזרוע הביצועית של המדינה ברוב התחומים, כולל בספורט. המדינה לא מביאה שקל לספורט, הכל מגיע מהטוטו ומהכיס של התושבים של הארנונה. יש פה צביעות כי אנחנו מעבירים גם תקציבים לחינוך לבניית כיתות ואנחנו בסוף נותנים שירות לתושבי ישראל ואת רוב הכסף מביאים מהבית. הרפורמה הזו תפגע בחינוך, בתרבות ובספורט. אומרים שהכסף הזה מזוהם אז או שכל הכסף מזוהם וסוגרים הכל או שמשאירים הכל. כולם אוהבים ללכת לארנה ליהנות ממשחק ספורט ולמגרשים אחרים והכסף לבנייתם בא מהטוטו, כך בכל הארץ. גדלתי בבית-שאן ולא היה מגרש כדורגל, שיחקנו בבוץ. היום יש מגרש שאפשר להתכבד בו מכספי הטוטו. רגע לפני שאתם מפרקים את הכל תעצרו לחשוב זה החינוך, התרבות הספורט והמועדונים לילדים וזה יגדיל ההימורים הלא-חוקיים".

"פותחים פה הכל בשביל הכותרות"

נציג אגף התקציבים באוצר, איתי טמקין: "המטרה לקחת כספים לצורך שימוש ולהחזיר אותם יותר מאוחר ולא לפגוע בדבר. בנוסף, שינוי במערכת המס על פרסים והגרלות מ-30% ל-35% במדגרות מ-5,000 שקלים. השינוי הזה לבדו יעלה את הכנסות המדינה ב-40 מיליון שקלים. כיום שוק ההימורים החוקיים עומד על כ-10.2 מיליארד שקלים וזו הערכת חסר. בפועל הנתונים של מחזור ההימורים גבוהים בהרבה. 6 מיליארד שקלים מתוכם חוזרים כפרסים, 2.1 מיליארד שקלים הוצאות תפעול ורק השאר לספורט. הכל מהדוחות הכספיים. אנשי משטרה אמרו שהפחתת ההימורים החוקיים תפחית גם את ההימורים הלא-חוקיים. האמירה ההפוכה חסרת בסיס".

מנכל האוצר, שי באב"ד: הגיב: "מבקש יחס הוגן לפקידי האוצר ולא לכנותם בכינויי גנאי, אחרת פקידי האוצר לא יהיו פה. שרים וחברי כנסת פוגעים בהם וזה לא ראוי, שהדיון יהיה ענייני. בניגוד לדמגוגיה וההצהרות כאן, הבטחנו בדיונים עם המשרד שתקציבי הספורט לא ייפגעו. פותחים פה הכל בשביל הכותרות. בנושא המיסוי נבוא לקראת המשרד והתעשיה, נדון על-כך עוד לא סגור". באב"ד סירב לספק מספרים מדויקים על הכנסות המדינה מכל הרפורמה בטענה: "לא אומרים מספר כרגע כי הדמגוגיה תפרח".

ח"כ רחל עזריה: "אני מבינה שהיה פה גיוס גדול של השרה מירי רגב. הבעיה בטוטו ובפיס שהרווחים גדלו והתרומות לקהילה קטנו, חלק גדול הולך למשכורות לעסקנים ומי שמממן את זה אלו הם החלשים ביותר. אני גרה בקטמונים בירושלים ורואה בדיוק מי הולך לעמדות ההימורים: נכים, חרדים ועניים. לא מוכנה שייקחו את הכסף מאנשים הכי עניים כדי לממן משכורות שמנות לעסקנים".

ח"כ מרב מיכאלי: "ספורט זה חשוב והרבה שנים לפני בואי לכנסת התנגדתי לביטול מענקי האיזון שזה שואה לרשויות המקומיות וכולנו מתמודדים עם הנזקים בעקבות זה ומעולם לא היה תיקון אמיתי לדבר הזה. כשבאים ומשסים אחד נגד השני כאילו שני צדדים של המתרס שזה חמור ולא אחראי אך הדיון הזה לא על ספורט אלא ההימורים החוקיים.

ללא הפיס והטוטו - ייסגר השלטון המקומי

יו"ר הטוטו, יוסי פילוס: "מניסיון כרו"ח 40 שנה, לא ראיתי מערכות מבוקרות ומפוקחות כמו הטוטו. האמירה שהכל שכר לא נכונה, תקציבי הטוטו בישראל מגוחכים. הספורט יכול מנף ולשנות תרבות של עם ובני נוער. המיסוי על הזכיות ללא אח ורע בעולם, אדם יכול לחזור הבית עם פחות כסף ממה שהרוויח בגלל המיסוי".

ראש עיריית דימונה, בני ביטון: "קל להגיד תבטלו ההימורים. אך יש החלטת ממשלה להקמת מרוצי סוסים שיספקו אצלי 2,500 מקומות עבודה ואני כבר מקדם תב"ע. אם לא יהיה כספי פיס וטוטו זה סגירת השלטון המקומי".

הדיון הסתיים ללא הכרעה והצדדים, האוצר, משרד התרבות והספורט, השלטון המקומי, הטוטו והפיס, אמורים להתכנס על-מנת לנסות ולהגיע להבנות.

[צילום: דוברות הכנסת]
תאריך:  30/11/2016   |   עודכן:  30/11/2016
מירב ארד
+משבר עמונה: הצעות החוק הקואליציוניות הוסרו
16:14 30/11/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הקואליציה הסירה מסדר-יומה של הכנסת את כל הצעות החוק שהוגשו מטעמה מחשש שהבית היהודי לא יתמוך בהן, לנוכח התנגדות סיעת כולנו לחוק ההסדרה
(סמוטריץ'. הצביע בניגוד למשמעת קואליציונית)
+"ביטולי גיטין נובעים ממאבק סמכויות"
15:33 30/11/16  |  
פרופ' עמיחי רדזינר מאוניברסיטת בר-אילן התייחס בדיון שקיימה הוועדה למעמד האישה לנושא "ביטולי גט למפרע", ואמר כי אי-אפשר לצייר את מערכת בתי הדין כמערכת אחידה בשום סוגיה, וגם לא בביטולי גיטין. לדבריו, עד תחילת 2008 נהג ביה"ד הרבני הגדול לבטל פסיקות ביטולי גט של בתי הדין האזוריים, "אך התמונה השתנתה, ואני מקבל את הטענות שזה בשל מאבק הסמכויות. החלוקה הבעייתית בין בתי הדין נוצרה בשל פשרות, ודומה כי בתי הדין הרבניים נמצאו טכניקה חדשה להשבת סמכויותיהם - על-ידי הפיכת קיומו של הסכם הגירושין ותנאיו הנלווים לעניין המשליך על כשרות הגט, מה שנותן לסמכותם. היו מקרים שבתי הדין ביטלו גט לאחר שהאישה כבר התחתנה בשנית והביאה ילדים - כלומר בתי הדי עצמם יצרו ממזרים. חשוב לנהל על זה דיון ציבורי, אך כל עוד יהיו דיינים בקצה שיקבעו שיש חוקים שאינם קבילים בעיניי ביה"ד הרבני, המקום היחיד שקובע הוא הוועדה למינוי רבנים".
+ערעורים לוועדות שומה בביטוח הלאומי יבוטלו
11:45 30/11/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ימונה "פקיד השגות" מתוך הביטוח הלאומי  ▪  עו"ד כרמית נאור מהמוסד לביטוח לאומי: הצורך בביטול ועדות השומה נובע מעומס תיקים ומחסור בכוח אדם בוועדות אלה
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בני  ביטון / Benny Biton   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ביבס / Haim Bibs   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסי פילוס   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי באב"ד / Shai Baabad   שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מירי רגב: "הספורט הוא לא פרה חולבת"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הגועש
30/11/16 17:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ד', 30.11.16) במסגרת חוק ההסדרים את הסעיף לפיו השגות על קביעת דמי ביטוח לאומי לא יוגשו עוד לוועדת שומה, אלא לפקיד השגות שימנה המוסד לביטוח לאומי. ערוער על קביעת הפקיד ניתן יהיה להגיש לבית הדין לעבודה.
30/11/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
שבוע ימים אחרי הופעת השר לביטחון הפנים והצגת תקציב משרדו ל-2018-2017 בפני ועדת הכספים, קיים (יום ג', 29.11.16) יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, דיון מיוחד ביוזמה שהוא מתכוון לקדם לשינוי מבנה הסמכויות בנושא ביצוע התקציב במשרד לביטחון הפנים. גפני דורש להשוות את המצב במשרד לזה הנהוג במשרד הביטחון, שם שר הביטחון גם קובע מדיניות וגם קובע את הביצוע, השימושים ואופן חלוקת התקציב. על-פי היוזמה שהוא מוביל, חשבות המשרד לביטחון הפנים תאוחד יחד עם החשבות של המשטרה, של שב"ס של מערך הכבאות. "הדבר יימנע כפילויות ובעיקר יאפשר לדרג המדיני הנבחר לשאת באמת באחריות לתקציב משרדו ולביצוע המדיניות אותה הוא מבקש להוביל בהיותו נבחר ציבור" אמר.
29/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון המשיכה (יום ג', 29.11.16) את דיוניה בתקציב הביטחון לשנים 2018-2017. הוועדה שומעת את תוכניות העבודה השונות של החלקים השונים של משרד הביטחון וצה"ל, וכיצד נגזר מהן התקציב המוצע, כאשר בסיום כלל הדיונים תקיים הוועדה הצבעה אם היא מאשרת את תכולת התקציב המוצעת. הדיון אשר התקיים היום עסק בנושא גמלאות צבא הקבע והיה פתוח בחלקו.
29/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום דיון סוער, שבמהלכו נערכה התייעצות לבקשת יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן (הליכוד), אישרה (יום ג', 29.11.16) ועדת החוקה חוק ומשפט לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק ייצוג הולם של בני האוכלוסייה החרדית בשירות הציבורי (תיקוני חקיקה) תשע"ז-2016. את החוק יזמו הח"כים משה גפני ואורי מקלב (יהדות התורה). היו"ר ח"כ ניסן סלומינסקי הבהיר כי החוק יפוצל וכי יגיש רביזיה שתאפשר לקואליציה להגיע להסכמות: "ביסודו החוק דיבר רק על חרדים אח"כ נוספו העולים החדשים ולפי רוב הדעות אין כלפיהם אפליה, ולכן בהסכמת הקואליציה נערוך פיצול ונוציא אוכלוסייה זו מהחוק".
29/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 29.11.16) לקריאה ראשונה, הצעת חוק שתכליתה להקנות נקודת זיכוי במס למסיימי לימודים לרכישת מקצוע בהיקף של 1,700 שעות לימוד המקבילות לרכישת תואר אקדמי. כיום בוגר תואר ראשון זכאי לנקודת זיכוי אחת ובוגר תואר שני לעוד חצי נקודת זיכוי. מטרת ההצעה הנוכחית; לאפשר לבוגרי מקצועות כגון: רתכים, נגרים, טכנאים, הנדסאים בתחומי חשמל ואחרים, מקצועות התעשיה המסורתית, ליהנות אף הם מהטבת המס בדומה לאקדמאים. בדברי ההסבר להצעת החוק נאמר כי ההכשרה המקצועית בישראל מדורגת ברמה נמוכה בהשוואה למדינות ה-OECD, זאת בעוד המקצועות התעשייתיים ניצבים בפני מחסור באנשי מקצוע, במיוחד נוכח פרישתם לגמלאות של עובדים רבים בתעשיה זו. הדבר יצריך הכשרה של עובדים מקצועיים רבים בעשור הקרוב.
29/11/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il