|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ועדת שרים בנושא הפחתת רגולציה בישראל [צילום: עמוס בן גרשום לע''מ]
ללא מקלחות ומפעיל בריכה

אושרה הפחתת הרגולציה במלונות

המהלך צפוי לחסוך מאות מיליון שקלים בשנה בהקמת בתי מלון חדשים, 130 מיליון שקלים בשנה בתפעול בתי מלון קיימים ויוביל להוספה מידית של כ-500 חדרי מלון בישראל
05/12/2016  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות

ועדת השרים לענייני רגולציה, בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו אשרה היום תוכנית ממשלתית להפחתת הרגולציה בתחום המלונאות. את התוכנית גיבשו שר התיירות יריב לוין והצוות להפחתת הרגולציה בראשות מנכ״ל משרד ראש הממשלה, אלי גרונר. מטרת התוכנית היא להוריד את נטל הרגולציה העודפת המוטלת על ענף המלונאות ולהוזיל את עלויות הלינה בבתי המלון בישראל. מדובר על מהלך ראשון מסוגו מבחינת היקפו, כאשר הפחתת הרגולציה נעשית על כל ענף המלונאות בעת ובעונה אחת.

עיקרי התוכנית כוללים את המהלכים הבאים: תיקונים באופי ובמתכונת המיגון בבתי מלון מבלי לפגוע בביטחון האורחים; תבוטל הדרישה להוספת בריכות פעוטות במלונות שאינם מיועדים לילדים; השהיית ההנחיות החדשות בנוגע לשדרוג מעליות מבוקרות; זמינות בטווח זמן של עד 15 דקות מקריאה, למפעיל בריכה; ייבחנו הקלות בכל הנוגע לבדיקות השפכים של בתי המלון; יוארך לתקופה של 10 שנים תוקף רישיון העסק של בתי המלון; חדרי כושר בבתי מלון המשרתים את אורחי המלון לא יזדקקו לרישוי; במלונות בהם הבריכה משרתת בעיקר את אורחי המלון, תבוטל הדרישה למלתחות ומקלחות, ותצומצם הדרישה לשירותים; הקלת תנאים למלונות אשר יעמדו בדרישות של בקרה עצמית; הבחנה בין סוגים שונים של עסקים ברישוי בתי מלון; הצוות הבין-משרדי שהוקם לצורך בחינת שינויים מבניים בארנונה יגבש את המלצותיו גם בנושא חיובי הארנונה של בתי המלון בישראל; עובדים זרים למלונות: בחינת היתכנות הבאת עובדים זרים מהפיליפינים ומירדן, יופחת ההיטל על העסקת עובדים זרים במלונות;

כמו-כן יופעל פיילוט באוכלוסיית המיעוטים במטרה להגיע לקליטת 500 עובדים במקצועות המשק והניקיון כל שנה. במסגרת התוכנית יינתן מענק התמדה בסך של עד 5,000 ש"ח לעובדים שיתמידו מעל חצי שנה בעבודה במלונות בתחום זה.

בנוסף, יוקצו כספים להרחבת יכולת ההסעה למלונות ים המלח, מענקי התמדה והכשרות מקצועיות. יתוקצבו ויתוגברו הכשרות מקצועיות בתחום המלונאות והקונדיטוריה.

הפחתת הרגולציה צפויה להקטין את הוצאות בתי המלון בכ-130 מיליון שקלים מעלות התפעול השנתית השוטפת ותביא לחיסכון בהקמתם של בתי מלון חדשים של כ-130 מיליון שקלים. התוכנית מטפלת לראשונה בענף כולו, ובבת אחת - ביטול של רגולציות עודפות ושיפור וגמישות בהעסקת כוח אדם, שתעודד הקמת מלונות חדשים ושתביא להפחתת הוצאות בתי המלון בסך של כ-100 מיליון ₪ מהפעילות השנתית השוטפת:

במסגרת הקמת המלון יחסך ליזם כ-2%:

  • עשרות חדרים יתפנו כעת להשכרה לאורחים.
  • שינוי במרחב המוגן תצמצם את העלות מ-2 מיליון שקלים ל-800,000 שקלים בלבד.
  • הורדת וצמצום החובה למתקני בריכה (שירותים ומקלחות) ובריכת ילדים - מקטין את עלות הבנייה ב-400,000 שקלים.

ההכנסות הנוספות ליזם בהפעלת מלון חדש - כ-10% בממוצע

  • במסגרת הפעלת המלון יש גידול בהכנסות מהשכרת החדרים הנוספים של 2.5 מיליון שקלים.

  • הורדת וצמצום החובה למתקני בריכה (שירותים ומקלחות) מאפשרים להשכיר את השטח למסחר הכנסה נוספת של 39,000 ₪ לשנה.

  • ביטול החובה לנוכחות מציל הבריכה חוסכת עלות שנתית של 75,000 שקלים.

  • הסרה וצמצום החובה למתקני בריכה (שירותים ומקלחות) ובריכת ילדים חוסכים עלות שנתית של 32,000 שקלים.

  • הארכת תוקף רישיון העסק ל-10 שנים.

ההחלטה התקבלה במסגרת יישום החלטות הממשלה ל"אימוץ המלצות הוועדה להוזלת מחירי הנופש בישראל" ו"הפחתת הנטל הרגולטורי" ובמטרה להשוות את נטל הרגולציה המוטל על המגזר העסקי בישראל, לרמה הנהוגה באירופה.

בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "אם אנחנו רוצים להוריד את יוקר המחיה ואם אנחנו רוצים לאפשר צמיחה ותחרות, אנחנו מוכרחים להקטין את נטל הרגולציה. אני אומר את הפזמון הזה הרבה זמן, ושמחתי שקיבלתי חיזוק לאחרונה ממישהו שעומד בראש כלכלה קצת יותר גדולה משלנו, הנשיא הנבחר טראמפ, שאמר שהיעד הראשון שלו, מעבר להפחתת שיעורי מיסים, זה הפחתת הרגולציה. הוא הגדיר את זה כאיום ממשי על כלכלת ארצות הברית. זה איום ממשי על כלכלת ישראל. אנחנו באים כאן להסיר את האיום הזה."

שר התיירות, יריב לוין: "ההחלטה תוזיל באופן משמעותי את עלות הקמת המלונות, תוזיל באופן משמעותי את עלות תפעול המלונות, ובסופו של דבר תביא גם להורדת מחירי הנופש בישראל - דבר שחשוב גם לנו הישראלים, וחשוב כמובן על-מנת שאנחנו נוכל להתחרות ולהביא לכאן הרבה יותר תיירים."

תאריך:  05/12/2016   |   עודכן:  05/12/2016
מירב ארד
+מודל חדש של גמלאות לחיילי הקבע
00:32 06/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הממוצע יעמוד על 12,000 ש"ח לחודש החל מתחילת 2026  ▪  "נקודת בקרה" בתחילת פברואר 2021 - לאחר סיום תר"ש גדעון
(ח"כ עמר בר-לב [צילום: לירן רז])
+גם עמותה תוכל להצטרף לבנק חברתי
23:57 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הרפורמות אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגברת התחרות באשראי הקמעונאי  ▪  הבנקים החברתיים יוכלו להציע את שירותיהם לחברי האגודה ולקרובי משפחתם מדרגה ראשונה  ▪  ההון העצמי המינימלי להקמת בנק חברתי יעמוד על 3 מיליון ש"ח במקום 75 מיליון
(ח"כ אלי כהן [צילום: ארן דולב])
+הוועדה המליצה, אך הממשלה ממשיכה להתעלם
23:49 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המדינה מפסידה מדי שנה 5 מיליארד שקל, מאי-שילובם בתעסוקה של אנשים עם מוגבלויות  ▪  750 אלף איש, 18% מהאוכלוסייה הם נכים או אנשים עם מוגבלויות, ורק כמחציתם עובדים. למרות המלצות ועדה מקצועית, אין עדיין גוף אחד אחראי
([צילום: איתמר לוין])
+"לא אביא הצעה שלא תקדם תחרות"
23:36 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל פיזר את הדיון על שיתוף תכני ספורט דקות לאחר שהחל
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+תחקיר המוהלים: "הרב אסולין לא לבד"
22:58 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיון סוער על חשיפת מוהלים שאינם מוסמכים לתינוקות יוצאי אתיופיה  ▪  נציג הרבנות הראשית: אנו מפקחים הדוקות, גם רופאים מבצעים טיפולים בתקופת הסטאז'
(המוהל רב אליהו אסולין. הושעה [צילום: יוטיוב])
+בקריאה ראשונה: הסדרת חלוקת הטיפול בחומר חקירה בין הפרקליטות לבין התביעה המשטרתית
21:30 05/12/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק סדר הדין הפלילי (תיקון מס' 62 - הוראת שעה) (תיקון מס' 4), התשע"ז-2016. הוראת השעה מסדירה את חלוקת הטיפול בחומר חקירה בין הפרקליטות לבין התביעה המשטרתית. לפי הוראת השעה, ככלל, חומר חקירה בעבירות פשע, מועבר לפרקליטות, ואילו חומר חקירה בעבירות מסוג עוון וחטא מועבר לתביעה המשטרתית. בצד כלל זה רשימת חריגים שנקבעה בתוספת. מוצע לעגן את הוראת השעה כהוראת קבע ולבטל את חובת הדיווח שנקבעה בה.
+חוק השכירות אושר בקריאה ראשונה
20:33 05/12/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק השכירות והשאילה (תיקון), התשע"ו-2016. מוצע בה לקבוע הוראות שונות בעניין חוזה שכירות למגורים, כגון תוכן חוזה השכירות ותשלומי השוכר. בנוסף, מוצעים תיקונים כלליים לשכירות (בין שהיא למגורים ובין שאינה כזו), כגון חובת המשכיר למסור את המושכר נקי מזכויות של צד שלישי.
+בקריאה ראשונה: תיקונים לחוק המאבק בטרור
20:20 05/12/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק המאבק בטרור (תיקון), התשע"ז-2016. מוצע בה להסדיר בחוק זה מספר נושאים בנוסח הקיים וביניהם: 1) הרחבת ההגדרה "נשק" כך שתכלול גם נשק לא תקין; 2) קביעת ענישה של חמש שנים כאשר מדובר בהכנה של מעשה טרור שלא ניתן להוכיח את מאפייניו מראש; 3) הבהרה לפיה סמכות האפוטרופוס הכללי לניהול חלה לגבי כל רכוש שנתפס בחילוט שיפוטי או בחילוט מנהלי, החל ממועד תפיסתו; 4) קביעה לפיה עבירה של פעולה או עסקה בנשק, בחומר מזיק או במתקן רגיש למטרות טרור, תדון בבית המשפט בפני שופט דן יחיד.
+הערב: רה"מ ייפגש עם רבנים בציונות הדתית
20:13 05/12/16  |  עידן יוסף
על-רקע הכוונה לפנות את תושבי עמונה, ייפגש הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו עם רבנים בולטים בציונות הדתית, בהם הרבנים חיים דרוקמן, אבי גיסר, יובל שרלו ואלי סדן. נתניהו מבקש להרגיע את השטח.
+גרמן: הצ"ח ההסדרה הונחה רק בארבע על שולחן הכנסת
20:07 05/12/16  |  
חברת הכנסת יעל גרמן אמרה במליאה כי הצעת חוק ההסדרה לא קיבלה פטור מחובת הנחה. לטענתה, הונחה הצעת החוק רק היום בשעה ארבע אחר-הצהריים.
+סופית: מובילי גופות לא יורשו למכור מוצרים ושירותים נוספים לאוננים
19:50 05/12/16  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק שירותי הדת היהודיים (תיקון מס' 22), התשע"ז-2016 של ח"כ מרב מיכאלי וקבוצת חברי כנסת. על מי שעוסק בהעברת גופות למכור או להציע למכירה מוצר או שירות הקשורים במוות, לבני המשפחה האוננים של המת, אלא אם תנאי הרישיון מתירים לו לעשות כן. בנוסף, יחויב מי שעוסק בהעברת גופה ואינו בעל רישיון לעסוק בקבורה, להודיע לאדם שעמו הוא מתקשר לשם העברת המת כי הוא זכאי לקבל את שירות ההעברה ללא תשלום, מגוף שהוא בעל רישיון כאמור.
+העברות סוף-שנה: 765 מיליון שקל
19:20 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בין היתר אישר ועדת הכספים 473 מיליון ש"ח למשרד הבריאות לצורך תשלום מענק ההקמה של בית החולים אסותא באשדוד
(בית החולים באשדוד [צילום: דוד סגל])
+חוק ההסדרה המרוכך אושר בקריאה ראשונה
17:57 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אדלשטיין אישר הבאתו להצבעה היום של חוק ההסדרה, למרות שבאופוזיציה דרשו הצבעה ביום ד'  ▪  בשל השמטת הסעיפים הרטרואקטיביים - ההצבעה - בקריאה טרומית
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+"חוק המואזין מזיק להידברות"
17:00 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מתווה חלופי לחוק המואזין גובש ע"י אנשי דת בכירים מכל העדות בהובלת זוהיר בהלול ויהודה גליק  ▪  "פונים לראש הממשלה בבקשה להוריד את הצעת-חוק המואזין מסדר יומה של הכנסת"
(סביב שולחן אחד)
+תקציב החינוך יגדל ב-4.7 מיליארד שקלים
13:55 05/12/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התקציב יעמוד על סכום כולל של מעל 57 מיליארד שקלים  ▪  בתקציב יושם דגש על צמצום מספר התלמידים בכיתה, מתן מענה מידי לצרכים של החינוך המיוחד ותגבור המצוינות במתמטיקה ובאנגלית
(בנט בוועדת הכספים [צילום: באדיבות דוברות הכנסת, יצחק הררי])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי גרונר / Eli Gruner   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עובדים זרים   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אושרה הפחתת הרגולציה במלונות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
שר החינוך, נפתלי בנט ומנכ"לית המשרד, מיכל כהן, הציגו (יום ב', 5.12.16) את תקציב משרד החינוך לשנים 2017 - 2018 בפני וועדת הכספים של הכנסת. תקציב המשרד כולל תוספת של 4.7. מיליארד שקלים למערכת החינוך. תוספת חשובה זו תגדיל ותעמיד את התקציב הכולל של משרד החינוך על כ-57 מיליארד שקלים (בשנת 2016 עמד תקציב החינוך על כ-53.3 מיליארד שקלים).
05/12/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה המשיכה (יום א', 4.12.16) לדון בפרק התקשורת מתוך הצעת חוק התוכנית הכלכלית ל-2017-2018 ("חוק ההסדרים"), ועסקה ברפורמה להגברת התחרות בשוק התקשורת הקווית. לפיהם החברות בזק והוט יחויבו לאפשר לחברות תקשורת מתחרות לעשות שימוש בתשתיות שלהן. במהלך הדיון היום אישרה הוועדה את הסעיפים המבקשים להקל על חברות התקשורת לפרוס תשתית, כך שיוכלו לעשות זאת בהליך של פטור מהיתר בנייה למתקני התקשורת התת-קרקעיים, עם זאת טרם אישרה את הסעיפים העיקריים של הרפורמה בשל המחלוקת באשר למנגנון קביעת המחיר שתשלם הוט עבור השימוש בתשתית של בזק.
05/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לפניות הציבור סיירה (יום א', 4.12.16) בנתב"ג בהשתתפות מנכ"ל רשות שדות התעופה יעקב גנות, מנהל נתב"ג שמואל זכאי וחברי הכנסת יוסף ג'אברין, אוסאמה סעדי ומנחם אליעזר מוזס.
05/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש המנהל האזרחי השתתף ביום דיונים של ועדת המשנה ליו"ש, בישר על שינוי משמעותי בכל הקשור להקמת מתקני סלולר והזהיר כי גם הקיץ צפוי משבר מים באזור
05/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הוועדה לביקורת המדינה בכנסת, ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) דרשה מן היועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון, שיורה לאסור את קיום הדיון המתוכנן בוועדת הכלכלה אודות ערוץ 9 וערוץ הקניות. על-פי הבקשה, יש לאסור את קיום הדיון עד לחשיפת הסכם ניגוד העניינים של משרד עורכי הדין שמרון מולכו, המייצג את הערוצים הללו במקביל לייצוג ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המכהן גם כשר התקשורת.
04/12/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il