|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

מודל חדש של גמלאות לחיילי הקבע

הממוצע יעמוד על 12,000 ש"ח לחודש החל מתחילת 2026 "נקודת בקרה" בתחילת פברואר 2021 - לאחר סיום תר"ש גדעון
06/12/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
ח"כ עמר בר-לב [צילום: לירן רז]

הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת העבודה, הרווחה והבריאות, אישרה (יום ב', 5.12.16), פה אחד, לקריאה שנייה ושלישית את סעיף 44 בהצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנות התקציב 2017 ו-2018), התשע"ז-2016.

הסעיף שאושר מסדיר את גיל הפרישה לקצינים ולנגדים. גיל הפרישה מרצון המזכה לקצינים הינו 50, אם שירתו 25 שנים, וגיל הפיטורין המזכה, אם שירתו לפחות עשר שנים, הוא 42. גיל הפרישה מרצון המזכה לנגדים הינו 55, אם שירתו 25 שנים, וגיל הפיטורין המזכה, אם שירתו לפחות עשר שנים, הוא 47, או 42 בתנאים שיובאו לאישור הוועדה בהמשך. כן נקבע הסדר למתן קצבאות גישור למי שפוטרו או פרשו מרצון בגילים האמורים. יודגש, כי סוגיית קביעת מכסות הפרישה השנתיות תידון במסגרת הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון וועדת הכספים.

עוד קובע הסעיף כי בסוף שנת 2025, על-פי נתונים שיקבל ממשרד הביטחון, יבחן שר האוצר האם ממוצע כלל הקצבאות ששולמו ב-2024 ו-2025 הוא 13,000 ש"ח לחודש וממוצע כלל הקצבאות ששולמו ב-2025 הוא 12,000 ש"ח לחודש. אם לא התקיימו תנאים אלה, שר האוצר יקבע הסדר תשלום חדש לקצבאות הגישור, כך שהממוצע יעמוד על 12,000 ש"ח לחודש החל מתחילת 2026.

להגברת הפיקוח קבעה הוועדה "נקודת בקרה" בתחילת פברואר 2021 - לאחר סיום תר"ש גדעון ובמחצית הדרך ל-2025. נקבע כי שר הביטחון יגיש לוועדה נתונים על ממוצעי הקצבאות וכוח האדם בקבע, סקרי שביעות רצון משרתי הקבע, פירוט הפעולות הננקטות בכדי לעמוד ביעדי המתווה והערכה להיתכנות העמידה במתווה. היה ולא תשתכנע הוועדה כי תנאי המתווה צפויים להתקיים, היא תודיע על כך לשרי הביטחון והאוצר עד סוף מארס 2021, והם יציגו לוועדה תוכנית חלופית לעמידה ביעדים עד תחילת אוגוסט 2021.

ח"כ עפר שלח (יש עתיד) וח"כ עמר בר לב (המחנה הציוני) הגישו הסתייגויות על פיהן אם תיווכח הוועדה, ב"נקודת הבקרה" כי נוצרה חריגה משמעותית אשר לא תאפשר עמידה במתווה, יוגבלו אחוזי הגדלות תקופת השירות ("הגדלות רמטכ"ל") לתקרה של 8% לכל היותר.

תא"ל ד"ר ששון חדד, ראש אגף התקציבים במשרד הביטחון, ביקש לדחות את ההסתייגויות ונימק זאת בכך שהפיטורין הצפויים בצה"ל בשל השינויים יביאו לגידול בקצבאות הפרישה תחילה, ורק אח"כ לקיטון, ובאמצע הדרך הנתונים שיוצגו לוועדה לא בהכרח ישקפו נכונה את יכולת מערכת הביטחון לעמוד ביישום המתווה.

הוועדה דחתה את ההסתייגויות ברוב קולות, ולאחר מכן אישרה את הסעיף פה אחד.

מסקנות ועדת גורן יישומו
הקריטריונים לסיוע מאגפי השיקום והמשפחות במשרד הביטחון ישונו
▪ ▪ ▪

בתוך כך, הוועדה המשותפת לוועדת החוץ והביטחון ולוועדת עבודה, רווחה ובריאות, בראשות ח"כ אבי דיכטר, אישרה (ב'), ברוב קולו, לקריאה שנייה ושלישית את סעיפים 45-56 בהצעת חוק ההתייעלות הכלכלית (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב לשנות התקציב 2017 ו-2018), התשע"ז-2016.

על-פי סעיפי הצעת החוק שאושרו, אוכלוסיות מסוימות הזכאיות כיום לתגמולים ולשיקום של אגף השיקום או אגף משפחות, יהיו מעתה באחריות המוסד לביטוח לאומי, ויקבלו תגמולים באופן דומה לזה שמקבלים נפגעי תאונות עבודה.

תנאי זכאותם של אוכלוסיית חיילי החובה וחיילי המילואים לא ישתנו, ומבחן ההכרה בחבלה או מחלה יישאר אם נגרמו תוך כדי ועקב השירות. לתנאי הכרה זהים יזכו גם מי שנמצא בהכשרה קדם-צבאית, מי שמצוי במבחנים לשירות ביחידה התנדבותית, ומי שמצוי בחצי השנה הראשונה של שירות קבע הרצוף לסיום שירות החובה.

אנשי צבא הקבע יהיו זכאים לטיפול ע"י אגפי השיקום, אם מחלתם או חבלתם תיגרם עקב אירוע או תנאי שירות שאופיים ומהותם ייחודים לשירות הצבאי – ואלה ייקראו חבלת שירות ומחלת שירות. הוועדה אף הגדירה מספר מחלות שירות אשר יוכרו ככאלה, ומשרדי הביטחון והאוצר התחייבו להביא לאישור הוועדה בתקנות, תוך חודשיים, רשימה של מחלות שירות נוספות.

במקרים אחרים מהנ"ל, אנשי הקבע, כמו גם אוכלוסיות נוספות שהוצמדו להם עד כה בחוק (שוטרים, סוהרים, עובדי שירותי הביטחון ועוד), יטופלו מעתה בביטוח הלאומי. הוועדה הוסיפה לחוק גם חובת העברה מסודרת של מידע ממשרד הביטחון לביטוח הלאומי תוך 21 ימי עבודה, בכדי למנוע כל עיכוב בטיפול.

הצעת החוק כללה גם התייחסות לסוגיה שהייתה בעבר אחד ממוקדי הביקורת בנושא הזכאות לטיפול: פציעות חיילי חובה בעת חופשה. הוועדה נדרשה לנושא בכדי ליצור בו בהירות וודאות ככל הניתן, וקבעה כי קצין תגמולים יכול לא להכיר בחבלת בעת חופשה בחו"ל של מי שאינו חייל בודד, או חבלה שהתרחשה בחופשה בנסיבות הבאות: 1. בתאונת דרכים בנסיבות שונות (המפורטות בסעיף 7 לחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים). 2. כתוצאה מייצור, מסחר, שימוש בסם או אגב שכרות 3. כתוצאה מנטילה מכוונת של סיכון בלתי סביר – ובתנאי שהוצגו לו הכרעת דין מרשיעה או ראיות לכאורה לשלוש נסיבות אלה.

ההצבעה על הסעיפים התקיימה לאחר שהצעתו של ח"כ עפר שלח (יש עתיד) לפיצול הסעיפים מחוק ההסדרים נדחתה ברוב קולות. ח"כ שלח: " המשמעויות התקציביות של החוק הזה הן זעירות, אבל המשמעויות הערכיות של מי שיוכר כנכה וחלל צה"ל הן אדירות. ניהלנו פה דיונים מעמיקים וטובים, אך לא מספיק כדי לענות על השאלות האתיות שעלו במהלך הדיונים. חקיקה של הסעיפים בצורה טכנית מוציאה את המהות הערכית שהיא ליבת החוק, כפי שהצדיקו אותו נציגי האוצר והביטחון".

ח"כ שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי): "מדובר פה על חוק ערכי שנכון וראוי היה לכולנו לנהל עליו עוד ועוד שיח. אני מקבלת עלי את הבנה שבגלל שלא הצלחנו להביא את החקיקה הזו לכדי סיום מהמקום הערכי שנים רבות, אנו עושים זאת היום תחת מטריה יותר כלכלית ואני מצרה על כך בשבילנו, חברי קואליציה ואופוזיציה כאחד. המסר שחייב לצאת מפה היא ההבנה העמוקה של המחויבות של כל מי שיושב פה לתיקונים שחייבים להיעשות ולטיפול ההמשכי במי שנוציא מהמערכת, ולתיקונים שצרכים להיות במערכת כלפי מי שנשאר".

ח"כ ענת ברקו (הליכוד): "אני בטוחה שתוך כדי היישום נצטרך עוד לתקן, אך אין מה להשוות בין מה שהונח לפנינו בהתחלה, שהיה בלתי קביל לחלוטין, ושיקוליו היו כלכליים צרים ולא ערכיים, לבין מה שאנו מציעים היום בעבודה משותפת".

בסיום נערכה ההצבעה על הסעיפים, אשר אושרו ברוב קולות, כאמור.

תאריך:  06/12/2016   |   עודכן:  06/12/2016
עידן יוסף
+ביטוח לאומי יוכל לגבות חובות בדרכים נוספות
14:06 06/12/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המקרים הם: בעלי שליטה בחברה, אשר חברה שחייבת בדמי ביטוח, העבירה אליהם נכסים ובמקרה של חברה שהתפרקה או העבירה את נכסיה לחברה אחרת שבעליה זהים או שהם קרוביהם
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+יורחב המסלול לגביית חובות עד 25,000 שקלים
13:54 06/12/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
רכז ממשל ומנהל במשרד האוצר: "החוק נולד במסגרת הרצון לשפר את מיקומה של ישראל במדד עשיית עסקים שבין היתר מודד את משך הזמן לקבלת פס"ד ביישוב סכסוכים. אחד המרכיבים הוא הגבייה ברשות האכיפה והגבייה
([צילום: דוברות הכנסת])
+חובה התקנת מערכות התראה למניעת שכחת ילדים
13:48 06/12/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה דרש ממשרד התחבורה להגיש לוועדה דוח מפורט באשר לטיפול בתחום הרכבים הפרטיים עד פברואר 2017, ואמר כי בכוונתו לסיים את הטיפול בכך עוד לפני הקיץ הקרוב
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+בגין יושעה מוועדת החוקה
11:33 06/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פרסום ראשון: ח"כ בני בגין מהליכוד הצביע נגד חוק ההסדרה בניגוד לעמדת הקואליציה וייענש  ▪  עימות במליאה בין בגין לסמוטריץ'
(בנט ובגין במהלך הדיון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ייצוג הולם לחרדים ועולים בשירות המדינה
11:32 06/12/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עו"ד פיאד טמיש ממשרד המשפטים: "ביחס לדירקטוריונים- הטלת חובות ייצוג נוספות תכביד מאוד על הרכבתם שממילא מורכבת מאוד בדירקטוריונים שהם מצומצמים והיא עלולה לשתק את החברות הממשלתיות
(ועדת החוקה [צילום: יצוג חרדים])
+גם עמותה תוכל להצטרף לבנק חברתי
23:57 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הרפורמות אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגברת התחרות באשראי הקמעונאי  ▪  הבנקים החברתיים יוכלו להציע את שירותיהם לחברי האגודה ולקרובי משפחתם מדרגה ראשונה  ▪  ההון העצמי המינימלי להקמת בנק חברתי יעמוד על 3 מיליון ש"ח במקום 75 מיליון
(ח"כ אלי כהן [צילום: ארן דולב])
+הוועדה המליצה, אך הממשלה ממשיכה להתעלם
23:49 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המדינה מפסידה מדי שנה 5 מיליארד שקל, מאי-שילובם בתעסוקה של אנשים עם מוגבלויות  ▪  750 אלף איש, 18% מהאוכלוסייה הם נכים או אנשים עם מוגבלויות, ורק כמחציתם עובדים. למרות המלצות ועדה מקצועית, אין עדיין גוף אחד אחראי
([צילום: איתמר לוין])
+"לא אביא הצעה שלא תקדם תחרות"
23:36 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל פיזר את הדיון על שיתוף תכני ספורט דקות לאחר שהחל
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+תחקיר המוהלים: "הרב אסולין לא לבד"
22:58 05/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
דיון סוער על חשיפת מוהלים שאינם מוסמכים לתינוקות יוצאי אתיופיה  ▪  נציג הרבנות הראשית: אנו מפקחים הדוקות, גם רופאים מבצעים טיפולים בתקופת הסטאז'
(המוהל רב אליהו אסולין. הושעה [צילום: יוטיוב])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   ששון חדד   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מודל חדש של גמלאות לחיילי הקבע
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת הרפורמות אישרה (יום ב', 5.12.16) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק להקמת בנקים חברתיים (אגודות אשראי). הצעת החוק צפויה לגוון את מקורות האשראי לציבור ולהוזיל את מחיר השירותים הפיננסים, על-ידי הסרת חסמי כניסה.
05/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בשנת 2011 כ-750,000 איש בגיל העבודה, שהם כ-18% מהאוכלוסייה, הוגדרו כאנשים עם מוגבלות בינונית או חמורה. לכ-460,000 מהם קבעו הוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי אחוזי נכות, ומתוכם כ-250,000 אנשים זכאים לקצבת נכות. שיעור תעסוקתם נמוך ועומד על 51%, לעומת 74% באוכלוסייה הכללית. שיעור התעסוקה בקרב אנשים עם מוגבלות חמורה נמוך אף יותר - כ-34%, ומקרב מקבלי קצבת נכות כללית מועסקים 18% בלבד. על-פי הערכות שביצע מינהל מחקר וכלכלה במשרד הכלכלה בשנת 2012, סך אובדן התוצר המשקי לשנה בשל אבטלת אנשים עם מוגבלות הוא כ-5 מיליארד ש"ח. מחר (שלישי) תדון הוועדה לביקורת המדינה בכנסת בממצאי דוח מבקר המדינה בעניין, ויושב-ראש הוועדה, ח"כ קארין אלהרר אומרת כי "למדינה חוב מוסרי, וגם כדאיות כלכלית לקדם את שילובם בתעסוקה של אנשים עם מוגבלויות. חברה נמדדת ביחס לחלש ולקשה-היום, ובנוסף השקעה ממשלתית בקידום שכזה תניב תשואה כלכלית, תשפר את דימויים העצמי ושל משפחותיהם - ותחסוך השקעות גדולות בהרבה בעתיד בשיקום חברתי".
05/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, המשיכה (יום ג', 5.12.16) לדון ברפורמה לשיתוף תכנים בנושא ספורט, מתוך חוק ההסדרים ל-2017-2018, כחלק מהצעדים להגברת התחרות בטלוויזיה הרב-ערוצית. בפתח הישיבה אמר היו"ר כבל כי הוועדה לא תדון בהצעה לחייב את הערוצים למכור זכויות שידור של המפעלים השונים זה לזה, והוסיף כי הצעה זו תחזור לבחינה מחודשת במשרד האוצר.
05/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
התחקיר שחשף התייחסות מזלזלת של מוהלים לתינוקות יוצאי אתיופיה, הצית (יום ב', 5.12.16) דיון סוער, מתוח, ורווי-האשמות בוועדת העלייה והקליטה.
05/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 5.12.16) את העברתם של 552 מיליון שקלים בין ובתוך סעיפי התקציב השונים. ההעברות התקציביות שאושרו הם חלק מהעברות רבות לקראת תום שנת הכספים 2016. מבין השינויים התקציביים שאושרו, 426 מיליון ש"ח ב'הרשאה להתחייב' למשרד הבריאות כחלק מההתחייבויות לקראת הקמת בית החולים אסותא באשדוד ועוד 213 מיליון ש"ח ב'הרשאה להתחייב' למשרד הרווחה, בין השאר למטרת מיגון מוסדות רווחה, שיפוצים והצטיידות במערכות לטיפול בנוער, שיפוץ לשכות רווחה ועוד. בחלק מההעברות התקציביות מדובר בהעברת עודפים תקציביים מ-2015 ל-2016 בגין עודפי שנוצרו בסעיפי תקציב מסוימים או בגין פרויקטים שהשלמתם נמשכת ב-2016 ועשויה אף להימשך אל תוך שנת הכספים 2017.
05/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il