|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תקציב המדינה אושר סופית <br>

ביטן: נגיש הצעת חוק שמתקנת את החוק באופן כזה שאם יש תיקוני תקציב על-ידי חברי הכנסת זה יירשם בבסיס התקציב ולא יירשם ככסף ייחודי
22/12/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
כחלון והרצוג במליאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בתום דיון מרתוני שכלל מאות הצבעות ולאחר שנדחו כל ההסתייגויות שהוגשו, אישרה מליאת הכנסת את חוק התקציב לשנות הכספים 2017 ו-2018, את חוק התוכנית הכלכלית ואת חוק ההתייעלות הכלכלית. בהצבעה הסופית תמכו 60 חברי כנסת והתנגדו 48.

במהלך הדיון עזבו רבים מחברי האופוזיציה את המליאה במחאה על כך שבזמן ההצבעות ראש הממשלה קיים צ'אט קצר בפייסבוק, מה שלטענתם מבזה את הכנסת.

לאורך הדיון עלו חברי כנסת מן האופוזיציה לנמק את ההסתייגויות שהגישו על סעיפי החוק השונים.

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד): "אחרי אין-ספור הבטחות והתחייבויות, אנחנו מבינים היום שהתוכנית לחיזוק הצפון לא תהיה בתקציב. אין תוכנית לחיזוק הצפון. היום מבינים כולם, בעיקר 1.3 מיליון תושבי הצפון, שהם לא בתוכנית של הממשלה הזאת. ביוני 2015 אישרתם את התוכנית לחיזוק הצפון: תוכנית לפיתוח כלכלי של מחוז הצפון, קראתם לה. ובכן, חברות וחברי הכנסת, אדוני ראש הממשלה ושר האוצר איש הצפון, התוכנית לפיתוח הצפון נקברה. היא לא תהיה בתקציב. זה התחיל בהצהרה חגיגית ונגמר בכלום, באפס. שמעו טוב, אחי תושבי הצפון, עובדים עליכם בעיניים. בושה וחרפה שהבטחתם ולא קיימתם".

שר האוצר משה כחלון השיב: "ידידי, חבר הכנסת מאיר כהן, אני רוצה להעמיד אותך על טעותך, יכול להיות שטעית - הכסף כולו פה, חוץ מ-400 מיליון של קק"ל, לפי החלוקה של: מעונות, כבישים, סיוע לבית-חולים פוריה. תבוא לאירוע בשבוע הבא ותראה 14 מיליארד על הלוח, ואז הטלוויזיה תצלם אותך אומר את מה שאתה אומר, בסדר? יש כסף, יש תוכנית, כולל קק"ל, שזאת הזדמנות להגיד להם תודה על 400 מיליון שהם מעבירים, מהמשרד לנגב והגליל, 150 מיליון מה-flat המפורסם גם עברו לשם, מה-flat האחרון. 1.5% של מ-9 ל-7.5 גם ירד לשם. כל הכסף הזה הוא תוספתי. מאיר כהן, תחפש משהו אחר".

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני): "אדוני שר הרווחה, אנחנו יודעים שאתה עושה עבודה מצוינת במשרדך, אבל עדיין התקציב הוא זעום ביותר - הוא עומד על 8 מיליארד שקלים. אנחנו מבקשים להעניק לך 1.8 מיליארד שקלים נוספים. זה מספר מאוד משונה, כי הוא נופל בדיוק על הקיצוץ הרוחבי שהיה כעת, על הקיצוץ הרוחבי שיהיה - הם שניהם 1.8 מיליארד. וגם זה סכום - 1.8 מיליארד, זה גם הסכום שהולכים להעביר עכשיו לתקציב הביטחון. אז אנחנו אומרים: אם אפשר לעשות קיצוץ רוחבי פעמיים על 1.8 מיליארד, אם אפשר להעביר למשרד הביטחון, למה לא למשרד הרווחה?".

שר הרווחה חיים כץ השיב: "אתמול-שלשום פורסם דוח העוני. כשאנחנו מסתכלים על דוח העוני, אחת ההצעות שחברת הכנסת שלי יחימוביץ' אמרה, להצמיד את קצבאות הבטחת ההכנסה לקשישים לשכר הממוצע במשק ולא למדד. זה ייתן מענה ל-187,000 איש ויוריד את דוח העוני ב-10% - 10%. ואני חושב שהיא צודקת, שצריך להצמיד את קצבאות הבטחת ההכנסה לשכר הח"כים. אם שכר הח"כים יכול להיות צמוד לשכר הממוצע במשק, למה שכר קצבאות הבטחת ההכנסה של הקשישים לא יכול להיות צמוד לשכר הח"כים? זה ייתן מענה ענק".

ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת): "במצב הקיים היום כבר יש בעיה בתקציבים של בתי החולים - יש בעיה במספר המיטות, יש בעיה בתקנים של צוותים רפואיים, יש בעיה בצוותי המיילדות, יש מחסור אדיר. יש בעיה איפה שנוגעים בבתי חולים וקופות חולים. התור הוא מאוד ארוך, מנסים כל הזמן לגבות כספים על גבי החולים שמנסים להגיע לטיפולים שלהם בזמן המתאים שיצילו את החיים שלהם. ובא המשרד וכנראה לא חושב שצריך להוסיף תוספת נאותה לבתי החולים וגם לקופות חולים כדי שיתפקדו ויתנו בריאות יותר טובה. אז בריאות מונעת לא אבל לפחות בריאות בעת חולי. אני חושבת שזה בלתי מתקבל על הדעת".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני השיב: "אנחנו ישבנו יחד עם שר הבריאות, כל חברי ועדת הכספים, ואנחנו שינינו דברים בהסכמה. אבל שנדע שבחוק הזה, כמו שהיה גם בקאפ הקודם, המשמעות של העניין, שמה שאנחנו מורידים כאן אנחנו מוסיפים במקום אחר. אין מציאות כזאת שאנחנו עושים טובה לקופות החולים, אנחנו גורמים נזק לבתי החולים. בקופות החולים עצמן יכול להיות שינוי שאנחנו נותנים לטובת קופה אחת, גורמים נזק לקופה השנייה ואותו דבר בבתי החולים. ישבנו בישיבה סגורה של הוועדה, נתנו לנו, לכל חברי הוועדה, את מה שלא מתפרסם בציבור, מה התוצאה של החוק הזה. כולנו השתכנענו שנעשה מה שאפשר. שינינו, בהסכמת השר, שינינו את השנה, שזה לא יהיה 2013 מלא, אלא 2013, חצי 2013. הייתה שנה בעייתית מבחינת העניין הזה והייתה תוספת של 400 מיליון שקל שמופיע בתקציב שאנחנו מאשרים".

ח"כ יעל כהן פארן (המחנה הציוני): "השר אלקין, אני חושבת שבימינו, 2018-2017, תקציב המשרד להגנת הסביבה צריך להיות קצת יותר מ-0.08% מתקציב המדינה. אנחנו עומדים בפני אתגרים אדירים בתחום הסביבתי. אנחנו פחות מפי 10 מהממוצע ב-OECD בהשקעה היחסית בהגנת הסביבה. ולכן הגיע הזמן להעלות את התקציב. בסופו של דבר - אני מסתכלת על ספר התקציב. הוא גדל אולי במעט, אבל הוא לא גדל מספיק. אומרים שחסרים מאות תקנים - מאות תקנים - של מפקחים כדי שהמשרד יוכל לבצע את עבודתו, לעשות את מה שהוא אמור לעשות, לפקח על המפעלים המזהמים, לדאוג שלא יהיה זיהום עודף ותקלות אין סוף במפרץ חיפה. כדי לפקח על הדברים האלה - הדברים נאמרו בוועדות ביקורת המדינה, בוועדות הפנים, בוועדות אחרות - המשרד זקוק למאות תקנים נוספים. ומאות ברמה של מאות רבות, לא 150-100. מאות, מעל 500".

השר זאב אלקין השיב: "תודה לחברת הכנסת כהן פארן על הדאגה הכנה - והיא באמת כנה - לתקציב המשרד להגנת הסביבה. אבל אני מניח שעקבת אחרי דיוני התקציב. את ביקשת תוספת 130 מיליון שקל, במסגרת התקציב הזה, סוכם בין משרדנו למשרד האוצר שאנחנו נקבל בשנתיים הקרובות פי שניים ממה שאת ביקשת, 260 מיליון שקל, לתוכנית זיהום בתחבורה. לכן, אני מודה לך על הדאגה. אני אשמח אם תמשיכי להתגייס לטובתנו בכנסת, אבל התקציב הזה, באופן חסר תקדים, כולל תוספת למשרד להגנת הסביבה. יושב פה שר האוצר מהקדנציה הקודמת, לא שמתי לב שאז תקצבו את המשרד להגנת הסביבה בכמויות כאלה ובהיקפים כאלה. ולכן אני דווקא רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת להודות לשר האוצר, להודות לראש הממשלה, על התמיכה ועל כך שבאופן חסר תקדים המשרד הזה בסך הכול גדל בשנתיים האחרונות ביותר מ-50% בתקציבו".

ח"כ איתן כבל (המחנה ציוני): "בוועדות, אדוני ראש הממשלה, נלחמנו על כל שקל. על כל שקל בנושאים מנושאים שונים. ומה אנחנו מוצאים את עצמנו, אדוני ראש הממשלה? הקואליציה הקימה בנקים חדשים. יש את הבנק הוותיק של גפני. יש את הבנקים החדשים הגדולים: הבנק של דוד ביטן, הבנק של סמוטריץ'. חבר הכנסת דוד ביטן, שמחזיק הון עצמי של 41.7 מיליון, סמוטריץ' שמסובב את כולם על האצבע עם הון של 50 מיליון, כשאנחנו נאבקים על כל שקל. אני מבקש שהממשלה תיאות לתת מהבנקים החדשים שנפתחו, כספים לצרכים האמתיים שנדרשים".

ח"כ דוד ביטן השיב: "לצערי הרב, הממשלה מגישה תקציב. אם חבר כנסת מבקש לתקן את התקציב, וזאת זכותו המלאה, זה הופך להיות כסף ייחודי. אם למשל עכשיו אני מבקש לתקן את התקציב שעשרים מיליון יעברו לשיקום שכונות באותו רגע זה נחשב כסף ייחודי. לכן כל הנושא של הכסף הייחודי היום זה רק עניין של רישום. אין בזה שום משמעות אחרת. הכסף עובר, על-פי הנחיות היועץ המשפטי, למשרד, והמשרד עושה עם זה מה שהוא רוצה. על כן אנחנו נגיש הצעת חוק שמתקנת את החוק באופן כזה שאם יש תיקוני תקציב על-ידי חברי הכנסת זה יירשם בבסיס התקציב ולא יירשם ככסף ייחודי. כל מה שאתם אומרים יחד עם התקשורת זה פשוט בלוף אחד גדול".

ח"כ מיקי רוזנטל: "רוב חברי הקואליציה מסכימים שמס דירה שלישית הוא לא יעיל. אני חושב שהוא לא הוגן ולא יעיל. שר האוצר במשך שלושה חודשים מדבר על החוק הכי חברתי, מבלי שיש לו נתון אחד. בוועדת כספים ניסינו לשאול את האוצר כמה דירות יש לאנשים שהם ירשו אותם, וכמה הם משקיעים, לאוצר אין מידע. אז אני אגיד לכם - 70% מהאנשים שיש להם שלוש דירות הם ירשו אותם. אתם סיפרתם סיפור על משקיעים שמשתלטים על שוק הדירות, זה בדיוק כמו מס גולגולת בעולם העתיק, זה המס הכי לא צודק. זה שיש לו 3 דירות עם 40 מיליון וזה שיש לו שלוש דירות עם 4 ישלמו אותו דבר. עכשיו מבחינת יעילות, כמה אנשים באמת ימכרו את הדירות שלהם? מה שיקרה פה בשנה הקרובה פתאום אתם תראו שאנשים מעבירים שני אחוז לאח שלהם או לילד שלהם וככה בעצם הם פטורים מהמס. השערורייה הגדולה היא איך שהעברתם את החוק הזה, בניגוד לעמדת היועץ המשפטי של הכנסת ובניגוד לדעתם של רוב האנשים שיושבים באולם הזה. עכשיו יש לכם הזדמנות אחרונה להצביע נגד, לפני שאנחנו הולכים לבג"ץ".

סגן שר האוצר יצחק כהן השיב: "הרבה מתנגדים לחוק הזה וזו צביעות, כולם מחזיקים הרבה דירות. תשחררו את זה לזוגות צעירים, מה קרה? אתם פשוט מתנגדים כי אתם באים מפוזיציה. אם אתה מחזיק 5,6,7, דירות זה לא רלוונטי איך הם קיבלו אותם. תשחררו את הדירות האלה ותפסיקו לחנוק את המשק".

תאריך:  22/12/2016   |   עודכן:  22/12/2016
עידן יוסף
+ח"כ באסל גטאס נחקר ונעצר
20:51 22/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נעצר מחשש שבשחרורו יגרום לשיבוש חקירה  ▪  שוהה בלילה בכלא ניצן ויובא בבוקר לפני שופט  ▪  ארדן: הוא מסוכן לציבור ומקומו בכלא
(גטאס. הטבעת מתהדקת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ועדת הכספים: נוהל מזורז להעברות תקציביות
19:27 22/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נוכח מספר גדול מאוד של העברות תקציביות של סוף שנה הוחלט על נוהל זמני במסגרת תקציב 2016 לימים האחרונים של דצמבר  ▪  גפני: "ראוי שלא נישא באחריות לפרויקטים שלא ייצאו לפועל בגין היעדר תקצוב"
(גפני. משחרר את הכסף [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+גטאס: "שיקחו את החסינות לפרצוף"
18:18 22/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הכנסת מסר הודעה למליאת הכנסת בדבר ויתור ח"כ גטאס על חסינותו לצורך חיפוש ומעצר  ▪  קיש: "ידע כל חבר כנסת כי חסינותו לא תשמש כלי לפגיעה בדמוקרטיה ולא תנוצל נגד ביטחון ישראל"
(אדלשטיין וקיש [צילום: דוברות הכנסת])
+גטאס: מסכים להסרת חסינותי
13:10 22/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקף את היועמ"ש לממשלה ואמר כי אין לו כל ספק שצעד קיצוני זה תזמונו ואופיו, תואמים לגלי הקול המתלהמים של חברי ועדת הכנסת
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 OECD   אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד  ביטן / David Bitan   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עופר עיני   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
מליאת הכנסת החלה (יום ד', 21.12.16) להצביע על ההסתייגויות שהוגשו לחוקי התקציב. לפני תחילת ההצבעות, סיכם את הדיון שר האוצר משה כחלון: "בשנה שעברה עמדתי כאן והצגתי בפניכם את התקציב לשנים 2016-2015. היו רבים שפקפקו ביכולתה של הממשלה להעביר תקציב נוסף. היום, שנה אחרי אני עומד כאן ואני גאה להציג לכם תקציב נוסף וכלכלה ישראלית חזקה, איתנה, יציבה וצומחת.
21/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת הסירה (יום ד', 21.12.16) פה אחד - 15 תומכים ללא מתנגדים וללא נמנעים - את חסינותו של ח"כ באסל גטאס מהרשימה המשותפת, בעקבות בקשתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כפי שהועברה ליו"ר הוועדה יואב קיש ע"י יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.
21/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת המשיכה (יום ד', 21.12.16) את הדיונים בתקציב המדינה ובחוקים הנלווים לו. רבים מחברי הכנסת התייחסו לפרסומים על אודות אמירתו של ראש הממשלה שהוא יודע מה זה לאבד בית וביקרו את חלוקת הכספים הקואליציוניים. חברי קואליציה ביקרו את מס דירה שלישית וקראו לשר האוצר למשוך את החוק.
21/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
מורים, הורים ותלמידים במוסדות חינוך לילדים עם צרכים מיוחדים בביה"ס של החינוך המוכר שאינו רשמי, דורשים להשוות את תנאי המורים והתלמידים לאלה שבחינוך הממלכתי. מ"מ מקום יו"ר ועדת החינוך ח"כ איציק שמולי: קיימת אפליה ברורה בין תלמידים עם צרכים מיוחדים בבתי ספר ממלכתיים לבין תלמידים במוסדות חינוך במעמד מוכר שאינו רשמי".
21/12/2016  |  יפעת גדות  |   חדשות
ח"כ באסל גטאס מהרשימה המשותפת הודיע (יום ד', 21.12.16) ליו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יואב קיש כי לא יגיע לדיון בהסרת חסינותו. במכתב ששלח ליו"ר הוועדה הצהיר כי "זהו דיון פוליטי שתוצאותיו ידועות מראש ולכן לא אתייצב לדיון".
21/12/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תקציב המדינה  /  מי ומי  
ח"כים לא יורשו לבקר מחבלים  /  איציק וולף
"משרד הבריאות הכין קורס והרופאים לא נרשמים"  /  מירב ארד
"חסרים 70 מיליארד שקל לתקציב הרווחה"  /  מירב ארד
שוד הכספים בוועדת הכספים  /  איתן קלינסקי
פרחחית הכנסת  /  עידן יוסף
מיצוב חוק ההסדרים כפח זבל חקיקתי   /  חיים שטנגר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il