|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

המאגר הביומטרי

"לאפשר מחיקה למפרע של טביעות אצבע"

ממלא-מקום יו"ר הוועדה המשותפת קרא לשר הפנים ליידע את האזרחים כי בעוד חודשיים ככל הנראה לא יצטרכו למסור את טביעות אצבעותיהם
27/12/2016  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
"רוח המפקד השתנתה" [צילום: דוברות הכנסת]

הוועדה המשותפת לוועדות החוקה חוק ומשפט, הפנים והגנת הסביבה ומדע וטכנולוגיה ליישומים הביומטריים אישרה (יום ג', 27.12.16) את צו הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע (תקופת מבחן) (תיקון), והאריכה את תקופת המבחן בחודשיים לבקשת שר הפנים אריה דרעי.

במהלך הדיון דרשו ח"כים מהקואליציה ומהאופוזיציה להסיר את חובת טביעות האצבעות בתקופת ההארכה. זאת, בעקבות הצעת החוק שמקדם השר דרעי למתווה חדש, לפיו טביעות האצבע יהיו וולונטריות ויחויבו רק צילומי פנים. שמונה ח"כים תמכו בצו ושבעה התנגדו. מליאת הכנסת אישרה סופית את הצו.

יו"ר הישיבה, ח"כ אורי מקלב: "כדי לא להביא להפסקת התהליך שלפי האחראים הייתה גורמת לאנדרלמוסיה, התבקשה ועדת החוקה לדון. שר הפנים רוצה לעשות תהליך שקול ומסודר ואין כאן שום מחטף. לפי ההצעה ניתן הארכה לפיילוט עד 28 בפברואר. רוח המפקד במשרד הפנים השתנתה". הוא ביקר את משרד הפנים שהביא את החוק שבועיים לפני סיום הפיילוט ואמר כי יפנה לשר הפנים לשנות את טופס ההסכמה ולאפשר אישור למחיקה רטרואקטיבית של טביעות האצבע למי שייכנסו למאגר בחודשיים הקרובים. "אם החקיקה העתידית כבר קבעה שלא יחייבו טביעות אצבע- למה אי-אפשר להחיל זאת כבר עכשיו?", אמר מקלב.


ח"כ תמר זנדברג (מרצ): "הדיון נקבע אמש אחה"צ. היועמ"ש הסבירה שהדיון נקבע בבהילות כדי שנקיים דיון חודשיים בחוק. זה ביזוי של הכנסת ועכשיו מתנהל בג"ץ בדיוק על הליך כזה. מדובר בצו שנועד להשאיר את המאגר על-כנו בניגוד לכל האזהרות. המאגר נולד באקלים פוליטי של תמיכה משמעותית ואני מעריכה שלא נשאר אף תומך בוועדה למאגר, ובדיון אנחנו מקימים אותו לעוד חודשיים". היא הציעה לאשר טכנית את ההארכה ולהקפיא את ההצטרפות של אנשים חדשים. כמו-כן דרשה כי אם הצו יאושר, יוסבר לאנשים שמצבם יהיה שונה בעוד חודשיים".

ח"כ יעל כהן-פארן (המחנה הציוני): "היה צריך להביא את הדברים לוועדה בתחילת החודש במקום לדחוק אותנו לרגע האחרון. החוק רחב יותר מהפיילוט המתוכנן ואין שום סיבה להאריך אותו באותה המתכונת. היא הציעה להקפיא את המצב ולהעביר צו שלא יתקבל מידע חדש למאגר עד שייכנס לתוקף החוק החדש. היא שאלה את נציגי המשטרה - האם מפכ"ל המשטרה נפגש עם שר הפנים והפעיל עליו לחץ להשאיר את המאגר".

ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "שר הפנים אמר שהוא רוצה לבחון את הנושא לעומק וזה מבורך אבל צריך לשים גבול להתנהלות הממשלה. אני מציע להימנע לחלוטין מהארכת הצו. בנוסף, יש סתירה בין הצו שמחייב טביעות אצבעות לבין כך שהחקיקה החדשה לא תחייב זאת. למה אנחנו צריכים להיות יותר קדושים מהאפיפיור וללכת לקיצוניות שהשר לא מעוניין בה".

ח"כ ענת ברקו (הליכוד): "יחד עם הברכה על ההתקדמות בתיקון הנוגע לתעודות שהן אולי הכי קלות לזיוף בעולם. עם זאת, המצב בו בתקופה של חודשיים יהיו תעודות זהות שונות שצריך יהיה לשלם עליהן זה טרטור של האזרחים".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): "מצד אחד מובן הצורך להגנה ומצד שני אחרי פגישה עם הרשות למאגרי מידע במשרד המשפטים, המצב עגום, פרוץ, זו רשות ממשלתית ללא סמכויות וללא מעמד. לבעלי מאגרי מידע עדיף לשלם קנס מאשר לעבוד על-פי חוק כי הקנסות זעומים. טביעות האצבע מיותרות וכן אסור להסכים שהמשטרה או כל גורם ממשלתי ישתמש במאגר כזה". היא שאלה למה להמשיך בחודשיים הללו לקחת טביעות אצבע ודרשה לשנות כבר עכשיו את כתב ההסכמה לטביעות האצבע.

ח"כ זוהיר בהלול (המחנה הציוני): "אתם מטרטרים את כל המערכת רק כי לא הצלחתם להשלים את ההיערכות ומתנהגים איתנו כאילו אנחנו כלי שחמט על הלוח. זהו בוז לכנסת ואסור שנהיה חותמת גומי. האגירה במקום אחד היא אחת הסכנות הגדולות ולכן אפשר להסתפק בצילום ללא טביעות אצבע".

ח"כ חיים ילין (יש עתיד): "זה דיון הזוי כי מחודש ספטמבר שלושה חודשים וחצי לא הוציאו תעודה אחת בגלל שביתה ועכשיו טוענים שהעולם יתמוטט? משרד רה"מ המליץ שצריך רק צילום ורוח הדברים בקואליציה היא התנגדות למאגר כך שהפשרה היחידה היא שמירת המאגר עד שיסיימו את תקופת המבחן ויזרקו אותו לפח".

אבי חליבה הגורם המתכלל מטעם שר הפנים בין הרשויות: "לבקשת השר, שהציע מתווה שעבר קריאה ראשונה, אנחנו מבקשים להשלים את תהליך החקיקה באופן ראוי וכן לאפשר לרשויות להשלים את ההיערכות הפרקטית. החוק העתידי יותר מצומצם אך ראינו לנכון להמשיך באותה מתכונת כי אחרת זה יוצר מהלך בלתי אפשרי למערכות השונות".

עו"ד עירית ויסבלום ממשרד הפנים: "ביחס להערות שמתווה השר מצומצם יותר- יש מי שיאמר שדווקא תקופת המבחן מצומצמת יותר כי הצעת השר אומרת שיהיה מאגר עם תמונות פנים כעניין שבחובה. טביעות אצבע יהיו וולונטריות וגם היום, אין כל חובה להצטרף. החוק לא מאפשר תיעוד ללא מאגר ואם הכנסת תחליט אחרת- ניערך בהתאם גם לאפשרות למחיקת טביעות אצבע. אי-אפשר לקבוע בצו הוראות שסותרות את החוק היום, הדורש טביעות אצבעות וצילום. נדרש תיקון חקיקה".

עו"ד נעמה בן צבי, הממונה על היישומים הביומטריים במשרד ראש הממשלה, אמרה ש"אי-אפשר להפריד את המאגר מהתיעוד מכיוון שככה הפרויקט בנוי. כגורם הממונה, הרשויות עובדות קשה בחודשיים הקרובים להיערך למתווה החדש שהציע השר".

עו"ד יהונתן קלינגר: "מרגע שהשר החליט משהו, הגורמים המקצועיים צריכים לעבוד לפי עמדתו שהיא ניהול מאגר ללא טביעות אצבע ולאפשר לאלו שכבר הצטרפו למחוק את טביעותיהם. למה לחייב אזרחים לתת מידע שכבר השר החליט שלא נדרש?".

מקלב אמר בסיום הדיון כי יפנה לשר הפנים לכלול את האפשרות שניתן יהיה לתת הוראת מחיקה קדימה אם המאגר ישתנה ובכל מקרה ליידע את אזרחי ישראל המגיעים להוציא תעודה ביומטרית כי בעוד חודשיים ככל הנראה, לא יצטרכו למסור את טביעות אצבעותיהם בניגוד לתקופת הפיילוט. כמו-כן, להבהיר כי אם בעתיד ירצו שטביעותיהם יימחקו ייאלצו להגיע שוב לבקש זאת במיוחד ואף להוציא תעודה חדשה. זאת כדי למנוע אפשרות שמצבם של אזרחים שיבקשו תעודות בחודשיים הקרובים יהיה גרוע יותר משל אלו שיעשו כן לאחר כניסת החוק החדש לתוקף.

שמונה ח"כים תמכו בצו: יהודה גליק (במקום בני בגין), מיקי זוהר (במקום נורית קורן), ענת ברקו (הליכוד), טלי פלוסקוב, מירב בן-ארי (כולנו), מיכאל מלכיאלי (ש"ס), אורי מקלב (יהדות התורה) ויוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו).
שבעה ח"כים התנגדו: קסניה סבטלובה, זוהיר בהלול (המחנה הציוני), טלב אבו עראר, דב חנין (הרשימה המשותפת), חיים ילין (יש עתיד), מיכל רוזין ותמר זנדברג (מרצ).

תאריך:  27/12/2016   |   עודכן:  27/12/2016
עידן יוסף
+הנחיית משרד התחבורה הגיעה למפעילים באיחור של שבועיים
23:59 27/12/16  |  עידן יוסף
הנחיה להנחות בתחבורה הציבורית לתלמידים תושבי חוץ הגיעה למפעילי התחבורה הציבורית באיחור של שבועיים. כך התברר בדיון שקיימה הוועדה לפניות הציבור. שלומית עמוס, מנהלת אגף תעריפים וכרטוס, טענה כי הפיצה את ההנחיה כבר לפני חודש, אולם נציגת אגד ציינה כי ההנחיה התקבלה בחברה רק ב-21 בדצמבר. יו"ר הוועדה ישראל אייכלר ביקש להודיע לסטודנטים ולבני הישיבות על זכאותם זו במוסדות הלימוד, גם בשפה האנגלית.
+75% מהקטינים ששוחררו מהכלא חזרו אליו
18:15 27/12/16  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נתונים עגומים הוצגו בפני הוועדה לזכויות הילד בכנסת אודות שיקום קטינים כלואים בישראל  ▪  כ-75% מהקטינים ששוחררו ממאסר בשנת 2008 חזרו לכלא עד שנת 2013
([צילום: פייר טרג'מן/פלאש 90])
+רבע מהחיילים הבודדים העולים לא נשארים בארץ
16:01 27/12/16  |     |   לרשימה המלאה
כך נחשף על-ידי נציגי משרד הקליטה  ▪  הסיבות: מחסור בדיור וחוסר עזרה ממשלתית במענקים ומלגות לימודים  ▪  יו"ר ועדת העלייה והקליטה: חובה עלינו כחברה להירתם לקלוט אותם באהבה
(חיילים בודדים בישראל [צילום: יניב זוהר])
+"משרדי הממשלה מתנערים מטיפול במצוקות הזרים"
15:32 27/12/16  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך יו"ר הוועדה לביקורת המדינה קארין אלהרר  ▪  40 אלף זרים מבקשי מקלט בישראל, מתוכם כ-650 נכים, חולים כרוניים, מוגבלים או ניצולי-עינויים
(עובדים זרים בישראל [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+אושר תיקון 116 לפקודת התעבורה
14:55 27/12/16  |  
בנוסף, אישרה מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית ברוב של 26 תומכים וללא מתנגדים או נמנעים את הצעת החוק לתיקון פקודת התעבורה (מס' 116), התשע"ז-2016.
+הכנסת האריכה בחודשיים את פיילוט המאגר הביומטרי
14:52 27/12/16  |  
ברוב של 20 תומכים מול 11 מתנגדים אישרה מליאת הכנסת את הארכת צו הכללת אמצעי זיהוי ביומטריים ונתוני זיהוי ביומטריים במסמכי זיהוי ובמאגר מידע (תקופת מבחן) (תיקון), התשע"ז- 2016 עד ל-28 בפברואר 2017. יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה ח"כ אורי מקלב הציג את הבקשה בשם הוועדה המשותפת לוועדת חוקה, חוק ומשפט, ועדת הפנים והגנת הסביבה וועדת המדע והטכנולוגיה אשר דנה בחוק, ואמר שההארכה באה למנוע מצב בו אזרחים לא יוכלו להנפיק תעודה ביומטרית עד לכניסתו לתוקף של החוק המרוכך המוצע ע"י שר הפנים אריה דרעי שאושר בשבוע שעבר בקריאה ראשונה במליאה.
+120 תלמידים בשנה סולקו מבתיה"ס
14:39 27/12/16  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
44 תלמידים הגישו ערעורים על הרחקתם בתשע"ה, 23 ערעורים התקבלו  ▪  בחודש הבא – דיווח לגבי הרחקות בשנת הלימודים תשע"ו
(אלימות בין תלמידים)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   ענת ברקו   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   ש"ס   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לאפשר מחיקה למפרע של טביעות אצבע"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הממשלה מתחמקת מקביעת מדיניות ביחסה לעשרות-אלפי הזרים המתגוררים בארץ, ובינתיים הם סובלים מחוסר-מעמד, חוסר-טיפול-רפואי ומענה לבעיות רווחה וחינוך - כך האשימה (יום ג', 27.12.16) יושב-ראש הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ קארין אלהרר. לדבריה, "במדינה כ-40 אלף זרים, שחלקם המצויים במצב קשה ואינם זוכים לסיוע - אך לממשלה אין מדיניות ברורה כלפיהם. שנתיים לאחר דוח מבקר המדינה בעניין אין עדיין התקדמות. משרד ראש הממשלה מטיל את האחריות על משרדי הממשלה השונים, אך אלו מתחמקים מקביעת מדיניות - והמצב מרתיח את הדם".
27/12/2016  |  מירב ארד  |   חדשות
בהתאם לחוק זכויות התלמיד, על שר החינוך למסור מדי שנה דיווח לוועדת החינוך בעניין הרחקות תלמידים בשנת הלימודים שקדמה לדיווח. בדיון שהתקיים (יום ג', 27.12.16) בוועדת החינוך עלו הנתונים הבאים: מתוך כשני מיליון תלמידים הורחקו לצמיתות בשנה"ל תשע"ה 120 תלמידים בלבד.
27/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה עסקה (יום ג', 27.12.16) בבקשת משרד החקלאות לקיים התייעצות עם הוועדה בדבר תיקון תקנות המועצה לענף הלול העוסקות באגרות ושירותים. זאת כדי להוסיף לתקנות בדיקות טכנולוגיות חדשות לזיהוי חיידקים ולקבוע את גובה האגרות בגינן ולאפשר העלאת תקנות אחרות המושתות על המשחטות, בשל העלאת שכר הרופאים הווטרינריים בשירות המדינה, בהם גם רופאי מועצת הלול.
27/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת דנה (יום ב', 26.12.16) בנושא מימון טיסות עוזרים פרלמנטריים לחו"ל ומתן סמכות ליושבי ראש הוועדות בכנסת לנהל באופן עצמאי את תקציב הוועדה. הדיון נערך לבקשתו של יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ דוד אמסלם.
26/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 26.12.16) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה של ח"כ עיסאווי פריג' לתקן את חוק שידורי טלוויזיה, העוסק בכתוביות ותרגום לשפת הסימנים ולחייב שימוש בכתוביות או בתרגום לשפת הסימנים גם בכל הפרסומות המשודרות בטלוויזיה ישיבת הוועדה תורגמה כולה לשפת הסימנים.
26/12/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il